--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Tuning mechaniczny 2.0 CDTI

Pobo1315

Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI

Post autor: Pobo1315 » 30 wrz 2015, o 18:49

Na pewno miał na myśli to o czym pisze kmy. Mi mechanik tez zwrócił na to uwagę i wymieniłem uszczelkę przy 201000.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
dragi
Użytkownik
Posty: 248
Rejestracja: 18 lip 2014, o 21:04
Auto: Insignia 2.0 160KM
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2011
Miasto: Gdańsk
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI

Post autor: dragi » 30 wrz 2015, o 22:04

O uszczelce już się naczytałem i tez się przymierzam do wymiany mimo iż wszystko jest ok.
Z tematu o uszczelce doczytałem się dwóch sprzecznych rzeczy. Jedni pisali ze ta uszczelka jest za 50 zl w ASO i znajduje się w pompie olejowej a inni ze kosztuje około 120zl i jest właśnie na polaczeniu miski.

W końcu o która chodzi uszczelkę?

Pobo1315

Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI

Post autor: Pobo1315 » 30 wrz 2015, o 22:10

Chodzi o uszczelkę łącząca miskę olejowa ze smokiem. Ja płaciłem w ASO Swarzedz 68 zł.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
k.olix
Klubowicz
Posty: 877
Rejestracja: 21 paź 2014, o 20:49
Auto: Insignia 2.0 160PS
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Kraków
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 7 razy

Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI

Post autor: k.olix » 30 wrz 2015, o 23:24

Uszczelka smoka nr 306377000 w serwisie ok. 60zł oraz uszczelniacz do miski olejowej ok. 70zł.
Krzysztof

Awatar użytkownika
Alex
Zapaleniec
Posty: 2570
Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
Auto: Peugeot 508
Rok produkcji: 2017
Miasto: Iława
Otrzymał  piwo: 7 razy

Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI

Post autor: Alex » 1 paź 2015, o 07:54

Ja wiem natomiast, że ma ona numery GM: 55589549; Opel: 646125 i wygląda tak:

Obrazek

Natomiast uszczelka o nr GM: 306377000 i wygląda tak:

Obrazek

Obrazek

To jak w końcu i która jest tą właściwą ?
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014

Awatar użytkownika
k.olix
Klubowicz
Posty: 877
Rejestracja: 21 paź 2014, o 20:49
Auto: Insignia 2.0 160PS
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Kraków
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 7 razy

Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI

Post autor: k.olix » 1 paź 2015, o 08:51

A to nie te same uszczelki? Kupowałem w serwisie i miałem ten numer co pisałem, ale też była na takim czerwonym plastiku (transportowy żeby się chyba nie odkształciła). Ogólnie wyglądała tak samo jak ta na dolnych zdjęciach. Trzeba popytać w serwisie może wypuścili jakąś nowszą o innym numerze?
Krzysztof

Awatar użytkownika
dragi
Użytkownik
Posty: 248
Rejestracja: 18 lip 2014, o 21:04
Auto: Insignia 2.0 160KM
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2011
Miasto: Gdańsk
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI

Post autor: dragi » 1 paź 2015, o 10:12

Panowie na dniach jadę do ASO na wymianę oringu przy bagnecie bo leciutko się poci to przy okazji podpytam o ta uszczelkę.

-- 11 paź 2015, o 10:04 --

Panowie w Aso powiedzieli mi ze usługa czyszczenia smoka i wymiany uszczelki to koszt w granicach 380 - 780 zł
Jeśli jest 4x4 to bliżej górnej kwoty, jeśli skrzynia automat to również bliżej górnej kwoty i najgorsza sprawa. Jeśli nie ma wzierników do śrub i okaże się ze trzeba wyciągać skrzynie to na bak 780zl tak mi wczoraj powiedzieli.
Ja nie mam 4x4 i mam automat facet oszacował koszt z uszczelka na około 450 zł jeśli jednak okaże się ze niema tych wzierników do odkręcenia śrub (nie pamiętam tylko od czego) to musza wywalać skrzynie i wtedy to jest te 780zl.

Pytanie do was (którzy już wymienili uszczelkę) auto 2011 automat 2.0cdti czy ściągaliście skrzynie czy były te nieszczęsne wzierniki ??

