--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Błąd P11DB P11DC
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: 25 kwie 2019, o 13:33
- Auto: Opel Insignia A
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Mława
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Błąd P11DB P11DC
zamówiłem sondę z powyższego linku na instalacje 12V - w poniedziałek elektronik będzie działał
Sonda jest identyczna - okazało się również że po wyczyszczeniu mojej uszkodzonej również było oznaczenie NGK NS11a więc prawdopodobnie, ktoś już dużo wcześniej robił taki zabieg albo Opel montuje sondy NGK
Dam znać czy błędy zniknęły
Pozdr
Sonda jest identyczna - okazało się również że po wyczyszczeniu mojej uszkodzonej również było oznaczenie NGK NS11a więc prawdopodobnie, ktoś już dużo wcześniej robił taki zabieg albo Opel montuje sondy NGK
Dam znać czy błędy zniknęły
Pozdr
- Tom1115
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: 13 sty 2018, o 18:28
- Auto: INSIGNIA ST SW 2.0
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Łódź
Re: Błąd P11DB P11DC
Też jestem ciekaw, bo mam podobne problemy z tym czujnikiem, tylko narazie jak się pojawi to kasuje.
-
- Użytkownik
- Posty: 135
- Rejestracja: 8 paź 2017, o 11:29
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto:
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Błąd P11DB P11DC
Sondy są NGKmisial20 pisze: ↑17 maja 2019, o 12:35zamówiłem sondę z powyższego linku na instalacje 12V - w poniedziałek elektronik będzie działał
Sonda jest identyczna - okazało się również że po wyczyszczeniu mojej uszkodzonej również było oznaczenie NGK NS11a więc prawdopodobnie, ktoś już dużo wcześniej robił taki zabieg albo Opel montuje sondy NGK
Dam znać czy błędy zniknęły
Pozdr
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: 25 kwie 2019, o 13:33
- Auto: Opel Insignia A
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Mława
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Błąd P11DB P11DC
jeżeli Opel montuje sondy NGK to nie widzę sensu kupować całego zestawu ze sterownikiem za pon 2 koła - jeżeli oczywiście sterownik jest dobry
w tym tyg dam znać czy zabieg przyniósł oczekiwany rezultat
w tym tyg dam znać czy zabieg przyniósł oczekiwany rezultat
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 20 maja 2019, o 20:23
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Kielce
Re: Błąd P11DB P11DC
Witam wszyskich,
podpinam się pod temat czujników NOX w Insignii. W zeszłym roku ok kwietnia zrobili mi aktualizację AdBlue, po tym zabiegu:) w serwisie a konkretniej po miesiącu zaczęła mi się świecić kontrolka silnika na żółto. Pojechałem do serwisu w Krakowie nazwy nie będę podawał i stwierdzili że jest do wymiany czujnik NOX, przejeździłem z tym problemem z 8 m-cy, normalnie dolewałem AdBlue co ok 4 tyś km, wypalał DPF na postoju co jakiś czas, a najlepsze jest to że w comiesięcznym raporcie z Opel On Star nie podawał żadnej usterki czy błędu !!!!!. Denerwowało mnie że świeci się cały czas Check Engine i kupiłem używane miał przejechane 800 km założyłem i miałem spokój aż całe 27 dni i przejechałem na nim 1560 km zapisałem sobie . Zastanawiam się czy faktycznie jest to wina czujnika czy bardziej nowego oprogramowania ? Mam pytanie i prośbę czy polecicie mi jakiś dobry warsztat ze Śląska nie Serwis Opla gdyż nie wierzę im po prostu lub co myślicie o pominięciu czujników NOX gdyż wyczytałem że koło Opola wykonują takie rzeczy.
Zastanawiam się czy nie napisać pozwu zbiorowego do importera Opel Polska gdyż ewidentnie po ich zalecanej aktualizacji zaczęły się problemy z czujnikami NOX. Co o tym myślicie.
podpinam się pod temat czujników NOX w Insignii. W zeszłym roku ok kwietnia zrobili mi aktualizację AdBlue, po tym zabiegu:) w serwisie a konkretniej po miesiącu zaczęła mi się świecić kontrolka silnika na żółto. Pojechałem do serwisu w Krakowie nazwy nie będę podawał i stwierdzili że jest do wymiany czujnik NOX, przejeździłem z tym problemem z 8 m-cy, normalnie dolewałem AdBlue co ok 4 tyś km, wypalał DPF na postoju co jakiś czas, a najlepsze jest to że w comiesięcznym raporcie z Opel On Star nie podawał żadnej usterki czy błędu !!!!!. Denerwowało mnie że świeci się cały czas Check Engine i kupiłem używane miał przejechane 800 km założyłem i miałem spokój aż całe 27 dni i przejechałem na nim 1560 km zapisałem sobie . Zastanawiam się czy faktycznie jest to wina czujnika czy bardziej nowego oprogramowania ? Mam pytanie i prośbę czy polecicie mi jakiś dobry warsztat ze Śląska nie Serwis Opla gdyż nie wierzę im po prostu lub co myślicie o pominięciu czujników NOX gdyż wyczytałem że koło Opola wykonują takie rzeczy.
Zastanawiam się czy nie napisać pozwu zbiorowego do importera Opel Polska gdyż ewidentnie po ich zalecanej aktualizacji zaczęły się problemy z czujnikami NOX. Co o tym myślicie.
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: 25 kwie 2019, o 13:33
- Auto: Opel Insignia A
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Mława
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Błąd P11DB P11DC
Dziś rano została założona sonda z powyższego linku - przejechane jak na razie 30km i zero błędów
ostatnio po skasowaniu błąd wyskoczył po 5km - w weekend mam dłuższą trasę więc zobaczymy co się będzie działo
będę raportował na bieżąco
ostatnio po skasowaniu błąd wyskoczył po 5km - w weekend mam dłuższą trasę więc zobaczymy co się będzie działo
będę raportował na bieżąco
-
- Użytkownik
- Posty: 135
- Rejestracja: 8 paź 2017, o 11:29
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto:
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Błąd P11DB P11DC
tak jak pisałem wcześniej powinna chodzić, ogólnie to te sondy nie są długowieczne,
na niemieckich forach też zakładali sondy z lutowaniem kabelków i działało...
- mnieteczek
- Użytkownik
- Posty: 930
- Rejestracja: 17 mar 2017, o 07:21
- Auto: PEUGEOT 508 GT
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Jastrzębie-Zdrój
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
Re: Błąd P11DB P11DC
Koledzy co prawda ja nie mam u siebie tej sondy,ale z ciekawości poszukałem u majfrendów na alli tam te sondy są średnio po 70$ i najprawdopodobniej te z allegro właśnie stamtąd pochodzą patrząc po ilości kupionych sond kupujących z Polski
- mnieteczek
- Użytkownik
- Posty: 930
- Rejestracja: 17 mar 2017, o 07:21
- Auto: PEUGEOT 508 GT
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Jastrzębie-Zdrój
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
-
- Użytkownik
- Posty: 135
- Rejestracja: 8 paź 2017, o 11:29
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto:
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Błąd P11DB P11DC
tak tylko to nie będzie ngk a zamiennik chińskimnieteczek pisze: ↑21 maja 2019, o 17:10Koledzy co prawda ja nie mam u siebie tej sondy,ale z ciekawości poszukałem u majfrendów na alli tam te sondy są średnio po 70$ i najprawdopodobniej te z allegro właśnie stamtąd pochodzą patrząc po ilości kupionych sond kupujących z Polski
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: 25 kwie 2019, o 13:33
- Auto: Opel Insignia A
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Mława
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Błąd P11DB P11DC
ok auto przejechało trochę kilometrów i niestety po trasie pojawił się check
dziś rano zaprowadziłem samochód do mechanika i sprawdzi jak błąd się pojawił
prosiłem go aby zrobił jedną rzecz - wykasował błąd i wymusił wypalanie filtra cząstek stałych - jestem ciekaw czy błąd się pojawi
po południu będę wiedział jakie błąd się pojawi więc dam znać - musi być na to jakieś rozwiązanie
dziś rano zaprowadziłem samochód do mechanika i sprawdzi jak błąd się pojawił
prosiłem go aby zrobił jedną rzecz - wykasował błąd i wymusił wypalanie filtra cząstek stałych - jestem ciekaw czy błąd się pojawi
po południu będę wiedział jakie błąd się pojawi więc dam znać - musi być na to jakieś rozwiązanie
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: 25 kwie 2019, o 13:33
- Auto: Opel Insignia A
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Mława
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Błąd P11DB P11DC
ok błąd to P11DC NOx Sensor 2 Current Perfomance
wcześniej wywalało Sensor 1 - teraz tego błędu nie ma
mechanik sugeruje zakup drugiej sondy takiej samej i wlutowanie jej - twierdzi że na 100% druga sonda też jest uszkodzona
wcześniejszy błąd, który się pojawił to:
P11DB - nieprawidłowe natężenie prądu w obwodzie czujnika 1 tlenku azotu
wcześniej wywalało Sensor 1 - teraz tego błędu nie ma
mechanik sugeruje zakup drugiej sondy takiej samej i wlutowanie jej - twierdzi że na 100% druga sonda też jest uszkodzona
wcześniejszy błąd, który się pojawił to:
P11DB - nieprawidłowe natężenie prądu w obwodzie czujnika 1 tlenku azotu
- Major601
- Użytkownik
- Posty: 596
- Rejestracja: 5 sie 2016, o 18:37
- Auto: Opel Astra H
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Siemianowice Śląskie / Czechowice Dziedzice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Błąd P11DB P11DC
Ciekawe z czego wynika żywotność tych sond, bo sporo się czyta, również u Niemców że padają te NOx. U mnie na razie mam z tym spokój, ponad 110tys ale auto z początku produkcji tego silnika i bez kampani