--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Historia serwisowa
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: 25 paź 2020, o 23:36
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Gliwice
Re: Historia serwisowa
Bardzo proszę o sprawdzenie historii auta o nr VIN: W0LGS8GMXD1044117,
Z góry dziękuję
Z góry dziękuję
- Maciej1486
- Użytkownik
- Posty: 148
- Rejestracja: 6 sty 2020, o 10:12
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Bydgoszcz/Nakło
- Otrzymał piwo: 1 raz
- zubek
- Zapaleniec
- Posty: 1007
- Rejestracja: 19 sie 2015, o 20:03
- Auto: IB/ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Moje auto: https://insignia-club.pl/viewtopic.php?f=53&t=8662
- Miasto: WWL
- Postawił piwo: 18 razy
- Otrzymał piwo: 30 razy
Re: Historia serwisowa
Jakby to nie był kłopot to poproszę o taki numerek: W0VZT8EG
Ostatnio zmieniony 18 lis 2020, o 20:03 przez zubek, łącznie zmieniany 1 raz.
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Historia serwisowa
@axen
Vauxhall 2017-08-02 90 351 mi
@Fishu
2,8 v6, 2010r
2017-11-29 DK1770 BW51374 84 257 km SADE Naprawa platna
2045680 Forlygtestyremodul, udskiftning Inne
2045680996 Fejlfinding af lys Inne
0110702 Forkofanger afmonter og monter
@albert
2013-11-26 2,0 103kW
2014-11-26 DE1251 768 321 km SADE Gwarancja
T152900 ECC PROGRAMMIEREN
nie zła historia pewnie błąd doradcy
@simon
2,0 CDTI 118kW 2013-01-07
2019-07-11 DE0931 170 757 km SADE Naprawa platna
NONE Bestellten Schlüssel programmieren
@Maciej
A20DTE 2014-01-22
2019-06-01 PL0039 190 205 km SADE Zewnetrzne
0800351 Wymiana oleju silnikowego i filtra oleju
ostatni z NL
2017-11-23 NL1650 9SXH66 172 572 km SADE Naprawa platna
1 Banden wisselen
@zubek
B20DTH 2017-10-18
czysto, zupełnie czysto
2017-10-18 DE8573 MLU7840 Pierwsza rejestracja
Vauxhall 2017-08-02 90 351 mi
@Fishu
2,8 v6, 2010r
2017-11-29 DK1770 BW51374 84 257 km SADE Naprawa platna
2045680 Forlygtestyremodul, udskiftning Inne
2045680996 Fejlfinding af lys Inne
0110702 Forkofanger afmonter og monter
@albert
2013-11-26 2,0 103kW
2014-11-26 DE1251 768 321 km SADE Gwarancja
T152900 ECC PROGRAMMIEREN
nie zła historia pewnie błąd doradcy
@simon
2,0 CDTI 118kW 2013-01-07
2019-07-11 DE0931 170 757 km SADE Naprawa platna
NONE Bestellten Schlüssel programmieren
@Maciej
A20DTE 2014-01-22
2019-06-01 PL0039 190 205 km SADE Zewnetrzne
0800351 Wymiana oleju silnikowego i filtra oleju
ostatni z NL
2017-11-23 NL1650 9SXH66 172 572 km SADE Naprawa platna
1 Banden wisselen
@zubek
B20DTH 2017-10-18
czysto, zupełnie czysto
2017-10-18 DE8573 MLU7840 Pierwsza rejestracja
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
- zubek
- Zapaleniec
- Posty: 1007
- Rejestracja: 19 sie 2015, o 20:03
- Auto: IB/ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Moje auto: https://insignia-club.pl/viewtopic.php?f=53&t=8662
- Miasto: WWL
- Postawił piwo: 18 razy
- Otrzymał piwo: 30 razy
Re: Historia serwisowa
czyli pewnie standard ..... zakup / dzwon/ export / warsztat Pana Kazia/ a teraz bezwypadkowy rarytas
Chyba skupię się na polskiej "dystrybucji"
Dzięks
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Historia serwisowa
w auto dna Historia pojazdu liczba wpisów: 6
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
- chariotti
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: 3 paź 2018, o 09:46
- Auto: Mokka
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Radom
