Ja również oba czujniki wymienione i błąd podobnie jak u ciebie wyskakuje co około 200km. Kolega @Mate chyba jednak trochę się myli pisząc o uszkodzonych czujnikach NOx jako przyczynie, a już miałem nadzieję że ktoś ma w końcu rzetelną odpowiedź na ten błądbartas19 pisze: ↑18 lis 2022, o 20:18Ja mam dwa nowe czujniki, wtryskiwacz wymieniany wszystko aso robiło przy 110 tyś i blad p20ee p2bad dalej się pojawia średnio co 200 km plus osad na tłumiku od adblue, dlatego jestem skłonny sądzić że to kat. Mi pierwszy pokazuje 265 ppm a drugi 242ppm stężenie tlenkow pierwszy 8,5% a drugi 8,37%,.
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
B20DTH błąd P20EE-00
-
- Użytkownik
- Posty: 259
- Rejestracja: 22 lut 2020, o 22:37
- Auto: Insignia A 2.0
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Kartuzy
- Postawił piwo: 12 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: B20DTH błąd P20EE-00
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: 11 maja 2021, o 18:06
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Koszalin
Re: B20DTH błąd P20EE-00
U mnie wartości na czujniku grubo powyżej 1000, błąd pojawia się średnio co kilkaset kilometrów. Po podłączeniu pod kompa i sprawdzeniu wszystkiego tylko ten jeden czujnik pokazywał wartości z kosmosu. Reszta w normie. Czujnik jeszcze niewymieniony bo nie chcę wtopić.
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 23 mar 2021, o 19:27
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Wrocław
Re: B20DTH błąd P20EE-00
Czy udało się Tobie rozwiązać problem błędu P20EE?Marczan_sc pisze: ↑31 paź 2022, o 09:48Mam takie pytanie bo może ktoś się już z takim zjawiskiem spotkał.
Strzeliła mi rura od intercoolera do przepustnicy, przejechałem tak około 1,5km po czym został założony zestaw naprawczy. Po odpaleniu naprawionego auta miałem około 35% zapelnienia dpf. Podczas pierwszej jazdy próbnej dpf doslownie z sekundy na sekunde dopełniał się o 1% aż wartość zapelnienia po przejechaniu około 4km doszedł do 100% i rozpoczęło się wypanalnie. Dopalił się do 5% i ogolnie auto miało dużo większą moc i lepiej zmieniało biegi (automat 8 biegowy). Po przejechaniu około 160 kilometrów dpf zapełnił się to jakiś 25% więc bardzo malutko ale zadowolenie nie trwało długo, bo po 5 dniach auto wróciło do poprzednich zachowań tzn. Było już trochę bardziej mułowate tak jak zanim strzeliła ta rura intercoolera i zmienia biegi dosyć ordynarnie z wyczuwalnym szarpnięciem gdy przyspiesza się lekko, gdy pedał gazu wciśnie się mocniej to zmiany biegów są mniej odczuwalne. Dpf zapelnia się do ponad 90% i dopiero inicjuje się wypalanie a wcześniej robił to przy nawet 60% bądź dystansie ponad 300km. Dpf potrafi się napełnić do 90% nawet przy przebiegu ponad 200 kilometrów więc stanowczo szybciej się zapełnia. Czasem jest tak że pokazuje 70% zapelnienia i po przejechaniu na zimnym silniku z 200 metrów wartość potrafi spaść do 58%. Po niedługim czasie wyskoczył mi komunikat sprawdź układ Adblue i komputer zaczął odliczać kilometry do unieruchomienia silnika.( poziom Adblue zatankowany do pełna a było 58%) do tego towarzyszyły dwa błędy które po skasowaniu jie powróciły P20EE-00 i P2BAD-00 auto nadal odliczało kilometry. Jezdziłem po różnych warsztatach i nikt nie potrafił sobie z tym poradzić bo niby wszystko było ok. Wtrysk AdBlue ok- dawał cisnienie 500kpa i był fizycznie sprawdzony, czujniki też niby pokazywały że wszystko jest ok. Katalizator SCR sprawdzony i był czysty oraz nie widać w nim żadnych pęknięć. Ostatecznie jeden z warsztatów powiedział mi że wyprogramowali system Adblue skasowali za to 1500 zł ale problem nadal nie został wyeliminowany. Dpf dochodzi do ponad 90% zanim zacznie się wypalać, podczas wypalania jadąc rowną prędkością na wysokichbobrotach lekko przytrzymując pedał gazu auto lekko podszarpuje, jak się rusza delikatnie autem to słychać klekot który później przechodzi w lekki gwizd (przy ostrzejszym przyspieszeniu wciskając pedał gazu do połowy nie ma tego zjawiska) W aucie został wyczyszczony EGR chodź nie był za specjalnie brudny oraz map sensor w dolocie ale ten był totalnie zabity sadzą. Do Dpf wpsikałem K2 Dpf cleaner ale zjawisko dalej występuje- szybko zapycha dpf, dopycha go do ponad 90% najcześciej wypala przy około 97-98%, jadąc delikatnie z tych 97% bez wypalania potrafi spaść na 80% po czym momentalnie go dopycha, wypalanie kończy się na 30% a później po jakiś 5 minutach z tych 30% spada na 5%. Mam ochotę oddać układ dolotowy na czyszczenie bo widząc stan map-sensora pewnie klapy będą mocno zabrudzone. Niepokoi mnie ten klekot który później zmiania się w lekki gwizd. Nieszczelnosci w ukladzie dolotowym raczej nie ma i gwizd nie wydaje mi się żeby pochodził z turbiny. Na postoju dodając gaz nie da się odtworzyć tego gwizdu, wystepuje tylko podczas jazdy. Korekty wtrysków również wyglądają dobrze bo kilka osób obstawiało ten lekki klekot przy ruszaniu na wtrysk ale ten klekot przechodzi w gwizd i zazwyczaj niema go na zimnym silniku tylko gdy motor się już trochę rozgrzeje. Ogolnie wydaje mi się że silnik chodzi trochę za głośno porównując to z moją wcześniejszą insignią z tym samym silnikiem B20DTH. Przed wyskoczeniem tych błędów od Adblue miałem takie wrażenie słuchając silnika jak by układ wydechowy był przytkany.
Dopadł mnie ten błąd i jest on aktualnie jedyny (Insignia A - silnik B20DTH). Parametry wtrysków są OK, do adblue dodaję od ok. roku Tunap, błędów czujników Nox na chwilę obecną nie mam. Natomiast to co zauważyłem w aplikacji OPL Monitor i Car Scanner to fakt, że EGR po uruchomieniu silnika przy zmiennych warunkach jazdy miejskiej ma wartość 0% nawet przez kilka kilometrów, czego wcześniej nie było, czasem tak pozostaje przez jakiś czas po hamowaniu silnikiem. Poza tym na wolnych obrotach przy wartości 0% silnik pracuje równiej, niż gdy wskazuje wartość 36-38% (kiedyś przy 36-38% było OK), jednak i tak kultura pracy nie jest taka jak wcześniej (pracuje nieco głośniej, wyczuwalne wibracje na kierownicy). Też odnoszę wrażenie, że odgłos pracy silnika jest taki jakby wydech był przytkany, albo coś cicho głucho dudniło (zasadniczo na zimnym silniku). Z uwagi na fakt, że zawór EGR ma wpływ na czystość spalin i ponoć poziom tlenków azotu a także na kulturę pracy silnika zacząłem się przyglądać danym na żywo z aplikacji Car Scanner i tam widać jakby błędy zaworu EGR.
https://insignia-club.pl/download/file. ... w&id=19786
https://insignia-club.pl/download/file. ... w&id=19787
Z kolei test emisji w tej apce w zależności od cyklu uruchomienia też daje myślenia:
https://insignia-club.pl/download/file. ... w&id=19788
https://insignia-club.pl/download/file. ... w&id=19789
https://insignia-club.pl/download/file. ... w&id=19790
https://insignia-club.pl/download/file. ... w&id=19791
Zastanawiam się czy kierunek poszukiwań jest dobry?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Użytkownik
- Posty: 259
- Rejestracja: 22 lut 2020, o 22:37
- Auto: Insignia A 2.0
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Kartuzy
- Postawił piwo: 12 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: B20DTH błąd P20EE-00
Kilka osób "walczy" z tym błędem ale rozwiązania póki co nie widać... sam jeżdżę z nim już około rok, różnicy w pracy silnika nie widzę, no ale jednak ta kontrolka drażni wzrok... chętnie postawie piwo albo nawet flaszkę jeśli ktoś znajdzie rozwiązanie problemu
- fuli
- Użytkownik
- Posty: 281
- Rejestracja: 11 lis 2014, o 21:50
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Polska
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: B20DTH błąd P20EE-00
Ta temperatura egt nie jest za niska? Ja nie mam nigdy poniżej 250C czy jadę 50km/h przy -10 czy +10. Tempy od 250 do 500. Przy dociskaniu na autostradzie do 550 podejdzie... Takie niskie wartości to tylko przy odpalaniu ewentualnie.. nie wiem tak sobie myślę głośno
Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 14 kwie 2020, o 11:32
- Auto: Opel Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Sosnowiec
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: B20DTH błąd P20EE-00
Oem
Niestety nie udało mi się poradzić z tym błędem i mechanik wyprogramował mi tymczasowo AdBlue ale po dłuższej obserwacji widzę że ubywa mi adblue ze zbiornika więc zastanawiam się co on tam nawywijał. A miałem z nim trochę przejść więc napewno bym go nie polecił
Niestety nie udało mi się poradzić z tym błędem i mechanik wyprogramował mi tymczasowo AdBlue ale po dłuższej obserwacji widzę że ubywa mi adblue ze zbiornika więc zastanawiam się co on tam nawywijał. A miałem z nim trochę przejść więc napewno bym go nie polecił
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 23 mar 2021, o 19:27
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Wrocław
Re: B20DTH błąd P20EE-00
Na wolnych obrotach (jak na zrzucie) i po chwili postoju jest to raczej normalna temperatura. W trakcie jazdy mam podobnie tj. od 250C do 500C podczas jazdy autostradowej.fuli pisze: ↑16 gru 2022, o 21:31Ta temperatura egt nie jest za niska? Ja nie mam nigdy poniżej 250C czy jadę 50km/h przy -10 czy +10. Tempy od 250 do 500. Przy dociskaniu na autostradzie do 550 podejdzie... Takie niskie wartości to tylko przy odpalaniu ewentualnie.. nie wiem tak sobie myślę głośno
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 18 kwie 2023, o 15:28
- Auto: Zafira
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Wawa
- Postawił piwo: 1 raz
Re: B20DTH błąd P20EE-00
Panowie czy udało się komuś rozwiązać problem pojawiającego się komunikatu
"Rozruch silnika niemożliwy za 58 km".
Bo obstawiam że pojawienie się tego komunikatu jest związane z błędami: P20EE i P2BAD.
Udało mi się skasować błędy i już się nie pojawiają ale komunikat o tym, że mam do przejechania 58 km nadal nie znikł.
Czy ktoś może wie jak sprawdzić i w jakiej aplikacji:
- wszystkie czujniki temperatury zamontowane w wydechu (z tego co patrzyłem to są trzy)
- sprawdzić wartości czujników nox
- sprawdzić korekty wtrysków
- sprawność sprawność układu SCR (może jakiś test)
- Działanie EGR
- działanie wtrysku adblue i jakie ciśnienie daje pompa - wtrysk wyciągałem i podłączałem do akumulatora i działa ale czy prawidłowo to ciężko ocenić bo wydawało mi się, że słabo rozpylał.
"Rozruch silnika niemożliwy za 58 km".
Bo obstawiam że pojawienie się tego komunikatu jest związane z błędami: P20EE i P2BAD.
Udało mi się skasować błędy i już się nie pojawiają ale komunikat o tym, że mam do przejechania 58 km nadal nie znikł.
Czy ktoś może wie jak sprawdzić i w jakiej aplikacji:
- wszystkie czujniki temperatury zamontowane w wydechu (z tego co patrzyłem to są trzy)
- sprawdzić wartości czujników nox
- sprawdzić korekty wtrysków
- sprawność sprawność układu SCR (może jakiś test)
- Działanie EGR
- działanie wtrysku adblue i jakie ciśnienie daje pompa - wtrysk wyciągałem i podłączałem do akumulatora i działa ale czy prawidłowo to ciężko ocenić bo wydawało mi się, że słabo rozpylał.
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 18 kwie 2023, o 15:28
- Auto: Zafira
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Wawa
- Postawił piwo: 1 raz
Re: B20DTH błąd P20EE-00
Dzięki za info. Poszukałem troszkę na allegro tych interfejsów i widzę, że jest duża różnica w cenie. Czy ktoś może polecić jakiegoś sprzedającego u którego można kupić i mieć pewność, że to będzie działało.
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 1 wrz 2023, o 08:31
- Auto: Insignia b
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Chmielnik
- Postawił piwo: 1 raz
Re: B20DTH błąd P20EE-00
Witam czy rozwiązałeś problem który opisujesz mam identyczne objawy i nie wiem od czego zacząć?oem pisze: ↑7 gru 2022, o 20:18Czy udało się Tobie rozwiązać problem błędu P20EE?Marczan_sc pisze: ↑31 paź 2022, o 09:48Mam takie pytanie bo może ktoś się już z takim zjawiskiem spotkał.
Strzeliła mi rura od intercoolera do przepustnicy, przejechałem tak około 1,5km po czym został założony zestaw naprawczy. Po odpaleniu naprawionego auta miałem około 35% zapelnienia dpf. Podczas pierwszej jazdy próbnej dpf doslownie z sekundy na sekunde dopełniał się o 1% aż wartość zapelnienia po przejechaniu około 4km doszedł do 100% i rozpoczęło się wypanalnie. Dopalił się do 5% i ogolnie auto miało dużo większą moc i lepiej zmieniało biegi (automat 8 biegowy). Po przejechaniu około 160 kilometrów dpf zapełnił się to jakiś 25% więc bardzo malutko ale zadowolenie nie trwało długo, bo po 5 dniach auto wróciło do poprzednich zachowań tzn. Było już trochę bardziej mułowate tak jak zanim strzeliła ta rura intercoolera i zmienia biegi dosyć ordynarnie z wyczuwalnym szarpnięciem gdy przyspiesza się lekko, gdy pedał gazu wciśnie się mocniej to zmiany biegów są mniej odczuwalne. Dpf zapelnia się do ponad 90% i dopiero inicjuje się wypalanie a wcześniej robił to przy nawet 60% bądź dystansie ponad 300km. Dpf potrafi się napełnić do 90% nawet przy przebiegu ponad 200 kilometrów więc stanowczo szybciej się zapełnia. Czasem jest tak że pokazuje 70% zapelnienia i po przejechaniu na zimnym silniku z 200 metrów wartość potrafi spaść do 58%. Po niedługim czasie wyskoczył mi komunikat sprawdź układ Adblue i komputer zaczął odliczać kilometry do unieruchomienia silnika.( poziom Adblue zatankowany do pełna a było 58%) do tego towarzyszyły dwa błędy które po skasowaniu jie powróciły P20EE-00 i P2BAD-00 auto nadal odliczało kilometry. Jezdziłem po różnych warsztatach i nikt nie potrafił sobie z tym poradzić bo niby wszystko było ok. Wtrysk AdBlue ok- dawał cisnienie 500kpa i był fizycznie sprawdzony, czujniki też niby pokazywały że wszystko jest ok. Katalizator SCR sprawdzony i był czysty oraz nie widać w nim żadnych pęknięć. Ostatecznie jeden z warsztatów powiedział mi że wyprogramowali system Adblue skasowali za to 1500 zł ale problem nadal nie został wyeliminowany. Dpf dochodzi do ponad 90% zanim zacznie się wypalać, podczas wypalania jadąc rowną prędkością na wysokichbobrotach lekko przytrzymując pedał gazu auto lekko podszarpuje, jak się rusza delikatnie autem to słychać klekot który później przechodzi w lekki gwizd (przy ostrzejszym przyspieszeniu wciskając pedał gazu do połowy nie ma tego zjawiska) W aucie został wyczyszczony EGR chodź nie był za specjalnie brudny oraz map sensor w dolocie ale ten był totalnie zabity sadzą. Do Dpf wpsikałem K2 Dpf cleaner ale zjawisko dalej występuje- szybko zapycha dpf, dopycha go do ponad 90% najcześciej wypala przy około 97-98%, jadąc delikatnie z tych 97% bez wypalania potrafi spaść na 80% po czym momentalnie go dopycha, wypalanie kończy się na 30% a później po jakiś 5 minutach z tych 30% spada na 5%. Mam ochotę oddać układ dolotowy na czyszczenie bo widząc stan map-sensora pewnie klapy będą mocno zabrudzone. Niepokoi mnie ten klekot który później zmiania się w lekki gwizd. Nieszczelnosci w ukladzie dolotowym raczej nie ma i gwizd nie wydaje mi się żeby pochodził z turbiny. Na postoju dodając gaz nie da się odtworzyć tego gwizdu, wystepuje tylko podczas jazdy. Korekty wtrysków również wyglądają dobrze bo kilka osób obstawiało ten lekki klekot przy ruszaniu na wtrysk ale ten klekot przechodzi w gwizd i zazwyczaj niema go na zimnym silniku tylko gdy motor się już trochę rozgrzeje. Ogolnie wydaje mi się że silnik chodzi trochę za głośno porównując to z moją wcześniejszą insignią z tym samym silnikiem B20DTH. Przed wyskoczeniem tych błędów od Adblue miałem takie wrażenie słuchając silnika jak by układ wydechowy był przytkany.
Dopadł mnie ten błąd i jest on aktualnie jedyny (Insignia A - silnik B20DTH). Parametry wtrysków są OK, do adblue dodaję od ok. roku Tunap, błędów czujników Nox na chwilę obecną nie mam. Natomiast to co zauważyłem w aplikacji OPL Monitor i Car Scanner to fakt, że EGR po uruchomieniu silnika przy zmiennych warunkach jazdy miejskiej ma wartość 0% nawet przez kilka kilometrów, czego wcześniej nie było, czasem tak pozostaje przez jakiś czas po hamowaniu silnikiem. Poza tym na wolnych obrotach przy wartości 0% silnik pracuje równiej, niż gdy wskazuje wartość 36-38% (kiedyś przy 36-38% było OK), jednak i tak kultura pracy nie jest taka jak wcześniej (pracuje nieco głośniej, wyczuwalne wibracje na kierownicy). Też odnoszę wrażenie, że odgłos pracy silnika jest taki jakby wydech był przytkany, albo coś cicho głucho dudniło (zasadniczo na zimnym silniku). Z uwagi na fakt, że zawór EGR ma wpływ na czystość spalin i ponoć poziom tlenków azotu a także na kulturę pracy silnika zacząłem się przyglądać danym na żywo z aplikacji Car Scanner i tam widać jakby błędy zaworu EGR.
download/file.php?mode=view&id=19786
download/file.php?mode=view&id=19787
Z kolei test emisji w tej apce w zależności od cyklu uruchomienia też daje myślenia:
download/file.php?mode=view&id=19788
download/file.php?mode=view&id=19789
download/file.php?mode=view&id=19790
download/file.php?mode=view&id=19791
Zastanawiam się czy kierunek poszukiwań jest dobry?
Dodano po 11 minutach 9 sekundach:
Czy rozwiązałeś problem który opisujesz?
-
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: 24 sie 2020, o 06:07
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Jawor
- Postawił piwo: 5 razy
Re: B20DTH błąd P20EE-00
Musisz podpiąć pod gds2, tam jest test serwisowy ukladu roztworu reduktora odpalasz na włączanym silniku obroty się podnasza 2,5 tys najpierw ci wypala dpf później robi test będziesz miał pokazane pierwsz i druga sonde nox sprawdź wartości mi pokazuje podobne wartości, i wychodzi na to że coś nietak jest z samym katalizatorem, jak by nie redukował tlenkow azotu nowy w aso niedostępny.
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 23 mar 2021, o 19:27
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Wrocław
Re: B20DTH błąd P20EE-00
Na razie odpuściłem temat. Zanim to zrobiłem wyczyściłem MAP Sensor (poprawa kultury pracy silnika, lepiej się zbiera z niskich obrotów i przy ruszaniu) i niedługo później również wyczyściłem zawór EGR. Od czasu tych zabiegów błąd wyskoczył tylko jeden raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 1 wrz 2023, o 08:31
- Auto: Insignia b
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Chmielnik
- Postawił piwo: 1 raz
Re: B20DTH błąd P20EE-00
U mnie często włącza się wypalanie i aż buczy z rury wydechowej i temperatura z wydechu ciekawe czy to przez ten błąd moxa P20EE a może zawalonu dpf można to jakoś sprawdzić
Dodano po 4 minutach 7 sekundach:
Zastanawiam się nad wyłączeniem tego kochanego adblu ciekawe tylko czy to pomoże bo ktoś pisał że wyłączył i coś dalej nie halo
Dodano po 4 minutach 7 sekundach:
Zastanawiam się nad wyłączeniem tego kochanego adblu ciekawe tylko czy to pomoże bo ktoś pisał że wyłączył i coś dalej nie halo
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 8 maja 2019, o 20:20
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Olsztyn
Re: B20DTH błąd P20EE-00
Witam u mnie też bład się pojawiał był padnięty czujnik ciśnienia AdBlue i pompa lała AdBlue cały czas na maxa po wymianie pompy bo czujnik jest zintegrowany bład ustąpił
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 23 lut 2024, o 01:50
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: München
- Postawił piwo: 1 raz
Re: B20DTH błąd P20EE-00
Dzień dobry, mazmarcin, czy mogę prosić, tak dla zabawy, o przesłanie wykresu liniowego udanego testu z odczytami czujnika NOx? Dodałem zdjęcie, które mam na myśli, mój niestety NIEudany test z 50% wydajnością. W tym celu nie trzeba powtarzać testu, gdyż informacja ta powinna znajdować się w menu „Podgląd zapisanych danych”
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 9018
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 116 razy
Re: B20DTH błąd P20EE-00
Dla zabawy jak mi się wspomni kiedy to było robione jak to tam powinno być to wstawię.