--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
A20DTH 2.0 CDTI Dymi, brak mocy, błędy !!
-
- Forumowicz
- Posty: 50
- Rejestracja: 5 cze 2015, o 22:29
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 1 raz
A20DTH 2.0 CDTI Dymi, brak mocy, błędy !!
Witam, jak w temacie, silnik odpala bardzo ciężko ale jak już odpali pracuje w miarę równo na biegu jałowym . Głośna praca silnika z góry silnika, prawdopodobne z głowicy, brak mocy, dymi. Załączam odczyt z vaux com , może ktoś ma jakaś wskazówkę ? W takim stanie kupiłem , nie wiem jaka była historia auta . Z góry dzięki
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Nowicjusz
- Posty: 48
- Rejestracja: 10 lip 2019, o 08:58
- Auto: Opel Zafira Tourer
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Szczecin
Re: A20DTH 2.0 CDTI Dymi, brak mocy, błędy !!
Przeskoczyl rozrząd/uszkodzony napinacz albo czujnik położenia walka rozrządu nawala /zabrudzony.
Nie odpalaj już silnika - boczna pokrywa rozrządu i kontrola paska.
Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
Nie odpalaj już silnika - boczna pokrywa rozrządu i kontrola paska.
Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
-
- Forumowicz
- Posty: 50
- Rejestracja: 5 cze 2015, o 22:29
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 1 raz
A20DTH 2.0 CDTI Dymi, brak mocy, błędy !!
Dzięki, biorę się za sprawdzenie rozrządu, jak będzie ok sprawdzę czujniki bo mam druga inisgnie taka sama to przełożę je na sprawdzenie , jak nie pomoże to zdejmę pokrywę głowicy zobaczyć w jakim stanie dźwigienki. Jeśli będzie ok to odstawię do mechanika bo nie będę wiedział co może być więcej .
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dodano po 1 godzinie 17 minutach 24 sekundach:
Przestawiony rozrząd .Na zielono ktoś zaznaczył i różnica tylko jeden ząbek . Załączam schemat ustawienia rozrzadu według producenta. Jak myślicie ustawić rozrząd i spróbować odpalić czy zdjąć głowice do oględzin czy nie było kolizji ? A może dźwigienki wzięły kolizje na siebie a reszta ok ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dodano po 1 godzinie 17 minutach 24 sekundach:
Przestawiony rozrząd .Na zielono ktoś zaznaczył i różnica tylko jeden ząbek . Załączam schemat ustawienia rozrzadu według producenta. Jak myślicie ustawić rozrząd i spróbować odpalić czy zdjąć głowice do oględzin czy nie było kolizji ? A może dźwigienki wzięły kolizje na siebie a reszta ok ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ostatnio zmieniony 30 lis 2019, o 13:58 przez lukaszlol1990, łącznie zmieniany 3 razy.
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 123 razy
Re: A20DTH 2.0 CDTI Dymi, brak mocy, błędy !!
Warto by się zastanowić co było przyczyną przeskoczenia
Jeśli chcesz tym autem pojeździć i nie musieć się zastanawiać czy zaraz coś nie padnie, to ja bym zdjął górę.
Jeśli chcesz tym autem pojeździć i nie musieć się zastanawiać czy zaraz coś nie padnie, to ja bym zdjął górę.
Pozdrawiam, Michał
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)
- jotef
- Użytkownik
- Posty: 510
- Rejestracja: 23 mar 2016, o 19:41
- Auto: eSTe
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2014
- Miasto:
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: A20DTH 2.0 CDTI Dymi, brak mocy, błędy !!
... i sprawdzić jak już tutaj pisano > koło zębate rozrządu na wale korbowym czy czasem klina nie ścięło
- supi
- Użytkownik
- Posty: 504
- Rejestracja: 5 maja 2016, o 19:34
- Auto: Insignia HB
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: A20DTH 2.0 CDTI Dymi, brak mocy, błędy !!
W zasadzie po założeniu nowego można zobaczyć kompresję. Jak oki to raczej bałaganu nie ma.
-
- Nowicjusz
- Posty: 48
- Rejestracja: 10 lip 2019, o 08:58
- Auto: Opel Zafira Tourer
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Szczecin
Re: A20DTH 2.0 CDTI Dymi, brak mocy, błędy !!
Przede wszystkim - te znaki które pokazujesz na zdjęciach o niczym nie świadczą - koła pompy i wałków rozrządu maja różna wielkość, jeśli byś po kręcił kilka razy to w końcu znak na pompie i walkach rozrządu by się pokryły idealnie. Jedyną opcja na sprawdzenie rozrządu są albo blokady albo pasek z widocznymi znakami - i wtedy sprawdzenie czy te się pokrywają że znakami na walku rozrządu i wale - pompa jest mało ważna.
