--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
- Engine
- Zapaleniec
- Posty: 4602
- Rejestracja: 14 wrz 2014, o 10:53
- Auto: BMW F10 525D xDrive
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Śląsk
- Otrzymał piwo: 7 razy
- Kontakt:
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
Ja Ci mogę powiedzieć jak jest z ulter-em. Jak masz DPF to dźwięk się nie zmienia ani podczas postoju, ani podczas jazdy. Jedynie podczas wypalania ładnie mruczy
Wysłano z Sony Xperia Z3 przy użyciu Tapatalk
Wysłano z Sony Xperia Z3 przy użyciu Tapatalk
- Barti89
- Forumowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 17:56
- Auto: Sports turner
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: PUŁTUSK
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
z tego co mówił poprzedni właściciel DPF został usunięty
jak mogę sprawdzić czy mam DPFa?
jak mogę sprawdzić czy mam DPFa?
- Engine
- Zapaleniec
- Posty: 4602
- Rejestracja: 14 wrz 2014, o 10:53
- Auto: BMW F10 525D xDrive
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Śląsk
- Otrzymał piwo: 7 razy
- Kontakt:
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
No to jak założysz to będzie fajnie, delikatnie mruczał
Wysłano z Sony Xperia Z3 przy użyciu Tapatalk
Wysłano z Sony Xperia Z3 przy użyciu Tapatalk
- Barti89
- Forumowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 17:56
- Auto: Sports turner
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: PUŁTUSK
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
trochę się obawiam, żeby nie było za głośno. wolałbym chyba zrobić to na seryjnych wydechach
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
Już nie przesadzajmy, że po wymianie końcowego na dedykowany w dieslu zmieni się tak dźwięk, że przy dłuższej trasie stanie się uciążliwy Żeby tak było (choć i tak nie będzie), trzeba pociągnąć przez cały układ pustą kwasówkę.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
- Engine
- Zapaleniec
- Posty: 4602
- Rejestracja: 14 wrz 2014, o 10:53
- Auto: BMW F10 525D xDrive
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Śląsk
- Otrzymał piwo: 7 razy
- Kontakt:
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
Dlatego napisałem że będzie delikatnie mruczał. Mruczał - nie buczał także spokojnie
Wysłano z Sony Xperia Z3 przy użyciu Tapatalk
Wysłano z Sony Xperia Z3 przy użyciu Tapatalk
- Barti89
- Forumowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 17:56
- Auto: Sports turner
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: PUŁTUSK
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
http://allegro.pl/dokladka-wydech-podwu ... 60672.html
Czy ta dokładka będzie pasowała mi do insigni w kombi 2,0 cdti?
Wysłane z mojego GRACE przy użyciu Tapatalka
Czy ta dokładka będzie pasowała mi do insigni w kombi 2,0 cdti?
Wysłane z mojego GRACE przy użyciu Tapatalka
- Barti89
- Forumowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 17:56
- Auto: Sports turner
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: PUŁTUSK
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
100% pewności?
Wysłane z mojego GRACE przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GRACE przy użyciu Tapatalka
- Engine
- Zapaleniec
- Posty: 4602
- Rejestracja: 14 wrz 2014, o 10:53
- Auto: BMW F10 525D xDrive
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Śląsk
- Otrzymał piwo: 7 razy
- Kontakt:
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
No tak, dokladka do sedana jest inna
Wysłano z Sony Xperia Z3 przy użyciu Tapatalk
Wysłano z Sony Xperia Z3 przy użyciu Tapatalk
- Barti89
- Forumowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 17:56
- Auto: Sports turner
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: PUŁTUSK
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
Dzięki już zamawiam
Wysłane z mojego GRACE przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GRACE przy użyciu Tapatalka
- aras 2
- Użytkownik
- Posty: 115
- Rejestracja: 3 wrz 2014, o 09:04
- Auto: Astra J Sedan
- Rok produkcji: 2013
- Miasto:
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
Ja u siebie różnicy nie widzę, dym leci tak samo z dwóch stron.IBZI pisze:Na 100% będzie. W skrajnym przypadku może być widać "dymek" tylko z jednego tłumika. W takim przypadku równie dobrze można zainstalować tylko samą końcówkę (bez podłączania). Efekt wizualny podobny. Oczywiście można zrobić to tak, aby spaliny wychodziły równomiernie. Jest z tym trochę zabawy. Trzeba zastosować odpowiednią zwężkę (lub przegrodę) w pierwszej rurze (przed tłumikiem) w celu zwiększenia oporu i przekierowania spalin do drugiego tłumika. Można też zastosować inne metody, np. pusty drugi tłumik, ale jak to będzie brzmiało, to okaże się dopiero po montażu.
Tutaj jest podobne rozwiązanie gdzie widać jak z prawej i lewej strony leci para.
https://www.youtube.com/watch?v=D6_3hDrvuWo
- Barti89
- Forumowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 17:56
- Auto: Sports turner
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: PUŁTUSK
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
dziś Was zamęczę tematem podwójnego wydechu
czy taki wydech będzie odpowiedni i uda się go spasować z dokładką?
zależy mi na OEM wyglądzie
czy taki wydech będzie odpowiedni i uda się go spasować z dokładką?
zależy mi na OEM wyglądzie
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
Przecież to ori wydech więc będzie pasować z podwójną dokładką. Ten jest dedykowany dla napędu FWD.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
- Engine
- Zapaleniec
- Posty: 4602
- Rejestracja: 14 wrz 2014, o 10:53
- Auto: BMW F10 525D xDrive
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Śląsk
- Otrzymał piwo: 7 razy
- Kontakt:
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
Bo jest inaczej wyprofilowana rura za trójnikiem, w porównaniu do AWD
Wysłano z Sony Xperia Z3 przy użyciu Tapatalk
Wysłano z Sony Xperia Z3 przy użyciu Tapatalk
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
Dla AWD rura idzie prosto od początku aż do rozgałęzienia.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
- mxw
- Zapaleniec
- Posty: 1011
- Rejestracja: 14 lip 2015, o 18:23
- Auto: Insignia 2.0T ST 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Poznań
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
Tak, i dzięki temu wygląda bardzo ładnie.
pozdro.,
mxw.
Wysłano z H815 za pomocą Tapatalk2.
pozdro.,
mxw.
Wysłano z H815 za pomocą Tapatalk2.
Ostatnio zmieniony 23 sie 2016, o 22:36 przez mxw, łącznie zmieniany 1 raz.
- Engine
- Zapaleniec
- Posty: 4602
- Rejestracja: 14 wrz 2014, o 10:53
- Auto: BMW F10 525D xDrive
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Śląsk
- Otrzymał piwo: 7 razy
- Kontakt:
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
Popieram przedmówce
Wysłano z Sony Xperia Z3 przy użyciu Tapatalk
Wysłano z Sony Xperia Z3 przy użyciu Tapatalk