--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Instalacja gazowa w 2.0T 220KM
Re: Instalacja gazowa w 2.0T 220KM
Mamy paździenik, od kwietnia wszystko nadal śmiga, auto wbrew opiniom się nie rozpadło, a wręcz przeciwnie, nie wiem czy się żwawsze nie zrobiło:D Nie mam porównania do DLM-a, możliwe że to instalacja lepsza, ale dla mnie cena dwa razy większa była nie do przyjęcia, a to co obecnie mam czyli Landi Renzo, pasuje mi całkowicie;) Zobaczymy jak będzie dalej, ale na razie daje radę bardzo dobrze.
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: 3 lis 2016, o 11:46
- Auto: Insignia 2.0 T 4x4
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto:
Re: Instalacja gazowa w 2.0T 220KM
Instalacje KME założona w GZW Zbroslawice. 4500 zł. Jedyne co jest odczuwalne to rozpędzanie się od 215-240/h czuć ze nie ciągnie jak na benzynie. Instalacje założona rok temu i zrobiłem około 30tys i brak jakichkolwiek znaków ze to gaz. Od początku założyłem większy reduktor żeby w przyszłości nie bawić się w jego zmianę podczas przyrostu mocy. Za tydzień jadę podnosić moc. Zobaczymy co z tego będzie
Re: Instalacja gazowa w 2.0T 220KM
Na piątek jestem też już umówiony na instalacje do A20NHT Instalacja BRC z dotryskiem paliwa ,przeraża mnie spalanie w mieście ponad 20L/100
okarze sie jak to będzie chodzić
okarze sie jak to będzie chodzić
Ostatnio zmieniony 28 lis 2017, o 09:33 przez Damian83, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Klubowicz
- Posty: 455
- Rejestracja: 13 lut 2016, o 14:05
- Auto: BMW G31
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Poznań
- Postawił piwo: 6 razy
- Otrzymał piwo: 22 razy
Re: Instalacja gazowa w 2.0T 220KM
Po prawie 15 000 tyś km mogę powiedzieć że przy ciężkiej nodze, klimie i 4x4, manual mi wychodzi w mieście max 18LPG + 3 Pb trasie 90-120km/h schodzę spokojnie do 11 LPG i trochę benzyny (ciężko mi wyliczyć ale mniej niż 3 litry), teraz do pracy latam autostradą i średnia przelotowa 150-170 km/h to mam 13 LPG + 2 Pb
Re: Instalacja gazowa w 2.0T 220KM
BRC też niby dedykowany pod ten silnik
Troszkę sie boje ze może moc spaść
Troszkę sie boje ze może moc spaść
-
- Klubowicz
- Posty: 455
- Rejestracja: 13 lut 2016, o 14:05
- Auto: BMW G31
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Poznań
- Postawił piwo: 6 razy
- Otrzymał piwo: 22 razy
Re: Instalacja gazowa w 2.0T 220KM
JA nic takiego nie odczuwam, to kwestia tylko wystrojenia gazu, mój gazownik zawsze pyta: ECO czy moc ?? zawsze wybieram moc
Re: Instalacja gazowa w 2.0T 220KM
No i LPG założone
Jak na 3dni jazdy jak narazie jestem bardzo zadowolony koszt całkowity wyszedł 3960zl wraz z nowymi świecami i dopłacałem 200zl za ponadstandardową butle w kole która jest robiona specjalnie pod te auto test niższa i szersza
Jak na 3dni jazdy jak narazie jestem bardzo zadowolony koszt całkowity wyszedł 3960zl wraz z nowymi świecami i dopłacałem 200zl za ponadstandardową butle w kole która jest robiona specjalnie pod te auto test niższa i szersza
-
- Klubowicz
- Posty: 455
- Rejestracja: 13 lut 2016, o 14:05
- Auto: BMW G31
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Poznań
- Postawił piwo: 6 razy
- Otrzymał piwo: 22 razy
Re: Instalacja gazowa w 2.0T 220KM
Możesz dokładniej podać parametry i producenta tej butli ? masz kombi czy sedana ?
