--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Awaria rozrządu 2.0T A20NHT
Awaria rozrządu 2.0T A20NHT
Witam opisze mój przypadek ku przestrodze innym.
Insignia 2.0 turbo salon polska 117tyś przebiegu olej zmieniany co 15 tyś słyszałem po odpaleniu chrobotanie które czasem ustawało po minucie czasem w ogóle czasem podczas przyspieszania było słychać. ASO odpowiadało tak ma być wszystkie tak chroboczą wizyta była przy 107tyś więc temat odpuściłem. Ktoś pisał że to koła rozrządu inny że czujniki położenia wałków czujniki wymieniłem na nowe w aso koszt coś koło 500zł za jeden zmian zero. Kolejna wizyta w ASO na 110tyś tak ma być. Od 116tyś stało się to głośniejsze i bardziej uciążliwe aż w końcu na 117tyś podczas jadzy auto zaczęło szarpać i z gasło. Samochód zawiozłem do znajomego mechanika silnik rozebrany diagnoza pękł ślizg łańcucha rozrządu łańcuch spadł. Chrobotanie by to spowodowane ocieraniem łańcucha o obudowę. Podobno była jakaś akcja serwisowa na rozrząd i powiedział mi że lepiej wymieniać ten rozrząd. Myślę że mój przypadek da do myślenia użytkowniką 2.0 turbo
Insignia 2.0 turbo salon polska 117tyś przebiegu olej zmieniany co 15 tyś słyszałem po odpaleniu chrobotanie które czasem ustawało po minucie czasem w ogóle czasem podczas przyspieszania było słychać. ASO odpowiadało tak ma być wszystkie tak chroboczą wizyta była przy 107tyś więc temat odpuściłem. Ktoś pisał że to koła rozrządu inny że czujniki położenia wałków czujniki wymieniłem na nowe w aso koszt coś koło 500zł za jeden zmian zero. Kolejna wizyta w ASO na 110tyś tak ma być. Od 116tyś stało się to głośniejsze i bardziej uciążliwe aż w końcu na 117tyś podczas jadzy auto zaczęło szarpać i z gasło. Samochód zawiozłem do znajomego mechanika silnik rozebrany diagnoza pękł ślizg łańcucha rozrządu łańcuch spadł. Chrobotanie by to spowodowane ocieraniem łańcucha o obudowę. Podobno była jakaś akcja serwisowa na rozrząd i powiedział mi że lepiej wymieniać ten rozrząd. Myślę że mój przypadek da do myślenia użytkowniką 2.0 turbo
Ostatnio zmieniony 10 sty 2015, o 12:19 przez kuba369, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kali
- Użytkownik
- Posty: 179
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 21:48
- Auto: 2.0T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Tychy
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: 2.0 turbo zerwany rozrząd ku przestrodze
Nie mow hop. Jeszcze moze ci peknac blok silnika. Silnik na smietnik. Niestety 2.0T to bomba zegarowa z opoznionym zaplonem. Nie znasz dnia, ani godziny.
Re: 2.0 turbo zerwany rozrząd ku przestrodze
Nie mówię czytałem też o jakiś mikro pęknięciach itd opisuje tylko mój przypadek z rozrządem
Re: 2.0 turbo zerwany rozrząd ku przestrodze
w tym przypadku cala wine mozna zwalic na ASO,olali po prostu sprawe,nie popuscil bym im tego
- golywojtek
- Użytkownik
- Posty: 439
- Rejestracja: 21 sty 2014, o 18:48
- Auto: Insigniaśmierci
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Czapielsk/Kartuzy
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: 2.0 turbo zerwany rozrząd ku przestrodze
Temat wyjęty mi z ust. Wczoraj rozmawiałem z facetem który zajmuje się po lizing-owymi insigniami i mówił że dużo z nich miało problem z kołem zamachowym. Jak to powiedział jest to częsty przypadek w insigniach i to nie tylko 2.0T
- golywojtek
- Użytkownik
- Posty: 439
- Rejestracja: 21 sty 2014, o 18:48
- Auto: Insigniaśmierci
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Czapielsk/Kartuzy
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: 2.0 turbo zerwany rozrząd ku przestrodze
Też tak słyszałem że te 250km już nie mają problemu z mikro pęknięciami podobno podmiana 220 na 250 jest praktycznie bez problemowa. Ja słyszałem że gdzieś w okolicach 4 tłoka bo jakiś problem z chłodzeniem występuje. Ale może ktoś bardziej ogarnięty to potwierdzi.
- szogi84
- Użytkownik
- Posty: 331
- Rejestracja: 9 kwie 2014, o 00:17
- Auto: Insignia 2.0 benzyna
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
Re: 2.0 turbo zerwany rozrząd ku przestrodze
W mojej rozrząd zrobiony przy przebiegu 136 tysi teraz cisza więc nastepny wlasciciel sie tym zajmie przy 250-260 rozrzad troszkę drozej niż diesel ale moc wieksza
Niema aut bez usterek zawsze coś będzie do zrobienia chyba że się sr... kasa i nowe dosiadasz na gwarancji, choć wtedy też możesz oglądać auto w ASO zamiast jeździć
Niema aut bez usterek zawsze coś będzie do zrobienia chyba że się sr... kasa i nowe dosiadasz na gwarancji, choć wtedy też możesz oglądać auto w ASO zamiast jeździć
- Kali
- Użytkownik
- Posty: 179
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 21:48
- Auto: 2.0T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Tychy
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: 2.0 turbo zerwany rozrząd ku przestrodze
Ja kupilem nowa a i tak ja widzialem czesto w takiej postaci
Zeby sie trzymac tematu. Ile placiliscie za wymiane kompletnego rozrzadu w 2.0T? Zastanawiam sie czy go nie wymienic po prostu na zapas i nie czekac na awarie.