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Historia serwisowa
https://www.autobaza.pl/historia-pojazd ... 8cac1e1e2a
2017-12 tl-r-repair
WARTOŚĆ INCYDENTU: 200 - 275 EUR
INCYDENT Z POJAZDEM
KRAJ:NIEMCY
2018-02 tl-r-repair
WARTOŚĆ INCYDENTU: 1250 - 2000 EUR
INCYDENT Z POJAZDEM
KRAJ:NIEMCY
- zubek
- Zapaleniec
- Posty: 1007
- Rejestracja: 19 sie 2015, o 20:03
- Auto: IB/ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Moje auto: https://insignia-club.pl/viewtopic.php?f=53&t=8662
- Miasto: WWL
- Postawił piwo: 18 razy
- Otrzymał piwo: 30 razy
- zubek
- Zapaleniec
- Posty: 1007
- Rejestracja: 19 sie 2015, o 20:03
- Auto: IB/ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Moje auto: https://insignia-club.pl/viewtopic.php?f=53&t=8662
- Miasto: WWL
- Postawił piwo: 18 razy
- Otrzymał piwo: 30 razy
Re: Historia serwisowa
Może ktoś ma info o
Ma grubość lakieru 180-220 na całości a 2 elementy 140-160 co mnie zastanawia. Czy to możliwe, że tak wyjechała z fabryki? (kod GF6 - kolor 10B satine steel) Neta przeszukałem i jedni piszą, że w oplu to norma, a inni, że mogli drugi raz pomalować w fabryce bo "coś" się nie udało . Nie sądzę żeby ktoś ręcznie malował całą, choć cuda się zdarzają.
Wiem że miała 2 "eventy" (lewy przód i drzwi pasażera) ale może nie wiem wszystkiego...
Kod: Zaznacz cały
W0LZT8EG1J1022635
Wiem że miała 2 "eventy" (lewy przód i drzwi pasażera) ale może nie wiem wszystkiego...
Ostatnio zmieniony 22 lis 2020, o 07:57 przez zubek, łącznie zmieniany 2 razy.
- Maciej1486
- Użytkownik
- Posty: 148
- Rejestracja: 6 sty 2020, o 10:12
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Bydgoszcz/Nakło
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Historia serwisowa
Ja jak szukałem to obejrzałem 7 sztuk. Dwie miały od 140 do 200, a reszta jak i moja ma 80-120
-
- Klubowicz
- Posty: 1885
- Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
- Auto: Insignia OPC
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Katowice (okolice)
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 71 razy
Re: Historia serwisowa
Specem nie jestem, ale wydaje mi się, że jak cały element jest w miarę równo pomalowany, to robiła to maszyna, a jak są spore rozbieżności w grubości to człowiek. Choć pewnie i są spece, co pomalują równo niczym maszyna.
- zubek
- Zapaleniec
- Posty: 1007
- Rejestracja: 19 sie 2015, o 20:03
- Auto: IB/ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Moje auto: https://insignia-club.pl/viewtopic.php?f=53&t=8662
- Miasto: WWL
- Postawił piwo: 18 razy
- Otrzymał piwo: 30 razy
Re: Historia serwisowa
Tyle, że jedne źródła podają, że te "w miarę równo" to 140-160 a inne, że mierzone miernikiem nowe auta mają 120-250 (różnie na różnych elementach karoserii).
-
- Klubowicz
- Posty: 1885
- Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
- Auto: Insignia OPC
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Katowice (okolice)
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 71 razy
Re: Historia serwisowa
Miałem na myśli dany element, że powinien mieć w miarę jednakową grubość lakieru jeżeli jest malowany maszynowo. Myślę, że konkretna grubość lakieru nie ma znaczenia, bo może być różna od zastosowanego lakieru. Akryl to chyba 2 warstwy (podkład, właściwy), a czerwoną perłę widziałem jak gościu w 5 warstwach robił (podkład, 3x kolor, bezbarwny).