Re: Instalacja gazowa w 2.0T 220KM
Hathbeck
Butla GZWMTOR POJ/ŚR 49/630
Spalanie po pierwszych 100km cykl mieszany jazda oszczędna LPG 13.8 (na kompie pokazało 13.2) dotego paliwo 2L równe na te 100km
Wiec zle nie ma
Butla GZWMTOR POJ/ŚR 49/630
Spalanie po pierwszych 100km cykl mieszany jazda oszczędna LPG 13.8 (na kompie pokazało 13.2) dotego paliwo 2L równe na te 100km
Wiec zle nie ma
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 20 maja 2018, o 09:50
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
Re: Instalacja gazowa w 2.0T 220KM
Ja założyłem zestaw Zavolli za 6 tys zł z dotryskiem benzyny. W mieście spalanie ok 11 lpg + 3 pb przy normalnej jezdzie (bez mulenia, ale tez bez szaleństw). W trasie przy 110-120km/h (tempomat) poszło 7 lpg + 2 pb, Mniej możnabyło spalić przy mniejszej prędkości. Producent gwarantuje prawidłową temp spalania, dzięki które nie wypalają się gniazda zaworów. Od roku wszystko hula i instalacja sie zwróciła. Silnik ma uczciwy przebieg 190 tys i na hamowni osiągnął 212-223 KM
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: 19 wrz 2016, o 22:36
- Auto: 2.0T
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto:
Re: Instalacja gazowa w 2.0T 220KM
Czy ktoś zakładał instalację w którymś z następujących miejsc i mógłby polecić zakład?
- Wrocław lub okolice
- Łomża lub okolice
- Warszawa (EGP ma najbliższy termin dopiero na koniec lipca)
- Wrocław lub okolice
- Łomża lub okolice
- Warszawa (EGP ma najbliższy termin dopiero na koniec lipca)
- grzegorz13
- Zapaleniec
- Posty: 1106
- Rejestracja: 13 sie 2017, o 18:33
- Auto: Insignia 4x4 v6
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Lubin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
Re: Instalacja gazowa w 2.0T 220KM
Okolice Wrocławia to Długołęka V-GAZ u nich zakładałem do V6 i jestem zadowolony i tak ich znajdziesz w necie
Ten warsztat akurat polecam i maja dobre opinie na forum lpg
Ten warsztat akurat polecam i maja dobre opinie na forum lpg
Re: Instalacja gazowa w 2.0T 220KM
Tak się kończy insignię w gazie :
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
-
- Użytkownik
- Posty: 117
- Rejestracja: 30 sty 2016, o 16:05
- Auto: Astra 2.0 cdti ST
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: WPR
Re: Instalacja gazowa w 2.0T 220KM
Tak się kończy nieprawidłowe ustawienie instalacji... A czy Insignia, czy Superb, czy Leon, wszystko jedno...
Ile razy jest tak, że ktoś się chwali że założył LPG i pali mu tyle samo gazu co Pb. A to już wtedy jest pierwszy krok do wypalenia gniazd...
Ile razy jest tak, że ktoś się chwali że założył LPG i pali mu tyle samo gazu co Pb. A to już wtedy jest pierwszy krok do wypalenia gniazd...
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 8 lut 2020, o 17:58
- Auto: Insignia 220KM
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Warszawa
Re: Instalacja gazowa w 2.0T 220KM
Koledzy, byłem ostatnio w Energy Gas Polska i pytałem o możliwość założenia instalacji gazowej do silnika A20NHT. Ku mojemu zdziwieniu usłyszałem, że nie jest to możliwe, że sterownik świruje. Mimo tego, że kilka lat temu byli głównym promotorem instalowania lpg w tym silniku, to teraz wycofują się okrakiem twierdząc, że większość co założyli musieli demontować. Twierdzą też, że z każdą instalacją, niezależnie od producenta i sterownika silnika przerabiali to samo i teraz nie widzą sposobu zainstalowania lpg, tak aby wszystko działało na dłuższą metę.
Z drugiej strony inne warsztaty nie są tak negatywnie nastawione, ale pytane o to ile instalacji założyli i ile kilometrów bezproblemowo one działały, nie byli wstanie dać sensownej odpowiedzi.
Chciałbym założyć lpg do swojego auta, ale po takim wstępie mam zdrowego cykora. Interesuje mnie instalacja IV, a najlepiej V generacji. Niestety Prins, ze swoją VI generacja (DLM), dla tego silnika się wycofał. Twierdzą jednak, że instalacja działała, ale było za małe zainteresowanie, żeby dalej je produkować. To też najchętniej założyłbym Prins V generacji.