U Ciebie tych znaków na pasku nie widzę, ale pasek nie wygląda na bardzo kiepski.
Druga sprawa - nie wyobrażam sobie przeskoku rozrządu o 7 ząbków - kiedyś składałem 1.9 16v bez blokad i walnalem się o jeden ząbek - silnik chodził jak by miała zaraz korba wyjść bokiem.
Trzecia sprawa - jeśli potwierdzisz, że rozrząd przeskoczyl to nie ciągnij głowicy - pokrywa z walkami w górę i kontrola dzwigienek wystarczy.
Czwarta sprawa - nawet jeśli znaki pokażą że wszystko jest na swoim miejscu to wciąż jest możliwość, że poluzowalo się koło zębate od drugiego walka rozrządu - i to też nie jest zsynchronizowany z resztą.
I po piąte - sprawdzenie kompresji nic nie da, bo jeśli np poszła tylko jedna dzwigienka z pojedynczego ukladu to kompresja tam będzie wciąż ok.
Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
U Ciebie tych znaków na pasku nie widzę, ale pasek nie wygląda na bardzo kiepski.
Druga sprawa - nie wyobrażam sobie przeskoku rozrządu o 7 ząbków - kiedyś składałem 1.9 16v bez blokad i walnalem się o jeden ząbek - silnik chodził jak by miała zaraz korba wyjść bokiem.
Trzecia sprawa - jeśli potwierdzisz, że rozrząd przeskoczyl to nie ciągnij głowicy - pokrywa z walkami w górę i kontrola dzwigienek wystarczy.
Czwarta sprawa - nawet jeśli znaki pokażą że wszystko jest na swoim miejscu to wciąż jest możliwość, że poluzowalo się koło zębate od drugiego walka rozrządu - i to też nie jest zsynchronizowany z resztą.
I po piąte - sprawdzenie kompresji nic nie da, bo jeśli np poszła tylko jedna dzwigienka z pojedynczego ukladu to kompresja tam będzie wciąż ok.
Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
-
- Forumowicz
- Posty: 50
- Rejestracja: 5 cze 2015, o 22:29
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 1 raz
A20DTH 2.0 CDTI Dymi, brak mocy, błędy !!
Pasek w takim stanie ....
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ostatnio zmieniony 1 gru 2019, o 07:56 przez lukaszlol1990, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 48
- Rejestracja: 10 lip 2019, o 08:58
- Auto: Opel Zafira Tourer
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Szczecin
Re: A20DTH 2.0 CDTI Dymi, brak mocy, błędy !!
Doskonale Cię zrozumiałem - ale nie jestem pewien czy Ty mnie zrozumiałeś.
Na mniej-więcej rozrządu nie sprawdzisz. Źle, że zdjales pasek, bo teraz nie potwierdzisz, czy pasek przeskoczyl czy nie, gdyż jedyna metodą było ustawienie wałków na miejsce blokady + znaki na wale.
Jeśli zdjales pasek i teraz krecisz samym wałkiem rozrządu to normalne, że teraz w pewnym momencie coś Ci blokuje i słychać metaliczny dźwięk - to otwierające się zawory walą o denko tłoka.
Silnik jest kolizyjny, jeśli tłok uderzy w zawór to pierwsze idą dzwigienki, ale to nie znaczy, że tylko one się uszkadzaja - przeważnie towarzyszy temu lekkie skrzywienie zaworu.
Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
Na mniej-więcej rozrządu nie sprawdzisz. Źle, że zdjales pasek, bo teraz nie potwierdzisz, czy pasek przeskoczyl czy nie, gdyż jedyna metodą było ustawienie wałków na miejsce blokady + znaki na wale.
Jeśli zdjales pasek i teraz krecisz samym wałkiem rozrządu to normalne, że teraz w pewnym momencie coś Ci blokuje i słychać metaliczny dźwięk - to otwierające się zawory walą o denko tłoka.
Silnik jest kolizyjny, jeśli tłok uderzy w zawór to pierwsze idą dzwigienki, ale to nie znaczy, że tylko one się uszkadzaja - przeważnie towarzyszy temu lekkie skrzywienie zaworu.
Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
-
- Forumowicz
- Posty: 50
- Rejestracja: 5 cze 2015, o 22:29
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 1 raz
A20DTH 2.0 CDTI Dymi, brak mocy, błędy !!
