--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Korekcja wtryskiwaczy
- ICEMANIK
- Użytkownik
- Posty: 112
- Rejestracja: 21 gru 2015, o 22:55
- Auto: Ins OPC Line AiR/KW
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Poznań
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Korekcja wtryskiwaczy
Kolejny błąd P0088-51 oraz P0088-52 czyli "za wysokie ciśnienie na listwie" objawia się tym, że jak depnę pedał na 100% to wali błędem przy pierwszym, lub również odcina paliwo (auto gaśnie) przy drugim błędzie, auto trzeba ponownie uruchomić. Z OSC wynika, że raczej jest to za niskie ciśnienie aniżeli za wysokie. Problem jest już od 2 lat, czasem pojawia się częściej, czasem rzadziej , w czerwcu wymienione po raz kolejny wtryski, które były na maszynie, przelewy również ok. Problem chwilowo ucichł do momentu jak się zrobiło trochę chłodniej, nie wiem czy ma to związek. Czujnik SPV podmieniany, wtryski kilkukrotnie, listwa paliwowa zmieniona. Zawór na pompie finalnie nie podmieniony powieważ zawsze zmiana zaworu powodowała niemożność odpalenia auta mimo tych samych numerów, zabieg powtarzany kilka razy na różnych zaworach. Czy może znów padły wtryski lub sama pompa CR?
Porównywałem logi innych użytkowników i nie widać tam tak dużych różnic ciśnienia listwy jak u mnie, jak widać niżej przy obciążeniu to nawet 50Bar różnicy między zadanym a odczytanym, podczas gdy u innych to max 5-10Bar.
Poniżej zrzuty z momentu błędu:
https://drive.google.com/file/d/1O5CQqC ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/16Hq39u ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1SfmFda ... sp=sharing
Co ciekawe to jeśli zadane jest 160Bar, a zmierzone 110Bar wtedy generuje błąd, ale gdy chwilowo zmierzone ok 130Bar to błędu nie sypnie. Na ostatnim widać, że mimo iż ciśnienie spada to reguator wcale nie chce zwiększać dawki. Podzielcie się swoimi logami jak to u Was wygląda.
Porównywałem logi innych użytkowników i nie widać tam tak dużych różnic ciśnienia listwy jak u mnie, jak widać niżej przy obciążeniu to nawet 50Bar różnicy między zadanym a odczytanym, podczas gdy u innych to max 5-10Bar.
Poniżej zrzuty z momentu błędu:
https://drive.google.com/file/d/1O5CQqC ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/16Hq39u ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1SfmFda ... sp=sharing
Co ciekawe to jeśli zadane jest 160Bar, a zmierzone 110Bar wtedy generuje błąd, ale gdy chwilowo zmierzone ok 130Bar to błędu nie sypnie. Na ostatnim widać, że mimo iż ciśnienie spada to reguator wcale nie chce zwiększać dawki. Podzielcie się swoimi logami jak to u Was wygląda.
Ostatnio zmieniony 22 lis 2017, o 17:43 przez ICEMANIK, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Korekcja wtryskiwaczy
U mnie bylo podobnie wtryski sprawdzone jeden zregenerowany , a winna była centralka sterowania pompą , po wymianie smigalo jak nowe.
Sprawdź elektronikę sterująca
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
Sprawdź elektronikę sterująca
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
- ICEMANIK
- Użytkownik
- Posty: 112
- Rejestracja: 21 gru 2015, o 22:55
- Auto: Ins OPC Line AiR/KW
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Poznań
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Korekcja wtryskiwaczy
Za mój błąd P0088 (za wysokie ciśnienie na listwie) odpowiedzialna była pompa CR, która przy pełnym obciążeniu na zadane 160bar po kilku sekundach nie dawała rady i ciśnienie spadało do 110bar co objawiało mylnym komunikatem "za wysokie..." zamiast "za niskie ciśnienie". Pokazałem wykresy ciśnienia chłopakom z TuneForce i poradzili wymienić filtr paliwa na oryginał a jeśli nie pomoże to raczej do wymiany pompa. Tak więc podziękowania za dobrą radę
Poniżej screen z momentu spadku ciśnienia:
Poniżej screen z momentu spadku ciśnienia:
Re: Korekcja wtryskiwaczy
Czołem koledzy.
Podpowie mi ktoś czy takie rozjechane korekcje mieszczą się w normie. W linku podanym przez @Kamyk jest napisane że normalne jest do +/- 5mm3
dodam że jak lekko przygazuję (1500-2000rpm) to na wszystkich cylindrach mam 0.
screen zrobiłem na biegu jałowym na rozgrzanym silniku, nie pamiętam tylko czy klima była włączona
Podpowie mi ktoś czy takie rozjechane korekcje mieszczą się w normie. W linku podanym przez @Kamyk jest napisane że normalne jest do +/- 5mm3
dodam że jak lekko przygazuję (1500-2000rpm) to na wszystkich cylindrach mam 0.
screen zrobiłem na biegu jałowym na rozgrzanym silniku, nie pamiętam tylko czy klima była włączona
- dare50
- Zapaleniec
- Posty: 2351
- Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
- Auto: Insignia 4x4 COSMO
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Wejherowo
- Postawił piwo: 25 razy
- Otrzymał piwo: 32 razy
Re: Korekcja wtryskiwaczy
jeśli nie pamiętasz czy klima była włączona to psu w d..e ten screen i gdybanie , wszystko musi być wyłączone .
