--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
A20DTH i 500Nm
-
- Zapaleniec
- Posty: 3155
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: A20DTH i 500Nm
No po to jest biturbo, żeby od samego dołu dmuchało.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 31 paź 2015, o 19:34
- Auto: Insignia SW
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: otwock
Re: A20DTH i 500Nm
W dniu wczorajszym z okazji 8 marca zafundowałem swojej czarnulce poranną kąpiel i przejażdżkę do SPA ! po pierwszym hamowaniu seria wypadła 166 i 409 po SPA Sebastianowi moja Inzi wykreciła 206 i 491 dla bezpieczeństwa dla sprzęgła i dwumasy kolejna próba i wykręciła 204,5 i 481,6 myślę ,że wynik fajny. Wielki szacun dla kolegi Sebastiana z HAZZAX NYSA za skilla. Wcześniej było się czym odpychać a po modzie to już (żartów nie ma)CZYSTA FRAJDA ! .Myślę ,że szkoda dwumasy auto ciężkie a pińcet ! było w realnym zasięgu ale czy warto !
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: A20DTH i 500Nm
Kupiłem jak miała 64 000 obecnie mam 87 z groszem zupka zwykły ON + Archoil 6900 D-max lepiej niż Shel V-power widzę po wypalaniu DPF wcześniej dpf wypalał mi się w cyklu mieszanym bo tak jeżdzę co 300 km a po zmianie na Archoila po 1100 -1200 km zupa + seria dała kopa i Sebastian zrobił to co potrafi najlepiej
Re: A20DTH i 500Nm
500 Tylko po co ? max prędkość nie wzrośnie zamiar był taki 200 /450 do pracy mam 50 km 5 chłopa każdy po stówie toż to ponad 2 tony z hakiem ! rano każdy się spieszy teraz to czuje ,że się odpycham wyprzedzanie to przyjemność nie strach .
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8945
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: A20DTH i 500Nm
Nie ma szans na taką różnicę w przebiegu między wypalaniami przez jakiś dodatek do paliwa.Robert KOTYCKI pisze:Kupiłem jak miała 64 000 obecnie mam 87 z groszem zupka zwykły ON + Archoil 6900 D-max lepiej niż Shel V-power widzę po wypalaniu DPF wcześniej dpf wypalał mi się w cyklu mieszanym bo tak jeżdzę co 300 km a po zmianie na Archoila po 1100 -1200 km zupa + seria dała kopa i Sebastian zrobił to co potrafi najlepiej
Re: A20DTH i 500Nm
możesz kolego jaśniej bo nie bardzo rozumiemmazmarcin pisze:Nie ma szans na taką różnicę w przebiegu między wypalaniami przez jakiś dodatek do paliwa
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8945
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: A20DTH i 500Nm
Niemożliwe że przez dodatek do paliwa Ci się zwiększył przebieg między wypalaniami z 300 do ponad 1000 przez jakiś dodatek do paliwa, ale to nie o tym ten temat.
-
- Zapaleniec
- Posty: 3155
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: A20DTH i 500Nm
Teraz przez zimę egr jest cały czas zamknięty. Przebiegi między wypaleniami są większe. Do tego dochodzi paliwo bez bio syfu. I kwestia kto jakie odcinki pokonuje. Normalnie robię ok 800 km między wypaleniami wokół komina. Wypalanie do 20%. Wystarczy trochę trasy i wygląda tak jak na zdjęciu, że w trasie zimą można zrobić ponad 3 tysiące między wypaleniami.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8945
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: A20DTH i 500Nm
No tak ale różnica przez jakiś dodatek do paliwa ?
Też w zimie więcej robię między wypaleniami. Ale z 300 do ponad 1000 przy tej samej jeździe?
Już 7 rok mam auto z dpf i takiego cudu chyba nikt nie wymyślił.
Też w zimie więcej robię między wypaleniami. Ale z 300 do ponad 1000 przy tej samej jeździe?
Już 7 rok mam auto z dpf i takiego cudu chyba nikt nie wymyślił.
-
- Zapaleniec
- Posty: 3155
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: A20DTH i 500Nm
Ja tankuje paliwo B0 od roku + Monzol. Czyli paliwo mam teoretycznie cały rok równe i dodatek też.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8945
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: A20DTH i 500Nm
"wcześniej dpf wypalał mi się w cyklu mieszanym bo tak jeżdzę co 300 km a po zmianie na Archoila po 1100 -1200 km "
Mi tylko o to chodziło
Mi tylko o to chodziło
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 120 razy
Re: A20DTH i 500Nm
Moim zdaniem spore znaczenie na szybkość zapychania DPF, podobnie jak zużycia paliwa w dieslach, ma głównie typ silnika w aucie. Nie robiłem statystyki, ale wydaje mi się, że słabsze silniki (fabrycznie) mają zupełnie inne okresy między wypaleniami, niż mocniejsze.
Co do dodatków - działają. Ale dużo zależy od kondycji silnika i od tego co napisałem powyżej.
Ale żeby dojść do jakiś finalnych wniosków trzebaby do każdych statystyk dopisać przynajmniej typ silnika i moc bieżącą (czy nie było chipsowane ).
Co do dodatków - działają. Ale dużo zależy od kondycji silnika i od tego co napisałem powyżej.
Ale żeby dojść do jakiś finalnych wniosków trzebaby do każdych statystyk dopisać przynajmniej typ silnika i moc bieżącą (czy nie było chipsowane ).
- Zbyszek01
- Klubowicz
- Posty: 3030
- Rejestracja: 10 lut 2015, o 20:29
- Auto: Jag XE 2,0D ,MY2020
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: DZA
- Postawił piwo: 20 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: A20DTH i 500Nm
No ale z 300 na 1100 to wygląda na lekką przesadę przy jeździe miejskiej.
Insignia MY2012
Re: A20DTH i 500Nm
Zbyszku nie jest wyssane z palca jeżdze różnie dlatego napisałem w cyklu mieszanym i jest to prawda po co miał bym kłamać. Sam zrobiłem wielkie oczy wcześniej nie monitorowałem przebiegów miedzy wypalaniami jak dostałem apkę od Pinga to zacząłem oczy ze zdumienia przecierać. Mam prosbę zmieńmy temat bo robi się burdello w temacie.
Re: A20DTH i 500Nm
Dodatek plus zimowe to możliwe , teraz mam 1100 km i 56 % DPF latem w mieszanym wypala sie co 700 ,
Dodaje ten Kleen Flo wielofunkcyjny i LM 2T.
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
Dodaje ten Kleen Flo wielofunkcyjny i LM 2T.
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka