--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Błąd P11DB P11DC

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
zubek
Użytkownik
Posty: 996
Rejestracja: 19 sie 2015, o 20:03
Auto: IB/ST
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Moje auto: https://insignia-club.pl/viewtopic.php?f=53&t=8662
Miasto: WWL
Postawił piwo: 18 razy
Otrzymał  piwo: 29 razy

Re: Błąd P11DB P11DC

Post autor: zubek » 21 mar 2024, o 22:30

Na jaką sondę wymieniłeś i jaki masz silnik, bo w 2018 nie było a20dth.

Awatar użytkownika
reset
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: 21 sie 2017, o 18:40
Auto: Insignia OPC line
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2014
Miasto: Tychy

Re: Błąd P11DB P11DC

Post autor: reset » 1 kwie 2024, o 09:36

Potrzebuję sugestii.
Takie mam błędy na MDI. Zastanawiam się czy wymieniać samą sondę czy całość z elektroniką.

P220A Obwód napięcia zasilania czujnika 1 tlenków azotu
U029D Utrata komunikacji z czujnikiem 1 tlenków azotu

Nie chcę sprzedawcom zabierać czas i bawić się w odsyłanie.

wjan
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: 14 wrz 2020, o 13:03
Auto: Insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2015
Miasto: Opole

Re: Błąd P11DB P11DC

Post autor: wjan » 25 kwie 2024, o 17:53

Kontynuując.....
Sonda z Chin ma inną wtyczkę. Różni się małą wypustką między 5-6 pinem a stara ma znacznik między4-5.
Kupiłem drugą na allegro (dwa razy droższa). Też ma znacznik między 5-6 pinem. Jestem załamany.
coś, ktoś może poradzić?

Awatar użytkownika
Mateo
Klubowicz
Posty: 2258
Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
Auto: INSIGNIA GS
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2018
Moje auto: viewtopic.php?f=52&t=9254
Miasto: Racibórz
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 21 razy

Re: Błąd P11DB P11DC

Post autor: Mateo » 25 kwie 2024, o 18:11

Może jeszcze jest różnica na zabezpieczeniu dla sondy 1 i 2.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 9020
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 116 razy

Re: Błąd P11DB P11DC

Post autor: mazmarcin » 25 kwie 2024, o 18:28

wjan pisze:
25 kwie 2024, o 17:53
Kontynuując.....
Sonda z Chin ma inną wtyczkę. Różni się małą wypustką między 5-6 pinem a stara ma znacznik między4-5.
Kupiłem drugą na allegro (dwa razy droższa). Też ma znacznik między 5-6 pinem. Jestem załamany.
coś, ktoś może poradzić?
Jak byś kupił taką jaka Ci jest potrzebna zgodna z vin albo nawet ze starą :lol: sondą to by ci pasowało wszystko. A kupujesz inne bo kasy masz za dużo i jesteś załamany :?: :roll:

wjan
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: 14 wrz 2020, o 13:03
Auto: Insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2015
Miasto: Opole

Re: Błąd P11DB P11DC

Post autor: wjan » 25 kwie 2024, o 18:53

[...]

Dzięki za radę. Na pewno się cieszysz, że ty dokonujesz zawsze mądrych wyborów.
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2024, o 01:42 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin Forum.

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 9020
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 116 razy

Re: Błąd P11DB P11DC

Post autor: mazmarcin » 25 kwie 2024, o 19:04

Chciałbym hehe. Czasami głowa boli dwa dni jak są złe wybory :lol: ;)
Ale zakupy potrzebne trzeba przemyśleć.

wjan
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: 14 wrz 2020, o 13:03
Auto: Insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2015
Miasto: Opole

Re: Błąd P11DB P11DC

Post autor: wjan » 25 kwie 2024, o 19:27

Chyba już wiem w czym problem. Chińczyk sondę z pozycji 1 oznaczył jako 55500320 - czyli źle.
Pytanie, czy oprócz złego oznaczenia będzie pasować na pozycję 1.?
Jak to sprawdzić?

Dodano po 1 minucie 14 sekundach:
Czy same sondy z poz 1 i poz 2 są takie same, a różnią się modułem - elektroniką?

