--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Przycisk "ECO" EcoFlex 2.0
Re: Przycisk "ECO" EcoFlex 2.0
Po ostrym garowaniu w upal, zawsze zostawiam na wolnych 1-2min. bo tak trzeba. Ale duzo bardzie wykańcza turbiny garowanie na zimno, slaby olej albo obecność ropy w nim, czy wymiany oleju po 30tys. jak zalecają producenci. To właśnie ze względu na Turbo i DPF należy dbać o olej, gdyby miec klekota bez turbo i DPF to można by nie wymieniać nigdy a tylko czasami dolewać i by hulało aż milo.
Po spokojnej jeździe turbina ledwo co osiąga normalna temp. pracy wiec wychładzanie oprócz zużycia paliwa nic nie daje.
Po spokojnej jeździe turbina ledwo co osiąga normalna temp. pracy wiec wychładzanie oprócz zużycia paliwa nic nie daje.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1614
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Przycisk "ECO" EcoFlex 2.0
Nie kombinowałbym, tylko nauczył się wyłączać "eco" po uruchomieniu silnika. To wejdzie w krew jak odruch bezwarunkowy. Sam przed zakupem się o to martwiłem, a jak co do czego przyszło, to prawie zapominam, że w Insignii jest start/stop - bo wyłączenie przycisku "eco" robię odruchowo, no, powiedzmy tak w 95% przypadków
M.
M.
Re: Przycisk "ECO" EcoFlex 2.0
Już się do tego przyzwyczaiłem. Na początku trochę mnie to wkurzało i chciałem to jakoś wyłączyć ale skoro się nie da to trzeba jakoś z tym żyć
Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Re: Przycisk "ECO" EcoFlex 2.0
Witam. od kilku dni jestem posiadaczem insigni i zapoznaję się ze wszystkim co w tym aucie jest. Póki co to wszyscy w tym poście pisza jak to wyłączyć a ja mam pytanie jak to działa. Po każdym odpaleniu załącza się ECO i choć jeżdżę co dziennie to dosłownie 2 x auto samoczynnie się wyłączyło ale jak to się stało to nie wiem. Może robie cos nie po kolei albo cos nie działa jak powinno. Oswiećcie mnie w tym temacie proszę.
- rs79
- Forumowicz
- Posty: 61
- Rejestracja: 19 lis 2015, o 17:05
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A14NET
- Rok produkcji: 2015
- Miasto:
Re: Przycisk "ECO" EcoFlex 2.0
Może jeździsz za krótko i auto nie nagrzało się do optymalnej temperatury. Dlatego nie wyłączyło się?
Np w Mazdzie 6 działa to tak, że dopóki samochód nie osiągnie optymalnej temperatury pracy to system nie jest aktywny.
Np w Mazdzie 6 działa to tak, że dopóki samochód nie osiągnie optymalnej temperatury pracy to system nie jest aktywny.
- rs79
- Forumowicz
- Posty: 61
- Rejestracja: 19 lis 2015, o 17:05
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A14NET
- Rok produkcji: 2015
- Miasto:
Re: Przycisk "ECO" EcoFlex 2.0
Do 90 stopni samochód nagrzewa się szybko, co nie oznacza, że np aku jest dobrze naładowane. Ile czasu jedziesz i system nadal się nie aktywuje?
Może masz np pobór prądu większy niż akumulator jest w stanie dostarczyć na postoju? Wyłącz klimę. Wyłącz ogrzewania szyb. Zobacz wtedy.
Może masz np pobór prądu większy niż akumulator jest w stanie dostarczyć na postoju? Wyłącz klimę. Wyłącz ogrzewania szyb. Zobacz wtedy.
Re: Przycisk "ECO" EcoFlex 2.0
Klima wyłączona podczas jazdy chodzi nawiew na 2 na szybę, gra radyjko i nic po za tym. Ostatnio jechałem do znajomych na odcinku 35 km i też nie zadziałało. ???
- rs79
- Forumowicz
- Posty: 61
- Rejestracja: 19 lis 2015, o 17:05
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A14NET
- Rok produkcji: 2015
- Miasto:
Re: Przycisk "ECO" EcoFlex 2.0
nie mam zadnej instrukcji. Jedynie książeczka vauxhalla co ten samochód posiada, szkoda że ja mam ten problem bo wolałbym żeby wszystko działało
- rs79
- Forumowicz
- Posty: 61
- Rejestracja: 19 lis 2015, o 17:05
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A14NET
- Rok produkcji: 2015
- Miasto:
-
- Zapaleniec
- Posty: 3156
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: Przycisk "ECO" EcoFlex 2.0
Przy takiej jeździe raczej jest dobrze, akumulator musi się doładować, a na rozruch trochę idzie prądu.
Xperia Z3
Xperia Z3
Re: Przycisk "ECO" EcoFlex 2.0
Witam ponownie, problem zniknął ! Jak pisałem auto mam kilka dni i od odebrania komputer pokazywał wymień olej wówczas był problem z prawidłowym działaniem ECO. Dzisiaj pojechałem na wymianę oleju wraz ze wszystkimi filtrami, wykasowanie info o oleju i w drogę ku mojemu zaskoczeniu gdzie nawet nie myślałem o Start Stop działa z kazdym razem. Dzięki wszystkim za pomoc
Re: Przycisk "ECO" EcoFlex 2.0
Witam
Jestem właśnie przed zakupem Insigni z przyciskiem ECO ale nie będę miał przycisku start/stop czy możecie mi powiedzieć zasadę działania przycisku ECO ?
