--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Remont silnika
-
- Użytkownik
- Posty: 108
- Rejestracja: 17 lut 2017, o 00:41
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTL
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
Re: Remont silnika
Ok to z cyklu co to za dźwięk ... taką sytuację mam co to za dźwięk? słychać go tylko podczas wyłączania zapłonu nie chodzi mi o piszczenie tylko o ten dźwięk jak by ktoś zmieniał kasete w starym magnetofonie
https://www.youtube.com/watch?v=zMiDEoTKi5U
Ktoś wie od czego to ?
Ok jest to przepustnica tylko dlaczego ona sobie tak cyka ?
https://www.youtube.com/watch?v=zMiDEoTKi5U
Ktoś wie od czego to ?
Ok jest to przepustnica tylko dlaczego ona sobie tak cyka ?
-
- Użytkownik
- Posty: 296
- Rejestracja: 19 cze 2017, o 20:09
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Irlandia
- Otrzymał piwo: 3 razy
- michalm83
- Użytkownik
- Posty: 245
- Rejestracja: 20 paź 2016, o 19:51
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
Re: Remont silnika
@hubertus jeśli silnik robiony u mechanika a nie u kowala to na pewno jest po szlifie i honowaniu cylindrów+regeneracja głowicy.
-
- Użytkownik
- Posty: 117
- Rejestracja: 18 sty 2015, o 16:11
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
Re: Remont silnika
Kolego jakbyś dobrze poszukał to byś już znalazł podobny wątek http://www.insignia-club.pl/viewtopic.p ... 182#p86182
45tys po regeneracji, odpukać wszystko ok, też mnie na początku martwiło to delikatne dymienie spod korka i ten dźwięk, ale przestałem już się przejmować tym samochodem. Po prostu jeżdżę, za jakiś czas już się go pozbędę, bo za dużo przygód.
45tys po regeneracji, odpukać wszystko ok, też mnie na początku martwiło to delikatne dymienie spod korka i ten dźwięk, ale przestałem już się przejmować tym samochodem. Po prostu jeżdżę, za jakiś czas już się go pozbędę, bo za dużo przygód.
Re: Remont silnika
Witam.
Wymieniłem słupek w swoim rzęchu i podczas pierwszej wymiany oleju (ok.800km) znalazłem w filtrze kilka opiłków. Magicy stwierdzili, że mogły być, ponieważ mocno zawalona była chłodnica oleju, którą płukali i ewentualnie w układzie sprzed remontu "coś" mogło jeszcze zostać. Nie wiem co o tym myśleć, więc proszę o opinie.
Wymieniłem słupek w swoim rzęchu i podczas pierwszej wymiany oleju (ok.800km) znalazłem w filtrze kilka opiłków. Magicy stwierdzili, że mogły być, ponieważ mocno zawalona była chłodnica oleju, którą płukali i ewentualnie w układzie sprzed remontu "coś" mogło jeszcze zostać. Nie wiem co o tym myśleć, więc proszę o opinie.
- konikkr
- Klubowicz
- Posty: 471
- Rejestracja: 1 lis 2015, o 20:11
- Auto: Insignia ST ecoFLEX
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Syrynia
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Remont silnika
Raczej bym ich ścigał o kontrole panewek jak nie zrobili przed założeniem nowego słupka. Dla własnego spokoju. Bo moglo zostać lecz moga się łuszczyć panewki.
Wysłane z mojego Samszunga
Wysłane z mojego Samszunga
-
- Zapaleniec
- Posty: 1485
- Rejestracja: 14 lut 2016, o 09:09
- Auto: Insignia 2,0 cdti
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Remont silnika
Oczywiście, że kilka opiłków może się znaleźć po poprzedniej awarii. Wbrew pozorom nie da się idealnie umyć wszystkich zakamarków silnika jak np magistrale olejowe czy owa chłodnica i inne.
Re: Remont silnika
Kiedy ja robiłem remonty silników motocykli to wszystko było plukane w benzynie i nie mógł zostać ani jeden.
Newer!
Ale wujek św.p. skrzynie od malucha wysypał na kupę piasku wybrał tryby otrzepał o portki i zamontował.
Zależy kto robi , a polacy to kanciarze , wymieniacze.
Jak robi flejta to sa opiłki
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
Newer!
Ale wujek św.p. skrzynie od malucha wysypał na kupę piasku wybrał tryby otrzepał o portki i zamontował.
Zależy kto robi , a polacy to kanciarze , wymieniacze.
Jak robi flejta to sa opiłki
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
-
- Zapaleniec
- Posty: 1485
- Rejestracja: 14 lut 2016, o 09:09
- Auto: Insignia 2,0 cdti
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Remont silnika
Nie porównuj silnika motocykla do samochodu. Budowa jest bardziej skomplikowana i kilka opiłków mogło gdzieś się zaplątać. Żaden problem. Gorzej gdyby cały filtr był nimi zawalony. Wtedy dawało by to do zrozumienia, że gdzieś coś się ciągle zaciera.
Re: Remont silnika
A niby to czemu ? Motocykle też są czterosuwowe
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 24 sty 2019, o 17:36
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Leszno
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8533
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Jaguar E-Pace 250hp
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 199 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Remont silnika
Kup anglika nierozbitka -niech sam dojedzie, to masz pewność że silnik OK. My tak zrobiliśmy z ML. ML już sprawny a anglik bez silnika na OLX na części. Anglik u nas kupiony za 15tys, po przeszczepie sporo zostało, wystawiony za śmieszny pieniądz bo w cenie felg chyba [...]
Jak kupujesz anglika i on nie przejdzie badań, a nie przejdzie bo brakuje mu silnika gdy zrobisz przeszczep, to możesz go sprzedać na części.