8 dźwigienek miało urwane lub nie kompletne zawleczki, wyciągnąłem wszystkie z głowicy i poza tym nie widzę żadnych uszkodzeń.
Popychacze tez całe, wszystko jest ok poza zawleczkami.
Złożyłem wszystko bez zawleczek, trzeba tylko być uważnym bo jak dźwigienka się przesunie podczas montażu głowicy będzie problem. Po założeniu, skręceniu dekla zalecam kilka obrotów kluczem wałkiem rozrzadu żeby sprawdzić czy wszystko ok .
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ostatnio zmieniony 1 gru 2019, o 14:32 przez lukaszlol1990, łącznie zmieniany 4 razy.
- Dan
- Użytkownik
- Posty: 907
- Rejestracja: 6 sie 2014, o 12:07
- Auto: ST 160HP
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 12 razy
Re: A20DTH 2.0 CDTI Dymi, brak mocy, błędy !!
Mozna bez; tylko trudniej jest odrobine.jak jedno drugiego sie nie trzyma.
Kupisz nowe to z nich tez opadną od wibracji
Sprawdz sobie kolego czy wałki sa nie przestawione bo na kolach zebatych od strony pompy vacum nie ma klina i jeden wzgledem drugiego moze sie rozsynchronizowal. Włóż blokady do wałków przez korki w pokrywie i zobacz czy jeden i drugi wałek daje sie zablokować.
Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
Kupisz nowe to z nich tez opadną od wibracji
Sprawdz sobie kolego czy wałki sa nie przestawione bo na kolach zebatych od strony pompy vacum nie ma klina i jeden wzgledem drugiego moze sie rozsynchronizowal. Włóż blokady do wałków przez korki w pokrywie i zobacz czy jeden i drugi wałek daje sie zablokować.
Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
-
- Forumowicz
- Posty: 50
- Rejestracja: 5 cze 2015, o 22:29
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 1 raz
A20DTH 2.0 CDTI Dymi, brak mocy, błędy !!
@Dan
Tzn jak może się rozsynchronizowac , możesz opisać mi dokładniej ? W weekend zdejmuje do sprawdzenia koło pąsowe wału korbowego żeby dostać się do koła zębatego wału korbowego , już zamówiłem drugie . Myśle ze klin zerwany jest. Musi być jakaś przyczyna przestawionego rozrzadu , jak mogę sprawdzić jeszcze czy nie doszło do kolizji jeśli góra jest cała ?
Silnik odpalał i chodził jakby na 3 cylindrach, dymienie itd. Dźwigienki całe, myślicie ze jeśli całe to na pewno zawory nie spotkały się z tłokiem ? nie chce mi się głowicy zdejmować, to duzo pracy i większe koszta, uszczelka , śruby itd
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Tzn jak może się rozsynchronizowac , możesz opisać mi dokładniej ? W weekend zdejmuje do sprawdzenia koło pąsowe wału korbowego żeby dostać się do koła zębatego wału korbowego , już zamówiłem drugie . Myśle ze klin zerwany jest. Musi być jakaś przyczyna przestawionego rozrzadu , jak mogę sprawdzić jeszcze czy nie doszło do kolizji jeśli góra jest cała ?
Silnik odpalał i chodził jakby na 3 cylindrach, dymienie itd. Dźwigienki całe, myślicie ze jeśli całe to na pewno zawory nie spotkały się z tłokiem ? nie chce mi się głowicy zdejmować, to duzo pracy i większe koszta, uszczelka , śruby itd
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Nowicjusz
- Posty: 48
- Rejestracja: 10 lip 2019, o 08:58
- Auto: Opel Zafira Tourer
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Szczecin
Re: A20DTH 2.0 CDTI Dymi, brak mocy, błędy !!
Patrz pkt 5 w jednej z moich poprzednich odpowiedzi - czytasz to w ogóle?
Zamawiasz części bez powodu.. Jeśli dzwigienki są całe to nie było kolizji.
Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
Zamawiasz części bez powodu.. Jeśli dzwigienki są całe to nie było kolizji.
Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
-
- Forumowicz
- Posty: 50
- Rejestracja: 5 cze 2015, o 22:29
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 1 raz
A20DTH 2.0 CDTI Dymi, brak mocy, błędy !!
omegarules pisze:Tak czytam dokładnie wszystko , zamawiam bo w sobotę będę miał czas na naprawę a u mnie może na miejscu nie być w sklepie części od ręki wiec lepiej mieć a później mogę oddać do sklepu jak nie będą potrzebne .
