--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Eksploatacja silnika 2.8T V6 A28NET
Re: Eksploatacja silnika 2.8T V6 A28NET
Przerażacie mnie z tymi kosztami. Ja mam modelowo 2009 r. 202 000 km przebiegu i tylko czekać czy wyskoczy błąd czy nie. Na razie liczę że poprzednik już to wymienił ale okaże się w trakcie eksploatacji....
-
- Ekspert
- Posty: 5124
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Eksploatacja silnika 2.8T V6 A28NET
Wszystko zależy od tego co do wymiany i jakie dostaniesz ceny na części i robociznęsezam pisze:Czyli jak jest z tą wymianą rozrządu 12.000PLN czy 8.000PLN
- soulck
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 29 cze 2015, o 08:00
- Auto: 2.0 Ecoflex
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Kielce
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Eksploatacja silnika 2.8T V6 A28NET
Witam. Jako przyszły właściciel Insigni OPC 2.8 zainteresowałem się tematem rozrządu w tym modelu... Znalazłem ofertę kompletnego rozrządu w Inter carsie...
Oczywiście występują dwa rodzaje zestawów:
1.http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... Items.html
2.http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... Items.html
Różnią się kołami zębatymi tkz. chyba wariatory się to zwie...
Jako że zamierzam kupić używane auto z tym silnikiem to ograniczać się tylko do wymiany tego co zużyte... bo liczę się z tym żę prędzej czy później i tak ta przyjemność mnie nie ominie...
Czy z bani mieć na jakichś czas wywalać całość...? Kasa bez znaczenia...
Dla pewności ze swoimi częściami chciałbym do serwisu ASO na wymianę podjechać... Wiadomo gwarancja itp.....
Ciekawe ile sobie liczą???
pozdrawiam
Oczywiście występują dwa rodzaje zestawów:
1.http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... Items.html
2.http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... Items.html
Różnią się kołami zębatymi tkz. chyba wariatory się to zwie...
Jako że zamierzam kupić używane auto z tym silnikiem to ograniczać się tylko do wymiany tego co zużyte... bo liczę się z tym żę prędzej czy później i tak ta przyjemność mnie nie ominie...
Czy z bani mieć na jakichś czas wywalać całość...? Kasa bez znaczenia...
Dla pewności ze swoimi częściami chciałbym do serwisu ASO na wymianę podjechać... Wiadomo gwarancja itp.....
Ciekawe ile sobie liczą???
pozdrawiam
-
- Ekspert
- Posty: 5124
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Eksploatacja silnika 2.8T V6 A28NET
Na magazynach zero stanu, także pytanie czy to jest u nich dostępne.
Poza tym pytanie czy ASO będzie chciało zmieniać na nie swoich częściach,bo różnie z tym jest
Poza tym pytanie czy ASO będzie chciało zmieniać na nie swoich częściach,bo różnie z tym jest
- soulck
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 29 cze 2015, o 08:00
- Auto: 2.0 Ecoflex
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Kielce
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Eksploatacja silnika 2.8T V6 A28NET
Można zamówić. Dzwoniłem do ASO jak najbardziej wymieniają ze swoimi częściami. Tylko krótsza gwarancja. No i cena wymiany powala powiedzieli mi 3.500 koła za wymianę dwa dni robocze trwa wymiana...
-
- Ekspert
- Posty: 5124
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Eksploatacja silnika 2.8T V6 A28NET
Sporo. Mnie kosztowało 3800 zł wymiana z częściami w ASO. Łańcuchy i ślizgi oraz jakieś uszczelki
- soulck
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 29 cze 2015, o 08:00
- Auto: 2.0 Ecoflex
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Kielce
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Eksploatacja silnika 2.8T V6 A28NET
Czyli bez zębatek? Wymieniałeś co Ci zalecili czy komplet? Bez zębatek?
