--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Wysokie ciśnienie w układzie chłodniczym A28NET 2.8V6 OPC
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 28 sty 2019, o 14:15
- Auto: Insignia A
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Legnica
Re: Wysokie ciśnienie w układzie chłodniczym A28NET 2.8V6 OPC
Odświeżam temat, miałem podobny problem z A28ner,wyrzucanie płynu,twarde węże(korek wymieniłem na początku. sprawdźcie testerem CO2 czy jest dwutlenek węgla w płynie(to rozwieje wasze wątpliwości)
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 5 gru 2022, o 07:34
- Auto: Insignia A
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Malacky
Re: Wysokie ciśnienie w układzie chłodniczym A28NET 2.8V6 OPC
Witam, mam podobny problem z wysokim ciśnieniem w układzie chłodzenia. Posiadam nowy pojemnik i zakrętkę (oryginalną). Ciągle wylewa wodę ze zbiornika poprzez przelew w zbiorniku. Jak rozwiązałeś swoje problemy? Chcę zrobić test Co2 pod kątem możliwej dmuchanej głowicy lub uszczelki pod głowicą. Silnik się jednak nie przegrzewa, a w wodzie nie ma pęcherzyków ani oleju. Korek wlewu oleju jest czysty, podobnie jak korek zbiornika płynu chłodzącego.
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 24 mar 2024, o 09:57
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Warszawa
Re: Wysokie ciśnienie w układzie chłodniczym A28NET 2.8V6 OPC
To i ja podbiję temat bo dzisiaj przy przyspieszeniu pojawiło się borygo na przedniej szybie i całe szczęście że pod domem. Po zgaszeniu patrzę a tam pękł taki plastikowy zacisk na trójniku węża który wychodzi z góry chłodnicy. Wywaliłem ten plastik(który notabene rozpadał się przy użyciu niewielkiej siły) i założyłem cybanty ale po nagrzaniu auta wąż dolny ten pod turbo jest strasznie twardy. W poniedziałek jadę po tester CO2 i oby nic nie było bo auto dopiero co kupione. Czy ktoś miał podobnie? Bo może zwyczajnie pękł ten plastik ze starości i tyle w temacie. Dodam że wymieniłem korek bo stary nie miał tego dołu gdzie jest oring i wywalało mi płyn. Nowy korek jest na 20PSI tak jak poprzedni.
Auto jest z 2009r i jest to 2.8T 260KM
Auto jest z 2009r i jest to 2.8T 260KM
-
- Klubowicz
- Posty: 1885
- Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
- Auto: Insignia OPC
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Katowice (okolice)
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 71 razy
Re: Wysokie ciśnienie w układzie chłodniczym A28NET 2.8V6 OPC
Korek dokręcony na maksa czy tak, że ma lekkie luzy na boki?