--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Oleje, dodatki do diesli - dyskusja o parametrach, właściwości, testy
-
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: 17 lut 2019, o 19:35
- Auto: Insignia ST/MY 2012
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Szczecin
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Oleje, dodatki do diesli - dyskusja o parametrach, właściwości, testy
Witam wszystkich, mam pytanie, gdyż przy ostatniej zmianie oleju silnikowego zalałem Ceratec'a od Liqui Moly i jak będzie się to miało z użyciem płukanki silnika przy następnej wymianie, która to czeka mnie za miesiąc? Można normalnie przepłukać przed wymianą i nie wpłynie to na cerateca czy może jednak dać sobie spokój z płukaniem? Z góry dzięki za odpowiedź.
- szczepan5
- Nowicjusz
- Posty: 43
- Rejestracja: 18 lut 2017, o 18:55
- Auto: opel insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Połaniec
- Postawił piwo: 4 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Oleje, dodatki do diesli - dyskusja o parametrach, właściwości, testy
Witam.
Kolego Mati 2008.... Napisz proszę czy po zastosowaniu ceratec"a z LM zauważyłeś jakieś zmiany w pracy silnika
Dosłownie wczoraj przy zmianie oleju z Motula 5w30 na 5w40 i zastosowaniu płukanki LM dolałem ceratec"a.....
Nadmienię że silnik A20dtj
Kolego Mati 2008.... Napisz proszę czy po zastosowaniu ceratec"a z LM zauważyłeś jakieś zmiany w pracy silnika
Dosłownie wczoraj przy zmianie oleju z Motula 5w30 na 5w40 i zastosowaniu płukanki LM dolałem ceratec"a.....
Nadmienię że silnik A20dtj
- jotef
- Użytkownik
- Posty: 505
- Rejestracja: 23 mar 2016, o 19:41
- Auto: eSTe
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2014
- Miasto:
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Oleje, dodatki do diesli - dyskusja o parametrach, właściwości, testy
... jak pokazuje n/n wątek dodatki, to never ending story
też kiedyś dłubałem w net'cie w kontekście revitalizatorów i znalazłem na forum passat'a w/g mnie ciekawy wątek.
może ktoś zechce wziąść pod uwagę i zastosować u siebie https://forum.vw-passat.pl/topic/48209- ... nt-1401819
też kiedyś dłubałem w net'cie w kontekście revitalizatorów i znalazłem na forum passat'a w/g mnie ciekawy wątek.
może ktoś zechce wziąść pod uwagę i zastosować u siebie https://forum.vw-passat.pl/topic/48209- ... nt-1401819
-
- Zapaleniec
- Posty: 1530
- Rejestracja: 10 paź 2017, o 10:27
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 23 razy
Re: Oleje, dodatki do diesli - dyskusja o parametrach, właściwości, testy
Można popaść w paranoję stosując tę dodatki. Wg tego gościa nawet luz na wirniku turbosprężarki się kasuje, super, nie trzeba regenerować tylko zalać i niech zamykają zakłady naprawiające turbo.
W necie często można natrafić na "domowego fachowca" który opowieść zacznie od tego, że poświęcił całe życie na badanie jakiegoś produktu, następnie napisze elaborat podparty wyłącznie subiektywną opinią. Wędruje to po forach i zachwyca wszystkich.
Czytając o świecach irydowych, znalazłem forum dotyczące ogólnie świec zapłonowych.
Jest tam niekończący się wątek jednego z użytkowników, "guru" na forum. Gość oryginalne, zalecane przez producenta świece ustawia w jakiś magiczny sposób i sprzedaje to ludziom za 2-3 razy większą cenę. Kupującym płacącym za swoją niewiedzę, nie pozostaje nic innego jak chwalić niesamowite działanie nowych świec, które odmieniają ich życie. Naiwność ludzi nie zna granic, a internet pozwala żerować na ich nieświadomości.
W necie często można natrafić na "domowego fachowca" który opowieść zacznie od tego, że poświęcił całe życie na badanie jakiegoś produktu, następnie napisze elaborat podparty wyłącznie subiektywną opinią. Wędruje to po forach i zachwyca wszystkich.
Czytając o świecach irydowych, znalazłem forum dotyczące ogólnie świec zapłonowych.
Jest tam niekończący się wątek jednego z użytkowników, "guru" na forum. Gość oryginalne, zalecane przez producenta świece ustawia w jakiś magiczny sposób i sprzedaje to ludziom za 2-3 razy większą cenę. Kupującym płacącym za swoją niewiedzę, nie pozostaje nic innego jak chwalić niesamowite działanie nowych świec, które odmieniają ich życie. Naiwność ludzi nie zna granic, a internet pozwala żerować na ich nieświadomości.
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 23 lut 2020, o 12:32
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
Re: Oleje, dodatki do diesli - dyskusja o parametrach, właściwości, testy
Witam fascynatów
Mam prośbę o Wasze rekomendacje/opinie nr oleju do BiTurbo A20DTR. Samochód ma 160kkm nalotu i jest świeżo po kuracji wzmacniającej (viewtopic.php?p=218545#p218545).
Do tej pory (w zasadzie od nowości) jeżdżony na olejach full saps. Ogólnie Motul - Power 5w40, x-cess, a od jakiegoś czasu x-max 0w40.
I zacząłem się zastanawiać czy zostać na tym 0w40 czy z racji chipa szukać czegoś innego.
Jak to widzicie?
Mam prośbę o Wasze rekomendacje/opinie nr oleju do BiTurbo A20DTR. Samochód ma 160kkm nalotu i jest świeżo po kuracji wzmacniającej (viewtopic.php?p=218545#p218545).
Do tej pory (w zasadzie od nowości) jeżdżony na olejach full saps. Ogólnie Motul - Power 5w40, x-cess, a od jakiegoś czasu x-max 0w40.
I zacząłem się zastanawiać czy zostać na tym 0w40 czy z racji chipa szukać czegoś innego.
Jak to widzicie?
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8974
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: Oleje, dodatki do diesli - dyskusja o parametrach, właściwości, testy
A co jeszcze byś chciał zmienić jak to maks do tego silnika wedle wszelkich instrukcji z różnych lat?
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 23 lut 2020, o 12:32
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
Re: Oleje, dodatki do diesli - dyskusja o parametrach, właściwości, testy
Bardziej czy zmieniać interesuje mnie czy ten x-max da radę w tym silniku (po czipie).
Ale jeśli jest coś mocniejszego to mogę rozważyć zmianę.
Ale jeśli jest coś mocniejszego to mogę rozważyć zmianę.