--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Szarpanie automatycznej skrzyni biegów
- Zbyszek01
- Klubowicz
- Posty: 3042
- Rejestracja: 10 lut 2015, o 20:29
- Auto: Jag XE 2,0D ,MY2020
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: DZA
- Postawił piwo: 21 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Szarpanie automatycznej skrzyni biegów
Miałem podobnie tak przez 2 miesiące i już szukałem warsztatu gdzie to naprawiać. Wymieniłem olej, odłączałem akt i przez tydzień max dwa było dobrze a potem wracało. Nie było to ciągłe, czasami przez 3 dni nic a potem jest. Długa trasa było pewne że wróci. W ASO w Świdnicy płaciłem 390 a było to w październiku, do dzisiaj spokój.
Czekałem na auto koło 1,5 h i nie pytałem czy był test drogowy.
Czekałem na auto koło 1,5 h i nie pytałem czy był test drogowy.
- MR718
- Nowicjusz
- Posty: 47
- Rejestracja: 28 gru 2018, o 09:31
- Auto: Insignia A
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Marki
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Szarpanie automatycznej skrzyni biegów
Miałem takie objawy jak opisałeś. Opcję z wgraniem nowszego softu wyczytałem gdzieś tu na forum w ASO w Warszawie płaciłem lekko ponad 400zł
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 23 maja 2020, o 07:23
- Auto: Insignia
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Grudziądz
Re: Szarpanie automatycznej skrzyni biegów
Panowie, tak jak wyżej opisywałem zeu mnie stukniecie dość mocne występuje w momencie wyjazdem garażu tyłem, pozostawieniu go na parkingu z ręcznym i wrzuceniu d oraz gry testuje już na postoju zmianybiegow z r na d to teraz zauważyłem, ze takie same puknięcie jedynak mocno wyhamuje po czym gwałtownie dodam gazu. Komuś przychodzi coś do głowy? Aso oczywiście nie widzi problemu a pokazywalem im filmik z dźwiękiem gdzie to słychać
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 sie 2020, o 20:01
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Gliwice
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Szarpanie automatycznej skrzyni biegów
Witam, jako nowy użytkownik forum oraz świeży użytkownik Insigni w automacie.
Mam mały problem ze skrzynią, silnik 2.0 CDTI 160 KM(118kW) autko z roku 2011.
W skrzyni spalony był kosz C1, z tarczek nie dużo zostało - wymieniony. Przy okazji wymiany nowy filtr oleju oraz świeży olej. Wrzucony nowy serownik hydrauliczny, gdyż po wymianie kosza C1 z biegami było różnie, nagle na skrzyżowaniu rozpinał jazdę, po czym po kilku sekundach szarpnęło i jechał, potrafił zostać na 2im biegu, aż w końcu został na 3cim.
Problemem jest mocne szarpnięcie (wręcz uderzenie) w momencie wrzucenia D, oraz szarpnięcie(delikatniejsze) przy wrzuceniu R. Dodatkowo podczas jazdy przy utrzymywaniu stałej prędkości i ujęciu nogi z gazu obroty spadają tak jakby wrzucił N(dźwignia nadal w pozycji P). Zmiany biegów w górę odbywają się dość płynnie, lecz przy manualnej redukcji już się je lekko odczuwa. Dodatkowo zauważyłem, że jadąc ze stałą prędkością, otrzymując ok 1800 obr/min i dodając gazu obrotomierz podnosi obroty o jakieś 200-300 i dopiero czuć, że zaczyna przyśpieszać.
Dodatkowo cały czas wyświetla się 5 błędów:
P07A2-00 - wyświetl mi się jako nieznany - wyczytałem tylko tyle, że jest to jakiś ogólny błąd elementów ciernych,
P0741-00 - układ sprzęgła przekładni hydrokinetycznej(TCC) zablokowany w położeniu wyłączenia,
P0735-00 - nieprawidłowe przełożenie 5. biegu,
U0073-00 - mniejsza liczba sterowników na magistrali niż zaprogramowano (jako nieznany błąd wyświetla mi się też w ABS)
P2720-00 - niskie napięcie obwodu sterującego elektromagnetycznego zaworu regulacji ciśnienia 3.
Może ktoś się spotkał z podobnym przypadkiem? Albo podsunie jakiś pomysł?
Cyba jeszcze konwerter do wymiany?
Co do adaptacji to przy wyskakujących błędach, chyba nie da rady jej zrobić?
Autko ma przejechane 266 tkm i oczywiście zgodnie z informacja producenta, że olej w skrzyni jest dożywotni nikt wcześniej go nie wymieniał . Autko zakupiłem już informacja, ze na 100% jest skrzynia do naprawy, bo już były jakieś symptomy zużycia(niby na zimnym były delikatne szarpnięcia).