WystarcZy kilka wskazówek i rozbiorę wszystko żeby sprawdzić i złoże poprawnie. Wszystkiego tez nie wiem
Dzięki za pomoc
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ostatnio zmieniony 3 gru 2019, o 19:58 przez lukaszlol1990, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dan
- Użytkownik
- Posty: 907
- Rejestracja: 6 sie 2014, o 12:07
- Auto: ST 160HP
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 12 razy
Re: A20DTH 2.0 CDTI Dymi, brak mocy, błędy !!
Wczesniej pisałeś że sprawdziłeś już wszystko więc myślałem że ten klin na wale też. Dlatego idąc dalej chciałem żebyś sprawdził te blokady wałków rozrządu i ich synchronizację. Bo jak tam bedzie rozjechane to bedzie takie błędy wywalac jak masz. Wałki najlepiej ustawić na te blokady (śrubą m8 chyba wchodzila idealnie w to wycięcie w walkach no chyba że masz ori blokady rozrządu to tam sa takie sworznie na sprezynie). Wcięcie jest na wysokości pierwszego otworu wtrysku (lewa str foto).
Kolizja jak by była to tak jak pisałeś dzwigienki biorą na siebie i się łamią. Skoro sa całe to powinno być ok.
A sam pasek jak był napięty? Przed tym jak go zdjąłeś?
Na foto masz te koła synchro od wałków (prawa strona) i one sa tylko skręcane śrubą bez klina. U mnie przez pompe vac jeden wałek stanął, a drugi jeszcze sie troche obrócił zanim silnik zgasł.
Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
Kolizja jak by była to tak jak pisałeś dzwigienki biorą na siebie i się łamią. Skoro sa całe to powinno być ok.
A sam pasek jak był napięty? Przed tym jak go zdjąłeś?
Na foto masz te koła synchro od wałków (prawa strona) i one sa tylko skręcane śrubą bez klina. U mnie przez pompe vac jeden wałek stanął, a drugi jeszcze sie troche obrócił zanim silnik zgasł.
Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
-
- Forumowicz
- Posty: 50
- Rejestracja: 5 cze 2015, o 22:29
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 1 raz
A20DTH 2.0 CDTI Dymi, brak mocy, błędy !!
Dan pisze: @Dan Pasek był normalnie napiety ale jak w początkowych zdjęciach pokazałem ktoś wymieniał kiedyś już rozrząd i zostawił znaki zielonym markerem i jeden ząbek jakby przeskoczył pasek . Pokazało błędy na opcom ze nienormalną pozycja walka rozrzadu i wału korbowego wiec wszystko się składa w całość ze rozrząd . Albo tylko przeskoczyło o ząbek i szkód nie ma albo cos może więcej się stało. Ja kupiłem to auto już w takim stanie, ledwo odpalajace , głośna praca silnika, brak normalnych obrotów i dym z rury wydechowej . Miała być drobnostka xD
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Nowicjusz
- Posty: 48
- Rejestracja: 10 lip 2019, o 08:58
- Auto: Opel Zafira Tourer
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Szczecin
Re: A20DTH 2.0 CDTI Dymi, brak mocy, błędy !!
Dan pisze:Bo jak tam bedzie rozjechane to bedzie takie błędy wywalac jak masz.
Kolego, nie wprowadzaj w błąd. Czujnik położenia walka jest na tym samym walku co koło rozrządu, więc nawet jeśli drugi wałek stanie z powodu luźnego koła zębatego to będzie kolizja zaworów sterowanych drugim wałkiem, ale komputer tego nie zobaczy, bo czujnik wciąż będzie widział poprawną pozycje pierwszego walka względem wału, więc w takim przypadku nie byłoby żadnych błędów.
Dan pisze:Wałki najlepiej ustawić na te blokady (śrubą m8 chyba wchodzila idealnie w to wycięcie w walkach no chyba że masz ori blokady rozrządu to tam sa takie sworznie na sprezynie). Wcięcie jest na wysokości pierwszego otworu wtrysku (lewa str foto).
Oba otwory kontrolne są na wysokości pierwszego wtrysku.
