--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Źle odpala na zimnym silniku 2.0 CDTI
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 122 razy
Re: Źle odpala na zimnym silniku 2.0 CDTI
Przekaźnik jest od zamykania obwodu - jest zero-jedynkowy, albo jest zamknięty albo nie. Więc jeśli napięcie jest za małe, to przyczyny szukałbym w sterowniku świec - ten na obudowie akumulatora. Masę odrzucam, bo ona jest (chyba?) brana z silnika... Czy zawsze podczas grzania powinno być 4,4V to nie wiem, bo nie sprawdzałem. Ale faktycznie znamionowo te świece tyle mają.
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 27 mar 2019, o 13:35
- Auto: Insignia A
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Poznań
Re: Źle odpala na zimnym silniku 2.0 CDTI
Wstawiłem fotkę z przekaźnikiem, modułem świec który jest na akumulatorze, gruby kabel ze stałym plusem ma tyle volt ile na akumulatorze, w jednym z pinów jest masa, a 3 pozostałe mają napięcie dopiero po załączeniu stacyjki (między 10v a 12v). Druga wtyczka odpowiada za podanie napięcia na świece żarowe, z nich właśnie mam te około 2,5v. Zamówiłem dwa kolejne takie przekaźniki (na razie używki, zobaczę czy będą działać, czy tak samo się zachowają jak ten obecny).
Zastanawia mnie tylko napięcie które się pojawia w kostce 5pin po załączeniu zapłonu, dlaczego są takie niskie wartości, czy to może mieć wpływ na obniżone napięcie potrzebne do podgrzania świec żarowych
Zastanawia mnie tylko napięcie które się pojawia w kostce 5pin po załączeniu zapłonu, dlaczego są takie niskie wartości, czy to może mieć wpływ na obniżone napięcie potrzebne do podgrzania świec żarowych
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 10 mar 2024, o 20:21
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Bydgoszcz
Re: Źle odpala na zimnym silniku 2.0 CDTI
Popsikałeś wtyczki wtrysków, świec żarowych i? To ostatnie to co to?