Hej.
Ku pokrzepieniu serc tych którym strzeliły paski.
Silnik A20DTR - zerwało zęby na pasku.
Po rozebraniu silnika okazało się że z 16 dźwigienek nie połamane były tylko 2 (próbowałem go odpalić więc może to je pomieliło)
Rozrząd teoretycznie jest kolizyjny ale wystarczyło wymienić dźwigienki i popychacze, bez zdejmowania głowicy.
Silnik pracuje równo i o dziwo, spalanie na komputerze pokazuje o około 3 litrów mniej !!!!
Teraz średnią z trasy/miasta mam 6,6 a wcześniej poniżej 9 nie schodziła.
Sprawdzę to jeszcze przy tankowaniu do pełna.
Tak więc głowa do góry i bądźcie dobrej myśli
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
A20DTR - zerwany pasek - dobre info
-
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: 20 wrz 2020, o 21:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Kielce