--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Błąd P11DB P11DC
- zubek
- Użytkownik
- Posty: 997
- Rejestracja: 19 sie 2015, o 20:03
- Auto: IB/ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Moje auto: https://insignia-club.pl/viewtopic.php?f=53&t=8662
- Miasto: WWL
- Postawił piwo: 18 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
- reset
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: 21 sie 2017, o 18:40
- Auto: Insignia OPC line
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Tychy
Re: Błąd P11DB P11DC
Potrzebuję sugestii.
Takie mam błędy na MDI. Zastanawiam się czy wymieniać samą sondę czy całość z elektroniką.
P220A Obwód napięcia zasilania czujnika 1 tlenków azotu
U029D Utrata komunikacji z czujnikiem 1 tlenków azotu
Nie chcę sprzedawcom zabierać czas i bawić się w odsyłanie.
Takie mam błędy na MDI. Zastanawiam się czy wymieniać samą sondę czy całość z elektroniką.
P220A Obwód napięcia zasilania czujnika 1 tlenków azotu
U029D Utrata komunikacji z czujnikiem 1 tlenków azotu
Nie chcę sprzedawcom zabierać czas i bawić się w odsyłanie.
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: 14 wrz 2020, o 13:03
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Opole
Re: Błąd P11DB P11DC
Kontynuując.....
Sonda z Chin ma inną wtyczkę. Różni się małą wypustką między 5-6 pinem a stara ma znacznik między4-5.
Kupiłem drugą na allegro (dwa razy droższa). Też ma znacznik między 5-6 pinem. Jestem załamany.
coś, ktoś może poradzić?
Sonda z Chin ma inną wtyczkę. Różni się małą wypustką między 5-6 pinem a stara ma znacznik między4-5.
Kupiłem drugą na allegro (dwa razy droższa). Też ma znacznik między 5-6 pinem. Jestem załamany.
coś, ktoś może poradzić?
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2264
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
Re: Błąd P11DB P11DC
Może jeszcze jest różnica na zabezpieczeniu dla sondy 1 i 2.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 9022
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 117 razy
Re: Błąd P11DB P11DC
Jak byś kupił taką jaka Ci jest potrzebna zgodna z vin albo nawet ze starą sondą to by ci pasowało wszystko. A kupujesz inne bo kasy masz za dużo i jesteś załamany
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: 14 wrz 2020, o 13:03
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Opole
Re: Błąd P11DB P11DC
[...]
Dzięki za radę. Na pewno się cieszysz, że ty dokonujesz zawsze mądrych wyborów.
Dzięki za radę. Na pewno się cieszysz, że ty dokonujesz zawsze mądrych wyborów.
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2024, o 01:42 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin Forum.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin Forum.
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 9022
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 117 razy
Re: Błąd P11DB P11DC
Chciałbym hehe. Czasami głowa boli dwa dni jak są złe wybory
Ale zakupy potrzebne trzeba przemyśleć.
Ale zakupy potrzebne trzeba przemyśleć.
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: 14 wrz 2020, o 13:03
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Opole
Re: Błąd P11DB P11DC
Chyba już wiem w czym problem. Chińczyk sondę z pozycji 1 oznaczył jako 55500320 - czyli źle.
Pytanie, czy oprócz złego oznaczenia będzie pasować na pozycję 1.?
Jak to sprawdzić?
Dodano po 1 minucie 14 sekundach:
Czy same sondy z poz 1 i poz 2 są takie same, a różnią się modułem - elektroniką?
Pytanie, czy oprócz złego oznaczenia będzie pasować na pozycję 1.?
Jak to sprawdzić?
Dodano po 1 minucie 14 sekundach:
Czy same sondy z poz 1 i poz 2 są takie same, a różnią się modułem - elektroniką?
- zubek
- Użytkownik
- Posty: 997
- Rejestracja: 19 sie 2015, o 20:03
- Auto: IB/ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Moje auto: https://insignia-club.pl/viewtopic.php?f=53&t=8662
- Miasto: WWL
- Postawił piwo: 18 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Błąd P11DB P11DC
Pisałeś, że masz błąd P11DC - czemu nie przelutujesz samej sondy tylko kombinujesz z nieoryginalnymi sterownikami?
