--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

A20DTH i 500Nm

norbi333
Ekspert
Posty: 5124
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: norbi333 » 8 mar 2018, o 11:27

U mnie jakoś i seria płaska była,ale może dlatego ,bo biturbo

P405
Zapaleniec
Posty: 3155
Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
Auto: Insignia CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Leszno
Otrzymał  piwo: 27 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: P405 » 8 mar 2018, o 11:39

No po to jest biturbo, żeby od samego dołu dmuchało.

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

karol307
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 31 paź 2015, o 19:34
Auto: Insignia SW
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto: otwock

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: karol307 » 8 mar 2018, o 21:12

Byłem u heko on stroił

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8945
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: mazmarcin » 8 mar 2018, o 21:35

Ale to było w 2013?

Robert KOTYCKI

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: Robert KOTYCKI » 9 mar 2018, o 12:45

W dniu wczorajszym z okazji 8 marca :D zafundowałem swojej czarnulce poranną kąpiel ;) i przejażdżkę do SPA ! po pierwszym hamowaniu seria wypadła 166 i 409 po SPA Sebastianowi moja Inzi wykreciła 206 i 491 dla bezpieczeństwa dla sprzęgła i dwumasy kolejna próba i wykręciła 204,5 i 481,6 myślę ,że wynik fajny. Wielki szacun dla kolegi Sebastiana z HAZZAX NYSA za skilla. Wcześniej było się czym odpychać a po modzie to już (żartów nie ma)CZYSTA FRAJDA ! .Myślę ,że szkoda dwumasy auto ciężkie a pińcet ! było w realnym zasięgu ale czy warto ! 8-)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8945
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: mazmarcin » 9 mar 2018, o 12:48

Jaki masz przebieg?

Wysłane z mojego F5121 przy użyciu Tapatalka

Robert KOTYCKI

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: Robert KOTYCKI » 9 mar 2018, o 12:58

Kupiłem jak miała 64 000 obecnie mam 87 z groszem :lol: zupka zwykły ON + Archoil 6900 D-max lepiej niż Shel V-power widzę po wypalaniu DPF wcześniej dpf wypalał mi się w cyklu mieszanym bo tak jeżdzę co 300 km a po zmianie na Archoila po 1100 -1200 km zupa + seria dała kopa i Sebastian zrobił to co potrafi najlepiej :lol:

kjk12
Użytkownik
Posty: 399
Rejestracja: 3 mar 2015, o 05:45
Auto: insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto:
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: kjk12 » 9 mar 2018, o 14:09

491 to ładny wyniki

Robert KOTYCKI

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: Robert KOTYCKI » 9 mar 2018, o 14:31

500 Tylko po co ? max prędkość nie wzrośnie zamiar był taki :D 200 /450 do pracy mam 50 km 5 chłopa każdy po stówie toż to ponad 2 tony z hakiem ! rano każdy się spieszy teraz to czuje ,że się odpycham :lol: wyprzedzanie to przyjemność nie strach ]:->.

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8945
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: mazmarcin » 9 mar 2018, o 20:38

Robert KOTYCKI pisze:Kupiłem jak miała 64 000 obecnie mam 87 z groszem :lol: zupka zwykły ON + Archoil 6900 D-max lepiej niż Shel V-power widzę po wypalaniu DPF wcześniej dpf wypalał mi się w cyklu mieszanym bo tak jeżdzę co 300 km a po zmianie na Archoila po 1100 -1200 km zupa + seria dała kopa i Sebastian zrobił to co potrafi najlepiej :lol:
Nie ma szans na taką różnicę w przebiegu między wypalaniami przez jakiś dodatek do paliwa.

Robert KOTYCKI

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: Robert KOTYCKI » 9 mar 2018, o 20:45

mazmarcin pisze:Nie ma szans na taką różnicę w przebiegu między wypalaniami przez jakiś dodatek do paliwa
możesz kolego jaśniej bo nie bardzo rozumiem

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8945
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: mazmarcin » 9 mar 2018, o 20:50

Niemożliwe że przez dodatek do paliwa Ci się zwiększył przebieg między wypalaniami z 300 do ponad 1000 przez jakiś dodatek do paliwa, ale to nie o tym ten temat.