Jak kupujesz anglika i on nie przejdzie badań, a nie przejdzie bo brakuje mu silnika gdy zrobisz przeszczep, to możesz go sprzedać na części.
Ostatnio zmieniony 24 lip 2019, o 23:20 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Radio 357 :)
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 24 sty 2019, o 17:36
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Leszno
Re: Remont silnika
Wał wytarty . Panewki uszkodzone pompa do wymiany bo opiłki były. Ogólnie silnik wymaga kapitalnego remontu .
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 24 lip 2019, o 12:42
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Wrocław
Re: Remont silnika
Panowie, mnie także spotkała niemiła niespodzianka, silnik jeszcze na chodzie ale mechanik odkręcił filtr i są w nim opiłki, komunikat o niskim poziomie oleju dostałem tylko raz na autostradzie w trakcie stałej jazdy z prędkością 130, rzadko przekraczam tą wartość.
Mechanik mówi by nie regenerować tylko szukać innego silnika, wiem że to z kolei loteria, jedyna recepta to chyba odkręcić miskę i sprawdzić czy panewki nie są porysowane (w tym niby nowym kupionym używanym) - takie rozwiązanie mi się trochę nie podoba, bardziej skłaniał bym się ku regeneracji mojego silnika, czy ktoś z okolić Wrocławia ma takie doświadczenia może jesteście w stanie polecić jakiś warsztat który to ogarnie kompleksowo.
Auto mam od przebiegu 130 kkm teraz mam na liczniku 300 kkm wszystko wymieniane i robione na czas, nie miałem z autem większych problemów do tej pory, zaliczyłem tylko mikrostyk bagażnika i zaworek Pieburg koło turbiny. Nie to żebym był do niego przywiązany ale całkiem jestem zadowolony z tego wozidełka.
Mechanik mówi by nie regenerować tylko szukać innego silnika, wiem że to z kolei loteria, jedyna recepta to chyba odkręcić miskę i sprawdzić czy panewki nie są porysowane (w tym niby nowym kupionym używanym) - takie rozwiązanie mi się trochę nie podoba, bardziej skłaniał bym się ku regeneracji mojego silnika, czy ktoś z okolić Wrocławia ma takie doświadczenia może jesteście w stanie polecić jakiś warsztat który to ogarnie kompleksowo.
Auto mam od przebiegu 130 kkm teraz mam na liczniku 300 kkm wszystko wymieniane i robione na czas, nie miałem z autem większych problemów do tej pory, zaliczyłem tylko mikrostyk bagażnika i zaworek Pieburg koło turbiny. Nie to żebym był do niego przywiązany ale całkiem jestem zadowolony z tego wozidełka.
- Dan
- Użytkownik
- Posty: 907
- Rejestracja: 6 sie 2014, o 12:07
- Auto: ST 160HP
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 12 razy
Re: Remont silnika
Rób remont, przynajmniej wiesz co masz, a nie kota w worku. Teraz graty juz tańsze są do naszych silników.
Ps. Ja juz 46tkm na swoim zrobiłem.
Wysłane z mojego LG-M700 przy użyciu Tapatalka
Ps. Ja juz 46tkm na swoim zrobiłem.
Wysłane z mojego LG-M700 przy użyciu Tapatalka
-
- Forumowicz
- Posty: 79
- Rejestracja: 17 gru 2018, o 21:11
- Auto: Chevrolet Malibu
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Wrocław
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Remont silnika
Do Tomikier; Przykra sprawa kolego współczuję. Nikt nie chce być w takiej sytuacji. W sumie przejechałeś 170kkm czyli znasz samochód bardzo dobrze. Przy jakich przebiegach wymieniałeś uszczelkę smoka? Robiłeś to sam czy może w ASO?
-
- Zapaleniec
- Posty: 2406
- Rejestracja: 28 lis 2016, o 17:31
- Auto: Astra J ST
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: LDZ
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 15 razy
Re: Remont silnika
#Tomikier który rocznik auta? Sprowadzane czy krajowe?
Wysłane z telefonu Nokia 6310i przy użyciu Tapatalka
Wysłane z telefonu Nokia 6310i przy użyciu Tapatalka
-
- Forumowicz
- Posty: 79
- Rejestracja: 17 gru 2018, o 21:11
- Auto: Chevrolet Malibu
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Wrocław
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Remont silnika
Kolego , jak w profilu widzę że on ma 2009 rok. Ty z kolei masz Astre chyba. Może jesteś na forum Astry i masz rozeznanie czy w Astrach też są częste przypadki zatarć silników ?
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 24 lip 2019, o 12:42
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Wrocław
Re: Remont silnika
Witam,
Auto jest z 2009, sprowadzone z Niemiec przez mojego znajomego, potem ja kupiłem od niego.
On zmienił uszczelkę smoka w 2015 roku przy przebiegu 130kkm w ASO, ja jej potem nie ruszałem, chyba źle zrobiłem.
Piszecie Panowie żeby remontować, kluczowe jest tutaj jednak chyba miejsce, ponawiam pytanie i proszę o polecenie konkretnego warsztatu na Dolnym Śląsku lub w zasięgu do 100 km od Wrocławia.
Auto jest z 2009, sprowadzone z Niemiec przez mojego znajomego, potem ja kupiłem od niego.
On zmienił uszczelkę smoka w 2015 roku przy przebiegu 130kkm w ASO, ja jej potem nie ruszałem, chyba źle zrobiłem.
Piszecie Panowie żeby remontować, kluczowe jest tutaj jednak chyba miejsce, ponawiam pytanie i proszę o polecenie konkretnego warsztatu na Dolnym Śląsku lub w zasięgu do 100 km od Wrocławia.