--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Zamulony A18XER 1.8 140KM z LPG
- kusterek
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: 23 cze 2014, o 09:06
- Auto: Insignia 1,8 Pb+LPG
- Kod silnika: A16XER
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
Zamulony A18XER 1.8 140KM z LPG
Witam serdecznie!
Ostatnimi czasy zakupiłem isie 1,8 w benzynie. Po przesiadce z tdi myślałem że taka mała moc to po prostu wina dużo mniejszego momentu obrotowego.Jednak po poszperaniu po necie stwierdzam, że coś jest jednak nie tak. Auto bardzo ospale reaguje na wciśnięcie gazu ( czasami żeby wyprzedzić muszę ostro zredukować na 3). Sprawdzona na kompie - błędów brak (myślałem że to jak w przypadku yerrego problem z kolektorem). W aucie założyłem gaz i reakcja taka sama na benzynie i na gazie.Dodam że auto ma 22 tys przebiegu ( poprzedni właściciel jeździł głównie w niedziel i to po mieście. Czy macie może jakieś wskazówki co można by sprawdzić i czemu dokładnie się przyglądnąć ? Czy myślicie że środek np liqui moly do przeczyszczenia układu zasilania to dobry pomysł?
Z góry dzięki za wszelkie sugestie
Ostatnimi czasy zakupiłem isie 1,8 w benzynie. Po przesiadce z tdi myślałem że taka mała moc to po prostu wina dużo mniejszego momentu obrotowego.Jednak po poszperaniu po necie stwierdzam, że coś jest jednak nie tak. Auto bardzo ospale reaguje na wciśnięcie gazu ( czasami żeby wyprzedzić muszę ostro zredukować na 3). Sprawdzona na kompie - błędów brak (myślałem że to jak w przypadku yerrego problem z kolektorem). W aucie założyłem gaz i reakcja taka sama na benzynie i na gazie.Dodam że auto ma 22 tys przebiegu ( poprzedni właściciel jeździł głównie w niedziel i to po mieście. Czy macie może jakieś wskazówki co można by sprawdzić i czemu dokładnie się przyglądnąć ? Czy myślicie że środek np liqui moly do przeczyszczenia układu zasilania to dobry pomysł?
Z góry dzięki za wszelkie sugestie
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Zamulony 1,8
Skoro przesiadłeś się z diesla na słabą benzynę, którą trzeba kręcić wysoko bo gdzieś właśnie tam ma max moment obrotowy to się nie dziw, że auto nie jedzie z dołu. Kwestia pewnie przyzwyczajenia.
Silnik benzynowy jest strasznie ciężko czymkolwiek zamulić/zapchać bo nie posiada tych wszystkich "eco problemów" co diesel.
Silnik benzynowy jest strasznie ciężko czymkolwiek zamulić/zapchać bo nie posiada tych wszystkich "eco problemów" co diesel.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
- kusterek
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: 23 cze 2014, o 09:06
- Auto: Insignia 1,8 Pb+LPG
- Kod silnika: A16XER
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
Re: Zamulony 1,8
Mam jeszcze vectra b 2,0 benzynę i śmiem twierdzić że przyspiesza dużo dużo lepiej niż insignia stąd też moje rozterki, zapomniałem też dodać że insignia pali około 12 litrów gazu i to przy większości trasy, czy to nie za dużo ?
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Zamulony 1,8
Weź pod uwagę to, że Insignia jest 300-400 kg cięższa niż ta Vectra.kusterek pisze:Mam jeszcze vectra b 2,0 benzynę i śmiem twierdzić że przyspiesza dużo dużo lepiej niż insignia
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
Re: Odp: Zamulony 1,8
Mój znajomy się przesiadl z Passata tdi 131 do zafiry 1.8 benzyna nie pamiętam 120albo 140ps i mówi że mu muli pokazał mi i patrze o 1500 obrotów i but? I max 2000 obrotów i zmienia bieg no to jak to ma jechać? Na obroty musi się wkręcić aby poczuć moc jak się nie ma turbo...kusterek pisze:Witam serdecznie!
Ostatnimi czasy zakupiłem isie 1,8 w benzynie. Po przesiadce z tdi myślałem że taka mała moc to po prostu wina dużo mniejszego momentu obrotowego.Jednak po poszperaniu po necie stwierdzam, że coś jest jednak nie tak. Auto bardzo ospale reaguje na wciśnięcie gazu ( czasami żeby wyprzedzić muszę ostro zredukować na 3). Sprawdzona na kompie - błędów brak (myślałem że to jak w przypadku yerrego problem z kolektorem). W aucie założyłem gaz i reakcja taka sama na benzynie i na gazie.Dodam że auto ma 22 tys przebiegu ( poprzedni właściciel jeździł głównie w niedziel i to po mieście. Czy macie może jakieś wskazówki co można by sprawdzić i czemu dokładnie się przyglądnąć ? Czy myślicie że środek np liqui moly do przeczyszczenia układu zasilania to dobry pomysł?
