Mam dziwny problem z klimatyzacją w Insigni A, 2011, 1.6 LET. Pojawił mi się błąd, którego screen załączam. Chodzi o to że jak jest błąd to klima nie działa. Jak błąd skasuję to zaczyna działać, ale po jakimś czasie znów jest ten błąd, kasuję itd. Ostatnio klima chodziła przez trzy tygodnie bo nie było błędu ale dziś się pojawił i powtórka z rozrywki. Na forum elektroda gość mi napisał żeby sprawdzić jakąś kostkę która może nie łączyć. Może mi ktoś pomóc radą? Jestem trochę laik jeśli chodzi o naprawę auta, ale olej potrafię sprawdzić
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
----------------------------carVertical historia pojazdu - rabat 30% dla ICP - LINK
--------------------
----------------
Zobacz nasz portal klubowy ---------------
Polub naszą stronę na Facebooku ---------------
Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
----------------------------carVertical historia pojazdu - rabat 30% dla ICP - LINK
--------------------
----------------
Zobacz nasz portal klubowy ---------------
Polub naszą stronę na Facebooku ---------------
Dołącz do naszej Grupy na FacebookuBłąd klimatyzacji.
-
lufa9999
- Użytkownik
- Auto: Insignia B
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Hattersheim am Main
- Postawił piwo: 6 razy
Błąd klimatyzacji.
Witam.
Mam dziwny problem z klimatyzacją w Insigni A, 2011, 1.6 LET. Pojawił mi się błąd, którego screen załączam. Chodzi o to że jak jest błąd to klima nie działa. Jak błąd skasuję to zaczyna działać, ale po jakimś czasie znów jest ten błąd, kasuję itd. Ostatnio klima chodziła przez trzy tygodnie bo nie było błędu ale dziś się pojawił i powtórka z rozrywki. Na forum elektroda gość mi napisał żeby sprawdzić jakąś kostkę która może nie łączyć. Może mi ktoś pomóc radą? Jestem trochę laik jeśli chodzi o naprawę auta, ale olej potrafię sprawdzić