--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Przewód w układzie wspomagania kierownicy
- Silv3r
- Użytkownik
- Posty: 264
- Rejestracja: 30 kwie 2014, o 21:25
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Wałbrzych
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Przewód w układzie wspomagania kierownicy
U mnie zdecydowanie dłużej zajął demontaż osłony pod silnikiem (całej) jak samo wyjęcie przewodu.
Polecam wyciągać go przez prawe nadkole. Robota na 2min dla dwóch osób.
Czy ktoś zrobił w całości przewód z gumy? Zastanawiam się nad takim rozwiązaniem ale zastanawia mnie jak to później wszystko elegancko poprowadzić i zamocować.
Polecam wyciągać go przez prawe nadkole. Robota na 2min dla dwóch osób.
Czy ktoś zrobił w całości przewód z gumy? Zastanawiam się nad takim rozwiązaniem ale zastanawia mnie jak to później wszystko elegancko poprowadzić i zamocować.
- Silv3r
- Użytkownik
- Posty: 264
- Rejestracja: 30 kwie 2014, o 21:25
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Wałbrzych
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Przewód w układzie wspomagania kierownicy
Byłem w dwóch firmach które zajmującą się hydraulika i pneumatyka.
W jedynej nie podjeto wyzwania twierdząc że się nie da, a w drugiej podejmą się pod warunkiem że dospawam 5cm rurkę aby mieli jak założyć wąż (za dospawanie zawolano mi 50zl....). Wolałabym uniknąć jakiegokolwiek spawania ale skoro nie ma innego wyjścia...
Jak to u Was wyglądało?
W jedynej nie podjeto wyzwania twierdząc że się nie da, a w drugiej podejmą się pod warunkiem że dospawam 5cm rurkę aby mieli jak założyć wąż (za dospawanie zawolano mi 50zl....). Wolałabym uniknąć jakiegokolwiek spawania ale skoro nie ma innego wyjścia...
Jak to u Was wyglądało?
-
- Zapaleniec
- Posty: 3158
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: Przewód w układzie wspomagania kierownicy
Bez problemu wycieli kawał rurki i wstawili wąż. Koszt był wtedy 80 zł. Gdzieś są pewnie moje zdjęcia. Jak nie tu to na drugim forum.
Xperia Z3
Xperia Z3
- Silv3r
- Użytkownik
- Posty: 264
- Rejestracja: 30 kwie 2014, o 21:25
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Wałbrzych
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Przewód w układzie wspomagania kierownicy
Wiedziałem je i również służyły mi jako wzorzec
Mimo to stwierdzono że rurka jest zbyt krótka a starego mocowania węża nie mogą usunąć gdyż i tak rurka w tym miejscu nie nada się do zalozenia nowego węża...
Co do płynu, nie dam rady już zajechał do ASO. Jaki zamiennik mogę użyć aby było dobrze?
Wystarczy Dexron II?
Wysłane z mojego... Czy to ważne?
Mimo to stwierdzono że rurka jest zbyt krótka a starego mocowania węża nie mogą usunąć gdyż i tak rurka w tym miejscu nie nada się do zalozenia nowego węża...
Co do płynu, nie dam rady już zajechał do ASO. Jaki zamiennik mogę użyć aby było dobrze?
Wystarczy Dexron II?
Wysłane z mojego... Czy to ważne?
Re: Przewód w układzie wspomagania kierownicy
Tak wyglądają końcówki przerobionego przewodu, żaden zakład okuwający węże nie powinien mieć z tym problemu, nic nie trzeba spawać obcina się rurkę i zakłada nakrętkę z baryłką.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Silv3r
- Użytkownik
- Posty: 264
- Rejestracja: 30 kwie 2014, o 21:25
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Wałbrzych
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Przewód w układzie wspomagania kierownicy
Mam identyczny przewód ale bez dospawania kawałka się nie obeszło... Fakt faktem jest wewnątrz węża.
- domell98
- Forumowicz
- Posty: 53
- Rejestracja: 18 gru 2014, o 12:39
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Wieluń
Re: Przewód w układzie wspomagania kierownicy
Po przeróbce zamiast rurki między wężami macie wąż całą długością czy tylko kawałkiem, w miejscu w którym zaznaczyłem?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Przewód w układzie wspomagania kierownicy
Ja u siebie wymieniłem wąż na ori z GM w warsztacie, gdyż nie majstruje za wiele przy aucie, może i miałbym czas, ale miejsca brak.
Opisze co się stało:
Stojąc na parkingu nagle zaczął wydobywać się dym spod maski tuż przy szybie i ten metaliczny dźwięk , już myślałem, że mi turbo padło. Okazało się, że to ten wąż. Nikt nie miał z mechaników w okolicy czasu na nadprogramowe auto do naprawy. W jednym serwisie udało się z miejsca zostawić auto i na drugi dzień było gotowe. Problematyczne było dojechanie przez pół miasta z słabo działającym wspomaganiem (szarpało i cieżko chodziła kierownica). Wymienili wąż i uzupełnili olej. Przy okazji poczyścili chemią silnik i osprzęt po oleju ze wspomagania i wymienili pasek klinowy , bo stary był przesiąknięty olejem i nie dawał już rady.
