--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Historia serwisowa

VIN, znalezione na allegro itp.
ODPOWIEDZ
simon90
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: 25 paź 2020, o 23:36
Auto: Insignia ST
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2012
Miasto: Gliwice

Re: Historia serwisowa

Post autor: simon90 » 31 paź 2020, o 22:04

Bardzo proszę o sprawdzenie historii auta o nr VIN: W0LGS8GMXD1044117,
Z góry dziękuję ;)

Awatar użytkownika
Maciej1486
Użytkownik
Posty: 148
Rejestracja: 6 sty 2020, o 10:12
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: A20DTE
Rok produkcji: 2014
Miasto: Bydgoszcz/Nakło
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Historia serwisowa

Post autor: Maciej1486 » 1 lis 2020, o 08:57

Witam. Proszę o historie serwisowania VINu z foto. Dzięki;)Obrazek

Awatar użytkownika
zubek
Zapaleniec
Posty: 1007
Rejestracja: 19 sie 2015, o 20:03
Auto: IB/ST
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Moje auto: https://insignia-club.pl/viewtopic.php?f=53&t=8662
Miasto: WWL
Postawił piwo: 18 razy
Otrzymał  piwo: 30 razy

Re: Historia serwisowa

Post autor: zubek » 12 lis 2020, o 18:37

Jakby to nie był kłopot to poproszę o taki numerek: W0VZT8EG
Ostatnio zmieniony 18 lis 2020, o 20:03 przez zubek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
peja-1991
V-ce Prezes ds organizacyjnych
Posty: 4424
Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
Auto: Insignia
Kod silnika: D16SHT
Rok produkcji: 2019
Miasto: Warszawa
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 96 razy
Kontakt:

Re: Historia serwisowa

Post autor: peja-1991 » 13 lis 2020, o 13:38

@axen
Vauxhall 2017-08-02 90 351 mi

@Fishu
2,8 v6, 2010r
2017-11-29 DK1770 BW51374 84 257 km SADE Naprawa platna
2045680 Forlygtestyremodul, udskiftning Inne
2045680996 Fejlfinding af lys Inne
0110702 Forkofanger afmonter og monter

@albert
2013-11-26 2,0 103kW
2014-11-26 DE1251 768 321 km SADE Gwarancja
T152900 ECC PROGRAMMIEREN

nie zła historia :lol: pewnie błąd doradcy

@simon
2,0 CDTI 118kW 2013-01-07
2019-07-11 DE0931 170 757 km SADE Naprawa platna
NONE Bestellten Schlüssel programmieren

@Maciej
A20DTE 2014-01-22
2019-06-01 PL0039 190 205 km SADE Zewnetrzne
0800351 Wymiana oleju silnikowego i filtra oleju
ostatni z NL
2017-11-23 NL1650 9SXH66 172 572 km SADE Naprawa platna
1 Banden wisselen

@zubek
B20DTH 2017-10-18
czysto, zupełnie czysto
2017-10-18 DE8573 MLU7840 Pierwsza rejestracja
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński

Awatar użytkownika
zubek
Zapaleniec
Posty: 1007
Rejestracja: 19 sie 2015, o 20:03
Auto: IB/ST
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Moje auto: https://insignia-club.pl/viewtopic.php?f=53&t=8662
Miasto: WWL
Postawił piwo: 18 razy
Otrzymał  piwo: 30 razy

Re: Historia serwisowa

Post autor: zubek » 14 lis 2020, o 19:51

peja-1991 pisze:
13 lis 2020, o 13:38
@zubek
B20DTH 2017-10-18
czysto, zupełnie czysto
2017-10-18 DE8573 MLU7840 Pierwsza rejestracja
czyli pewnie standard ..... zakup / dzwon/ export / warsztat Pana Kazia/ a teraz bezwypadkowy rarytas ;)
Chyba skupię się na polskiej "dystrybucji" ;)
Dzięks

Awatar użytkownika
peja-1991
V-ce Prezes ds organizacyjnych
Posty: 4424
Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
Auto: Insignia
Kod silnika: D16SHT
Rok produkcji: 2019
Miasto: Warszawa
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 96 razy
Kontakt:

Re: Historia serwisowa

Post autor: peja-1991 » 16 lis 2020, o 13:27

w auto dna Historia pojazdu liczba wpisów: 6
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński

Awatar użytkownika
chariotti
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: 3 paź 2018, o 09:46
Auto: Mokka
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Radom
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Historia serwisowa

Post autor: chariotti » 17 lis 2020, o 20:36

zubek pisze:
14 lis 2020, o 19:51
peja-1991 pisze:
13 lis 2020, o 13:38
@zubek
B20DTH 2017-10-18
czysto, zupełnie czysto
2017-10-18 DE8573 MLU7840 Pierwsza rejestracja
czyli pewnie standard ..... zakup / dzwon/ export / warsztat Pana Kazia/ a teraz bezwypadkowy rarytas ;)
Chyba skupię się na polskiej "dystrybucji" ;)
Dzięks
https://www.autobaza.pl/historia-pojazd ... 8cac1e1e2a

2017-12 tl-r-repair
WARTOŚĆ INCYDENTU: 200 - 275 EUR
INCYDENT Z POJAZDEM
KRAJ:NIEMCY
2018-02 tl-r-repair
WARTOŚĆ INCYDENTU: 1250 - 2000 EUR
INCYDENT Z POJAZDEM
KRAJ:NIEMCY

Coshi
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: 22 wrz 2020, o 15:16
Auto: Insignia a
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2015
Miasto: Kraków
Postawił piwo: 1 raz

Re: Historia serwisowa

Post autor: Coshi » 17 lis 2020, o 20:53

Witam, bardzo proszę o historię serwisową dla: W0LGT8E12F1015946
Dziękuję

Awatar użytkownika
zubek
Zapaleniec
Posty: 1007
Rejestracja: 19 sie 2015, o 20:03
Auto: IB/ST
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Moje auto: https://insignia-club.pl/viewtopic.php?f=53&t=8662
Miasto: WWL
Postawił piwo: 18 razy
Otrzymał  piwo: 30 razy

Re: Historia serwisowa

Post autor: zubek » 18 lis 2020, o 16:49

chariotti pisze:
17 lis 2020, o 20:36
2017-12 tl-r-repair
WARTOŚĆ INCYDENTU: 200 - 275 EUR
INCYDENT Z POJAZDEM
KRAJ:NIEMCY
2018-02 tl-r-repair
WARTOŚĆ INCYDENTU: 1250 - 2000 EUR
INCYDENT Z POJAZDEM
KRAJ:NIEMCY
Czyli wcale nie jest tak źle, Za taką kasę to za wiele nie naprawili. Dzięki :)

Awatar użytkownika
zubek
Zapaleniec
Posty: 1007
Rejestracja: 19 sie 2015, o 20:03
Auto: IB/ST
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Moje auto: https://insignia-club.pl/viewtopic.php?f=53&t=8662
Miasto: WWL
Postawił piwo: 18 razy
Otrzymał  piwo: 30 razy

Re: Historia serwisowa

Post autor: zubek » 21 lis 2020, o 19:34

Może ktoś ma info o

Kod: Zaznacz cały

W0LZT8EG1J1022635
Ma grubość lakieru 180-220 na całości a 2 elementy 140-160 co mnie zastanawia. Czy to możliwe, że tak wyjechała z fabryki? (kod GF6 - kolor 10B satine steel) Neta przeszukałem i jedni piszą, że w oplu to norma, a inni, że mogli drugi raz pomalować w fabryce bo "coś" się nie udało . Nie sądzę żeby ktoś ręcznie malował całą, choć cuda się zdarzają.
Wiem że miała 2 "eventy" (lewy przód i drzwi pasażera) ale może nie wiem wszystkiego...
Ostatnio zmieniony 22 lis 2020, o 07:57 przez zubek, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Maciej1486
Użytkownik
Posty: 148
Rejestracja: 6 sty 2020, o 10:12
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: A20DTE
Rok produkcji: 2014
Miasto: Bydgoszcz/Nakło
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Historia serwisowa

Post autor: Maciej1486 » 21 lis 2020, o 19:54

Ja jak szukałem to obejrzałem 7 sztuk. Dwie miały od 140 do 200, a reszta jak i moja ma 80-120

xul
Klubowicz
Posty: 1885
Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
Auto: Insignia OPC
Kod silnika: A28NER
Rok produkcji: 2013
Miasto: Katowice (okolice)
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 71 razy

Re: Historia serwisowa

Post autor: xul » 21 lis 2020, o 20:11

Specem nie jestem, ale wydaje mi się, że jak cały element jest w miarę równo pomalowany, to robiła to maszyna, a jak są spore rozbieżności w grubości to człowiek. Choć pewnie i są spece, co pomalują równo niczym maszyna.

Awatar użytkownika
zubek
Zapaleniec
Posty: 1007
Rejestracja: 19 sie 2015, o 20:03
Auto: IB/ST
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Moje auto: https://insignia-club.pl/viewtopic.php?f=53&t=8662
Miasto: WWL
Postawił piwo: 18 razy
Otrzymał  piwo: 30 razy

Re: Historia serwisowa

Post autor: zubek » 21 lis 2020, o 20:38

Tyle, że jedne źródła podają, że te "w miarę równo" to 140-160 a inne, że mierzone miernikiem nowe auta mają 120-250 (różnie na różnych elementach karoserii).

xul
Klubowicz
Posty: 1885
Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
Auto: Insignia OPC
Kod silnika: A28NER
Rok produkcji: 2013
Miasto: Katowice (okolice)
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 71 razy

Re: Historia serwisowa

Post autor: xul » 21 lis 2020, o 20:59

Miałem na myśli dany element, że powinien mieć w miarę jednakową grubość lakieru jeżeli jest malowany maszynowo. Myślę, że konkretna grubość lakieru nie ma znaczenia, bo może być różna od zastosowanego lakieru. Akryl to chyba 2 warstwy (podkład, właściwy), a czerwoną perłę widziałem jak gościu w 5 warstwach robił (podkład, 3x kolor, bezbarwny).

