------VII Ogólnopolski Zlot Insignia Club Polska - 15-17 maja - zapisz się
----------------------------------
-------------------------------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku Obrazek

Czujnik położenia wału korbowego

Awatar użytkownika
Ping
Klubowicz
Posty: 2497
Rejestracja: 20 cze 2016, o 14:18
Auto: Insignia ST / MY2011
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2010
Miasto: W-wa
Otrzymał  piwo: 68 razy
Kontakt:

Re: Czujnik położenia wału korbowego

Post autor: Ping » 25 maja 2018, o 15:28

W GDS2 nie widzę nigdzie odczytów z tego czujnika, blado taki dam jak u kolegi @coolvip

Sprawdziłem zamrożoną ramkę i ECU zarejestrował błąd przy 3500rpm - zwykle nie ciągnie do takich obrotów więc pewnie dlatego błąd pojawia się co jakiś czas.

No i silnik też jest glosniejszy na niskich obrotach podczas ruszania I przyspieszania. Cichnie gdzieś przy 1800- 2000rpm.

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka



coollvip
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: 24 wrz 2017, o 22:55
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2009
Miasto:
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Czujnik położenia wału korbowego

Post autor: coollvip » 4 cze 2018, o 12:37

Siemanko ponownie piszę w tym temacie ponieważ chciałbym się dokładnie dowiedzieć w którym miejscu znajduję się czujnik najlepiej jakby było to zdjęcie z zaznaczonym czujnikiem lub jakiś schemat silnika i gdzie on dokładnie jest ponieważ link z początku tematu wstawiony przez jednego z kolegów niestety nie działa. Dodam że posiadam silnik 2.0 CDTi 160 KM A20DTH. Druga sprawa czy mógłby ktoś dokładnie nakierować mnie jaki mam czujnik u siebie ponieważ chcę zamówić niekoniecznie nowy a nie wiem jaki tam jest żeby nie kupić do innego silnika. Pozdrawiam i liczę na pomoc coollvip

Awatar użytkownika
Ping
Klubowicz
Posty: 2497
Rejestracja: 20 cze 2016, o 14:18
Auto: Insignia ST / MY2011
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2010
Miasto: W-wa
Otrzymał  piwo: 68 razy
Kontakt:

Re: Czujnik położenia wału korbowego

Post autor: Ping » 4 cze 2018, o 12:54

Szukaj pod rozrusznikiem.
Od góry raczej nie ma szans żeby się do niego dostać bo właśnie rozrusznik przeszkadza.

Numer powinien być ten 6235 666 lub GM 93179391 ale to chyba to samo.

A co ci się dzieje ze chcesz go wymienić?

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka



Awatar użytkownika
Rooff_
Klubowicz
Posty: 2484
Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
Auto: Insignia ST przedlif
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2012
Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 23 razy

Re: Czujnik położenia wału korbowego

Post autor: Rooff_ » 4 cze 2018, o 18:57


coollvip
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: 24 wrz 2017, o 22:55
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2009
Miasto:
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Czujnik położenia wału korbowego

Post autor: coollvip » 4 cze 2018, o 21:54

#Ping
A co ci się dzieje ze chcesz go wymienić?
Siemanko dlaczego chcę wymienić ponieważ wyskakuje mi ten błąd P1325 czasami, obroty świrują i coś zaczyna ciężej czasami palić, a po drugie zwiększyło mi się niestety ostatnio spalanie nie wiem dlaczego co może być powodem jedynie co to mam ten błąd :(

adamm83pl
Forumowicz
Posty: 72
Rejestracja: 4 paź 2016, o 06:51
Auto: Insignia ST/MY2011
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto:

Re: Czujnik położenia wału korbowego

Post autor: adamm83pl » 24 wrz 2018, o 11:09

@Ping wymieniłeś ten czujnik? Ostatnio co 2, 3 dni pojawia mi się błąd P1325 jako historyczny.

Awatar użytkownika
Ping
Klubowicz
Posty: 2497
Rejestracja: 20 cze 2016, o 14:18
Auto: Insignia ST / MY2011
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2010
Miasto: W-wa
Otrzymał  piwo: 68 razy
Kontakt:

Re: Czujnik położenia wału korbowego

Post autor: Ping » 24 wrz 2018, o 11:17

Nie, w końcu nie wymieniłem bo przeszło i błąd się nie powtórzył do tej pory co najmniej od maja. Teraz zrobiło się chłodniej i zobaczymy czy dalej go nie będzie.

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka


adamm83pl
Forumowicz
Posty: 72
Rejestracja: 4 paź 2016, o 06:51
Auto: Insignia ST/MY2011
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto:

Re: Czujnik położenia wału korbowego

Post autor: adamm83pl » 24 wrz 2018, o 13:17

Ruszałeś wtyczkę? Może styku nie było?

elninho86
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: 11 maja 2019, o 11:31
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto: Frankfurt (Oder)

Re: Czujnik położenia wału korbowego

Post autor: elninho86 » 19 paź 2019, o 15:42

Witam
Pojawił się błąd jak w tytule P1325 następnie doszło P03A6 i P03A7. Te dwa ostatnie to za niskie i za wysokie ciśnienie w 2 cylindrze czyli pewnie świeca. Te dwa błędy znikły po podłączeniu akumulatora ale ten pierwszy pozostal. w apce OPL Reader wyświetla jako zwarcie do masy natomiast koledzy z grupy na FB piszą żeby sprawdzić czujnik wału. Więc nie bardzo kumam co ma jedno z drugim wspólnego. Czy apka źle pokazuje nazwę błędu czy o co chodzi? Ktoś już przerabial

Kubah
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 7 lis 2019, o 11:26
Auto: Insignia A
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Gdynia

Re: Czujnik położenia wału korbowego

Post autor: Kubah » 3 sty 2020, o 13:24

Witam,
U mnie tez jest błąd P1325, z adnotacja, zwarcie do masy.
Czujnik został wymieniony, serwis podobno przeprowadził adaptacje i wszystko miało działać, niestety znowu pojawia się ten błąd jako historyczny. Rozrząd wymieniony jakieś 3k temu.

elninho86
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: 11 maja 2019, o 11:31
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto: Frankfurt (Oder)

Re: Czujnik położenia wału korbowego

Post autor: elninho86 » 9 sty 2020, o 20:10

Ja dalej mam problem P03A6 i P1325 kasuje i wracają co ma piernik do wiatraka zębatka rozrządu wymieniona rozrząd ustawiony świeca i czujnik nowe o co Kaman???

Awatar użytkownika
iparts
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: 12 gru 2016, o 10:36
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2012
Miasto:
Kontakt:

Re: Czujnik położenia wału korbowego

Post autor: iparts » wczoraj, o 16:06

Jeśli chodzi o błąd dotyczący czujnika położenia wału korbowego to wielu kierowców go bagatelizuje. Nawet niektórzy mechanicy twierdzą, że to nic takiego i można z tym jeździć. Jednak po skasowaniu błędu na chwilę jest spokój, a później znów na desce pojawia nam się kontrolka błędu silnika. Warto jest kupić dobrej jakości czujnik, [...] i raz a dobrze pozbyć się tego problemu ;)
Ostatnio zmieniony 25 lut 2020, o 19:46 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Usunięto link.

ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik diesla”