--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 123 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
Właśnie sobie uświadomiłem, że popieprzyłem elementy To zdjęcie jest tego regulatora ciśnienia, który jest wkręcony bezpośrednio w szynę CR.
Ale dam sobie rękę uciąć, że ten w pompie u mnie ma na sobie siteczko. Mamy inne silniki, więc pewnie i pompy i pewnie stąd różnica
Ale dam sobie rękę uciąć, że ten w pompie u mnie ma na sobie siteczko. Mamy inne silniki, więc pewnie i pompy i pewnie stąd różnica
-
- Użytkownik
- Posty: 759
- Rejestracja: 30 mar 2018, o 07:22
- Auto: Insignia ST Cosmo
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: lubelskie
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
Update z dziś, zmiana SCV na stary nie pomogła. Dziś błąd znów wyskoczył w tych samych warunkach co zwykle, upał 30 st. na zewnątrz, auto rozgrzane po trasie. Ciekawi mnie tylko jedno, czemu zawsze błąd pojawia się w upały, tak do 25 st. pomimo tego że auto jest po tej samej trasie nigdy błędu nie wywołuje. Przy wymianie SCV nie stwierdziłem też opiłków ani na nim ani w miejscu na niego w samej pompie.
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 9 cze 2021, o 07:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Warszawa
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
Witam. Kolego Maverick_86 czy udało ci się znaleźć przyczynę pojawiania sie błędu? Mam dokładnie ten sam objaw i występuje w tych samych okolicznościach.
-
- Użytkownik
- Posty: 759
- Rejestracja: 30 mar 2018, o 07:22
- Auto: Insignia ST Cosmo
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: lubelskie
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
Pod koniec sierpnia zeszłego roku wymieniłem czujnik ciśnienia paliwa na listwie CR. Ale od tamtego czasu nie było już upałów ponad 30 st. więc z ostateczna opinia czy to była przyczyna muszę się jeszcze wstrzymać. Ale od tamtej pory błąd się nie pojawił.
-
- Użytkownik
- Posty: 114
- Rejestracja: 2 mar 2016, o 17:04
- Auto: opel 4x4
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: rybnik
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
Ja wymieniałem całą pompę wysokiego ciśnienia kupiłem na allegro używkę za 150 i problem znikł jest tam gość co sprzedaje sprawdzone na stole probierczym jak znajdę link to ci podeślę oto on nick z allegro piomar-pphu1 oraz tel znalazłem536 199 100 74 817 61 43
- kubass22
- Forumowicz
- Posty: 87
- Rejestracja: 8 sie 2019, o 18:39
- Auto: insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Sierpc / Eastbourne
- Postawił piwo: 4 razy
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
Od siebie dodam że również borykałem się z tym problemem , wymiana regulatora oraz czujnika na listwie nie pomogła, nie chciałem dłużej wymieniać w ciemno bo może to być zarówno pompa wysokiego ciśnieniak jak i pompa w baku więc kolega który zajmuje się ,,remapami" pogrzebał w sofcie i jak to stwierdził ,,oszukał" sterownik , jak na razie po problemie , zdaje sobie sprawę że jest to oszukane rozwiązanie problemu a nie naprawa ale działa, przyszłościowo pewnie czeka mnie wymiany pompy
-
- Użytkownik
- Posty: 759
- Rejestracja: 30 mar 2018, o 07:22
- Auto: Insignia ST Cosmo
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: lubelskie
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
Kolego @kubass22 u Ciebie też ten błąd był tylko w upalne dni przy pełnym bucie? Czy temperatura zewnętrzna nie miała znaczenia?
- kubass22
- Forumowicz
- Posty: 87
- Rejestracja: 8 sie 2019, o 18:39
- Auto: insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Sierpc / Eastbourne
- Postawił piwo: 4 razy
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
Maverick powiem szczerze że nie wiem , ale jeśli się nad tym zastanowić to chyba tak , bo wszystko zaczęło się w lato , o ile udało się oszukać komputer podczas ,,butowania " to dziś problem powrócił podczas wypalania filtra dpf, zazwyczaj robię to spokojnie 2.5 tys obrotów, ale dzisiaj musiałem wyprzedzić ciężarówkę, więc redukcja gaz w podłogę i bum tryb awaryjny , problem powraca tylko podczas wypalania filtra dpf, muszę ustalić czy to pompa wysokiego ciśnienia czy pompa w baku
-
- Użytkownik
- Posty: 759
- Rejestracja: 30 mar 2018, o 07:22
- Auto: Insignia ST Cosmo
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: lubelskie
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
Mały update z mojej strony, więc całe lato jak upalnie by nie było to błąd się nie pokazał. Ale jakieś 2 tygodnie temu owszem, i to akurat przy wypalaniu DPF i mocniejszym wciśnięciu gazu, do tej pory zawsze praktycznie wypalałem spokojnie. I chyba skłaniam się ku pompie cr, bo już się mocno poci u mnie ostatnio, do tego stopnia że już czuć ropę w kabinie podczas jazdy.
