powinno bujać sie w okolicach 14.7kjk12 pisze:Jakie odczyty daje poprawnie działający przepływomierz na wolnych obrotach?
Z góry dzięki
Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
powinno bujać sie w okolicach 14.7kjk12 pisze:Jakie odczyty daje poprawnie działający przepływomierz na wolnych obrotach?
Z góry dzięki
A jak ci odpala? Przelew wtryskow jak wyszedl? Poka korekty i daj loga z magistrali powietrza i paliwa moze tam cos sie wypatrzy.Tommmy89 pisze:Witam. Koledzy proszę pomóżcie. Wywala mi błąd 2282, w samochodzie zmienione lub podniesiona wszystko co się tylko dało, wyczyszczony DPF, egr, podmieniany kolektor przepustnica, sprawdzone wszystkie węże i blad dalej się pojawia. Mało tego Iska strasznie dymi na czarno, ale tylko w jeździe miejskiej, tak ok 1500 obrotów. Drugi tydzień na warsztacie, blad jak byl tak jest i mimo tych wszystkich zabiegów dalej kopci. DPF po czyszczeniu zapchany sadza po 100 km. Jutro jeszcze wyjeżdżamy z wtryskami. Pomóżcie bo kończa się pomysły. Rozrząd IC też były sprawdzane
Jeżeli turbiny były regenerowane u producenta tzn. Garretta to można je wykluczyć, a jeśli gdzieś indziej to turbiny raczej nadają się do ponownej regeneracji.Arek90BTM pisze: ↑21 kwie 2021, o 20:51Witam, pisałem na innym poście z Rooff_ w sprawie przepływomierza. Jest zamieszczony wykres że żądane jest 14,7. Na diagnostyce komp (TEXA) pokazuje że żądane przez sterownik jest 19,5. Błędów nie ma żadnych, nic nie kopci ale kiedyś pisałem że brakuje mocy tzn nitów na hamowni wyszło 174KM 367Nm przy seri 195KM 400Nm. Nadmienię: turbiny zregenerowane, dają odpowiednie ciśnienie, dpf i kat zregenerowane. Rozrząd wymieniony nie był przeskoczony, od razu wyczyszcone klapy egr i map sensor.