Mam mały problem ze skrzynią, silnik 2.0 CDTI 160 KM(118kW) autko z roku 2011.
W skrzyni spalony był kosz C1, z tarczek nie dużo zostało - wymieniony. Przy okazji wymiany nowy filtr oleju oraz świeży olej. Wrzucony nowy serownik hydrauliczny, gdyż po wymianie kosza C1 z biegami było różnie, nagle na skrzyżowaniu rozpinał jazdę, po czym po kilku sekundach szarpnęło i jechał, potrafił zostać na 2im biegu, aż w końcu został na 3cim.
Problemem jest mocne szarpnięcie (wręcz uderzenie) w momencie wrzucenia D, oraz szarpnięcie(delikatniejsze) przy wrzuceniu R. Dodatkowo podczas jazdy przy utrzymywaniu stałej prędkości i ujęciu nogi z gazu obroty spadają tak jakby wrzucił N(dźwignia nadal w pozycji P). Zmiany biegów w górę odbywają się dość płynnie, lecz przy manualnej redukcji już się je lekko odczuwa. Dodatkowo zauważyłem, że jadąc ze stałą prędkością, otrzymując ok 1800 obr/min i dodając gazu obrotomierz podnosi obroty o jakieś 200-300 i dopiero czuć, że zaczyna przyśpieszać.
Dodatkowo cały czas wyświetla się 5 błędów:
P07A2-00 - wyświetl mi się jako nieznany - wyczytałem tylko tyle, że jest to jakiś ogólny błąd elementów ciernych,
P0741-00 - układ sprzęgła przekładni hydrokinetycznej(TCC) zablokowany w położeniu wyłączenia,
P0735-00 - nieprawidłowe przełożenie 5. biegu,
U0073-00 - mniejsza liczba sterowników na magistrali niż zaprogramowano (jako nieznany błąd wyświetla mi się też w ABS)
P2720-00 - niskie napięcie obwodu sterującego elektromagnetycznego zaworu regulacji ciśnienia 3.
Może ktoś się spotkał z podobnym przypadkiem? Albo podsunie jakiś pomysł?
Cyba jeszcze konwerter do wymiany?
Co do adaptacji to przy wyskakujących błędach, chyba nie da rady jej zrobić?
Autko ma przejechane 266 tkm i oczywiście zgodnie z informacja producenta, że olej w skrzyni jest dożywotni nikt wcześniej go nie wymieniał . Autko zakupiłem już informacja, ze na 100% jest skrzynia do naprawy, bo już były jakieś symptomy zużycia(niby na zimnym były delikatne szarpnięcia).
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 122 razy
Re: Szarpanie automatycznej skrzyni biegów
A adaptacja została skasowana po wymianie sterownika? Jeśli tak to mnie to wygląda na to, że albo sterownik jest trefny, albo w najlepszym przypadku nie pasuje do tego modelu skrzyni. Z tego co wyczytałem, to nie można sobie bezkrytycznie przerzucać wersji sterowników w tej skrzyni. Ewentualnie jakąś szanse upatrywałbym w ponownym przeprogramowaniu w serwisie, ale to ma sens tylko i wyłącznie wtedy, gdy wyeliminujesz na 100% uszkodzenia mechaniczne - oczywiście jeśli w ogóle występują, a błędy nie są po prostu skutkiem niewłaściwego działania programu w sterowniku.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 sie 2020, o 20:01
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Gliwice
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Szarpanie automatycznej skrzyni biegów
Nie dopisałem, że te błędy były też na starym sterowniku hydraulicznym, w którym ewidentnie zaworki chodziły bardzo ciężko.
Za pierwszym razem(wymiana kosza C1) akumulator był wypięty z dobre kilka dni, jeśli adaptacja się nie resetuje przy odpięciu Aku to zostaje wykasowanie jej programem.
Zastanawiam się czy uszkodzony konwerter może powodować cześć z tych błędów?
Przy wymianie kosza C1 sprawdzono resztę elementów wewnątrz skrzyni usterek mechanicznych oraz nadmiernego zużycia nie zauważono.
Za pierwszym razem(wymiana kosza C1) akumulator był wypięty z dobre kilka dni, jeśli adaptacja się nie resetuje przy odpięciu Aku to zostaje wykasowanie jej programem.
Zastanawiam się czy uszkodzony konwerter może powodować cześć z tych błędów?
Przy wymianie kosza C1 sprawdzono resztę elementów wewnątrz skrzyni usterek mechanicznych oraz nadmiernego zużycia nie zauważono.