-
- Użytkownik
- Posty: 759
- Rejestracja: 30 mar 2018, o 07:22
- Auto: Insignia ST Cosmo
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: lubelskie
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
Kolego Ariel i jak po wymianie tej pompy CR ta używana się sprawuje? Bo też planuję zrobić jak ty i wymienić na inną od tego gościa co podałeś namiar. Czy zwracałeś mu starą pompę?
-
- Użytkownik
- Posty: 114
- Rejestracja: 2 mar 2016, o 17:04
- Auto: opel 4x4
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: rybnik
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
Auto śmiga bez zarzutu choć nie jestem już właścicielem ale nowy dzwonił o rozrząd i sobie auto chwalił ja rok jeździłem na wymienionej pompie i było ok i dobrego jeździłem na boxie i ani razu czeka nie wywaliło nawet przy wypalaniu dpf
- kubass22
- Forumowicz
- Posty: 87
- Rejestracja: 8 sie 2019, o 18:39
- Auto: insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Sierpc / Eastbourne
- Postawił piwo: 4 razy
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
Kolego Ariel u kogo kupiłeś pompę? Masz może jakieś namiary ?
-
- Użytkownik
- Posty: 759
- Rejestracja: 30 mar 2018, o 07:22
- Auto: Insignia ST Cosmo
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: lubelskie
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
Dziękuję za informację. Jutro zamawiam od tego gościa co podałeś namiar.
-
- Zapaleniec
- Posty: 3161
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
I u mnie po 12 latach pojawił się błąd. Szybka podmiana zaworu na listwie nic nie dała. Bez dalszych kombinacji kupiona pompa od polecanego sprzedawcy. Mam nadzieję, że w poniedziałek już pojadę z pełną mocą.
Wysłane z mojego M2007J17G przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego M2007J17G przy użyciu Tapatalka
-
- Użytkownik
- Posty: 759
- Rejestracja: 30 mar 2018, o 07:22
- Auto: Insignia ST Cosmo
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: lubelskie
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
U mnie już tydzień jeździ pompa od sprzedawcy jak wyżej. Z obserwacji ta od niego nie cieknie, przestało śmierdzieć paliwem stojąc obok auta. Po wymianie pompy auto paliło i gasło, mechanik podmienił zawór SCV na nowej pompie na ten z mojej i tak jeździ, także ten który przyszedł z pompą był prawdopodobnie uszkodzony, dziwne bo w aukcjach pisze ze sprawdzony kompletnie z pompą na maszynie. Z innych obserwacji na tej nowej pompie auto nie ciągnie tak fajnie jak na tej starej, jest odczuwalnie słabsze.
-
- Zapaleniec
- Posty: 3161
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
To zobaczymy, moja nie cieknie jeszcze, podmieniony zawór na listwie nic nie dał więc obstawiam pompę. Zobaczymy po montażu co będzie, najwyżej będzie trzeba szybko uszczelnić starą i wymienić zawór.
Wysłane z mojego M2007J17G przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego M2007J17G przy użyciu Tapatalka
-
- Użytkownik
- Posty: 759
- Rejestracja: 30 mar 2018, o 07:22
- Auto: Insignia ST Cosmo
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: lubelskie
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
U mnie kiedyś nim pompa zaczęła porządnie ciec przyczyną tego błędu był właśnie czujnik ciśnienia na listwie CR, bo dopiero jego wymiana pomogła i błąd przestał się pojawiać. A jak już lało się z pompy porządnie to też błąd raz się pojawił. Mam nadzieję że na tej obecnej już go nigdy nie zobaczę.
-
- Zapaleniec
- Posty: 3161
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
Ja czujnik na listwie podmieniłem wczoraj i błąd wyskoczył. Generalnie pojawia się tak ok.3000 obr. Z pompy się nie leje jest tylko zapocona. Zobaczymy w poniedziałek co będzie dalej.
-
- Użytkownik
- Posty: 759
- Rejestracja: 30 mar 2018, o 07:22
- Auto: Insignia ST Cosmo
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: lubelskie
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
Zmienisz pompę to się okaże czy to ten trop. U mnie generalnie po wymianie czujnika na listwie CR przez ponad rok jazdy błędu nie było na tej starej pompie już. Gdyby nie to że już ostro się z niej lało i śmierdziało paliwem w kabinie to też wcale bym jej nie wymieniał.