Awatar użytkownika
zubek
Użytkownik
Posty: 996
Rejestracja: 19 sie 2015, o 20:03
Auto: IB/ST
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Moje auto: https://insignia-club.pl/viewtopic.php?f=53&t=8662
Miasto: WWL
Postawił piwo: 18 razy
Otrzymał  piwo: 29 razy

Re: Błąd P11DB P11DC

Post autor: zubek » 26 kwie 2024, o 18:24

wjan pisze:
25 kwie 2024, o 17:53
Kontynuując.....
Sonda z Chin ma inną wtyczkę. Różni się małą wypustką między 5-6 pinem a stara ma znacznik między4-5.
Kupiłem drugą na allegro (dwa razy droższa). Też ma znacznik między 5-6 pinem. Jestem załamany.
coś, ktoś może poradzić?
Pisałeś, że masz błąd P11DC - czemu nie przelutujesz samej sondy tylko kombinujesz z nieoryginalnymi sterownikami?
Podawałem stronę wcześniej gdzie kupiłem sondę, która od roku działa.

wjan
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: 14 wrz 2020, o 13:03
Auto: Insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2015
Miasto: Opole

Re: Błąd P11DB P11DC

Post autor: wjan » 27 kwie 2024, o 16:58

a jeśli sterownik jest zepsuty?

wjan
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: 14 wrz 2020, o 13:03
Auto: Insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2015
Miasto: Opole

Re: Błąd P11DB P11DC

Post autor: wjan » 30 kwie 2024, o 18:28

Właśnie kupiłem samą sondę - zgodnie z sugestią kolegi Zubek.
Może się to skończy...

LowBass
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: 9 gru 2018, o 10:42
Auto: B Country Tourer
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Dingolfing/Niemcy OPOLE

Re: Błąd P11DB P11DC

Post autor: LowBass » wczoraj, o 19:04

Witajcie.
Kurde ja tez zamowilem sonde do przylutowania ale klops, znow blad po okolo 80km.
Rozkrecilem jeszcze raz, poprawilem jeszcze raz łączenia, że byłem pewien ze trzymaja mocno..i znow klops po 60km.. Oddawał ktos sonde sprzedawcy?
ADAPTUJECIE SONDY PO TAKIEJ WYMIANIE?
Poczytalem tematy u zachodnich sasiadow i pisza na forum, ze montuja azjatyckie zamieninniki (sterownik+sonda) i problemow nie ma. Ewentualnie sprowadzaja z Wielkiej Brytani czesc z Vauxhalla ktora wychodzi za okolo 250euro.. chinczyk ponizej 150e zestaw...Juz nie wiem co mam robic, w co inwestowac. I czy po wymianie sterownika i modulu, powiedzmy Orginal, jechac do ASO na adaptacje?
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 9020
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 116 razy

Re: Błąd P11DB P11DC

Post autor: mazmarcin » wczoraj, o 19:27

Adaptację po wymianie musisz zrobić jak wymienisz sondę w komplecie z modułem. W ASO tego robić nie musisz.

LowBass
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: 9 gru 2018, o 10:42
Auto: B Country Tourer
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Dingolfing/Niemcy OPOLE

Re: Błąd P11DB P11DC

Post autor: LowBass » wczoraj, o 22:07

No wiec wychodzi na to, ze mam jednak i moduł kulawy.. no coz, nie mam zadnych kontaktow poza ASO, a musze wymienic to z modułem. Na co byscie zmieniali? Ori - koszt okolo 350e, czy chinol koszt od 130-150e.

mr.henio
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: 22 lut 2020, o 22:37
Auto: Insignia A 2.0
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2015
Miasto: Kartuzy
Postawił piwo: 12 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Błąd P11DB P11DC

Post autor: mr.henio » dzisiaj, o 15:08

Kiedyś dawno wymieniałem same sondy i hulało to nawet jakiś czas, ale później błąd i tak już pewnie z rok czasu jeżdżę. Ostatnionprzybolazji wymiany rozrządu powiedziałem mechanikowi żeby zajrzał do tej sondy no i okazało się, że moduł jest "spuchnięty". Wychodzi na to, że do środka musiała dostać się wilgoć/woda no i tym razem na pewno do wymiany mam całość, czyli sondę i moduł. Widziałem na allegro po około 1500 złociszy, niby do mojego silnika, oryginalne no ale jednak nie do końca te numery które aktualnie mam na module. Jestem w stanie zapłacić te pieniądze, ale kurcze jak nie podejdzie bo numer nie ten...

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik diesla”