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 122 razy
Re: Szarpanie automatycznej skrzyni biegów
Ludzie piszą, że odłączenie akumulatora powoduje skasowanie adaptacji. Ja nie mam pewności co do tego, a wręcz subiektywne odczucie, że skasowanie przez oprogramowanie dopiero daje wymierne efekty.
Pamiętaj, że adaptacja skrzyni to proces drogowy - nie da się go przeprowadzić komputerowo.
To podnoszenie obrotów, o którym pisałeś mogłoby się wiązać z błędem P0741.
Odnośnie błędów i przyczyn możesz poczytać (poszukać) tu: https://workshop-manuals.com/vauxhall/
Zastanawia jeszcze ten ostatni błąd - o ile dobrze rozumiem to jest błąd od jednego z solenoidów z tego wymienionego sterownika. Albo jest padnięty, albo jakiś problem z kabelkami (może niepodłączone podczas montażu?).
Jeśli auto jeździ źle, to chyba najlepiej byłoby odstawić je na reklamację do miejsca, gdzie została wykonana naprawa.
Jeśli chodzi o konwerter to podczas inspekcji nie mieli możliwości go obejrzeć - to jest defacto część nierozbieralna. Jeśli faktycznie jest przycięty w pozycji OFF (szczegóły opisu błędu), to skrzynia nie będzie pracować dobrze.
Pamiętaj, że adaptacja skrzyni to proces drogowy - nie da się go przeprowadzić komputerowo.
To podnoszenie obrotów, o którym pisałeś mogłoby się wiązać z błędem P0741.
Odnośnie błędów i przyczyn możesz poczytać (poszukać) tu: https://workshop-manuals.com/vauxhall/
Zastanawia jeszcze ten ostatni błąd - o ile dobrze rozumiem to jest błąd od jednego z solenoidów z tego wymienionego sterownika. Albo jest padnięty, albo jakiś problem z kabelkami (może niepodłączone podczas montażu?).
Jeśli auto jeździ źle, to chyba najlepiej byłoby odstawić je na reklamację do miejsca, gdzie została wykonana naprawa.
Jeśli chodzi o konwerter to podczas inspekcji nie mieli możliwości go obejrzeć - to jest defacto część nierozbieralna. Jeśli faktycznie jest przycięty w pozycji OFF (szczegóły opisu błędu), to skrzynia nie będzie pracować dobrze.
Ostatnio zmieniony 16 sie 2020, o 19:44 przez Rooff_, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 sie 2020, o 20:01
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Gliwice
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Szarpanie automatycznej skrzyni biegów
Ok. Spróbuję od samej adaptacji. Jak coś ustalę podzielę się tym. Jak narazie dziękuję za konsultacje.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 sie 2020, o 20:01
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Gliwice
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Szarpanie automatycznej skrzyni biegów
Odnośnie mojej skrzyni, zrobiłem mały krok.
Po wykasowaniu błędów, podczas jazdy pojawia się tylko P0741.
Niestety oprogramowanie do którego miałem dostęp nie posiadało opcji kasowania adaptacji, wiec na razie próba z odpięciem aku. Szarpanie przy przełączaniu na D, było nawet gdy olej miał temperaturę 80 stopni. Gdy osiągnął 100 stopni, przełączanie N=>D i N=>R odbywa się płynnie.
Tak, więc będę próbował jeszcze z kasowaniem adaptacji i weryfikacji sprzęgła hydrokinetycznego.
Na chwilę obecna tyle udało mi się ustalić.
Wychodzi na to, że pozostałe 4 błędy były w pamięci sterownika.
Po wykasowaniu błędów, podczas jazdy pojawia się tylko P0741.
Niestety oprogramowanie do którego miałem dostęp nie posiadało opcji kasowania adaptacji, wiec na razie próba z odpięciem aku. Szarpanie przy przełączaniu na D, było nawet gdy olej miał temperaturę 80 stopni. Gdy osiągnął 100 stopni, przełączanie N=>D i N=>R odbywa się płynnie.
Tak, więc będę próbował jeszcze z kasowaniem adaptacji i weryfikacji sprzęgła hydrokinetycznego.
Na chwilę obecna tyle udało mi się ustalić.
Wychodzi na to, że pozostałe 4 błędy były w pamięci sterownika.