Re: Korekcja wtryskiwaczy
Dzięki @Dare50 za zainteresowanie...
Tutaj już na pewno jest bez klimy:
Czy to jeszcze w normie czy już powinienem się martwić? Zwłaszcza na 4 cylindrze jest cały czas największa wartość, cały czas na minusie.
Dodam że ostatnio dolałem do ON środka Liqui Moly na wtryski.
Tutaj już na pewno jest bez klimy:
Czy to jeszcze w normie czy już powinienem się martwić? Zwłaszcza na 4 cylindrze jest cały czas największa wartość, cały czas na minusie.
Dodam że ostatnio dolałem do ON środka Liqui Moly na wtryski.
- rataj73
- Zapaleniec
- Posty: 1671
- Rejestracja: 22 lip 2014, o 15:54
- Auto: Opel Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Stolica Mazur
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 15 razy
Re: Korekcja wtryskiwaczy
Dolej oleju 2T, wyjeździj ze dwa zbiorniki paliwa z olejem i powinno się poprawić. Najbardziej dostępny od ręki jest na orlenie .
Re: Korekcja wtryskiwaczy
tak też myślałem ale w sumie kupiłem już 2 butelki tego Liqui Moly (zaaplikowałem jedną) a zrobiłem dopiero ok 100km z pierwszego baku. Sugerujesz @Rataj73 że bardziej skuteczny będzie 2T z orlenu czy lać już to co mam?
Re: Korekcja wtryskiwaczy
Wyjeździłem dwa pełne baki dolewając Liqui Moly i korekcja nie zmieniła się ani odrobinę i jest taka jak wyżej.
Proszę o poradę:
1. Lać dalej 2T z Orlenu?
2. Zostawić i kontrolować za jakiś czas ?
3. Drążyć dalej temat i wyciągać wtryski do regeneracji?
Proszę o poradę:
1. Lać dalej 2T z Orlenu?
2. Zostawić i kontrolować za jakiś czas ?
3. Drążyć dalej temat i wyciągać wtryski do regeneracji?
- rataj73
- Zapaleniec
- Posty: 1671
- Rejestracja: 22 lip 2014, o 15:54
- Auto: Opel Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Stolica Mazur
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 15 razy
Re: Korekcja wtryskiwaczy
Ja leję 2T orlenu od 7 lat i korekcje mam zawsze 0.0 a wcześniej w vectrze zeszły z 0.6 do zera więc orlenowski 2T działa i jest chyba najbardziej dostępny.
-
- Użytkownik
- Posty: 756
- Rejestracja: 30 mar 2018, o 07:22
- Auto: Insignia ST Cosmo
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: lubelskie
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
- dare50
- Zapaleniec
- Posty: 2351
- Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
- Auto: Insignia 4x4 COSMO
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Wejherowo
- Postawił piwo: 25 razy
- Otrzymał piwo: 32 razy
Re: Korekcja wtryskiwaczy
W sumie nikt tu nie pisze że po laniu 2T korekty wskoczą na 0.0 tylko opinie osób które lały i poprawy korekt spowodowaniem właśnie laniem 2T , u Ciebie może już 2T nie daje rady , ja leje cały czas LM1052 i jest ok
- szymek1976
- Użytkownik
- Posty: 837
- Rejestracja: 5 sty 2016, o 22:26
- Auto: Insignia 2.0 Elite
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: UK.
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 11 razy
Re: Korekcja wtryskiwaczy
Możecie podać linka do tego oleju Orlenu chcę zobaczyć czy na ebay uk znajdę coś podobnego. Dzięki
Moja czarna
- rataj73
- Zapaleniec
- Posty: 1671
- Rejestracja: 22 lip 2014, o 15:54
- Auto: Opel Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Stolica Mazur
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 15 razy
Re: Korekcja wtryskiwaczy
https://allegro.pl/orlen-oil-2t-semisyn ... 26660.html
To przykładowa aukcja, olej dostępny na każdym orlenie za 16.90
To przykładowa aukcja, olej dostępny na każdym orlenie za 16.90
- szymek1976
- Użytkownik
- Posty: 837
- Rejestracja: 5 sty 2016, o 22:26
- Auto: Insignia 2.0 Elite
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: UK.
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 11 razy
Re: Korekcja wtryskiwaczy
Dzięki szukałem na ebay uk ale nie ma. Zamówiłem LM1052 tani nie jest ale zobaczymy. Ile wlać na zbiornik bo nigdy nie lałe?
Moja czarna
- szymek1976
- Użytkownik
- Posty: 837
- Rejestracja: 5 sty 2016, o 22:26
- Auto: Insignia 2.0 Elite
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: UK.
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 11 razy
Re: Korekcja wtryskiwaczy
Wczoraj sprawdzałem korekcje tam gdzie nie pomogły 2 zbiorniki na liqui moly tam pomógł 1 zbiornik wyjeżdżony z monzolem 5c. Korekcje mam teraz 0.0.
Jak coś to polecam ten specyfik
Jak coś to polecam ten specyfik