Podawałem stronę wcześniej gdzie kupiłem sondę, która od roku działa.
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: 14 wrz 2020, o 13:03
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Opole
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: 14 wrz 2020, o 13:03
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Opole
Re: Błąd P11DB P11DC
Właśnie kupiłem samą sondę - zgodnie z sugestią kolegi Zubek.
Może się to skończy...
Może się to skończy...
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: 9 gru 2018, o 10:42
- Auto: B Country Tourer
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Dingolfing/Niemcy OPOLE
Re: Błąd P11DB P11DC
Witajcie.
Kurde ja tez zamowilem sonde do przylutowania ale klops, znow blad po okolo 80km.
Rozkrecilem jeszcze raz, poprawilem jeszcze raz łączenia, że byłem pewien ze trzymaja mocno..i znow klops po 60km.. Oddawał ktos sonde sprzedawcy?
ADAPTUJECIE SONDY PO TAKIEJ WYMIANIE?
Poczytalem tematy u zachodnich sasiadow i pisza na forum, ze montuja azjatyckie zamieninniki (sterownik+sonda) i problemow nie ma. Ewentualnie sprowadzaja z Wielkiej Brytani czesc z Vauxhalla ktora wychodzi za okolo 250euro.. chinczyk ponizej 150e zestaw...Juz nie wiem co mam robic, w co inwestowac. I czy po wymianie sterownika i modulu, powiedzmy Orginal, jechac do ASO na adaptacje?
Pozdrawiam
Kurde ja tez zamowilem sonde do przylutowania ale klops, znow blad po okolo 80km.
Rozkrecilem jeszcze raz, poprawilem jeszcze raz łączenia, że byłem pewien ze trzymaja mocno..i znow klops po 60km.. Oddawał ktos sonde sprzedawcy?
ADAPTUJECIE SONDY PO TAKIEJ WYMIANIE?
Poczytalem tematy u zachodnich sasiadow i pisza na forum, ze montuja azjatyckie zamieninniki (sterownik+sonda) i problemow nie ma. Ewentualnie sprowadzaja z Wielkiej Brytani czesc z Vauxhalla ktora wychodzi za okolo 250euro.. chinczyk ponizej 150e zestaw...Juz nie wiem co mam robic, w co inwestowac. I czy po wymianie sterownika i modulu, powiedzmy Orginal, jechac do ASO na adaptacje?
Pozdrawiam
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 9022
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 117 razy
Re: Błąd P11DB P11DC
Adaptację po wymianie musisz zrobić jak wymienisz sondę w komplecie z modułem. W ASO tego robić nie musisz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: 9 gru 2018, o 10:42
- Auto: B Country Tourer
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Dingolfing/Niemcy OPOLE
Re: Błąd P11DB P11DC
No wiec wychodzi na to, ze mam jednak i moduł kulawy.. no coz, nie mam zadnych kontaktow poza ASO, a musze wymienic to z modułem. Na co byscie zmieniali? Ori - koszt okolo 350e, czy chinol koszt od 130-150e.
-
- Użytkownik
- Posty: 260
- Rejestracja: 22 lut 2020, o 22:37
- Auto: Insignia A 2.0
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Kartuzy
- Postawił piwo: 12 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Błąd P11DB P11DC
Kiedyś dawno wymieniałem same sondy i hulało to nawet jakiś czas, ale później błąd i tak już pewnie z rok czasu jeżdżę. Ostatnionprzybolazji wymiany rozrządu powiedziałem mechanikowi żeby zajrzał do tej sondy no i okazało się, że moduł jest "spuchnięty". Wychodzi na to, że do środka musiała dostać się wilgoć/woda no i tym razem na pewno do wymiany mam całość, czyli sondę i moduł. Widziałem na allegro po około 1500 złociszy, niby do mojego silnika, oryginalne no ale jednak nie do końca te numery które aktualnie mam na module. Jestem w stanie zapłacić te pieniądze, ale kurcze jak nie podejdzie bo numer nie ten...