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 4 kwie 2020, o 15:25
- Auto: Insignia cosmo
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Piaseczno
Re: Szarpanie automatycznej skrzyni biegów
2.0 cdti 170 koni polift. 120 tyś nalotu olej jeszcze nie wymieniany. Właśnie jak jest zimy to nie szarpie dopiero jak się rozgrzeje mocno i właśnie mocno się wciśnie oddał hamulca to jest mocne rozwinięcie. Czyli wymiana oleju statycznie i wygranie nowego softu powinno pomóc?Rooff_ pisze: ↑19 cze 2020, o 13:24Wgranie softu wiąże się również ze skasowaniem adaptacji. Któraś wersja softu dla skrzyni poprawiała (zmniejszała) moment obrotowy pomiędzy którymiś biegami (wyższymi niż N->1) i chyba nic więcej.
@Gomul - spróbuj się zatrzymać ale nie naciskać mocno pedału hamulca - trzymaj go na tyle, żeby auto się nie toczyło. Zobacz czy wtedy również będzie "walić".
-
- Forumowicz
- Posty: 73
- Rejestracja: 20 sie 2020, o 15:40
- Auto: INSIGNIA 2.0CDTI 160
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: KRAKÓW
Re: Szarpanie automatycznej skrzyni biegów
Cześć i co było rozwiązaniem szarpania/strzału przy ruszaniu? Problem dopadł również mnie po wymianie oleju.
Proszę o odpowiedz
Dodano po 7 godzinach 46 minutach 28 sekundach:
Znalazłem filmik jak to wyglada dokładnie u mnie nic dodać nic ująć film poniżej :
Proszę o odpowiedz
Dodano po 7 godzinach 46 minutach 28 sekundach:
Znalazłem filmik jak to wyglada dokładnie u mnie nic dodać nic ująć film poniżej :
-
- Forumowicz
- Posty: 73
- Rejestracja: 20 sie 2020, o 15:40
- Auto: INSIGNIA 2.0CDTI 160
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: KRAKÓW
Re: Szarpanie automatycznej skrzyni biegów
Witam , problem powyżej rozwiązałem skasowaniem starej adaptacji, teraz gdy skrzynia się nagrzeje To gdy wrzucam z R na D jest takie mocne szarpnięcie , oraz kiedy skrzynia zrzuca bieg z 5 na 4 przy ostrzejszej jeździe tez mocniej „strzeli-szarpnie” fuck:/
-
- Forumowicz
- Posty: 73
- Rejestracja: 20 sie 2020, o 15:40
- Auto: INSIGNIA 2.0CDTI 160
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: KRAKÓW
Re: Szarpanie automatycznej skrzyni biegów
Po skasowaniu adaptacji urządzeniem diagnostycznym DELPHI, skrzynia przestała szarpać na rozgrzanym oleju ze z miany R na D,
teraz pytanie jak zacząć nią jeździć delikatnie? czy raczej ciężka noga ? chodzi mi o to żeby ona nauczyła się zmiany na najlepszych dla niej parametrach. Proszę o sugestie
teraz pytanie jak zacząć nią jeździć delikatnie? czy raczej ciężka noga ? chodzi mi o to żeby ona nauczyła się zmiany na najlepszych dla niej parametrach. Proszę o sugestie
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8454
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 197 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Szarpanie automatycznej skrzyni biegów
Normalnie, czyli tak jak na co dzień jeździsz.
Warto też przy tej pierwszej dłuższej jeździe sprawdzić jakie biegi ona wrzuca przy jakiej ilości obrotów. W tym celu użyj ręcznej zmiany biegów i jak coś to powymuszaj jej zrzucenie biegu wyższego lub jego wrzucenie. Ale z pedałem gazu i hamulca nie szalej
Warto też przy tej pierwszej dłuższej jeździe sprawdzić jakie biegi ona wrzuca przy jakiej ilości obrotów. W tym celu użyj ręcznej zmiany biegów i jak coś to powymuszaj jej zrzucenie biegu wyższego lub jego wrzucenie. Ale z pedałem gazu i hamulca nie szalej
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Szarpanie automatycznej skrzyni biegów
A skrzynia ma lepsze czy gorsze parametry?
Delikatnie dajesz gaz to zmienia szybciej i trzyma niskie obroty.Jezdzisz dynamiczniej to skrzynia dostosowuje się do Twoje stylu jazdy.
Delikatnie dajesz gaz to zmienia szybciej i trzyma niskie obroty.Jezdzisz dynamiczniej to skrzynia dostosowuje się do Twoje stylu jazdy.
-
- Forumowicz
- Posty: 73
- Rejestracja: 20 sie 2020, o 15:40
- Auto: INSIGNIA 2.0CDTI 160
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: KRAKÓW
Re: Szarpanie automatycznej skrzyni biegów
ok , dziękuje za odpowiedź na razie zacząłem jazdę delikatnie dozując gaz, zmienia sobie przy 1800/2000 bieg, z czasem zacznę jej dawać coraz mocniej.dokia pisze: ↑28 gru 2020, o 13:11Normalnie, czyli tak jak na co dzień jeździsz.
