--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa

ODPOWIEDZ
adamzeet
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 22 gru 2019, o 05:42
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Bydgoszcz
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa

Post autor: adamzeet » 22 mar 2023, o 14:04

Załatwiłem sprawę. Rozmawiałem z mechanikiem, który robi tylko Ople. Nie zdążyłem dokończyć zdania a on od razu wiedział o co chodzi. Pompy wysokiego ciśnienia są wadliwe i regeneracja nie pomaga. Kazał mi kupić najtańszą pompę z demontażu i założyć. Panowie tak zrobiłem. Kupiłem pompę za 300 zł i założyłem. Minęły 2 tygodnie - silnik nie faluje na obrotach, zbiera się rewelacyjnie nie wywala błędów. Czekam jeszcze żeby zaczęło się wypalanie i wtedy przeprowadzkę ostateczny test ale myślę, że problem mam załatwiony.

Dodano po 2 minutach 38 sekundach:
Załatwiłem sprawę. Rozmawiałem z mechanikiem, który robi tylko Ople. Nie zdążyłem dokończyć zdania a on od razu wiedział o co chodzi. Pompy wysokiego ciśnienia są wadliwe i regeneracja nie pomaga. Kazał mi kupić najtańszą pompę z demontażu i założyć. Panowie tak zrobiłem. Kupiłem pompę za 300 zł i założyłem. Minęły 2 tygodnie - silnik nie faluje na obrotach, zbiera się rewelacyjnie nie wywala błędów. Czekam jeszcze żeby zaczęło się wypalanie i wtedy przeprowadzkę ostateczny test ale myślę, że problem mam załatwiony.

Maverick_86
Użytkownik
Posty: 753
Rejestracja: 30 mar 2018, o 07:22
Auto: Insignia ST Cosmo
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto: lubelskie
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa

Post autor: Maverick_86 » 24 mar 2023, o 17:02

No to miałeś fart że pompa używana była 100 % sprawna. W poprzedniej insigni u mnie przyczyną błędu był akurat czujnik na listwie CR, potem wymieniłem też pompę na używaną,bo moja ciekła. W zamówionej używanej niby sprawdzonej na stole regulator ciśnienia był zacięty, trzeba było podmienić na mój i ogólnie po zmianie pompy samochód już nie miał tej mocy co na pompie fabrycznej.

adamnus3000
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 12 wrz 2022, o 20:52
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto: Marki

Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa

Post autor: adamnus3000 » 5 kwie 2023, o 21:48

I jak po tej wymianie, nadal wszystko ok? Mam podobny problem. Zazwyczaj na 3-cim biegu przy 3 tys obrotów odcina moc i zapala się błąd. Ale nie zawsze. Czasami na każdym biegu kręcę ponad 3 tys i jest ok. Ale częściej jednak zapala się błąd. Dodam że robiłem program w ubiegłym roku i po jakimś czasie zaczęło się to dziać. Myślałem że skopana mapa, gadalem z gościem który to robił. Twierdzi, że w przypadku złej mapy problem były cały czas, bo mapa jest albo dobrze zrobiona, albo źle. Na hamowni błędu nie wyrzucało. Na razie wymieniałem tylko filtr paliwa, ale jak tak czytam formu, chyba pokuszę się o wymianę tej pompy. Co radzicie?

adamzeet
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 22 gru 2019, o 05:42
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Bydgoszcz
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa

Post autor: adamzeet » 8 kwie 2023, o 22:09

Witam. Do tej pory żadnego błędu silnik dużo żwawszy. Teraz dopiero jeździ tak jak powinien. Trafiłem za pierwszym razem na dobrą. Tych wadliwych pomp jest sporo. Opel powinien ponieść odpowiedzialność za takiego bubla.

iiyama
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: 15 wrz 2017, o 17:48
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto:
Postawił piwo: 1 raz

Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa

Post autor: iiyama » 31 maja 2023, o 15:15

...

Kamilos1990
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: 5 cze 2022, o 20:56
Auto: Insignia biturbo2015
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2015
Miasto: Zawiercie

Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa

Post autor: Kamilos1990 » 4 wrz 2023, o 14:38

Witam , czy ktoś pomoże . Ten sam błąd, pompa wstępna działa ciśnienie 5 bar , wysokiego ciśnienia po sprawdzeniu na maszynie i jest sprawna . Próba przelewowa na wolnych obrotach wyszła bardzo ładnie , wszystkie w równiutkich porcjach . Korekty max jeden odchyłki -0,6 . Podmienilem zawór upustowy na rampie i nic tyle że na używany i bez zmian . Nowy czujnik . Ciśnienie zadane według opel monitor 33, a skacze tak 28-33 . Auto to insignia biturbo 2015 r pozdrawiam i czekam na pomysły . A zbiornik paliwa jak nówka zero syfu. Sito czyste

Kamilos1990
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: 5 cze 2022, o 20:56
Auto: Insignia biturbo2015
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2015
Miasto: Zawiercie

Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa

Post autor: Kamilos1990 » 5 wrz 2023, o 12:29

Rozwiązanie . Panowie i Panie zawór regulujący ciśnienie na szynie jest jednorazowy . Po wykręceniu nie nadaje się do ponownego montażu. Odkształca się i przepuszcza ciśnienie z tad błąd. Do Biturbo jest na ten moment nie dostępny nigdzie . Odpowiada za falowanie na biegu jałowym
Pozdrawiam i dziekuje
Ostatnio zmieniony 6 wrz 2023, o 07:12 przez Kamilos1990, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
dare50
Zapaleniec
Posty: 2351
Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
Auto: Insignia 4x4 COSMO
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Wejherowo
Postawił piwo: 25 razy
Otrzymał  piwo: 32 razy

Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa

Post autor: dare50 » 5 wrz 2023, o 15:57

@Kamilos1990 a tak po Polsku j/n
"Odkształca się i przepiszą ciśnienie z rad błąd."

