--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

A20NFT 2.0T dławienie silnika

robert0821
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: 20 lis 2019, o 16:21
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2011
Miasto: Lublin

Re: A20NFT 2.0T dławienie silnika

Post autor: robert0821 » 27 mar 2020, o 16:42

Witam. Wiadomo coś więcej o tym szarpaniu?

Awatar użytkownika
ptysiur
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 14 mar 2018, o 19:05
Auto: Insignia 2,0T sedan
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2014
Miasto: Kielce

Re: A20NFT 2.0T dławienie silnika

Post autor: ptysiur » 9 lip 2020, o 23:18

Cześć
Czy wyjaśniło się coś z tym szarpaniem ?

Modelos
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: 12 lip 2020, o 21:38
Auto: W trakcie szukania
Kod silnika: A20NFT
Rok produkcji: 2015
Miasto: Poznań

Re: A20NFT 2.0T dławienie silnika

Post autor: Modelos » 4 sie 2020, o 04:08

Witam
Czy coś wiadomo o tym szarpaniu. Ponieważ wymieniłem czujnik zmiany faz rozrządu ponieważ często wyskakiwał błąd P0013 czy P0014 i samochód wchodził w tryb awaryjny. Po wymianie Ok ale pojawił się problem jaki jest w temacie ale na 2 i 3 biegu. Po jakimś czasie ustepuje

imonfire
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 19 sie 2020, o 12:29
Auto: Insignia
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2009
Miasto: ŚWIEBODZIN

Re: A20NFT 2.0T dławienie silnika

Post autor: imonfire » 20 maja 2021, o 07:43

Podpinam się

Awatar użytkownika
maroslaf
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: 27 kwie 2021, o 12:46
Auto: Insigna Sport Tourer
Kod silnika: A20NFT
Rok produkcji: 2010
Miasto: Olsztyn
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: A20NFT 2.0T dławienie silnika

Post autor: maroslaf » 20 maja 2021, o 09:28

piotrekstok pisze:
7 maja 2019, o 19:44
(ciach)ale jakby to było od doładowania to jakbym korek oleju odkręcił to by dalej szarpał a on wtedy się uspokaja, najbardziej to mi pasuje odma ale jak tam jest pod tą pokrywą to nie wiem. (ciach)
Nie wiem czy się wceluje z rozumieniem problemu, ale jak odkręcisz korek wlewu oleju to silnik zaczyna pracować równo?
Nadmiar gazów w silniku -> problem z uszczelnieniem tłoków i podejrzewam, że część spalin idzie w silnik
Za niwelowanie tego efektu odpowiedzialna jest odma -> sprawdź może jest zatkana -> odma odprowadza nadmiar spalin, puszczanych przez pierścienie, do układu dolotowego (zazwyczaj) a olej wraca do skrzyni (separator)
Gumowy wąż na trasie przepływka-turbina ma dołączoną cienką rurkę -> to ona prawdopodobnie kieruje nadmiar gazów ze skrzyni korbowej do dolotu. Nie wiem czy można ją jakoś odłączyć ale przy pracującym silniku powinno dać się wyczuć palcem podmuchy wychodzące z tej rurki, jak nie ma takich tzn że cos ją zatyka

https://deler.pl/artykuly/artykul/czym- ... 9rEALw_wcB




jak gadam głupotę to proszę o info

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik benzynowy”