Warto też przy tej pierwszej dłuższej jeździe sprawdzić jakie biegi ona wrzuca przy jakiej ilości obrotów. W tym celu użyj ręcznej zmiany biegów i jak coś to powymuszaj jej zrzucenie biegu wyższego lub jego wrzucenie. Ale z pedałem gazu i hamulca nie szalej
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: 19 mar 2021, o 13:51
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Szarpanie automatycznej skrzyni biegów
Witam
Jestem posiadaczem insigni 2.0cdti 130km automat 2013r . Przebieg 290tys. Przy 262tys. Wymieniany olej w skrzyni.
Dziś spotkało mnie dziwne zachowanie samochodu ,
Wracając z przejażdżki ok.50km samochód zaczął trochę szarpać na światłach ja ruszałem ,zostawiłem samochód pod blokiem po 1godz. Chciałem pojechać wrzucam D szarpniecie i gaśnie silnik i tak za każdym razem ,na R jedzie normalnie .
Czasami ruszy do przodu normalnie a najczęściej zaczyna strasznie telepać lub szarpie i gaśnie .
Moje pytanie od czego może być taka przyczyna ?
Nadmienię że dzień wcześniej jechałem trasę ok.600km i pod koniec coś delikatnie szarpało przy zmianie biegów przy zwalnianiu .
Jestem posiadaczem insigni 2.0cdti 130km automat 2013r . Przebieg 290tys. Przy 262tys. Wymieniany olej w skrzyni.
Dziś spotkało mnie dziwne zachowanie samochodu ,
Wracając z przejażdżki ok.50km samochód zaczął trochę szarpać na światłach ja ruszałem ,zostawiłem samochód pod blokiem po 1godz. Chciałem pojechać wrzucam D szarpniecie i gaśnie silnik i tak za każdym razem ,na R jedzie normalnie .
Czasami ruszy do przodu normalnie a najczęściej zaczyna strasznie telepać lub szarpie i gaśnie .
Moje pytanie od czego może być taka przyczyna ?
Nadmienię że dzień wcześniej jechałem trasę ok.600km i pod koniec coś delikatnie szarpało przy zmianie biegów przy zwalnianiu .
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 122 razy
Re: Szarpanie automatycznej skrzyni biegów
Błędy odczytaj, choćby poprzez OPL DTC Reader lub OP-COM/VAUX-COM.
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: 19 mar 2021, o 13:51
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Szarpanie automatycznej skrzyni biegów
Witam .
Sprawdziłem dziś błędy wykazało dwa : P0405 i P0403 ,ale to prawdopodobnie przez odłączenie wtyczki od EGR .
Dziś sytuacjia zmieniła się do góry nogami ,wsiadam odpalam samochód dzwignia na D i cisza puszczam hamulec i samochód jedzie jak przedtem nie szarpie ruszył bez najmniejszego problemu .
Kilka razy miałem takie dziwne szarpanie po bardziej dynamicznej jeździe ,czasem po odpaleniu zaczynał telepać całym samochodem ale ruszał i był spokój.
Może ktoś miał takie obiawy i doradzi czego może być wina .
Z góry dziękuje za odpowiedzi w sprawie mojego problemu .
Dzień następny 12km przejechane i znowu to samo
Szarpie i gaśnie po wrzuceniu na D do tyłu jedzie normalnie .
Sprawdziłem dziś błędy wykazało dwa : P0405 i P0403 ,ale to prawdopodobnie przez odłączenie wtyczki od EGR .
Dziś sytuacjia zmieniła się do góry nogami ,wsiadam odpalam samochód dzwignia na D i cisza puszczam hamulec i samochód jedzie jak przedtem nie szarpie ruszył bez najmniejszego problemu .
Kilka razy miałem takie dziwne szarpanie po bardziej dynamicznej jeździe ,czasem po odpaleniu zaczynał telepać całym samochodem ale ruszał i był spokój.
Może ktoś miał takie obiawy i doradzi czego może być wina .
Z góry dziękuje za odpowiedzi w sprawie mojego problemu .
Dzień następny 12km przejechane i znowu to samo
Szarpie i gaśnie po wrzuceniu na D do tyłu jedzie normalnie .
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: 19 mar 2021, o 13:51
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Szarpanie automatycznej skrzyni biegów
Jutro jade na serwis , ale według śledzenia innych for to ewidentnie wynika na sprzęgło .