--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Błąd U1512 magistrala danych LIN1
-
- Forumowicz
- Posty: 64
- Rejestracja: 27 paź 2013, o 19:29
- Auto: ST COSMO 2.0 D 160
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 1 raz
Błąd U1512 magistrala danych LIN1
Czasami wyskakuje mi błąd "Układ adaptacyjny reflektorów" i pali sie kontrolka świateł - nie działa czujnik świateł. Po wpięciu do komputera wisi bład U1512 MAGISTRALA DANYCH LIN1.
Może ktoś ma jakiś pomysł jak to rozwiązać ?
pozdrawiam
Może ktoś ma jakiś pomysł jak to rozwiązać ?
pozdrawiam
- pol19
- Forumowicz
- Posty: 60
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 22:51
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Błąd U1512 MAGISTRALA DANYCH LIN1
Uszkodzony czujnik sterowania oświetleniem lewy
Ostatnio zmieniony 1 paź 2015, o 12:59 przez pol19, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forumowicz
- Posty: 64
- Rejestracja: 27 paź 2013, o 19:29
- Auto: ST COSMO 2.0 D 160
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Błąd U1512 MAGISTRALA DANYCH LIN1
Możesz podać gdzie jest ten czujnik i jak go wymienić ? Jakiś link do sklepu z czujnikiem ?
pozdrawiam
pozdrawiam
- pol19
- Forumowicz
- Posty: 60
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 22:51
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Błąd U1512 MAGISTRALA DANYCH LIN1
Sprawdź F64 bezpiecznik (5A), F18 (15A), F19 (15A) w silniku. Albo złącze z zatrzaskiem z silnika klapy obracając blisko / daleko.
-
- Forumowicz
- Posty: 64
- Rejestracja: 27 paź 2013, o 19:29
- Auto: ST COSMO 2.0 D 160
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Błąd U1512 MAGISTRALA DANYCH LIN1
Sprawdziłem bezpieczniki i są OK (bezpiecznik F18 u mnie ma 10A). O jakie złącze z zatrzaskiem z silnika klapy chodzi ? Nie za bardzo wiem gdzie i co to jest.pol19 pisze:edit
Ostatnio zmieniony 5 paź 2015, o 19:07 przez yerry, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum.
- pol19
- Forumowicz
- Posty: 60
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 22:51
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Błąd U1512 magistrala danych LIN1
W kloszugathor pisze:O jakie złącze z zatrzaskiem z silnika klapy chodzi ? Nie za bardzo wiem gdzie i co to jest.
- pol19
- Forumowicz
- Posty: 60
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 22:51
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Błąd U1512 magistrala danych LIN1
Popartrz w lampie czy poziomuje góra dół i wszystki mechanizmy w niej działaja.
-
- Forumowicz
- Posty: 64
- Rejestracja: 27 paź 2013, o 19:29
- Auto: ST COSMO 2.0 D 160
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Błąd U1512 magistrala danych LIN1
Podczas testu przy odpalaniu wszystko działa - góra,dół- lewo, prawo. Z tego co zauważyłem komunikat wyskakuje podczas skrętu ostrego przy wolnej jeździe.
Problem jest dość spory bo wszystko działa za wyjątkiem świateł długich (na desce kontrolka długich się zapala natomiast świateł długich nie ma, tak jak by się nie podnosiła ta przesłona w lampach)- no co jest niestety ważne.
Sprawdziłem manualnie czy w lampie ruszają się przesłony i wygląda na to, że wszystko gra.
Może ktoś ma jakiś pomysł jakie kroki dalej podjąć co jeszcze sprawdzić?
Problem jest dość spory bo wszystko działa za wyjątkiem świateł długich (na desce kontrolka długich się zapala natomiast świateł długich nie ma, tak jak by się nie podnosiła ta przesłona w lampach)- no co jest niestety ważne.
Sprawdziłem manualnie czy w lampie ruszają się przesłony i wygląda na to, że wszystko gra.
Może ktoś ma jakiś pomysł jakie kroki dalej podjąć co jeszcze sprawdzić?
Re: Błąd U1512 magistrala danych LIN1
Witam u mnie podobne objawy błąd wyskakuje przy wolnej jeździe, jak podłączyłem clon opcoma to pokazał takie błędy:
- U1512 - LIN Bus 1 Lost Communication with Device 2
- U0257 - Lost Communication with Info Display Module/Infotainment Faceplate Control Module
- B0000 - Vehicle Speed Information Circuit (71) - Not present
- U1512 - LIN Bus 1 Lost Communication with Device 2
- U0257 - Lost Communication with Info Display Module/Infotainment Faceplate Control Module
- B0000 - Vehicle Speed Information Circuit (71) - Not present
- fafko
- Forumowicz
- Posty: 73
- Rejestracja: 10 wrz 2017, o 20:15
- Auto: Insignia HB automat
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Gliwice
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Błąd U1512 magistrala danych LIN1
Panowie, jak rozwiazaliście ten problem, bo mam identyczny?
Wysłane z mojego ONE E1003 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ONE E1003 przy użyciu Tapatalka
- Fede
- Użytkownik
- Posty: 227
- Rejestracja: 1 lut 2016, o 08:04
- Auto: czarny sedan, 205KM
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Błąd U1512 magistrala danych LIN1
Wymiana/lutowanie połączeń do silniczka w lampie. Kiedyś robił xenon-serwis z okolic Poznania za ok 350 zł.
Rozwiązanie - w mieście jeździć na manualnych światłach, na autostradzie powyżej 40 km/h przerzucaj na automat, to błąd nie wskoczy
Rozwiązanie - w mieście jeździć na manualnych światłach, na autostradzie powyżej 40 km/h przerzucaj na automat, to błąd nie wskoczy
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 26 maja 2019, o 00:53
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Łódź
- Postawił piwo: 2 razy
Re: Błąd U1512 magistrala danych LIN1
Czyli przy tym błędzie jest uszkodzony jakiś sterownik czy rolniczej w reflektorze który odpowiada za mechanizm fal?
Dodano po 27 sekundach:
Silniczek
Dodano po 27 sekundach:
Silniczek
-
- Użytkownik
- Posty: 124
- Rejestracja: 15 lip 2018, o 20:32
- Auto: 2.8T 4x4 OPC
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
Re: Błąd U1512 magistrala danych LIN1
Witam
Czy ktoś już ogarnął temat błędu U1512
Niestety co jakiś czas pokazuje mi się ten błąd i nie wiem od czego zacząć. Po wykasowaniu wszystko działa, silniczki działają.
Czy ktoś już ogarnął temat błędu U1512
Niestety co jakiś czas pokazuje mi się ten błąd i nie wiem od czego zacząć. Po wykasowaniu wszystko działa, silniczki działają.
- Stoye
- Forumowicz
- Posty: 61
- Rejestracja: 18 lut 2018, o 22:50
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Błąd U1512 magistrala danych LIN1
U1512 i u1522 to błąd komunikacji, ja stawiam na luźny pin, luźna wtyczka, uszkodzony, przerwany kabel, coś nie łączy. Nie wymieniał bym od razu modułów. Wyjmijcie żarnik, wypnijcie małą niebieską kostkę, wyczyście, dognijcie piny, dajcie kontakt i zapnijcie z powrotem. Zaczynajcie od najprostszych rzeczy. Ta wtyczka bardzo często jest przyczyną utraty komunikacji lin
-
- Zapaleniec
- Posty: 1530
- Rejestracja: 10 paź 2017, o 10:27
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 23 razy
Re: Błąd U1512 magistrala danych LIN1
Przy Insigni warto wyposażyć się w kontakt spray i od czasu do czasu przelecieć nim widoczne w komorze silnika wtyczki.
- Stoye
- Forumowicz
- Posty: 61
- Rejestracja: 18 lut 2018, o 22:50
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Błąd U1512 magistrala danych LIN1
Tak, prócz tego myślę zrobić plusowy kabel akumulatora na szybko złączkę coby co 2 dni nie latać z kluczami
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: 14 cze 2020, o 10:41
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Tychy
Re: Błąd U1512 magistrala danych LIN1
W którym miejscu jest ta wtyczka?Stoye pisze: ↑23 sty 2020, o 03:05U1512 i u1522 to błąd komunikacji, ja stawiam na luźny pin, luźna wtyczka, uszkodzony, przerwany kabel, coś nie łączy. Nie wymieniał bym od razu modułów. Wyjmijcie żarnik, wypnijcie małą niebieską kostkę, wyczyście, dognijcie piny, dajcie kontakt i zapnijcie z powrotem. Zaczynajcie od najprostszych rzeczy. Ta wtyczka bardzo często jest przyczyną utraty komunikacji lin
- Dan
- Użytkownik
- Posty: 907
- Rejestracja: 6 sie 2014, o 12:07
- Auto: ST 160HP
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 12 razy
Re: Błąd U1512 magistrala danych LIN1
Pod zarnikiem
Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
-
- Forumowicz
- Posty: 57
- Rejestracja: 11 mar 2021, o 20:05
- Auto: Insignia A
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Skrzeszew
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Błąd U1512 magistrala danych LIN1
@Dan czy do tego trzeba wyciągać lampy czy można to ogarnąć bez ich ściągania?
Dodano po 1 godzinie 20 minutach 2 sekundach:
Dodano po 1 godzinie 20 minutach 2 sekundach:
slick pisze: ↑6 wrz 2020, o 19:41W którym miejscu jest ta wtyczka?Stoye pisze: ↑23 sty 2020, o 03:05U1512 i u1522 to błąd komunikacji, ja stawiam na luźny pin, luźna wtyczka, uszkodzony, przerwany kabel, coś nie łączy. Nie wymieniał bym od razu modułów. Wyjmijcie żarnik, wypnijcie małą niebieską kostkę, wyczyście, dognijcie piny, dajcie kontakt i zapnijcie z powrotem. Zaczynajcie od najprostszych rzeczy. Ta wtyczka bardzo często jest przyczyną utraty komunikacji lin