P405
Zapaleniec
Posty: 3155
Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
Auto: Insignia CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Leszno
Otrzymał  piwo: 27 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: P405 » 9 mar 2018, o 21:01

Teraz przez zimę egr jest cały czas zamknięty. Przebiegi między wypaleniami są większe. Do tego dochodzi paliwo bez bio syfu. I kwestia kto jakie odcinki pokonuje. Normalnie robię ok 800 km między wypaleniami wokół komina. Wypalanie do 20%. Wystarczy trochę trasy i wygląda tak jak na zdjęciu, że w trasie zimą można zrobić ponad 3 tysiące między wypaleniami. Obrazek

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8945
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: mazmarcin » 9 mar 2018, o 21:05

No tak ale różnica przez jakiś dodatek do paliwa ?
Też w zimie więcej robię między wypaleniami. Ale z 300 do ponad 1000 przy tej samej jeździe?
Już 7 rok mam auto z dpf i takiego cudu chyba nikt nie wymyślił.

P405
Zapaleniec
Posty: 3155
Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
Auto: Insignia CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Leszno
Otrzymał  piwo: 27 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: P405 » 9 mar 2018, o 21:29

Ja tankuje paliwo B0 od roku + Monzol. Czyli paliwo mam teoretycznie cały rok równe i dodatek też.

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8945
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: mazmarcin » 9 mar 2018, o 21:35

"wcześniej dpf wypalał mi się w cyklu mieszanym bo tak jeżdzę co 300 km a po zmianie na Archoila po 1100 -1200 km "

Mi tylko o to chodziło

Awatar użytkownika
Rooff_
Zapaleniec
Posty: 4119
Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
Auto: Insignia ST przedlif
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2012
Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
Postawił piwo: 9 razy
Otrzymał  piwo: 120 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: Rooff_ » 10 mar 2018, o 09:53

Moim zdaniem spore znaczenie na szybkość zapychania DPF, podobnie jak zużycia paliwa w dieslach, ma głównie typ silnika w aucie. Nie robiłem statystyki, ale wydaje mi się, że słabsze silniki (fabrycznie) mają zupełnie inne okresy między wypaleniami, niż mocniejsze.

Co do dodatków - działają. Ale dużo zależy od kondycji silnika i od tego co napisałem powyżej.

Ale żeby dojść do jakiś finalnych wniosków trzebaby do każdych statystyk dopisać przynajmniej typ silnika i moc bieżącą (czy nie było chipsowane ;) ).

Awatar użytkownika
Zbyszek01
Klubowicz
Posty: 3030
Rejestracja: 10 lut 2015, o 20:29
Auto: Jag XE 2,0D ,MY2020
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2019
Miasto: DZA
Postawił piwo: 20 razy
Otrzymał  piwo: 28 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: Zbyszek01 » 10 mar 2018, o 09:58

No ale z 300 na 1100 to wygląda na lekką przesadę przy jeździe miejskiej.
Insignia MY2012

Robert KOTYCKI

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: Robert KOTYCKI » 10 mar 2018, o 10:19

Zbyszku nie jest wyssane z palca jeżdze różnie dlatego napisałem w cyklu mieszanym i jest to prawda po co miał bym kłamać. Sam zrobiłem wielkie oczy wcześniej nie monitorowałem przebiegów miedzy wypalaniami jak dostałem apkę od Pinga to zacząłem oczy ze zdumienia przecierać. Mam prosbę zmieńmy temat bo robi się burdello w temacie.

Bodex

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: Bodex » 10 mar 2018, o 10:26

Dodatek plus zimowe to możliwe , teraz mam 1100 km i 56 % DPF latem w mieszanym wypala sie co 700 ,
Dodaje ten Kleen Flo wielofunkcyjny i LM 2T.

Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”