Niemożliwe. Pompa vac jest napędzana bezpośrednio z walka spietego z rozrządem. Jeśli by Ci stanął wałek z powodu pompy vac, to drugi wałek już by się nie obrócił, bo niby skąd miałby mieć napęd?Dan pisze:Na foto masz te koła synchro od wałków (prawa strona) i one sa tylko skręcane śrubą bez klina. U mnie przez pompe vac jeden wałek stanął, a drugi jeszcze sie troche obrócił zanim silnik zgasł
Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
Dodano po 7 minutach 36 sekundach:
lukaszlol1990 pisze:Moim zdaniem źle się do tego zabrałes - pisałem Ci tutaj krok po kroku co zrobić, ale zrobiłeś po swojemu. Trzeba było nie rozpinac rozrządu tylko skontrolować pozycje wał vs walki na założonym pasku i wszystko by było jasne. Może pasek wcale nie przeskoczyl a winę za wszystko ponosi wadliwy czujnik położenia walka?Dan pisze: @Dan Pasek był normalnie napiety ale jak w początkowych zdjęciach pokazałem ktoś wymieniał kiedyś już rozrząd i zostawił znaki zielonym markerem i jeden ząbek jakby przeskoczył pasek . Pokazało błędy na opcom ze nienormalną pozycja walka rozrzadu i wału korbowego wiec wszystko się składa w całość ze rozrząd . Albo tylko przeskoczyło o ząbek i szkód nie ma albo cos może więcej się stało. Ja kupiłem to auto już w takim stanie, ledwo odpalajace , głośna praca silnika, brak normalnych obrotów i dym z rury wydechowej . Miała być drobnostka xD
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Pisałeś, że masz drugi silnik - jeśli rozrząd po skontrolowaniu byłby ok to przełożenie czujnika to 5 minut i miałbyś po sprawie - a tak zdjales pokrywę, rozpiales rozrząd i wciąż nie wiadomo co się stało.
Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
-
- Forumowicz
- Posty: 50
- Rejestracja: 5 cze 2015, o 22:29
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 1 raz
A20DTH 2.0 CDTI Dymi, brak mocy, błędy !!
Jeśli chodzi o kontrole ustawień kół pasowych to przecież zrobiłem to, masz zdjęcia . Nie wiem co za cuda tam są ale marker zielony mijał się tylko o ząbekomegarules pisze: Masz Racje, po zobaczeniu ze znak markera się mija na rozrządzie odrazu w głowie sobie ubzdurałam ze rozrząd się przestawił a faktycznie tak jak mówisz może tylko czujnik jest uszkodzony. Nie ma co gdybać , mam już pasek nowy, stary jest nie wiem czemu ale uszkodzony wiec idzie odrazu nowy , koło zębate wału korbowego tez kupiłem i w sobotę biorę się za sprawdzenie tego koła bo nie miałem czasu ostatnio za bardzo. Składam wszystko do kupy na nowy pasek , ustawiam rozrząd , na sucho kilka razy i spróbuje odpalić . Jeśli będzie to samo spróbuje przełożyć czujniki może pomoże . Na pewno jest coś z rozrządem czujnikami, trochę roboty sobie dołożyłem zamiast od czujników zacząć ale myśle ze dobrze kombinuje bo była bardzo głośna praca silnika jakby spalanie stukowe. A takie cuda nie dzieją się przy uszkodzonym czujniki. W BMW e61 2.5D jak czujnik mi wariował to silnik pracował tak samo tylko kulał , a w insigni jakby korba miała zaraz bokiem wyskoczyć
Wiec wychodzi na to ze rozrząd mógł być Po prostu tak ustawiony albo przeskoczył z nieznanego powodu. Dam znać jak postępy w sobotę . Dzięki za pomoc chłopaki
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Nowicjusz
- Posty: 48
- Rejestracja: 10 lip 2019, o 08:58
- Auto: Opel Zafira Tourer
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Szczecin
Re: A20DTH 2.0 CDTI Dymi, brak mocy, błędy !!
Nie, nie zrobiłeś. Pisałem Ci, że pompa wtryskowa jest nieważna, liczy się tylko wał vs wałki rozrządu.lukaszlol1990 pisze: edit
Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 4 gru 2019, o 23:45 przez yerry, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum.
-
- Forumowicz
- Posty: 50
- Rejestracja: 5 cze 2015, o 22:29
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 1 raz
A20DTH 2.0 CDTI Dymi, brak mocy, błędy !!
Cenna uwaga , Masz racje, moje przeoczenie . Wychodzi na to ze nie poprawnie zdiagnozowałem rozrząd, a powierzchownie tylko zerknąłem na górne koła , odrazu do kontroli powinienem ustawić dół poprawnie i zobaczyć jak górne koła się ustawiają i bym wiedział ze pompa przestawiona czy rozrząd się rozjeżdża a tak to w sumie nic nie wiem .
Zobaczę, ciekawy który już zaciera ręce ze zawory beda pogięte ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Zobaczę, ciekawy który już zaciera ręce ze zawory beda pogięte ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk