Wyższe ciśnienie tylko do szybkich podróży autostradą i z pełnym obciążeniem. Wówczas zwłaszcza tył trzeba dopompować.
Osobiście nie lubię mocno pompować przodu, bo kierownica i auto robią się delikatnie nerwowe przy bardzo dużych prędkościach. A i tak po rozgrzaniu ciśnienie jest wyższe od spoczynkowego o przeciętnie 0.3 bar, a w lecie bywa i 0.5 bar więcej podczas jazdy niż na postoju.
Pompowanie ECO nie ma racji bytu w codziennej ekploatacji, nie wiem jak to daje się wytrzymać, u mnie na 19" jeżdżę na normalnym ciśnieniu i zwiększam tylko w sytuacjach opisanych wcześniej, ale i tak nie do poziomu ECO.
M.
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Ciśnienie w oponach
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1606
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Ciśnienie w oponach
W Habecie z tyłu ma być o 0.2 bar mniej .
Pamiętajcie , że wyrobione tuleje powodują iż koła są w leciutkim negatywie . Nabita opona będzie jechać kantem, z kolei za mało szybko wyząbkuje .
Ja mam 2,3/2,2
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
Pamiętajcie , że wyrobione tuleje powodują iż koła są w leciutkim negatywie . Nabita opona będzie jechać kantem, z kolei za mało szybko wyząbkuje .
Ja mam 2,3/2,2
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8411
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 195 razy
- Otrzymał piwo: 100 razy
- Kontakt:
Re: Ciśnienie w oponach
to ja mam teraz wszędzie tyle samo tj 2,5 - dzisiaj obniżyłam po wczorajszych Waszych radach, no i znowu muszę obniżyć teraz tył
Radio 357 :)
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 11 wrz 2020, o 13:25
- Auto: Opel Insignia Sports
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Czechowice-Dziedzice
Re: Ciśnienie w oponach
Jakie byście dali ciśnienie. Ja mam silnik 2.0 kombi. Obecny rozmiar opon to 225/50 R17
-
- Klubowicz
- Posty: 1861
- Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
- Auto: Insignia OPC
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Katowice (okolice)
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 71 razy
Re: Ciśnienie w oponach
Takie jak zaleca producent w instrukcji obsługi dla danego silnika i wersji nadwozia w zależności od planowanego obciążenia samochodu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 8 lis 2022, o 12:31
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Szczecin
Re: Ciśnienie w oponach
Jak ktoś jeszcze ma wątpliwości, to w instrukcji od strony 268 są wypisane wszystkie ciesnienia, dla wszystkich rozmiarów kół, dla wszystkich wersji Insigni.
https://www.dropbox.com/s/t7xjhkfcd1q6d ... i.pdf?dl=0
https://www.dropbox.com/s/t7xjhkfcd1q6d ... i.pdf?dl=0