--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Niski poziom płynu chłodniczego
-
- Forumowicz
- Posty: 62
- Rejestracja: 27 cze 2019, o 17:34
- Auto: Insignia A
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: KONOPNICA
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Niski poziom płynu chłodniczego
Czy miejsca montażu tych oringów przy wejściu do nagrzewnicy są jakoś widoczne bez demontażu deski? Spiryt4 miałeś gdzieś wilgoć / płyn w kabinie?
- spiryt4
- Zapaleniec
- Posty: 1021
- Rejestracja: 29 kwie 2014, o 12:38
- Auto: Insignia Grand Sport
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Świętochłowice
- Postawił piwo: 4 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: Niski poziom płynu chłodniczego
@Qba
Jakiegoś wielkiego wycieku nie miałem to i nagromadzonego płynu nie widziałem,deski nie ma potrzeby rozbierać wloty do nagrzewnicy są bardzo dobrze umiejscowione wystarczy tylko rozebrać początek tunelu po stronie kierowcy tu przy pedałach .Jak to zrobisz to będziesz widział dwie miedziane rurki i to będzie właśnie to , połączenie rurek z nagrzewnicą jest zabezpieczone takimi plastikowymi objemkami sprzedawanymi w ASO razem z oringami. Do montażu nowych oringów nawet nie trzeba wyjmować nagrzewnicy ale jeśli byś musiał to jest tylko jedna śrubka do odkręcenia.
Jakiegoś wielkiego wycieku nie miałem to i nagromadzonego płynu nie widziałem,deski nie ma potrzeby rozbierać wloty do nagrzewnicy są bardzo dobrze umiejscowione wystarczy tylko rozebrać początek tunelu po stronie kierowcy tu przy pedałach .Jak to zrobisz to będziesz widział dwie miedziane rurki i to będzie właśnie to , połączenie rurek z nagrzewnicą jest zabezpieczone takimi plastikowymi objemkami sprzedawanymi w ASO razem z oringami. Do montażu nowych oringów nawet nie trzeba wyjmować nagrzewnicy ale jeśli byś musiał to jest tylko jedna śrubka do odkręcenia.
-
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: 6 maja 2020, o 10:13
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Krosno
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Niski poziom płynu chłodniczego
Witam, u mnie mechanik również zobaczył płyn od strony silnika przy wejściu do nagrzewnicy. Czy to mozliwe że do wymiany są uszczelki o których piszesz? Jeżeli tak prośba o wskazanie numeru części bo nigdzie nie mogę znaleźć.spiryt4 pisze: ↑8 lis 2020, o 12:31@Qba
Jakiegoś wielkiego wycieku nie miałem to i nagromadzonego płynu nie widziałem,deski nie ma potrzeby rozbierać wloty do nagrzewnicy są bardzo dobrze umiejscowione wystarczy tylko rozebrać początek tunelu po stronie kierowcy tu przy pedałach .Jak to zrobisz to będziesz widział dwie miedziane rurki i to będzie właśnie to , połączenie rurek z nagrzewnicą jest zabezpieczone takimi plastikowymi objemkami sprzedawanymi w ASO razem z oringami. Do montażu nowych oringów nawet nie trzeba wyjmować nagrzewnicy ale jeśli byś musiał to jest tylko jedna śrubka do odkręcenia.
- spiryt4
- Zapaleniec
- Posty: 1021
- Rejestracja: 29 kwie 2014, o 12:38
- Auto: Insignia Grand Sport
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Świętochłowice
- Postawił piwo: 4 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: Niski poziom płynu chłodniczego
Może wystarczy tylko je dobrze docisnąć żeby zaskoczyły, jutro jak będę w garażu a nie zapomnę to zrobię fotkę z naklejki na woreczku, od tych oringów. Jeśli bym zapomniał to podjedź na pierwszy lepszy serwis powiedź o co Ci się rozchodzi powinni wiedzieć. Lub wymontuj stary i podskocz do jakiegoś sklepu z hydrauliką siłową i też dostaniesz i to w mniejszej kasie jak w ASO.
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 12 maja 2021, o 18:38
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Pruszków
Re: Niski poziom płynu chłodniczego
Panowie, Insignia polift, 2014, 2.0 CDTi. Od kilku miesięcy wyskakuje mi komunikat "niski poziom płynu chłodzącego"
Płyn w zbiorniku był na poziomie zgrzewu, dolałem ponad zgrzew - błąd wyskakuje nadal.
Kupiłem nowy zbiornik z czujnikiem i pływakiem i chciałem go dzisiaj zamontować, ale po zdjęciu starego okazało się, że on nie ma czujnika, nie ma wtyczki do czujnika, a w środku jest słupek z tą plastikową strzałką, ale wokół słupka nie ma pływaka.
Doczytałem, że z Insigniach B były montowane zbiorniki bez czujnika poziomu.
Ale skąd pojawia się błąd na desce?
Płyn w zbiorniku był na poziomie zgrzewu, dolałem ponad zgrzew - błąd wyskakuje nadal.
Kupiłem nowy zbiornik z czujnikiem i pływakiem i chciałem go dzisiaj zamontować, ale po zdjęciu starego okazało się, że on nie ma czujnika, nie ma wtyczki do czujnika, a w środku jest słupek z tą plastikową strzałką, ale wokół słupka nie ma pływaka.
Doczytałem, że z Insigniach B były montowane zbiorniki bez czujnika poziomu.
Ale skąd pojawia się błąd na desce?