--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Przycisk "ECO" EcoFlex 2.0
Re: Przycisk "ECO" EcoFlex 2.0
Dzieki Panowie za podpowiedź.
Arczi_88 jak możesz to prześlij mi proszę na PW zdjęcie instrukcji
Rozumiem że jak odpale silnik przycisne ECO to nie będzie gasł np. na światłach ?
Pozdrawiam
Arczi_88 jak możesz to prześlij mi proszę na PW zdjęcie instrukcji
Rozumiem że jak odpale silnik przycisne ECO to nie będzie gasł np. na światłach ?
Pozdrawiam
- pjoter1
- Użytkownik
- Posty: 512
- Rejestracja: 27 lip 2015, o 10:10
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Przycisk "ECO" EcoFlex 2.0
Google po wpisaniu "insignia instrukcja" jako pierwszy link wyświetla stronę z dixi-car na której są kompletne instrukcje w PDF.
Re: Przycisk "ECO" EcoFlex 2.0
Faktycznie poczytałem troszkę o systemie start/stop i akumulator oraz osprzęt z nim związany (rozrusznik, alternator) są "ze zwiększoną mocą". Cena samego akumulatora VARTA AGM 900a (taki mam) wyrwała mnie z butów ale co poradzić tak jest życie Na razie samochód ma 2 lata i mam nadzieję że nie będę go szybko wymieniał.
Warto czasami zaglądać na forum że się dowiedzieć np. takich informacji. Nigdy bym nie przypuszczał, że są jakieś specjalne akumulatory itp. tylko dlatego że samochód sam gaśnie na światłach.
Zaraz po kołach dwumasowych, DPF mamy kolejne udogodnienie, które wiąże się z kosztami...
Warto czasami zaglądać na forum że się dowiedzieć np. takich informacji. Nigdy bym nie przypuszczał, że są jakieś specjalne akumulatory itp. tylko dlatego że samochód sam gaśnie na światłach.
Zaraz po kołach dwumasowych, DPF mamy kolejne udogodnienie, które wiąże się z kosztami...
Re: Przycisk "ECO" EcoFlex 2.0
Fajny bajer, który ma swoje plusy i minusy czasami w mieście z tego korzystam alr to zazwyczaj jak zapomne wyłączyć, gdzieś jest test tego start/stop, który opisuję różnice spalania z start/stop i bez, ponoć w tym trybie zaoszczędzimy 8L Diesla na odcinku 1000Km
Wysłane z mojego SM-G870F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G870F przy użyciu Tapatalka
Re: Przycisk "ECO" EcoFlex 2.0
Mam tak samo. Nadal podchodzę do tego zachowawczo i wolę oszczędzać swoje autko. Nawet jak to Panowie w serwisie powiedzieli że nie ma to wpływu na żywotność turbiny i innych części ponieważ jest to wszystko przemyślane i czuwa nad tym komputer.Bonito17 pisze:Fajny bajer, który ma swoje plusy i minusy czasami w mieście z tego korzystam alr to zazwyczaj jak zapomne wyłączyć
- THOR78
- Nowicjusz
- Posty: 43
- Rejestracja: 18 lis 2018, o 19:19
- Auto: Opel Insignia 2.0 T
- Kod silnika: B20NHT
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Reda
Re: Przycisk "ECO" EcoFlex 2.0
A u mnie nie działa. Zrobiłem od kupienia 1000 km i wyłączył na postoju tylko raz.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
- Zdun022
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: 11 mar 2019, o 22:52
- Auto: insignia
- Kod silnika: B14NET
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Warszawa
Re: Przycisk "ECO" EcoFlex 2.0
Cześć,
u mnie tez nie działa. mam auto 1.4 T od 3 tygodni i nigdy nie zgasło. Moze to ze względu na temperaturę? u mnie wskazówka delikatnie wchodzi poza 90° czy to może mieć znaczenie ? moze czujnik temperatury uwalony? albo czujnik sprzęgła? jest coś takiego?
u mnie tez nie działa. mam auto 1.4 T od 3 tygodni i nigdy nie zgasło. Moze to ze względu na temperaturę? u mnie wskazówka delikatnie wchodzi poza 90° czy to może mieć znaczenie ? moze czujnik temperatury uwalony? albo czujnik sprzęgła? jest coś takiego?
