--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
-
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: 11 cze 2019, o 19:22
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Leszno
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
darekk podesłał byś wymiary tego szablonu tzn otworu . Mam jeszcze pytanie co do uszczelki bo one maja różne wymiary i boję się żeby nie spadła .
https://allegro.pl/oferta/uszczelka-gum ... 7231163781
https://allegro.pl/oferta/uszczelka-pcv ... 8268635171
https://allegro.pl/oferta/uszczelka-epd ... 7698830304
https://allegro.pl/oferta/uszczelka-gum ... 7231163781
https://allegro.pl/oferta/uszczelka-pcv ... 8268635171
https://allegro.pl/oferta/uszczelka-epd ... 7698830304
- darekk
- Użytkownik
- Posty: 328
- Rejestracja: 7 lis 2018, o 18:19
- Auto: ST OPC Line 195PS
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Kielce
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
Szablon jeżeli nie wyrzuciłem to mam gdzieś w pracy, zerknę w poniedziałek. Uszczelka chyba z drugiego linku. Ja miałem w pracy taką uszczelkę ale nie znam jej parametrów ani symbolu.
Jak dokładnie wytniesz i obrobisz pilnikiem to nie musisz dawać tej uszczelki, ja założyłem na próbę i tak już zostawiłem
Jak dokładnie wytniesz i obrobisz pilnikiem to nie musisz dawać tej uszczelki, ja założyłem na próbę i tak już zostawiłem
-
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: 11 cze 2019, o 19:22
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Leszno
- darekk
- Użytkownik
- Posty: 328
- Rejestracja: 7 lis 2018, o 18:19
- Auto: ST OPC Line 195PS
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Kielce
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
Całkiem możliwe , ta jest mniejsza niż z poprzedniego linku
Dodano po 3 minutach 54 sekundach:
A jednak ta z poprzedniego linku, miałem w domu kawałek i pomierzyłem: 14mm wyskość, 9mm szerokość
Dodano po 3 minutach 54 sekundach:
A jednak ta z poprzedniego linku, miałem w domu kawałek i pomierzyłem: 14mm wyskość, 9mm szerokość
- darekk
- Użytkownik
- Posty: 328
- Rejestracja: 7 lis 2018, o 18:19
- Auto: ST OPC Line 195PS
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Kielce
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
bera pisze: ↑13 lip 2019, o 09:10darekk podesłał byś wymiary tego szablonu tzn otworu . Mam jeszcze pytanie co do uszczelki bo one maja różne wymiary i boję się żeby nie spadła .
https://allegro.pl/oferta/uszczelka-gum ... 7231163781
https://allegro.pl/oferta/uszczelka-pcv ... 8268635171
https://allegro.pl/oferta/uszczelka-epd ... 7698830304
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: 11 cze 2019, o 19:22
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Leszno
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 21 lut 2017, o 19:09
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Toruń
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
Cześć słuchajcie,
mam w domu dwie Insignie kombi
1) polifta biturbo - 2 rury wystające ze zderzaka
2)przedlifta 2.0 160 KM z jedną rurą schowaną pod zderzakiem.
Chcę tego przedlifta wyposażyć w właśnie wydech z dwiema końcówkami, ale po wstępnym researchu mam dużo wątpliwości
Czym różnią się te wydechy? - w swoim biturbo mam sam DPF i za nim już tylko dwie puszki z końcówkami,
w tym przedlifcie mam środkowy tłumik bez końcowego, a tutaj widzę aż 4 rodzaje - ktoś coś poradzi
mam w domu dwie Insignie kombi
1) polifta biturbo - 2 rury wystające ze zderzaka
2)przedlifta 2.0 160 KM z jedną rurą schowaną pod zderzakiem.
Chcę tego przedlifta wyposażyć w właśnie wydech z dwiema końcówkami, ale po wstępnym researchu mam dużo wątpliwości
Czym różnią się te wydechy? - w swoim biturbo mam sam DPF i za nim już tylko dwie puszki z końcówkami,
w tym przedlifcie mam środkowy tłumik bez końcowego, a tutaj widzę aż 4 rodzaje - ktoś coś poradzi
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 123 razy
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
Ten zagięty jest od 4x4: https://opel.7zap.com/pl/car/g09/g/10/13-0/
Różnice w kształcie tłumika środkowego zależą również od 4x4: https://opel.7zap.com/pl/car/g09/g/9/11-0/
Różnice w kształcie tłumika środkowego zależą również od 4x4: https://opel.7zap.com/pl/car/g09/g/9/11-0/
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 27 lip 2019, o 17:31
- Auto: Opel Insignia A
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Tomaszów Mazowiecki
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
Witam, mając zwykły wydech w 2.0Cdti ecoflex (drugie zdjęcie), mógłbym założyć ten z pierwszego zdjęcia, czy będzie pasować bez żadnego cięcia, spawania. Głównie chodzi mi że ten drugi jest tak powyginany właśnie a pierwszy idzie na wprost do łączenia. Jaka jest różnica wql w tych wygięciach?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- PABLOV6
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: 16 lip 2020, o 00:54
- Auto: INSIGNIA 2.0 BITURBO
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
Odkopię temat .
Darku mam polifta Biturbo i zastanawiam się nad zmianą końcówek na większe, też owalne.
Powiedz mi te co założyłeś to jakie mają rozmiary?
Moje mają 11cm szerokości i 7cm wysokości fabryka.
Byłem u swojego fachowca od tłumików i idealnie byłoby dobrać 13cm i 9cm.
Niiżej drugie zdjęcie podglądowe jaki bym chciał efekt osiągnąć.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- PABLOV6
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: 16 lip 2020, o 00:54
- Auto: INSIGNIA 2.0 BITURBO
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
@darekk o widzisz a wydawało mi się po zdjęciach, że masz ciut większe niż u mnie.
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 25 wrz 2020, o 18:29
- Auto: Insignia A
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Gierałtowice
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
Witam, ma ktoś może zdjęcia jak rozwiązał poprowadzenie wydechów w insigni? Najbardziej zależałoby na b20dth ale może znajdę inspiracje z innych wersji
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2273
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
- wojto
- Użytkownik
- Posty: 138
- Rejestracja: 18 maja 2021, o 21:34
- Auto: opel
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: podlaskie
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
Planuje mod ale wszystkie dostępne na internetach są do kombi
Może coś się trafi
Czy warto dołożyć coś takiego że zdjęcia czy lepiej używkę ale Ori??
Czy nie będzie "błedów" po takiej modyfikacji??
Może coś się trafi
Czy warto dołożyć coś takiego że zdjęcia czy lepiej używkę ale Ori??
Czy nie będzie "błedów" po takiej modyfikacji??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.