I tu dochodzę do sedna sprawy. Czy forumowicze, którzy mają lub mieli lpg w A20NHT mogliby się podzielić swoimi doświadczeniami. Czy auto jeździło bezproblemowo, czy wręcz przeciwnie? Nadmienię tylko, że szukam doświadczeń od osób, które przejechały na instalacji co najmniej 100 tys. km lub tych, którzy ze względu na problemy wycofali się z niej wcześniej. W moim przypadku taki dystans to zaledwie 2,5 roku.
Z drugiej strony inne warsztaty nie są tak negatywnie nastawione, ale pytane o to ile instalacji założyli i ile kilometrów bezproblemowo one działały, nie byli wstanie dać sensownej odpowiedzi.
Chciałbym założyć lpg do swojego auta, ale po takim wstępie mam zdrowego cykora. Interesuje mnie instalacja IV, a najlepiej V generacji. Niestety Prins, ze swoją VI generacja (DLM), dla tego silnika się wycofał. Twierdzą jednak, że instalacja działała, ale było za małe zainteresowanie, żeby dalej je produkować. To też najchętniej założyłbym Prins V generacji.
I tu dochodzę do sedna sprawy. Czy forumowicze, którzy mają lub mieli lpg w A20NHT mogliby się podzielić swoimi doświadczeniami. Czy auto jeździło bezproblemowo, czy wręcz przeciwnie? Nadmienię tylko, że szukam doświadczeń od osób, które przejechały na instalacji co najmniej 100 tys. km lub tych, którzy ze względu na problemy wycofali się z niej wcześniej. W moim przypadku taki dystans to zaledwie 2,5 roku.
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 16 lut 2020, o 18:12
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20NFT
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Kiew
Re: Instalacja gazowa w 2.0T 220KM
Dzień dobry! Rozważam również opcję instalacji urządzeń gazowych w mojej Insigni, skontaktowałem się z Energy Gas Polska i otrzymałem tę samą odpowiedź, że obecnie nie ma instalacji gazowej dla tych silników. Moja Insignia 2012 z silnikiem A20NFT. W Kijowie znalazłem facetów, którzy są gotowi do podjęcia instalacji, oferują dwie opcje Prins i Optima, Landi Renzo.
Znalazłem ludzi z tymi samymi maszynami w sieci, którzy zainstalowali gaz ... sytuacja wygląda następująco....ci, którzy zostali zainstalowani, Landi Renyo już sprzedali swoje samochody, przejechali średnio 30-50 tysięcy kilometrów, jedna osoba, która zainstalowała się sama Prins jeździ teraz i przebieg gazu wynosi 70 000 tys. km, ale ma silnik B20.
Więc myślę, co robić dalej((((
Przepraszam za mój język polski, ponieważ tłumaczyłem za pomocą Google.
BR
Alexander
Znalazłem ludzi z tymi samymi maszynami w sieci, którzy zainstalowali gaz ... sytuacja wygląda następująco....ci, którzy zostali zainstalowani, Landi Renyo już sprzedali swoje samochody, przejechali średnio 30-50 tysięcy kilometrów, jedna osoba, która zainstalowała się sama Prins jeździ teraz i przebieg gazu wynosi 70 000 tys. km, ale ma silnik B20.
Więc myślę, co robić dalej((((
Przepraszam za mój język polski, ponieważ tłumaczyłem za pomocą Google.
BR
Alexander
-
- Nowicjusz
- Posty: 39
- Rejestracja: 29 sty 2014, o 08:51
- Auto: ----------
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto:
Re: Instalacja gazowa w 2.0T 220KM
Skontaktuj się z firmą Auto-Dakar ze stolicy, ściśle współpracują z firmą KME, według mnie powinno dać się zamontować KME Nevo Sky Direct2 do Twojego auta. Energy gaz to niestety tylko marketing, jakość mizerna.alex.nezhin pisze:...
Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 27 lut 2020, o 14:14 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum.
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 16 lut 2020, o 18:12
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20NFT
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Kiew
Re: Instalacja gazowa w 2.0T 220KM
Już się z nimi skontaktowałem, napisali mi o tej instalacji(KME SKY Direct). Z informacji uzyskanych w Internecie rozumiem, że ta instalacja jest wciąż testowana. Miałeś doświadczenie w obsłudze tej instalacji na takim silniku?