-
- Ekspert
- Posty: 5124
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Eksploatacja silnika 2.8T V6 A28NET
W moim przypadku w zaprzyjaźnionym ASO najpierw rozebrali rozrząd,potem zadzwonili i gdy przyjechałem to.pokazali i powiedzieli co.wypadałoby wymienić. Dopiero wówczas zamawiali części.I miałem rabat na części 30 % i robocizna 30%
Re: Eksploatacja silnika 2.8T V6 A28NET
Norbi wiem że zastanawiałeś się nad montażem LPG do swojej insigni ( gdzieś jakieś stare posty na innym forum znalazłem ) Ja już się zdecydowałem i 15.07.15 jestem umówiony na montaż gaziwa do swojej A28NET
-
- Ekspert
- Posty: 5124
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Eksploatacja silnika 2.8T V6 A28NET
To Powodzenia. Ja nie założyłem i nie mam w planach.Chyba,że kupię drugą 2.8 T to będę myślał
Re: Eksploatacja silnika 2.8T V6 A28NET
Bruno. Jakiej firmy chca zamontować Tobie sterownik itd ?? Ja tez jestem umówiony po 21.07.15 na montaż lpg do swojej 2.8 i mi chcą wsadzić staga qmax czy jakoś tak... Gdzie będziesz montował. Możesz podać miasto i firmę ??
-
- Ekspert
- Posty: 5124
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Eksploatacja silnika 2.8T V6 A28NET
Parę dni temu miałem okazję poznać człowieka z 2.8 T i LPG.Mimo instalacji jeździ na benzynie i przeklina dzień ,w którym zdecydował się na gaz. Cały czas problemy z wystrojeniem i szarpaniem. Chciał zmieniać świece to ASO powiedziało ,że nie wymieni ,bo w zdjęciu kolektora przeszkadza instalacja .Generalnie wypięli się i stwierdzili ,że to wina gazu.Gazownik ,że to wina auta,a nie instalacji. Wreszcie gdzieś zmienił i szarpanie zrobiło się minimalne,ale nadal jest.I potrafi czasem zgasnąć
Re: Eksploatacja silnika 2.8T V6 A28NET
Jest temat w dziale LPG założony. Nie wiem jaki będzie sterownik. Zdecydowałem się na instalację BRC sequent plug&drive musiał byś zerknąć jaki jest do niej sterownik. Instalacja będzie montowana we Wrocławiu. Nie widziałem insigni 2.8 ze stagiem... ile bedzię Cię kosztować montaż ? jaka butla ? i zapytaj co zawiera zestaw. Problem w insigniach jest z Ciśnieniem na wtryskach. Jak coś to pisz PW lub tutaj to zostanie dla potomnych
Ostatnio zmieniony 13 lip 2015, o 20:52 przez Bruno, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie insygniach tylko insigniach.
Powód: Nie insygniach tylko insigniach.
Re: Eksploatacja silnika 2.8T V6 A28NET
Co do gazu to ja mam instalacje BRC. Zalozona byla w 2011 roku ale ja auto posiadam od 3 Miesiecy wiec nie wiem czy wczesniej byly jakies problemy ale w papierach nie ma nic na ten temat. Co do jazdy to spisuje sie bardzo dobrze, nie traci mocy i chodzi ciszej niz na benzynie. W trasie pali 14l gazu wiec jeszcze wieksza przyjemnosc za taka niska cene. Ogolnie polecam.
Re: Eksploatacja silnika 2.8T V6 A28NET
Mi powiedział za cała instalacje 4000 zł i gwarantuje ze będzie ok bo już to robił. Wie niby gościom sporo o tych czujnikach ciśnienia paliwa i ma niby wiedzę jak to ustawić ale w systemie stag bo takie systemy montuje.
Butla oczywiście w kole jakaś duża ok 56 litrów plus minus. Wlew gazu tam gdzie paliwa. Wtryskiwacze będą tak zamontowane aby nie trzebabylo zdejmowac pokrywy silnika i żeby był dostęp do wszystkich przyrządów silnika. Tak niby gwarantuje. Wybrałem gazownika z polecenia oraz forum lpg. Montuje dużo instancji do silników v6 oraz v8 i v10.
Butla oczywiście w kole jakaś duża ok 56 litrów plus minus. Wlew gazu tam gdzie paliwa. Wtryskiwacze będą tak zamontowane aby nie trzebabylo zdejmowac pokrywy silnika i żeby był dostęp do wszystkich przyrządów silnika. Tak niby gwarantuje. Wybrałem gazownika z polecenia oraz forum lpg. Montuje dużo instancji do silników v6 oraz v8 i v10.
Re: Eksploatacja silnika 2.8T V6 A28NET
U mnie gaz już siedzi tryski przymocowane są do dolotu. Pokrywa narazie jest niezamontowana ale myślę że dopasuje ją do wtryskiwaczy
Re: Eksploatacja silnika 2.8T V6 A28NET
Rownież proszę o zdjęcia instalacji i ewentualnie jakies szczegóły sprzetu jaki juz jest zamontowany. No i oczywiście pochwal sie jak jeździ ??