Czy jest taki temat dotyczący przycisku ECO jeżeli tak to proszę o link bo nie mogę znaleźć .
Dziekuję
Pozdrawiam
Jestem właśnie przed zakupem Insigni z przyciskiem ECO ale nie będę miał przycisku start/stop czy możecie mi powiedzieć zasadę działania przycisku ECO ?
Czy jest taki temat dotyczący przycisku ECO jeżeli tak to proszę o link bo nie mogę znaleźć .
Dziekuję
Pozdrawiam
Re: Przycisk "ECO" EcoFlex 2.0
Przeczytaj temat od początku.
Sam przycisk przede wszystkim aktywuje funkcje "start/stop" podczas jazdy czyli np. samochód na rozgrzanym silniku gaśnie na postoju (wrzucamy luz a potem odpalamy poprzez wciśnięcie sprzęgła). Ja osobiście za każdym razem to wyłączam żeby nie potrzebnie nie obciążać rozrusznika, alternatora itp. Czy jazda z trybem ECO ma jakiś wpływ na samo spalanie?- nie sądzę...
Wieczorem postaram się zrobić zdjęcie instrukcji obsługi i wrzucić z opisem producenta.
Sam przycisk przede wszystkim aktywuje funkcje "start/stop" podczas jazdy czyli np. samochód na rozgrzanym silniku gaśnie na postoju (wrzucamy luz a potem odpalamy poprzez wciśnięcie sprzęgła). Ja osobiście za każdym razem to wyłączam żeby nie potrzebnie nie obciążać rozrusznika, alternatora itp. Czy jazda z trybem ECO ma jakiś wpływ na samo spalanie?- nie sądzę...
Wieczorem postaram się zrobić zdjęcie instrukcji obsługi i wrzucić z opisem producenta.
Re: Przycisk "ECO" EcoFlex 2.0
ECO włącza sie automatycznie przy każdym uruchomieniem silnika, ja tez mam od nie dawna Insignie i miałem ten sam problem co ty, kilka postów wyżej. Auto po zatrzymaniu np. na skrzyzowaniu itp i ściągnięciu nogi ze sprzęgła zgaśnie bedzie w tak zwany trybie standby Auto Stop ( wskazówka ) na zegarze. Kiedy wciśniesz sprzęgło uruchomi silnik i wio..... W chwili obecnej za każdym razem kiedy mam jechac od razu wyłączam ECO. Pozdrawiam
- rs79
- Forumowicz
- Posty: 61
- Rejestracja: 19 lis 2015, o 17:05
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A14NET
- Rok produkcji: 2015
- Miasto:
Re: Przycisk "ECO" EcoFlex 2.0
Co do systemu Start/Stop masz specjalny rodzaj akumulatora oraz wzmocniony rozrusznik przystosowany do tego. Wymieniając nawet akumulator na nowy musisz zwrócić uwagę na to, aby był przystosowany do systemu Start/Stop. Stwierdzenie "żeby nie obciążać" jest zbędne.
Re: Przycisk "ECO" EcoFlex 2.0
Kurcze chciałem uniknąc tego gaszenia silnika ....
Myślałem że za to że gaśnie odpowiedzialny jest ten przycisk start/stop zamiast wkładania kluczyka w stacyjkę a nie przycisk ECO ??
Ale da się to wyłączyć ? Chodzi mi o to że po przekręceniu stacyjki i wcisnięciu przycisku ECO auto nie będzie gasło na światłach ?
Z góry dzieki Panowie
Pozdrawiam
Myślałem że za to że gaśnie odpowiedzialny jest ten przycisk start/stop zamiast wkładania kluczyka w stacyjkę a nie przycisk ECO ??
Ale da się to wyłączyć ? Chodzi mi o to że po przekręceniu stacyjki i wcisnięciu przycisku ECO auto nie będzie gasło na światłach ?
Z góry dzieki Panowie
Pozdrawiam
Re: Przycisk "ECO" EcoFlex 2.0
Rozmawiałem z mechanikiem z Opla i w serwisie nie da się tego wyłączyć i powiedział żeby raczej nie próbować.
Jeżeli chodzi o sam akumulator to powiem szczerze że nie wiedziałem że bedzie "specjalny" akumulator. I tak przy okazji na czym polega jego specjalność?
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Jeżeli chodzi o sam akumulator to powiem szczerze że nie wiedziałem że bedzie "specjalny" akumulator. I tak przy okazji na czym polega jego specjalność?
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
- rs79
- Forumowicz
- Posty: 61
- Rejestracja: 19 lis 2015, o 17:05
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A14NET
- Rok produkcji: 2015
- Miasto:
Re: Przycisk "ECO" EcoFlex 2.0
Zerknij sobie do instrukcji. Ja akurat w swoim aucie nie mam systemu Start/Stop, ale przeczytałem sekcję związaną z modelami z tym wyposażeniem. Jest tam wszystko opisane.
-- 14 kwi 2016, o 13:59 --
Masz chociażby tu coś opisane: http://autobeztajemnic.pl/strefa-kierow ... e/298.html
Pogoogluj sobie i dowiedz się więcej o systemie Start/Stop. Będziesz wiedział więcej czym jeździsz
-- 14 kwi 2016, o 13:59 --
Masz chociażby tu coś opisane: http://autobeztajemnic.pl/strefa-kierow ... e/298.html
Pogoogluj sobie i dowiedz się więcej o systemie Start/Stop. Będziesz wiedział więcej czym jeździsz