Maverick_86
Użytkownik
Posty: 753
Rejestracja: 30 mar 2018, o 07:22
Auto: Insignia ST Cosmo
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto: lubelskie
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa

Post autor: Maverick_86 » 5 wrz 2023, o 16:08

Dziwna teoria, u mnie przy tym samym błędzie wymiana tegoż czujnika na listwie CR na inny ale uzywany właśnie rozwiązała problem występowania błędu jak w tytule tematu.

Kamilos1990
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: 5 cze 2022, o 20:56
Auto: Insignia biturbo2015
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2015
Miasto: Zawiercie

Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa

Post autor: Kamilos1990 » 6 wrz 2023, o 13:27

No to miałeś szczęście . Zobacz kiedyś jak wygląda gniazdo pod ten zawór i przylgnie przy zaworze.

iiyama
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: 15 wrz 2017, o 17:48
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto:
Postawił piwo: 1 raz

Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa

Post autor: iiyama » 2 lis 2023, o 19:40

Który to zawór regulujący ciśnienie, możesz podać jakieś foto albo dokładnie opisać?

Silverado
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 30 paź 2023, o 19:09
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2012
Miasto: Słupsk

Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa

Post autor: Silverado » 7 lis 2023, o 18:44

Na aliexpres można trafić na oryginał wpisując nr części, Bosh, oryginalnie zapakowany tylko nalepki osobno dodają, co do jednorazowego użycia to bzdura, wystarczy mocniej dokręcić

iiyama
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: 15 wrz 2017, o 17:48
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto:
Postawił piwo: 1 raz

Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa

Post autor: iiyama » 21 sty 2024, o 13:31

Zima , temperatury minusowe -5 i więcej i nie ma błędu, cisnę na ostro i jest ok. Tylko jak się pojawi 0 stopni i na plusie to od razu błąd wywala... Dramat to auto

iiyama
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: 15 wrz 2017, o 17:48
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto:
Postawił piwo: 1 raz

Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa

Post autor: iiyama » 25 lut 2024, o 21:08

Nareszcie,
Wtrysk zregenerowany, wymiana czujnika paliwa, regulator paliwa wymieniony a potem cała pompa CR , filtr paliwa x3 a nawet obudowa, pompa w baku sprawdzona i wymieniony jakiś czujnik. Tak na prawdę zostały jeszcze przewody paliwa do wymiany ale po oględzinach, stwierdzono że są OK. Więc w ciul kasy to kosztowało i zgadnijcie dalej był błąd P0087-51 hehe. Wg was pewnie pompa cr dalej była trefna ( bo to jedyna używana rzecz była) ale ja już się poddałem ( rozrząd se przy okazji wymieniłem) i zrobiłem coś co na samym początku myślałem aby zacząć ale nie wiedziałem że te rzeczy są sprawne.
Więc skoro już wiem że technicznie auto jest ok a błąd dalej się pojawia to pojechałem do tiunera i poprosiłem o zmniejszenie ciśnienia paliwa. Zmienił delikatnie w dół wymagane ciśnienie i zgadnijcie co się stało...? Od tygodnia ani razu nie mam trybu awaryjnego, gaz w podłogę i testy już były 100 razy robione i na razie nie zapędzając jest OK. Więc daje skuteczne rozwiązanie tego potwornego błędu.

Awatar użytkownika
dare50
Zapaleniec
Posty: 2351
Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
Auto: Insignia 4x4 COSMO
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Wejherowo
Postawił piwo: 25 razy
Otrzymał  piwo: 32 razy

Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa

Post autor: dare50 » 26 lut 2024, o 12:24

Ale to nie rozwiązanie problemu, w ten sposób można potraktować większość błędów, zrobiłeś hamowanie po tym zabiegu ile teraz tak naprawdę mas koni? bo odczucia subiektywne ze jest okey nic nie znaczą

iiyama
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: 15 wrz 2017, o 17:48
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto:
Postawił piwo: 1 raz

Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa

Post autor: iiyama » 26 lut 2024, o 16:32

Masz rację i razem z tiunerem podjełem decyzję, coś za coś. Więc z 200 koni mam około 190 ale nie sprawdzane na hamowni. Auto ma kopa i jeździ dynamicznie więc dla mnie jest ok po roku jazdy w męczarniach

Maverick_86
Użytkownik
Posty: 753
Rejestracja: 30 mar 2018, o 07:22
Auto: Insignia ST Cosmo
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto: lubelskie
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa

Post autor: Maverick_86 » 27 lut 2024, o 06:26

Ciekawe czy zmniejszenie dawki na stałe rozwiąże Twój problem. U mnie też tak było, że zmniejszenie dawki przynosiło efekt na jakiś czas. Potem problem powracał. Pełna historia tematu jest w tym wątku.

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik diesla”