Awatar użytkownika
zubek
Zapaleniec
Posty: 1007
Rejestracja: 19 sie 2015, o 20:03
Auto: IB/ST
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Moje auto: https://insignia-club.pl/viewtopic.php?f=53&t=8662
Miasto: WWL
Postawił piwo: 18 razy
Otrzymał  piwo: 30 razy

Re: Historia serwisowa

Post autor: zubek » 21 lis 2020, o 21:44

Wiem, tylko jak oceniać auto, które na 2 elementach ma 140-160 a na pozostałych 180-220?. (wiem :lol: - odpuścić sobie). Pomalowali powtórnie 8 z 10 elementów karoserii o:o ? Nie bo biorę pod uwagę plastikowych zderzaków, bo są niemierzalne, a różnica w ich odcieniu to norma. Drążę temat "dla fanu".

Awatar użytkownika
Krzychu99
Użytkownik
Posty: 523
Rejestracja: 12 maja 2019, o 12:41
Auto: Kura
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2020
Miasto: Bielsko-Biała
Postawił piwo: 11 razy
Otrzymał  piwo: 17 razy

Re: Historia serwisowa

Post autor: Krzychu99 » 23 lis 2020, o 13:47

Jak nie ma szpachli to gdzie problem? Może ktoś postanowił odświeżyć lakier albo jakiś fuckup przy produkcji/dostawie auta i powtórny lak. Myślę, że w miarę świeżym aucie po poważnym dzwonie nikt nie bawi się w rzeźbę tylko wymienia elementy na nowe także podwójny lakier nie dyskwalifikuje auta w żadnym wypadku jeżeli reszta jest ok.

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 8550
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Jaguar E-Pace 250hp
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2020
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 201 razy
Otrzymał  piwo: 102 razy
Kontakt:

Re: Historia serwisowa

Post autor: dokia » 23 lis 2020, o 16:27

Z AC raz można sobie odmalować całe auto, gdy stwierdzi się że jest porysowane od gałązek czy czegoś tam. Gradobicie też działa chyba tylko raz w AC
Radio 357 :)

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 9037
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 118 razy

Re: Historia serwisowa

Post autor: mazmarcin » 23 lis 2020, o 16:45

O tego nie wiedziałem.

Jarg
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: 23 lis 2020, o 19:26
Auto: Insignia
Kod silnika: A16LET
Rok produkcji: 2010
Miasto: Łódź

Re: Historia serwisowa

Post autor: Jarg » 24 lis 2020, o 18:26

Cześć, rozumiem, że niektórzy z użytkowników mają jakiś dostęp do baz niedostępnych dla szarego Kowalskiego?
W takim razie czy mogę prosić o weryfikacje tych dwóch VIN?

W0LGT67B491093188

W0LGM6EB3A1006160

Z góry wielkie dzięki :)

Awatar użytkownika
chariotti
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: 3 paź 2018, o 09:46
Auto: Mokka
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Radom
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Historia serwisowa

Post autor: chariotti » 24 lis 2020, o 21:41

zubek pisze:
21 lis 2020, o 19:34
Może ktoś ma info o

Kod: Zaznacz cały

W0LZT8EG1J1022635
Ma grubość lakieru 180-220 na całości a 2 elementy 140-160 co mnie zastanawia. Czy to możliwe, że tak wyjechała z fabryki? (kod GF6 - kolor 10B satine steel) Neta przeszukałem i jedni piszą, że w oplu to norma, a inni, że mogli drugi raz pomalować w fabryce bo "coś" się nie udało . Nie sądzę żeby ktoś ręcznie malował całą, choć cuda się zdarzają.
Wiem że miała 2 "eventy" (lewy przód i drzwi pasażera) ale może nie wiem wszystkiego...
Może i takie wyjechało ALE coś było wypłacane z ubezpieczenia, pytanie czy kamień w szybę czy spotkanie z walcem :)

https://www.autobaza.pl/zamow-raporty/W0LZT8EG1J1022635

Dodano po 4 minutach 56 sekundach:
Jarg pisze:
24 lis 2020, o 18:26
W takim razie czy mogę prosić o weryfikacje tych dwóch VIN?

W0LGT67B491093188
Auto nie jest z Niemiec tylko z Hollandi, informację masz na autobazie.

W0LGM6EB3A1006160

To też jest z Hollandi a tablice z Belgi to ściema (Tablica rejestracyjna jest anulowana. Data ostatniej zmiany w naszej bazie danych: 09-04-2018)

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Dyskusje ogólne”