spokojnie

napisałem że nie mam doświadczenia z dwumasa jeżeli faktycznie auto powinno z jedynki na piątkę i jedzie no to mam dwumsę do wymiany tzn. zbliża się wymiana, a że jestem uparty to nadal twierdze że to trochę dziwne i po co skrzynia biegów (5) skoro można by było wbić 1,3,5 ), ale jak wspominałem nie znam się więc ustalmy na tę chwilę że u mnie nie jest dobrze

spróbuje to jeszcze zgłębić może coś więcej się dowiem przyda się
Dzięki za pomoc
-- 16 kwi 2015, o 13:11 --
trochę rozmawiałem z wujkiem google i znalazłem to
Jadąc na 5. biegu zejdź pod 1000 obr./min i maksymalnie wciśnij pedał gazu. Silnik ze sprawnym kołem będzie płynnie przyspieszał. Przy zepsutym kole pojawić się mogą wibracje, telepania i szarpnięcia.
i to rozumiem
-- 16 kwi 2015, o 13:12 --
i jeszcze takie
Jadąc na 3. biegu na obrotach około 3000 wymuś szarpnięcie na sprzęgle kilkakrotnie gwałtownie kopiąc w pedał gazu. Jeżeli pojawią się hałasy i wibracje, to może to być objaw uszkodzenia koła dwumasowego.