Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
-
Xavier01
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 19 lis 2019, o 22:02
- Auto: Iska
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Kędzierzyn-Kozle
Post
autor: Xavier01 » 29 kwie 2020, o 18:22
kecraminsignia pisze: ↑28 kwie 2020, o 18:21
Zdradź jeszcze który rok auta?
Czy ten co w profilu 2009?
Wysłane z telefonu Nokia 6310i przy użyciu Tapatalka
Tak 2009r.
Decyzja zapadła wymieniam będzie z głowy
Dzięki za pomoc
-
Xavier01
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 19 lis 2019, o 22:02
- Auto: Iska
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Kędzierzyn-Kozle
Post
autor: Xavier01 » 6 maja 2020, o 18:25
Jeszcze takie małe pytanko
Zamowiłem panewki główne firmy King pod mój silnik przyszły ale po porównaniu z orginałami wymontowanymi z silnika to orginały i na dolnej panewce i na górnej mają tgz kanał olejowy , zamienniki juz sa troszke inne a mianowicie w górnych panewkach są 2 otwory a dolne panewki są "gładkie "
ktos cos moze wie bo nie daje mi to spokoju
-
porki
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: 7 maja 2020, o 19:51
- Auto: insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: katowice
Post
autor: porki » 8 maja 2020, o 20:15
To mam do was pytania bo widzę, że większość z was chyba narzeka na ten silnik? Jest ktoś kto go poleca ? A jak nie ten model silnika to który warto szukać, dziękuję za pomoc
-
mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8945
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Post
autor: mazmarcin » 8 maja 2020, o 20:19
Przecież tych silników jest mnóstwo a piszą Ci co mają z nim problem.
Nie ma już silników co nie ma z nimi problemów.
-
dare50
- Zapaleniec
- Posty: 2343
- Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
- Auto: Insignia 4x4 COSMO
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Wejherowo
- Postawił piwo: 25 razy
- Otrzymał piwo: 32 razy
Post
autor: dare50 » 8 maja 2020, o 20:30
Dokładnie każdy ma jakiś feler i zależy od szczęścia , dla przykładu znajomy w warsztacie więcej robi silników 2.0 PB turbo niż 2.0 DTH , a niby te diesle takie awaryjne
-
porki
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: 7 maja 2020, o 19:51
- Auto: insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: katowice
Post
autor: porki » 8 maja 2020, o 20:39
mazmarcin pisze: ↑8 maja 2020, o 20:19
Przecież tych silników jest mnóstwo a piszą Ci co mają z nim problem.
Nie ma już silników co nie ma z nimi problemów.
czyli go polecasz ? : )
Dodano po 22 sekundach:
dare50 pisze: ↑8 maja 2020, o 20:30
Dokładnie każdy ma jakiś feler i zależy od szczęścia , dla przykładu znajomy w warsztacie więcej robi silników 2.0 PB turbo niż 2.0 DTH , a niby te diesle takie awaryjne
czyli go polecasz ?
-
dare50
- Zapaleniec
- Posty: 2343
- Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
- Auto: Insignia 4x4 COSMO
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Wejherowo
- Postawił piwo: 25 razy
- Otrzymał piwo: 32 razy
Post
autor: dare50 » 8 maja 2020, o 20:44
No wiesz
, biorąc pod uwagę jak fajnie się nim jeździ i pali nie za dużo nawet po mieście zeszłem do 6.4 przy 4x4 to tak , ale z drugiej strony co innego kupisz jak już to 2.0 PB ale ten smok pali odpowiednio , zostaje 1.8 ale w sumie niedużo koni jak na tą wagę
-
IBZI
- Moderator
- Posty: 4186
- Rejestracja: 7 lis 2015, o 20:12
- Auto: Insignia 2.0
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Gliwice
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 30 razy
Post
autor: IBZI » 8 maja 2020, o 20:55
O polecanych silnikach jest inny temat. Tutaj piszemy o obracających się panewkach.
-
Renata
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 29 sie 2019, o 22:49
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
Post
autor: Renata » 10 maja 2020, o 09:31
U nas sie zdążyło to samo a ze mam w zyciunpecha to robie to juz 2 razy maz wymienil wszystko i znowu zatarta panewka wybaczcie nie fachowy język ale ja sie na tym nie znam. Maz podejrzewa ze jest cos z wałem nientak i dlatego stalo sie to samo po raz 2 gdzie szukac magika maz sie poddał auto jest z pol roku z czego tylko miesiąc jeździło. Zakochalam sienw tym aucie liczyłam się z kosztami ale juz nie mam sily. Co mozecie doradzic
Ostatnio zmieniony 10 maja 2020, o 12:23 przez
IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par.5 pkt.8
-
Pawel_wro
Post
autor: Pawel_wro » 10 maja 2020, o 10:13
Skoro sytuacja się powtarza, to na 99 procent wał korbowy nie jest prosty, ideałem byłoby po rozebraniu silnika, wysłać blok wraz z wałem do osiowania i ogólnej oceny czy całość jeszce się nadaje. Ja chyba radzilabym abyście poszukali kompletnego słupka z w miarę pewnego źródła.
