--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Chip tunning, dpf, egr, klapy warto co zrobić?
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 18 lis 2019, o 07:57
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Warszawa
Re: Chip tunning, dpf, egr, klapy warto co zrobić?
Ja mam obecnie 230 tysiecy, sprzęgła nie robiłem ale też żadnych objawów niepokojących jak narazie nie zauważyłem. A jaką teraz masz moc i moment w aucie???
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 18 lis 2019, o 07:57
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Warszawa
Re: Chip tunning, dpf, egr, klapy warto co zrobić?
A jaki to koszt mniej więcej jest? Sprzęgło +dwu masa
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8971
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: Chip tunning, dpf, egr, klapy warto co zrobić?
Szybko ten dwumas i sprzęgło. Mam za tysiaka 200k i wszystko seria prócz mocypatryk78 pisze: ↑18 lis 2019, o 17:39Nic a nic. Kupiłem przy przebiegu 90 tyś (PL) Chwilę potem wymieniłem profilaktycznie olej w skrzyni. Obecnie 137 tysięcy i ze skrzynią nic się nie dzieje. Natomiast wymieniłem sprzęgło i dwumas w tym roku na wiosnę. Sprzęgło się ślizgało więc trzeba było wysupłać monety. Objawy pojawiały się zanim zrobiłem chip więc raczej podniesienie mocy tego nie spowodowało a czy przyspieszyło zużycie sprzęgła hmm? Kto wie, może? Tak czy inaczej jestem zadowolony z mojej taczki, demonem prędkości nie jest ale na autobanie mogę już konkurować z najszybszymi samochodami w Polsce (to te co mają kurę na masce od Fabi, Rapida do Octavii)do Superba nie stawiam w szranki bo to tylko OPC da radę
Widocznie poprzednik w Twoim aucie nie umiał jeździć klakierem w manualu
Jego wykres jest 10 grudnia wstawiony to możesz Jacek poszukać.
- Krzychu99
- Użytkownik
- Posty: 523
- Rejestracja: 12 maja 2019, o 12:41
- Auto: Kura
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Bielsko-Biała
- Postawił piwo: 11 razy
- Otrzymał piwo: 17 razy
Re: Chip tunning, dpf, egr, klapy warto co zrobić?
@marcin a co tu do umienia? Starczy nie deptać na niskich obrotach. W z19dth miałem 430nm, 280kkm nalotu i nie było żadnych problemów ze sprzęgłem.
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 18 lis 2019, o 07:57
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Warszawa
Re: Chip tunning, dpf, egr, klapy warto co zrobić?
To chyba przełamie się w końcu i zrobię tego chipa.trudno co będzie. Mam nadzieję że za chwilę nie odezwie się sprzęgło lub skrzynia
- marcinmg
- Użytkownik
- Posty: 329
- Rejestracja: 17 lip 2015, o 22:25
- Auto: Insignia BiTurbo ST
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: mazowieckie
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Chip tunning, dpf, egr, klapy warto co zrobić?
Spokojnie, mi poszło sprzęgło przy ok. 210 tys, bez żadnych wcześniejszych objawów, więc to tylko kwestia czasumazmarcin pisze: Szybko ten dwumas i sprzęgło. Mam za tysiaka 200k i wszystko seria prócz mocy
- patryk78
- Użytkownik
- Posty: 246
- Rejestracja: 1 paź 2018, o 12:19
- Auto: opel insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Gniezno
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: Chip tunning, dpf, egr, klapy warto co zrobić?
Koszt kpl to w moim przypadku było 4 koła. Ogólnie to byłem mocno zdziwiony ponieważ ostatnie moje 3 auta to były klekoty z przebiegiem grubo powyżej 250 tyś i nigdy nie musiałem wymieniać sprzęgła a tu taka niespodzianka no ale odpukać od tego czasu nic się nie dzieje co prawda przebieg też żaden ale jak wejdziesz na grupy FB to się włos jeży jeśli ktoś ma.