Mnichu

Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI

Post autor: Mnichu » 30 paź 2015, o 17:35

@dragi - Wymieniałem w 2011 2.0cdti automat - nie trzeba nic ze skrzynią robić. Wystarczy wykręcić wydech i jest dostęp do miski olejowej.

vonito

Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI

Post autor: vonito » 9 lis 2015, o 20:13

moim zdaniem brak sensu w pompowanie tuningu fury z tak małą mocą....
zbyt duży wydatek do zbyt małych efektów
do tego słaby automat który padnie przy dużej mocy i kolejne koszta....
na Twoim miejscu zrobiłbym wirusa moc +20% i to wszystko....
osiągniesz moc rzędu 190 KM jeśli masz zdrowy silnik....to da Ci się cieszyć żwawszym samochodem z zauważalnie lepszym momentem obrotowym, lepsze wyprzedzanie...ciut mniejsze spalanie...(przy normalnej jeżdzie) za niewielkie pieniądze...
to najlepsza opcja.... ;)

Awatar użytkownika
Engine
Zapaleniec
Posty: 4602
Rejestracja: 14 wrz 2014, o 10:53
Auto: BMW F10 525D xDrive
Rok produkcji: 2015
Miasto: Śląsk
Otrzymał  piwo: 7 razy
Kontakt:

Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI

Post autor: Engine » 10 lis 2015, o 09:23

No niestety ale w dzisiejszych czasach diesle ogromnych mocy nie mają i trzeba robić na tym, na czym jest możliwość.

Karol Więc gadanie czy jest to bardziej opłacalne czy mniej zostawmy do namysłu właścicielowi auta, który takie modyfikacje wykonuje ;)

Wysłano z Sony Xperia Z3 przez Tapatalk

vonito

Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI

Post autor: vonito » 11 lis 2015, o 20:33

jeśli chodzi o diesle to jak najbardziej są mocne...i szybsze od benzyn z podobną mocą.... polecam TDI bi...316 kucy ;)
ja mam w swoim 280....
przestrzegam jedynie autora tematu żeby nie popełnił błędu
silnik fiata...skrzynia fiata....
i dużo większa moc...zły kierunek....
miałem znajomego który zrobił tak w A6 3.0 TDI...
wydech....turbo...IC i moc pod 350 kucy...skrzynia klękła pierwsza...a limiter jest na 600 niutków ;)
mody na kilkanaście tysi...
tylko po co ?
takie luźne i życzliwe przemyślenia... ;)

norbi333
Ekspert
Posty: 5128
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI

Post autor: norbi333 » 11 lis 2015, o 21:09

edit.
A tak dokładniej to co niby masz i jakieś filmiki z przyśpieszeń?
Ostatnio zmieniony 11 lis 2015, o 22:11 przez Engine, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Nie cytuj posta pod postem - Regulamin!

vonito

Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI

Post autor: vonito » 11 lis 2015, o 21:18

ja mam audi...3.0 Tdi
i ani jednego filmiku...
nie jestem fanem ani maniakiem przyśpieszeń od zera...
3.0 w c6 nie ma spektakularnych przyśpieszeń... ale nowe C7 z bi....ma 4.9 do setki....bez wirusa....
u siebie modyfikowałem program kilka razy....nie dopłacając...stąd polecam Goodhope...
ostatnia zmiana dotyczyła 5 biegu... nikt na nich nie hamuje samochodu....
a okazało sie że audi kastruje samochody na tym biegu ucinając moment....i moc....
po zmianach nawet prz 190 i wciśnięciu gazu skrzynia redukuje z 6 na 5....
taka ciekawostka....

norbi333
Ekspert
Posty: 5128
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI

Post autor: norbi333 » 11 lis 2015, o 22:08

[quot]edit.[/quote]
A piszesz ,że są szybsze od benzyn.Chętnie bym z Tobą swoją Insignią.
edit.
Na papierze.Na filmikach wychodzi 5,1 s
Ostatnio zmieniony 11 lis 2015, o 22:12 przez Engine, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem - Regulamin!

vonito

Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI

Post autor: vonito » 11 lis 2015, o 22:32

piszę że diesle w porównaniu do benzyn o podobnej mocy są szybsze bo tak jest. ...
3.0 Tfsi 333 kuce 5.2
3.0 Tdi 326 kucy 4.9
;)
nie piszę o tuningu tylko o serii
przykład

