ale Ty w 2.0T masz skrzynię F40 a nie m32..
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Koło zmiennych faz rozrządu Insignia A18XER 1.8 140KM
-
- Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 1 mar 2015, o 19:32
- Auto: Insignia 1.6T/ VC3,2
- Kod silnika: A16LET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Ożarów Mazowiecki
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: Koło zmiennych faz rozrządu Insignia A18XER 1.8 140KM
Ostatnio zmieniony 9 wrz 2018, o 18:02 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8449
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 197 razy
- Otrzymał piwo: 101 razy
- Kontakt:
Re: Koło zmiennych faz rozrządu Insignia A18XER 1.8 140KM
Ojej, a ja nie doczytałam jaką on ma. No sorry...
Radio 357 :)
-
- Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 1 mar 2015, o 19:32
- Auto: Insignia 1.6T/ VC3,2
- Kod silnika: A16LET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Ożarów Mazowiecki
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: Koło zmiennych faz rozrządu Insignia A18XER 1.8 140KM
co nie zmienia faktu że do F40 nie wchodzi więcej jak 3L
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8449
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 197 razy
- Otrzymał piwo: 101 razy
- Kontakt:
Re: Koło zmiennych faz rozrządu Insignia A18XER 1.8 140KM
nie będę nad tym rozmyślać, nie ja zmieniałam bo nie znam się na tym, ale będę zmieniać jeszcze raz niedługo, bo przy grawitacyjnej wymianie podobno tak trzeba. Musiałabym zajrzeć na fakturę, chyba wpisano 3,3 litra, ale mało znacząca cyfra z tego co pamiętam.
Radio 357 :)
-
- Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 1 mar 2015, o 19:32
- Auto: Insignia 1.6T/ VC3,2
- Kod silnika: A16LET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Ożarów Mazowiecki
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: Koło zmiennych faz rozrządu Insignia A18XER 1.8 140KM
ok Ty masz AF40 czyli automata, a nie przypadkiem miałaś wymianę dynamiczną ?
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8449
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 197 razy
- Otrzymał piwo: 101 razy
- Kontakt:
Re: Koło zmiennych faz rozrządu Insignia A18XER 1.8 140KM
Nie, w ASO robią tylko grawitacyjnie, dynamiczną w dość niedalekim zasięgu mogę tylko prywatnie zrobić w jakimś tam garażu u niby polecanego kogoś za 1000zł (i chyba bez faktury), ale wolałam ASO , czyli 2x250zł. Tym bardziej, że słyszałam, że jak coś źle zrobią to mi uszkodzą tę skrzynię to dopiero miałabym zabawę, dlatego wybrałam ASO dla spokoju własnego. To ja może w końcu zapamiętam że mam AF40 aczkolwiek nie doczytałam że kolega ma inną, nic nie doczytałam o skrzyni
Radio 357 :)
-
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: 31 sie 2018, o 15:46
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Białystok
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Koło zmiennych faz rozrządu Insignia A18XER 1.8 140KM
Ratujcie ! Dziś wymieniłem koła zmiennych faz ( Febi), sprawdzone zostały luzy zaworowe, wymienione świeczki. Wszystko ładnie cacy silnik pracuje równiutko, cichutko aż chce się go słuchać. Tylko, niestety nadal wywala błąd p0011. Na samym początku wywalilo p0010 zmiennie z p0341. Wyciągnęliśmy elektrozawory... niestety chyba zdejmując pokrywę zaworów trochę piasku dostało się do oleju bo elektrozawór ssący miał go na sobie, wyczyściliśmy mała rundka wyciągamy znów trochę jest, kolejny raz rundka wyciągam były już czyste mimo to wymyłem. I tamte błędy odeszły w niepamięć jednak teraz wywala p0011. Czyli wychodzi na to że jest wywalony elektrozawór dodatkowo?
-
- Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 1 mar 2015, o 19:32
- Auto: Insignia 1.6T/ VC3,2
- Kod silnika: A16LET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Ożarów Mazowiecki
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: Koło zmiennych faz rozrządu Insignia A18XER 1.8 140KM
pisz opisy błędów, nikt nie zna na pamięć każdego, no i dlaczego kółka FEBIEGO
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8449
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 197 razy
- Otrzymał piwo: 101 razy
- Kontakt:
Re: Koło zmiennych faz rozrządu Insignia A18XER 1.8 140KM
Raczej ten dolotowy do wymiany. Nie jest to wielki koszt, to już zainwestuj.. ot dobra whisky
Też miałam z nim problem rok temu. Po wymianie na nowy, błąd nie powrócił, a wcześniej również mimo wymiany kompletnego rozrządu co chwile sypało tym błędem.
