Koledzy,
Potrzebuję porady. Będę niebawem wymieniał turbinę samodzielnie. Pierwszy raz. Wiadomym mi jest konieczność przepłukania np. zmywaczem do hebli w sprayu przewodów: zasilającego i powrotu. Nowy zestaw uszczelek również jest czymś oczywistym.
1. Czy będzie ok jak zaleję płukankę i zmienię olej zanim wymienię sprężarkę? Po prostu nie mam ani kanałuu ani kobyłek, żeby podnieść auto i zrobić to bezpośrednio po wymianie. Dlarego wymiana oleju w warsztacie wcześniej. Chyba byłoby nawet lepiej bo nowa turbina dostanie już świeżozalany, nowy olej.
2. Teraz ... Jak mam odłączyć zasilanie paliwowe, żeby pokręcić rozrusznikiem przez kilkanaście sekund? Co by uniknąć suchobiegu. Może to kwestia wyjęcia bezpiecznika?
Coś pominąłem? Coś jeszcze dobrze by było zrobić? Śruby mocujące potraktować jakimś preparatem gdyby były zapieczone?
Dzięki.
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Montaż turbo
-
- Forumowicz
- Posty: 50
- Rejestracja: 28 gru 2020, o 13:04
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Montaż turbo
Edit:
Bezpiecznik nr 20 (jego wyjęcie) robi robotę.
Gdyby ktoś miał jakieś uwagi do przekazania, będę zobowiązany.
Thx.
Bezpiecznik nr 20 (jego wyjęcie) robi robotę.
Gdyby ktoś miał jakieś uwagi do przekazania, będę zobowiązany.
Thx.
-
- Użytkownik
- Posty: 205
- Rejestracja: 29 sie 2020, o 15:25
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Krakow
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 17 razy
Re: Montaż turbo
Po zamontowaniu turbo,podepnij odpływ oleju z turbiny,następnie do zasilania podaj strzykawką olej i zamontuj zasilanie.Nie podpinaj wężyka do gruszki i startuj normalnie.Następnie zgaś auto,wykasuj błąd i podepnij gruszkę.
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 15 kwie 2024, o 13:03
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Rijen
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Montaż turbo
Witam posępne się pod temat. Po wymianie turbo na nowe znalazłem nieszczelność na przewodzie ze zdjęcia. Czy ktoś mógł by podpowiedzieć gdzie można takowy nabyć? W sklepie motoryzacyjnym nie wiedzieli jak go szukać w katalogu. Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Użytkownik
- Posty: 205
- Rejestracja: 29 sie 2020, o 15:25
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Krakow
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 17 razy
Re: Montaż turbo
Ten element naywa się rurka odmy,ale masz kilka rurek ,więc numer części trzeba zweryfikować z rysunkiem katalogu,lub ją zdemontować i odczytać bo musi być nabity numer na części na rurce