--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Chip tunning, dpf, egr, klapy warto co zrobić?
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 9022
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 117 razy
Re: Chip tunning, dpf, egr, klapy warto co zrobić?
Łatwo sprawdzić jak Twoja dmucha bez gumy
Pewnie tak samo bo porównywaliśmy maks ciśnienia
Moja może troszkę w innym zakresie obrotów.
Pewnie tak samo bo porównywaliśmy maks ciśnienia
Moja może troszkę w innym zakresie obrotów.
- Lewel
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: 18 kwie 2018, o 08:53
- Auto: BiTurbo ST lift
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: KRK
Re: Chip tunning, dpf, egr, klapy warto co zrobić?
BiTurbo pierwsze zatrzyma Cię EGT, chyba że zdecydujesz się "odetkać" ukł wydechowy
- Blest
- Użytkownik
- Posty: 411
- Rejestracja: 2 lip 2017, o 19:35
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Oka
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Chip tunning, dpf, egr, klapy warto co zrobić?
Siema czy ktoś robił chip w silniku b20dth 170km? Czy mógłbym napisać ile osiągnął wzrostu mocy?
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 9022
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 117 razy
Re: Chip tunning, dpf, egr, klapy warto co zrobić?
Widziałem wykresy, i powiem że bardzo różne tak jak w pozostałych silnikach.
Średnia 220 i 450
Średnia 220 i 450
-
- Użytkownik
- Posty: 106
- Rejestracja: 1 cze 2019, o 19:39
- Auto: Insignia 2010 HB
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Dąbrowa Gónicza
Re: Chip tunning, dpf, egr, klapy warto co zrobić?
Moja 9 letnia 150 kkmTuneFORCE pisze: ↑8 sie 2017, o 21:28Niestety Insignie powoli sie starzeją, a o 450Nm to można pomarzyć tylko w zdrowym i świeżym samochodzie
-
- Użytkownik
- Posty: 400
- Rejestracja: 3 mar 2015, o 05:45
- Auto: insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Chip tunning, dpf, egr, klapy warto co zrobić?
Panowie jakie doładowanie macie ustawione w swoich bi turbo przed i po chipie
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 9022
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 117 razy
Re: Chip tunning, dpf, egr, klapy warto co zrobić?
Jakie było fabryczne powinno gdzieś pisać. W aplikacjach pokazuje porównywalnie z tymi co bez wirusa.
-
- Użytkownik
- Posty: 400
- Rejestracja: 3 mar 2015, o 05:45
- Auto: insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Chip tunning, dpf, egr, klapy warto co zrobić?
to prawda że u was doładowanie max dochodzi do 3,4 ?
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 122 razy
Re: Chip tunning, dpf, egr, klapy warto co zrobić?
W aplikacji od Pinga pokazuje doładowanie trochę powyżej 300 kPa (315 kPa widziałem szczytowo) - dla BiTurbo BEZ wirusa.
A po to nie pomogę
Piszę oczywiście o wartościach "brutto" (czyli bez odejmowania ciśnienia atmosferycznego).
A po to nie pomogę
Piszę oczywiście o wartościach "brutto" (czyli bez odejmowania ciśnienia atmosferycznego).
Pozdrawiam, Michał
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)
- fuli
- Użytkownik
- Posty: 281
- Rejestracja: 11 lis 2014, o 21:50
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Polska
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Chip tunning, dpf, egr, klapy warto co zrobić?
Mój tuner mówił że nie ruszał doładowania. Jest tyle ile w oryginale. Na apce do 303 dochodzi.
Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 9022
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 117 razy
Re: Chip tunning, dpf, egr, klapy warto co zrobić?
Pewnie stąd nasza różnica w egt masz więcej stopni pisałeś.
-
- Użytkownik
- Posty: 400
- Rejestracja: 3 mar 2015, o 05:45
- Auto: insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Chip tunning, dpf, egr, klapy warto co zrobić?
dzięki panowie
ktoś próbował map sensor z bi zaprogramować do zwykłej turbo i zwiększyć ciśnienie właśnie do 3,4
ktoś próbował map sensor z bi zaprogramować do zwykłej turbo i zwiększyć ciśnienie właśnie do 3,4
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 122 razy
Re: Chip tunning, dpf, egr, klapy warto co zrobić?
To jest tylko czujnik ciśnienia doładowania. Ma szerszy zakres pomiarowy niż ten do nie-Bi. Niesądzę, żeby się dało oszukiwać jego odczyty. A nawet jeśli, to jedynym skutkiem będzie check engine i błąd niskiego doładowania
Aczkolwiek to tylko moje przemyślenia...
Aczkolwiek to tylko moje przemyślenia...
Pozdrawiam, Michał
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)
-
- Użytkownik
- Posty: 400
- Rejestracja: 3 mar 2015, o 05:45
- Auto: insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Chip tunning, dpf, egr, klapy warto co zrobić?
Witam może ktoś z Was sprawdzić ile ma powietrza na 3 4 biegu 3000 do 3500 obrotów ?
Dodano po 3 minutach:
Dodano po 3 minutach:
Ale czy ten czujnik nie blokuje możliwości zwiększenia doładowania ? ja mam bez bi i mój czujnik ogranicza pałowanie do 2.8 gdyby zaprogramował ten z bi to można by było podnieść ciśnienie do 3.4 przy max obciążeniu to może by przełożyło się na przedłużeniu max mocy w większym zakresie obrotów
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 18 lis 2019, o 07:57
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Warszawa
Re: Chip tunning, dpf, egr, klapy warto co zrobić?
Witam. Chciałbym dowiedzieć się coś więcej o chip tuning insigni 130Km. Skrzynia niestety M32 przebieg 230 tysięcy. Ktoś ma zrobiony chip tuning i jak to wygląda?
- patryk78
- Użytkownik
- Posty: 246
- Rejestracja: 1 paź 2018, o 12:19
- Auto: opel insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Gniezno
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: Chip tunning, dpf, egr, klapy warto co zrobić?
Ja mam 130km i m32 i chipa zrobiłem w Poznaniu przy przebiegu ok. 100 tysięcy. Wrzucałem tu nawet kilka postów.
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 18 lis 2019, o 07:57
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Warszawa
- patryk78
- Użytkownik
- Posty: 246
- Rejestracja: 1 paź 2018, o 12:19
- Auto: opel insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Gniezno
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: Chip tunning, dpf, egr, klapy warto co zrobić?
Nic a nic. Kupiłem przy przebiegu 90 tyś (PL) Chwilę potem wymieniłem profilaktycznie olej w skrzyni. Obecnie 137 tysięcy i ze skrzynią nic się nie dzieje. Natomiast wymieniłem sprzęgło i dwumas w tym roku na wiosnę. Sprzęgło się ślizgało więc trzeba było wysupłać monety. Objawy pojawiały się zanim zrobiłem chip więc raczej podniesienie mocy tego nie spowodowało a czy przyspieszyło zużycie sprzęgła hmm? Kto wie, może? Tak czy inaczej jestem zadowolony z mojej taczki, demonem prędkości nie jest ale na autobanie mogę już konkurować z najszybszymi samochodami w Polsce (to te co mają kurę na masce od Fabi, Rapida do Octavii)do Superba nie stawiam w szranki bo to tylko OPC da radę