Też miałam z nim problem rok temu. Po wymianie na nowy, błąd nie powrócił, a wcześniej również mimo wymiany kompletnego rozrządu co chwile sypało tym błędem.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Radio 357 :)
-
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: 31 sie 2018, o 15:46
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Białystok
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Koło zmiennych faz rozrządu Insignia A18XER 1.8 140KM
Kółka Febiego rzekomo cena/jakość wg mojego mechanika. Nie ma z nimi problemów ani reklamacji wg sklepu w którym je zamawiał. Co do błędów myślałem że tutaj już każdy je zna . Mój błąd... Właśnie po kupieniu nowego elektrozaworu od razu zwalić z niego sitka? Czy zostawić w spokoju ?
Edit.
Kupiłem więc nowy zawór FEBI, założyłem problem nadal jest + jak się silnik nagrzeje potrafi zgasnąć wpada w tryb awaryjny no i błąd czujnika położenia wałka rozrządu wywala spod komputera. Mam dość.. ale mam nadzieję że jak już go wymienię problem p0011 i p0341 zniknie na dobre i będę się cieszyć samochodem
Edit.
Kupiłem więc nowy zawór FEBI, założyłem problem nadal jest + jak się silnik nagrzeje potrafi zgasnąć wpada w tryb awaryjny no i błąd czujnika położenia wałka rozrządu wywala spod komputera. Mam dość.. ale mam nadzieję że jak już go wymienię problem p0011 i p0341 zniknie na dobre i będę się cieszyć samochodem
-
- Forumowicz
- Posty: 99
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 11:00
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Łódź
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Koło zmiennych faz rozrządu Insignia A18XER 1.8 140KM
dałeś radę?cieszysz się z samochodu,czy dalej walczysz?
-
- Zapaleniec
- Posty: 1530
- Rejestracja: 10 paź 2017, o 10:27
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 23 razy
Re: Koło zmiennych faz rozrządu Insignia A18XER 1.8 140KM
W moim przypadku przy odpalaniu silnika zimą klekot kół w ogóle nie występuje. W niższych temperaturach olej po jeździe gęstnieje w znacznie krótszym czasie niż latem i zostaje w kzf w ilości, która zapewnia wystarczające smarowanie podczas startu silnika.
Nie ma znaczenia czy samochód stoi 2 dni czy miesiąc.
W trakcie upałów, po dłuższej jeździe zdarzało się, że po godzinnym postoju koła grzechotnęły.
Nie ma znaczenia czy samochód stoi 2 dni czy miesiąc.
W trakcie upałów, po dłuższej jeździe zdarzało się, że po godzinnym postoju koła grzechotnęły.
-
- Forumowicz
- Posty: 99
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 11:00
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Łódź
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Koło zmiennych faz rozrządu Insignia A18XER 1.8 140KM
U mnie jest podobnie,ale nawet latem jak zagrzechocze to błędów nie wywala.Jedni jeżdżą z tym i nie wymieniają,drudzy wymienią na nowe i po niedługim czasie znowu grzechot.Koledzy piszą o tym,że maja z tym problem oczekując porad i uzyskują je,ale już odpowiedzieć kolejnym borykającym się z tym czy innym problemem,czy pomogło lub nie,czy dalej walczy,to odpowiedzi się już nie doczekasz.Zamąci,namiesza i cisza,do następnego problemu.
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8972
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: Koło zmiennych faz rozrządu Insignia A18XER 1.8 140KM
Witam.
Nie chcę zakładać nowego tematu a nie znalazłem. Jakie macie w tym silniku obroty na wolnych?
Dzisiaj sprawdzałem fejsem astrę z tym silnikiem z 2009 i miała chyba 760?
Nie chcę zakładać nowego tematu a nie znalazłem. Jakie macie w tym silniku obroty na wolnych?
Dzisiaj sprawdzałem fejsem astrę z tym silnikiem z 2009 i miała chyba 760?
- li3var
- Użytkownik
- Posty: 138
- Rejestracja: 24 paź 2017, o 17:37
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 1 raz
Koło zmiennych faz rozrządu Insignia A18XER 1.8 140KM
Ja na wolnych mam okolice 800, jutro sprawdze dokładnie z jakim hakiem.
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8972
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: Koło zmiennych faz rozrządu Insignia A18XER 1.8 140KM
OS pokazał takie żądane a wkoło tego latało co parę.
Pytam bo klakiery mają 850.
Pytam bo klakiery mają 850.
Ostatnio zmieniony 28 sty 2019, o 20:51 przez mazmarcin, łącznie zmieniany 1 raz.
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8972
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: Koło zmiennych faz rozrządu Insignia A18XER 1.8 140KM
Nie takie było żądane, silnik chodził równo. Kolega twierdzi że pisało 765 ale to chyba i tak mało?
- li3var
- Użytkownik
- Posty: 138
- Rejestracja: 24 paź 2017, o 17:37
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Koło zmiennych faz rozrządu Insignia A18XER 1.8 140KM
U mnie obroty na jałowym utrzymują się w przedziale 776-777 obrotów.
-
- Forumowicz
- Posty: 99
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 11:00
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Łódź
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 3 razy