--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Reduktor 4x4 - wymiana oleju i uszczelniacza
-
- Użytkownik
- Posty: 150
- Rejestracja: 13 lut 2017, o 20:08
- Auto: Insignia AT 4x4
- Kod silnika: A20NFT
- Rok produkcji: 2013
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Reduktor 4x4 - wymiana oleju i uszczelniacza
No nie wiem. Ja mam zamiar na przód zalać jednak https://www.opel-e-sklep.pl/olej-przekl ... -3572.html lub Motul Gear 300 ewentualnie LM GL4. Co do tego taniego GM to za bardzo nie wiadomo jakiej jest klasy lepkości itp. więc wolę zamiennik gdzie jest więcej danych. Tak czy siak obstawiam, że dyfry będą świetnie pracowały na dowolnym z tych olei pod warunkiem wymian maks co 3 lata... choć pewnie i 5 dało by radę...
- dare50
- Zapaleniec
- Posty: 2350
- Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
- Auto: Insignia 4x4 COSMO
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Wejherowo
- Postawił piwo: 25 razy
- Otrzymał piwo: 32 razy
Re: Reduktor 4x4 - wymiana oleju i uszczelniacza
Ja do skrzynki i mostu dałem MOTUL GEAR 300 LS 75W90 i już ponad rok jeżdżę i nie ma problemu
- kuba89
- Zapaleniec
- Posty: 1326
- Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
- Auto: Insignia 2.0 T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Berlin
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Reduktor 4x4 - wymiana oleju i uszczelniacza
Na przód olej za 190zl??????
Ja dwa razy febi wlewalem i jest ok.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ja dwa razy febi wlewalem i jest ok.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Reduktor 4x4 - wymiana oleju i uszczelniacza
Witam. Ja znów mam błąd taki jak na zdjęciu. Nagle wyskoczył i nie da się go skasować czy wymiana oleju pomoże?
A drugie pytanie jeszcze. Do haldexa będę lać olej z vw. A do dyfra wlać mogę gear300 75w90?
A trzy, jak sprawdzić op comem czy pompa z tylu jest dobra? Wspominaliscie kilka razy o tym ale nikt nie powiedział gdzie to szukać.
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
A drugie pytanie jeszcze. Do haldexa będę lać olej z vw. A do dyfra wlać mogę gear300 75w90?
A trzy, jak sprawdzić op comem czy pompa z tylu jest dobra? Wspominaliscie kilka razy o tym ale nikt nie powiedział gdzie to szukać.
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Reduktor 4x4 - wymiana oleju i uszczelniacza
Nie wiem jak na brak komunikacji miała by pomóc wymiana oleju
Re: Reduktor 4x4 - wymiana oleju i uszczelniacza
Mam nadzieje, ze to wina tylko kostki... a olej i tak zmienic musze bo juz 80 000 zrobilem od wymiany wczesniejszej.norbi333 pisze:edit
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 30 sty 2019, o 15:02 przez yerry, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum.
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Reduktor 4x4 - wymiana oleju i uszczelniacza
Z tego co pamiętam to ktoś pisał ,że wiązka idzie pod spodem położona dosyć byle jak i na wierzchu.Może tam coś przetarte
Re: Reduktor 4x4 - wymiana oleju i uszczelniacza
Rzucę na to okiem. A odnośnie oleju do dyfra coś wiesz kolego?
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
- kuba89
- Zapaleniec
- Posty: 1326
- Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
- Auto: Insignia 2.0 T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Berlin
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Reduktor 4x4 - wymiana oleju i uszczelniacza
Oleg najlepiej lac oryginał . Akurat ten dyfer jeszcze w połączeniu z elsd dobrze żeby miał mieć olej taki jaki jest zalecany.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- hubi_pl
- Użytkownik
- Posty: 156
- Rejestracja: 15 maja 2017, o 14:54
- Auto: Panama
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Re: Reduktor 4x4 - wymiana oleju i uszczelniacza
Jak z VW to upewnij się że sprzedadzą Ci olej o numerze G060... (850ml), a nie G055... (1000ml). Przy wymianie oleju dobrze jest zmienić uszczelkę-jest metalowa więc może przeciekać olej jak ją 2 raz użyjesz.
pzdr
Hubi
Re: Reduktor 4x4 - wymiana oleju i uszczelniacza
Jak by sprzedawali w litrowkach to bym go jeszcze mial. Ale braknie mi jakies 200 ml. Moze ktos ma? Odkupie
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
-
- Użytkownik
- Posty: 150
- Rejestracja: 13 lut 2017, o 20:08
- Auto: Insignia AT 4x4
- Kod silnika: A20NFT
- Rok produkcji: 2013
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Reduktor 4x4 - wymiana oleju i uszczelniacza
Z czego jest ta uszczelka? Mosiądz, aluminium ?
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Re: Reduktor 4x4 - wymiana oleju i uszczelniacza
Kupilem jednak ten olej BORGWARNER
. Myślę, ze skoro ta firma produkuje haldexy to olej tej firmy będzie ok. Ktoś miał z nim doczynienia?
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
. Myślę, ze skoro ta firma produkuje haldexy to olej tej firmy będzie ok. Ktoś miał z nim doczynienia?
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
- hubi_pl
- Użytkownik
- Posty: 156
- Rejestracja: 15 maja 2017, o 14:54
- Auto: Panama
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Re: Reduktor 4x4 - wymiana oleju i uszczelniacza
Patryk, BorgWarner jest producentem tego sprzęgła, a olej który kupiłeś jest najlepszym do tego napędu.
Re: Reduktor 4x4 - wymiana oleju i uszczelniacza
Taka odpowiedz mi pasuje bardzo. Kolego wszyscy wcześniej pisali ze taki olej i siaki ale takiej konkretnej odpowiedzi nie bylo.hubi_pl pisze: edit.
Odnośnie tych błędów to wejdę w weekend pod auto i zobaczę co dolega...
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 30 sty 2019, o 21:33 przez yerry, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum
-
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: 23 mar 2018, o 10:59
- Auto: kowi
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto:
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Reduktor 4x4 - wymiana oleju i uszczelniacza
czy ktoś możne orientuje się jak wymienić uszczelniacz półosi przód strona prawa w insigni 2.0 dth 4x4.na przegladzie diagnosta stwierdił ze leje sie ze skrzyni olej, zdjąłem półoś z samochodu i zamiast uszczelniacza ukazało mi sie łożysko zaraz za podporą.dalej jest obudowa skrzyni rozdzielczej jak to ugryźć?
-
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: 23 mar 2018, o 10:59
- Auto: kowi
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto:
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Reduktor 4x4 - wymiana oleju i uszczelniacza
Ile zapłaciłeś za wymiane, masz moz e fakturę żeby podejrzec jakie te uszczelniacze tam lecą?