-
quadzz
- Użytkownik
- Posty: 288
- Rejestracja: 14 mar 2020, o 18:24
- Auto: Insignia A ST FL 4x4
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 5 razy
Post
autor: quadzz » 10 maja 2020, o 14:43
Renata pisze: ↑10 maja 2020, o 09:31
U nas sie zdążyło to samo a ze mam w zyciunpecha to robie to juz 2 razy maz wymienil wszystko i znowu zatarta panewka wybaczcie nie fachowy język ale ja sie na tym nie znam. Maz podejrzewa ze jest cos z wałem nientak i dlatego stalo sie to samo po raz 2 gdzie szukac magika maz sie poddał auto jest z pol roku z czego tylko miesiąc jeździło. Zakochalam sienw tym aucie liczyłam się z kosztami ale juz nie mam sily. Co mozecie doradzic
Jak wyżej, albo słupek z pewnego źródła, albo kompletny remont z osiowaniem. Inaczej będzie to cykjlicznie.
-
jotef
- Użytkownik
- Posty: 503
- Rejestracja: 23 mar 2016, o 19:41
- Auto: eSTe
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2014
- Miasto:
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 28 razy
Post
autor: jotef » 11 maja 2020, o 06:47
Xavier01 pisze: ↑6 maja 2020, o 18:25
Jeszcze takie małe pytanko
Zamowiłem panewki główne firmy King pod mój silnik przyszły ale po porównaniu z orginałami wymontowanymi z silnika to orginały i na dolnej panewce i na górnej mają tgz kanał olejowy , zamienniki juz sa troszke inne a mianowicie w górnych panewkach są 2 otwory a dolne panewki są "gładkie "
ktos cos moze wie bo nie daje mi to spokoju
w liftach panewki są bez nacięć. pisałem o tym w tym wątku już :
viewtopic.php?f=14&t=2799&p=191138#p191138
-
czyrek
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: 12 kwie 2019, o 13:49
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Wrocław
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
Post
autor: czyrek » 11 maja 2020, o 07:47
polecam wstawić silnik z Alfy Romeo.
-
Bartas0052
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 20 wrz 2019, o 01:53
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Łabiszyn
Post
autor: Bartas0052 » 15 lip 2020, o 10:07
Witam pytanie mam bo u siebie miałem panewki z zamkami ale nie stety nie mogę nigdzie znaleźć z zamkami tylko dostępne są bez ma ktoś może namiary od czego dopasować z zamkami??
-
Darko_ols
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: 17 mar 2019, o 10:55
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Olsztyn
Post
autor: Darko_ols » 12 sie 2020, o 11:05
Witam serdecznie,
Jestem w trakcie wymiany panewek korbowodowych i mam ogromny problem z doborem nowych. Na panewkach widnieje numer: GL81 55195517 oraz GL81 55195511. Przeszukałem cały internet i nie mogę znaleźć żadnej wiedzy na temat w/w numeru. Czy ktoś z Państwa miał i rozwiązał podobny problem ?
I drugie pytanie: jak odczytać kolor panewek korbowodowych, czy jest gdzieś wybity ?
Z góry bardzo dziękuję za pomoc oraz życzę miłego dnia.
-
farmer
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: 26 sie 2018, o 11:41
- Auto: Insignia 2.0 CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Łódź
- Postawił piwo: 1 raz
Post
autor: farmer » 13 sie 2020, o 20:48
Witajcie, więc i mnie dopadły prawdopodobnie panewki, wczoraj przy mocniejszym wciśnięciu w pedał gazu zaczęła głośniej chodzić jak klekot żadnej kontrolki ciśnienia, powymieniane wszystko jak należy, nawet uszczelka smoka 2 razy w ciągu 2 lat, i tak sobie myślę, żeby może do Włocławka do Auto Pasji wstawić, co o tym myślicie?
-
milyjarek
- Forumowicz
- Posty: 79
- Rejestracja: 17 gru 2018, o 21:11
- Auto: Chevrolet Malibu
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Wrocław
- Otrzymał piwo: 3 razy
Post
autor: milyjarek » 18 sie 2020, o 21:11
Jaki przebieg? Sam wymieniałeś uszczelkę 2 razy? Chyba ma trochę przejechane.
-
maciejugs
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 7 gru 2020, o 10:58
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Trebbin
Post
autor: maciejugs » 7 gru 2020, o 12:34
Witam, a ja z takim szybkim pytaniem, czy silnik 20dtr z 2015 ma dalej tą śmieszną uszczelkę? Czy wreszcie coś zmienili?