Zeby sie trzymac tematu. Ile placiliscie za wymiane kompletnego rozrzadu w 2.0T? Zastanawiam sie czy go nie wymienic po prostu na zapas i nie czekac na awarie.
- szogi84
- Użytkownik
- Posty: 331
- Rejestracja: 9 kwie 2014, o 00:17
- Auto: Insignia 2.0 benzyna
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
Re: 2.0 turbo zerwany rozrząd ku przestrodze
Ja kupiłem to był wymieniony ale jak zapytalem w ASO to kolo powiedział że zależy co będzie trzeba zrobić bo tak to się nie wymienia i tu kwota mim 1500 a max coś nawet 4500 jak za wczasu się zrobi i nic nie /cenzura/.... to jak się ich zmusi to zrobią wszystko i pewnie do 2000-2500 się ogarnie
Re: 2.0 turbo zerwany rozrząd ku przestrodze
Prawdo podobnie jutro poskładają mi kompletny rozrząd jak dostanę fakturkę to dam znać ile taka przyjemność Ja kupiłem od znajomego pierwszy właściciel salon polska przy przebiegu 85tyś i byłem przekonany że jak jest łańcuch to nie trzeba go ruszać a tu opel zrobił bubla. W E91 mam łańcuch nie dotykałem go mam 330tyś w foresterze boxer diesel 120tyś i w fronterze 2.2dti 400tyś a tu najmniejszy przebieg i bum Nawet siostra się ze mnie śmieje że jej subaru się nie psuje a insignia ciągle coś Ale za to mam dużo znajomych w ASO
-
- Użytkownik
- Posty: 332
- Rejestracja: 26 kwie 2013, o 09:08
- Auto: Seat Altea
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
Re: 2.0 turbo zerwany rozrząd ku przestrodze
To było wcześniej aktualne w odniesieniu do Alfy - czyżby przeszło to teraz na Insie?wojtassss pisze:A mało to razy słyszałem: Wiesz dlaczego kierowcy Insignii nie witają się na drodze? Bo widzieli się już rano w serwisie
Re: 2.0 turbo zerwany rozrząd ku przestrodze
Koledzy silnik odpalony wszystko działa głowica cała nieruszana kazałem wymienić jeszcze pompę wody olej filtry i musieli zdjąć miskę aby wydobyć resztki ślizgu. Tak że dla mnie zakończyło się to szczęśliwie
- szogi84
- Użytkownik
- Posty: 331
- Rejestracja: 9 kwie 2014, o 00:17
- Auto: Insignia 2.0 benzyna
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
- Kali
- Użytkownik
- Posty: 179
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 21:48
- Auto: 2.0T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Tychy
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: 2.0 turbo zerwany rozrząd ku przestrodze
I tu jest przewaga 2.0 nad 2.8. Okolo 3x taniej.
Jednego nie rozumiem. Czemu tego nie ma po prostu w serwisowce. MASZ wymienic ten lancuch po 100tys km i koniec. Bez sciemy i obludy ze strony GM, ze to jest wieczne. Tak samo jak olej w 4x4.
Jednego nie rozumiem. Czemu tego nie ma po prostu w serwisowce. MASZ wymienic ten lancuch po 100tys km i koniec. Bez sciemy i obludy ze strony GM, ze to jest wieczne. Tak samo jak olej w 4x4.
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: 2.0 turbo zerwany rozrząd ku przestrodze
Bo ktoś musi zarobić na częściach, wymianie, robociźnie. Dobrze o tym wiesz, że jest to tak skonstruowane.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: 2.0 turbo zerwany rozrząd ku przestrodze
Ponoć rozrząd do 2,8 sporo potaniał.Kali pisze:I tu jest przewaga 2.0 nad 2.8. Okolo 3x taniej.
.
A poza tym jest szansa ,że o tym się nie przekonam.Jedno wiem na pewno.Jest duża szansa,że raczej nie kupię Insigni 2.0T.Lepiej już 2.8 lub 2.0 CDTI
Re: 2.0 turbo zerwany rozrząd ku przestrodze
Dokładnie powinno być napisane 100 tyś i łańcuch trzeba wymienić o ile mnie nerwów by mnie to kosztowało Tak samo w napędzie 4x4 wymiana co 60 tyś tak jak w vw i nie było by problemów z padającym haldex.
-- 10 sty 2015, o 13:17 --
Znalazłem chwile czasu i porobiłem fotki tego co zostało mi zwrócone z moje rozrządu;)
Fotki całości Reszta części Główny winowajca pęknięty ślizg
-- 10 sty 2015, o 13:17 --
Znalazłem chwile czasu i porobiłem fotki tego co zostało mi zwrócone z moje rozrządu;)
Fotki całości Reszta części Główny winowajca pęknięty ślizg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.