Opisze co się stało:
Stojąc na parkingu nagle zaczął wydobywać się dym spod maski tuż przy szybie i ten metaliczny dźwięk , już myślałem, że mi turbo padło. Okazało się, że to ten wąż. Nikt nie miał z mechaników w okolicy czasu na nadprogramowe auto do naprawy. W jednym serwisie udało się z miejsca zostawić auto i na drugi dzień było gotowe. Problematyczne było dojechanie przez pół miasta z słabo działającym wspomaganiem (szarpało i cieżko chodziła kierownica). Wymienili wąż i uzupełnili olej. Przy okazji poczyścili chemią silnik i osprzęt po oleju ze wspomagania i wymienili pasek klinowy , bo stary był przesiąknięty olejem i nie dawał już rady.
- radkor
- Użytkownik
- Posty: 721
- Rejestracja: 13 lip 2015, o 22:24
- Auto: Mondeo Mk4 2.2 220KM
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Przewód w układzie wspomagania kierownicy
Jak długo jesteś po naprawie? Pompa się nie zatarła na amen do tej pory?
Re: Przewód w układzie wspomagania kierownicy
Naprawa była 06.04.2016 r. Sprawdzili ją, powinno być ok.
- domell98
- Forumowicz
- Posty: 53
- Rejestracja: 18 gru 2014, o 12:39
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Wieluń
Re: Przewód w układzie wspomagania kierownicy
Serwis kupował, niby nie ma zamienników, ale mam fakturę na wszystko i gwarancję. Mam numer części jak ktoś chce.
Re: Przewód w układzie wspomagania kierownicy
Ja zrobiłem 40 tys po wymianie rury na ori GM i nic nie ma objawów ... odpisać .
Ceramizer chyba zaleję to jej ulży
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
Ceramizer chyba zaleję to jej ulży
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
Re: Przewód w układzie wspomagania kierownicy
Aha to dobrze wiedzieć, bo mam zamiar trochę pojeździć...
Ostatnio zmieniony 10 maja 2016, o 13:11 przez red944, łącznie zmieniany 1 raz.
- radkor
- Użytkownik
- Posty: 721
- Rejestracja: 13 lip 2015, o 22:24
- Auto: Mondeo Mk4 2.2 220KM
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Przewód w układzie wspomagania kierownicy
A Ty przypadkiem nie piszesz o rurze Turbo zamiast o przewodzie ciśnieniowym wspomagania, którego jest to temat?Bodex pisze:Ja zrobiłem 40 tys po wymianie rury na ori GM i nic nie ma objawów ... odpisać .
Ceramizer chyba zaleję to jej ulży
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
Re: Przewód w układzie wspomagania kierownicy
Wymieniłem ten durny schlauch, bo podczas wymiany sprzęgła zauważyłem, ze jest wilgotny w znanym miejscu i tłusty.
Zapłaciłem za zakucie 50zl. Tyle dobrego.
Po odpaleniu zaczęła wyć pompa na wolnych obrotach i trochę podczas skręcania. Juz wcześniej lekko wyła, wiec zalałem LM i ucichło ale po spuszczeniu oleju i uzupełnieniu nowym spie.... sie całkiem. Myślałem wleje nowy LM i po bólu ale niestety nie pomogło. Spróbuje jeszcze przepłukać i zalać nowy olej + Militec. Ale liczę sie z wymiana pompy. Wymieniał już może ktoś? Bede wdzięczny za wskazówki, bo będę musiał to zrobić sam w DE.
Zapłaciłem za zakucie 50zl. Tyle dobrego.
Po odpaleniu zaczęła wyć pompa na wolnych obrotach i trochę podczas skręcania. Juz wcześniej lekko wyła, wiec zalałem LM i ucichło ale po spuszczeniu oleju i uzupełnieniu nowym spie.... sie całkiem. Myślałem wleje nowy LM i po bólu ale niestety nie pomogło. Spróbuje jeszcze przepłukać i zalać nowy olej + Militec. Ale liczę sie z wymiana pompy. Wymieniał już może ktoś? Bede wdzięczny za wskazówki, bo będę musiał to zrobić sam w DE.
Re: Przewód w układzie wspomagania kierownicy
Czy mam ktoś fotke całego węża po przeróbce ?
Czyli tą całą rurkę się wycina ? I zakówają caly wąż ? Czy zostawia sie jakis kawałek tej rurki ?
Czyli tą całą rurkę się wycina ? I zakówają caly wąż ? Czy zostawia sie jakis kawałek tej rurki ?
Re: Przewód w układzie wspomagania kierownicy
i taki sam mam u siebie zamontowany od 2 lat.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Zapaleniec
- Posty: 1001
- Rejestracja: 20 maja 2016, o 10:40
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Gdańsk
- Otrzymał piwo: 11 razy
Re: Przewód w układzie wspomagania kierownicy
Ja wymieniłem niedawno w ASO przy okazji wizyty z uszczelką smoka. Dopatrzyli się, że cieknie i go wymienili po uprzednim telefonie czy mają to robić, czy zostawić jak jest. Wpis w serwisie jest i gwarancja też, więc nic więcej mnie nie obchodzi.