Awatar użytkownika
Alex
Zapaleniec
Posty: 2570
Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
Auto: Peugeot 508
Rok produkcji: 2017
Miasto: Iława
Otrzymał  piwo: 7 razy

Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI

Post autor: Alex » 11 lis 2015, o 23:03

Diesel zyska na starcie bo ma więcej niuta, natomiast benzyna przebije go na prędkości maksymalnej. Dla mnie tyle w temacie.
Baaaaardzo mocny diesel xDrive vs. sportowe M3, auta z tej samej serii ;)
https://www.youtube.com/watch?v=4Z9uhRe6wm4

Przeprogramowany sterownik w Audi 280 KM vs seryjne BMW 272 KM.
https://www.youtube.com/watch?v=drNFgLCa-H0

Takich porównań i filmików jest w necie multum.
Ostatnio zmieniony 11 lis 2015, o 23:15 przez Alex, łącznie zmieniany 1 raz.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014

Awatar użytkownika
Engine
Zapaleniec
Posty: 4602
Rejestracja: 14 wrz 2014, o 10:53
Auto: BMW F10 525D xDrive
Rok produkcji: 2015
Miasto: Śląsk
Otrzymał  piwo: 7 razy
Kontakt:

Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI

Post autor: Engine » 11 lis 2015, o 23:10

Chłopaki, to temat dotyczący porad i rozmów o możliwościach tuningu silnika 2.0 CDTI, a nie porównywania które auto będzie szybsze. Także proszę o powrót do tematu.

vonito

Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI

Post autor: vonito » 12 lis 2015, o 09:51

Alex pisze:Baaaaardzo mocny diesel xDrive vs. sportowe M3, auta z tej samej serii
https://www.youtube.com/watch?v=4Z9uhRe6wm4
no i kto wygrał ? (Grabarz ma popielate BMW) :D :D :D
Alex pisze:Diesel zyska na starcie bo ma więcej niuta, natomiast benzyna przebije go na prędkości maksymalnej. Dla mnie tyle w temacie
nie ma to znaczenia...mój ma ograniczenie na 250 i do niego dochodzi :)

ale ok Engine ma rację robimy OT
ja diesla zupełnie nie bronię... nie o tym chciałem mówić.... tylko tak jak w temacie...
jeśli ktoś chce włozyć w silnik kilkanaście tysi....to lepeij kupić taki który ma moc a jego podzespoły zniosą większe przeciążenia....np. slrzynia 600-700 niutków...
nie warto zaczynać modów ze skrzynią która ma ograniczenie na 450 niutków...
trzeba będzie ja również wymienić...
tarcze są takie same jak u mnie w moto...32mm i tez mam dwie...z przodu..i pewnie tyle samo tłoczków a waga 350 kg zaledwie:)
..więc do dużych prędkości i takiej masy się zupełnie nie nadają te z Insigni...
delikatnie więc sugeruję że Insignia 2.0 CDTI to nie materiał na sportowe mody...
trzeba w niej wymieniać dosłownie wszystko....z dolotu...wylotu...zawieszenia....cały układ hamulcowy...skrzynia i sprzęgło...

za to zrobienie wirusa za 1200 zł... zmiana mocy na 190 kucy bez innych ingerencji....jak najbardziej polecam...
każdy samochó z turbiną powinien dostać mądrego wirusa :)

Awatar użytkownika
Cinek
Użytkownik
Posty: 610
Rejestracja: 27 kwie 2013, o 06:20
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2012
Miasto: Belgia, czasami Katowice
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI

Post autor: Cinek » 12 lis 2015, o 10:17

Vonito skrzynie są oplowskie a nie Fiata.

vonito

Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI

Post autor: vonito » 12 lis 2015, o 10:24

Cinek pisze:edit
no to git :) ja mam automat i przyznam że jestm zadowolny z jego płynności...
tylko nie wiem czemu akurat w mojej wersjo Opel mówi....nie wymieniać oleju ! .... :o
Audi podobnie psuje swoje tiptroniki ;)
Ostatnio zmieniony 12 lis 2015, o 10:40 przez yerry, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum.

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”