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 21 cze 2020, o 22:33
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Watford
Re: Chip tunning, dpf, egr, klapy warto co zrobić?
Witam. Mam pare pytań i chciał bym usłyszeć jakie są doświadczenia z podniesieniem mocy w 2.0 ecoflex 96kw (130km).
Posiadam VAUXHALL INSIGNIA (OPEL) SRI NAV VX CDTIECO SS
Auto rocznik 2013 przebieg 73000 mil (117000km)
Przebieg rzeczywisty bo jestem pierwszym właścicielem od nowości. Tydzień temu w aucie został wymieniony cały rozrząd pompa wody pasek klinowy wszystkie rolki. Został zrobiony full service
Wszystkie filtry olej. Sprzęgło Wraz z kołem dwumasowych wymieniane na nowe. Jestem umówiony z profesjonalnym garażem który specjalizuje sie w podnoszeniu mocy silnika, usłyszałem ze bez problemu mogą podnieść na 185-190km / 4000Nm. Pytanie miał ktoś juz w swojej Insigni taką modyfikacje i po zrobieniu cieszył sie długa i bezproblemowa jazdą? Jest szansa zrobić następne 100000tyś przebiegu przy rozsądnej eksploatacji?
Z góry dziękuje za opinie i doświadczenie.
Posiadam VAUXHALL INSIGNIA (OPEL) SRI NAV VX CDTIECO SS
Auto rocznik 2013 przebieg 73000 mil (117000km)
Przebieg rzeczywisty bo jestem pierwszym właścicielem od nowości. Tydzień temu w aucie został wymieniony cały rozrząd pompa wody pasek klinowy wszystkie rolki. Został zrobiony full service
Wszystkie filtry olej. Sprzęgło Wraz z kołem dwumasowych wymieniane na nowe. Jestem umówiony z profesjonalnym garażem który specjalizuje sie w podnoszeniu mocy silnika, usłyszałem ze bez problemu mogą podnieść na 185-190km / 4000Nm. Pytanie miał ktoś juz w swojej Insigni taką modyfikacje i po zrobieniu cieszył sie długa i bezproblemowa jazdą? Jest szansa zrobić następne 100000tyś przebiegu przy rozsądnej eksploatacji?
Z góry dziękuje za opinie i doświadczenie.
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 21 cze 2020, o 22:33
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Watford
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 21 cze 2020, o 22:33
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Watford
Re: Chip tunning, dpf, egr, klapy warto co zrobić?
Skrzynia F40/ miałem na myśli 400Nm wiedzę że nie za bardzo można sie tu coś dowiedzieć
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8971
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: Chip tunning, dpf, egr, klapy warto co zrobić?
Bardzo dużo można się dowiedzieć tutaj, wystarczy poszukać w lupce .
-
- Forumowicz
- Posty: 50
- Rejestracja: 28 gru 2020, o 13:04
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Chip tunning, dpf, egr, klapy warto co zrobić?
Skrzynia F40 ma w specyfikacji o ile pamiętam 400Nm zadaną wytrzymałość, ale są projekty na 500+ Nm.
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8971
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: Chip tunning, dpf, egr, klapy warto co zrobić?
Jasne na 400 , a A20DTR ma tyle w serii w tej skrzyni.
-
- Forumowicz
- Posty: 50
- Rejestracja: 28 gru 2020, o 13:04
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Chip tunning, dpf, egr, klapy warto co zrobić?
No właśnie. Dlatego o ile nie jest to M32, można z relatywnie dużą rezerwą podnosić parametry.
https://en.wikipedia.org/wiki/GM_F40_transmission
...The F40 is cast in aluminum, and weighs 124 pounds (56.2 kg). It has been certified for up to 295 ft-lb ( 400 Nm) of engine torque
https://en.wikipedia.org/wiki/GM_F40_transmission
...The F40 is cast in aluminum, and weighs 124 pounds (56.2 kg). It has been certified for up to 295 ft-lb ( 400 Nm) of engine torque