Z góry dzięki za wszelkie sugestie
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
- szogi84
- Użytkownik
- Posty: 331
- Rejestracja: 9 kwie 2014, o 00:17
- Auto: Insignia 2.0 benzyna
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
Re: Zamulony 1,8
Dokladnie tak jak koledzy wyżej piszą 1,8 to muł bez turbo ido tego masz gaz który też muli auto lukaj na obroty i pamietaj o masie auta
Przyzwyczaj sie do emeryckiej jazdy albo zmien auto
Przyzwyczaj sie do emeryckiej jazdy albo zmien auto
- kusterek
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: 23 cze 2014, o 09:06
- Auto: Insignia 1,8 Pb+LPG
- Kod silnika: A16XER
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
Re: Zamulony 1,8
Może i faktycznie za dużo wymagam od tego silnika, ale z tego że auto benzynowe potrzebuje dużych obrotów doskonale zdaję sobie sprawę. Wydaje mi się jednak że od 3500 coś powinno się już dziać z silnikiem i powinien jakoś jechać a nie zastanawiać się do około 4500 żeby jakoś przyspieszyć. Dzięki wojtassss za pocieszenie
-
- Użytkownik
- Posty: 332
- Rejestracja: 26 kwie 2013, o 09:08
- Auto: Seat Altea
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
Re: Zamulony 1,8
Nie porównuj tych dwóch aut bo to zupełnie inna bajka. VB 2.0 zapitalala równo i spokojnie objeżdża ta insignie. Inna waga inne kola i w ogóle rozmiary.kusterek pisze:Mam jeszcze vectra b 2,0 benzynę i śmiem twierdzić że przyspiesza dużo dużo lepiej niż insignia
- szogi84
- Użytkownik
- Posty: 331
- Rejestracja: 9 kwie 2014, o 00:17
- Auto: Insignia 2.0 benzyna
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
Re: Odp: Zamulony 1,8
Dziś wpadł mi w ręce auto świat z artykulem o insigni i wyczytalem ze gaz w 1,8 to raczej malo dobre rozwionzanie bo silnik nie jest przystosowany do gazu, nie jest wzmocniony tak jak np. szewrolecie
Tak więc 1,8 plus instalacja slabej jakości moze równać sie nie tylko slabe osiągi ale i klopoty
Oczywiscie życzę bezawaryjnosci i szerokosci;)
Tak więc 1,8 plus instalacja slabej jakości moze równać sie nie tylko slabe osiągi ale i klopoty
Oczywiscie życzę bezawaryjnosci i szerokosci;)
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Odp: Zamulony 1,8
Ten miesięcznik jest tyle warty, że szkoda gadać.szogi84 pisze:Dziś wpadł mi w ręce auto świat z artykulem o insigni
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
- kusterek
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: 23 cze 2014, o 09:06
- Auto: Insignia 1,8 Pb+LPG
- Kod silnika: A16XER
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
Re: Zamulony 1,8
A więc do rzeczy
Autko z racji tego iż poprzedni właściciel używał go rzadko i na niedługich trasach było totalnie zamulone. Po moich usilnych staraniach ( jazda na obrotach do 4500-5500 obrtów) auto odzyskało swój wigor. Do tego gazownik zrobił mapę do stanu zamulonego więc muliło takze na gazie. Teraz po zrobieniu nowej mapy wtrysków gazu po odmuleniu autko zapindala tak samo na benzynie jak i na gazie. Dzięki wszystkim za porady i sugestie, bo teraz isia jednak może konkurować z moją starą vectrą
Autko z racji tego iż poprzedni właściciel używał go rzadko i na niedługich trasach było totalnie zamulone. Po moich usilnych staraniach ( jazda na obrotach do 4500-5500 obrtów) auto odzyskało swój wigor. Do tego gazownik zrobił mapę do stanu zamulonego więc muliło takze na gazie. Teraz po zrobieniu nowej mapy wtrysków gazu po odmuleniu autko zapindala tak samo na benzynie jak i na gazie. Dzięki wszystkim za porady i sugestie, bo teraz isia jednak może konkurować z moją starą vectrą
- yerry
- Prezes ICP
- Posty: 6069
- Rejestracja: 23 maja 2013, o 22:43
- Auto: Insignia B GS
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=8653
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 26 razy
- Otrzymał piwo: 86 razy
- Kontakt:
Re: Zamulony 1,8
No to super
Teraz jeszcze drobny tuning, te 15 kucy więcej i jazda
http://www.chiptuning-giessen.de/de/OPE ... ing-System
Teraz jeszcze drobny tuning, te 15 kucy więcej i jazda
http://www.chiptuning-giessen.de/de/OPE ... ing-System
Moje prace: HMI2.5 i Android Auto: HMI2.5 w IntelliLink MY2014-15 Bluetooth: Bluetooth CD300 CD400 CD500 DVD800 NAVI600 NAVI900 Aktualizacja Android Auto
https://insipro.pl/
https://insipro.pl/
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 27 lip 2018, o 06:24
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
Re: Zamulony A18XER 1.8 140KM z LPG
Ja miałem też taki problem. 1.8 z LPG. Mimo ze przejechane tylko 100 tyś to nie miał mocy, przy czym 90 tys tylko benzyna. Nie reagował wcale na gaz, no chyba, że wcisnalem go delikatnie. Problem był że zbyt małymi łzami zaworowymi. Po wymianie szklanek koszt 1200 zł odzyskał moc i na gazie i na benzynie. Więc moja rada, sprawdź luzy zaworowe