- zubek
- Zapaleniec
- Posty: 1007
- Rejestracja: 19 sie 2015, o 20:03
- Auto: IB/ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Moje auto: https://insignia-club.pl/viewtopic.php?f=53&t=8662
- Miasto: WWL
- Postawił piwo: 18 razy
- Otrzymał piwo: 30 razy
Re: Historia serwisowa
Wiem, tylko jak oceniać auto, które na 2 elementach ma 140-160 a na pozostałych 180-220?. (wiem - odpuścić sobie). Pomalowali powtórnie 8 z 10 elementów karoserii ? Nie bo biorę pod uwagę plastikowych zderzaków, bo są niemierzalne, a różnica w ich odcieniu to norma. Drążę temat "dla fanu".
- Krzychu99
- Użytkownik
- Posty: 523
- Rejestracja: 12 maja 2019, o 12:41
- Auto: Kura
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Bielsko-Biała
- Postawił piwo: 11 razy
- Otrzymał piwo: 17 razy
Re: Historia serwisowa
Jak nie ma szpachli to gdzie problem? Może ktoś postanowił odświeżyć lakier albo jakiś fuckup przy produkcji/dostawie auta i powtórny lak. Myślę, że w miarę świeżym aucie po poważnym dzwonie nikt nie bawi się w rzeźbę tylko wymienia elementy na nowe także podwójny lakier nie dyskwalifikuje auta w żadnym wypadku jeżeli reszta jest ok.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8550
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Jaguar E-Pace 250hp
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 201 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Historia serwisowa
Z AC raz można sobie odmalować całe auto, gdy stwierdzi się że jest porysowane od gałązek czy czegoś tam. Gradobicie też działa chyba tylko raz w AC
Radio 357 :)
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: 23 lis 2020, o 19:26
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A16LET
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Łódź
Re: Historia serwisowa
Cześć, rozumiem, że niektórzy z użytkowników mają jakiś dostęp do baz niedostępnych dla szarego Kowalskiego?
W takim razie czy mogę prosić o weryfikacje tych dwóch VIN?
W0LGT67B491093188
W0LGM6EB3A1006160
Z góry wielkie dzięki
W takim razie czy mogę prosić o weryfikacje tych dwóch VIN?
W0LGT67B491093188
W0LGM6EB3A1006160
Z góry wielkie dzięki
- chariotti
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: 3 paź 2018, o 09:46
- Auto: Mokka
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Radom
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Historia serwisowa
Może i takie wyjechało ALE coś było wypłacane z ubezpieczenia, pytanie czy kamień w szybę czy spotkanie z walcemzubek pisze: ↑21 lis 2020, o 19:34Może ktoś ma info oMa grubość lakieru 180-220 na całości a 2 elementy 140-160 co mnie zastanawia. Czy to możliwe, że tak wyjechała z fabryki? (kod GF6 - kolor 10B satine steel) Neta przeszukałem i jedni piszą, że w oplu to norma, a inni, że mogli drugi raz pomalować w fabryce bo "coś" się nie udało . Nie sądzę żeby ktoś ręcznie malował całą, choć cuda się zdarzają.Kod: Zaznacz cały
W0LZT8EG1J1022635
Wiem że miała 2 "eventy" (lewy przód i drzwi pasażera) ale może nie wiem wszystkiego...
https://www.autobaza.pl/zamow-raporty/W0LZT8EG1J1022635
Dodano po 4 minutach 56 sekundach:
Auto nie jest z Niemiec tylko z Hollandi, informację masz na autobazie.
W0LGM6EB3A1006160
To też jest z Hollandi a tablice z Belgi to ściema (Tablica rejestracyjna jest anulowana. Data ostatniej zmiany w naszej bazie danych: 09-04-2018)