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 23 kwie 2019, o 20:30
- Auto: opel insignia
- Kod silnika: B14NET
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Gdańsk
Re: Przycisk "ECO" EcoFlex 2.0
Cześć Zdun022
Czy udało ci się rozwiązać problem z START/STOP? Ja też mam Insignię 1.4T od miesiąca i ani razu ten system się nie uruchomił, za bardzo mnie to nie martwi, ale pozostaje pytanie czy coś jest nie tak.
Czy udało ci się rozwiązać problem z START/STOP? Ja też mam Insignię 1.4T od miesiąca i ani razu ten system się nie uruchomił, za bardzo mnie to nie martwi, ale pozostaje pytanie czy coś jest nie tak.
-
- Forumowicz
- Posty: 56
- Rejestracja: 12 lis 2018, o 19:44
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Wejherowo
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Przycisk "ECO" EcoFlex 2.0
Zacznij od sprawdzenia stanu akumulatora.
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
- szymek1976
- Użytkownik
- Posty: 837
- Rejestracja: 5 sty 2016, o 22:26
- Auto: Insignia 2.0 Elite
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: UK.
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 11 razy
Re: Przycisk "ECO" EcoFlex 2.0
Na 100% akumulator też miałem podobnie po wymianie na nowy akumulator wszystko działa...
Moja czarna
- Rafi3040
- Klubowicz
- Posty: 511
- Rejestracja: 18 lis 2015, o 17:43
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Serock
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Przycisk "ECO" EcoFlex 2.0
Dokładnie jak kolega wyżej piszę u mnie też nie działał wymieniłem akumulator i działa jak należy.
- Zdun022
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: 11 mar 2019, o 22:52
- Auto: insignia
- Kod silnika: B14NET
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Warszawa
Re: Przycisk "ECO" EcoFlex 2.0
Cześć,
Wymieniłem AKU na nowy i nic się nie zmieniło..
czy coś jeszcze trzeba ustawić zresetować?
- marcinmg
- Użytkownik
- Posty: 329
- Rejestracja: 17 lip 2015, o 22:25
- Auto: Insignia BiTurbo ST
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: mazowieckie
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Przycisk "ECO" EcoFlex 2.0
Zauważyłem, że system sprawdza przede wszystkim stopień naładowania akumulatora ale również to czy wcześniej szybciej jechałeś prawdopodobnie dane czerpie z jakiś czujników temperatury i wtedy ze względu na możliwość uszkodzenia turbiny nie wyłącza silnika. Przy jednostajnej prędkości nawet 100km/h silnik u mnie wyłącza ale wystarczy ze kilka razy mocniej przyśpieszę i już nie.
Re: Przycisk "ECO" EcoFlex 2.0
To całkowicie odwrotnie niż u mnie. Ja mogę autostrada pałować a jak podjadę pod bramki zapłacić, to gaśnie.
Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
- marcinmg
- Użytkownik
- Posty: 329
- Rejestracja: 17 lip 2015, o 22:25
- Auto: Insignia BiTurbo ST
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: mazowieckie
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Przycisk "ECO" EcoFlex 2.0
Ale ja mam Biturbo, może tam jest inne oprogramowanie, w każdym razie mi ten system nie przeszkadza bo wyłącza się wtedy kiedy trzeba.
- darekk
- Użytkownik
- Posty: 327
- Rejestracja: 7 lis 2018, o 18:19
- Auto: ST OPC Line 195PS
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Kielce
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Przycisk "ECO" EcoFlex 2.0
U mnie działa jak sam chce, czasami wyłączy zimny silnik po przejechaniu jednego kilometra a potem nie wyłącza choć poziom ładowania to 12,3V (czyli akumulator OK) a silnik ciepły