--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
PowerBox V-Tech ma ktoś?
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: 9 paź 2019, o 04:01
- Auto: Opel Insignia 2.0cdt
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Ełk
PowerBox V-Tech ma ktoś?
hej
czy ktoś z Was użytkuje możne PowerBoxa od V-Techa i możne coś na jego temat powiedzieć?
Szukałem na forum ale znalazłem jedynie redboxa a w tej chwili w V-tech dostępne są chyba nowsze wersje czyli PowerBox.
- PowerBox Base (chip box) Do 15% przyrostu - 480zł
- PowerBox Go (chip box) Do 18% przyrostu - 780zł.
- PowerBox Elite (chip box) Do 20% przyrostu - 990zł.
mnie raczej interesuje najtańszy, mam wersje 130km i trochę to słabo się zbiera, nie chce robić chipa bo nie mam w okolicy nikogo sprawdzonego a boxa mogę zawsze zdemontować.
czy ktoś z Was użytkuje możne PowerBoxa od V-Techa i możne coś na jego temat powiedzieć?
Szukałem na forum ale znalazłem jedynie redboxa a w tej chwili w V-tech dostępne są chyba nowsze wersje czyli PowerBox.
- PowerBox Base (chip box) Do 15% przyrostu - 480zł
- PowerBox Go (chip box) Do 18% przyrostu - 780zł.
- PowerBox Elite (chip box) Do 20% przyrostu - 990zł.
mnie raczej interesuje najtańszy, mam wersje 130km i trochę to słabo się zbiera, nie chce robić chipa bo nie mam w okolicy nikogo sprawdzonego a boxa mogę zawsze zdemontować.
-
- Zapaleniec
- Posty: 3155
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: PowerBox V-Tech ma ktoś?
Możesz spokojnie montować, miałam wersje jedno i dwukanałową. Dwukanałowa jest zdecydowanie lepszą wersją.
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
-
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: 19 wrz 2017, o 19:11
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: PowerBox V-Tech ma ktoś?
A moim zdaniem jedz do tunnera i zrób modyfikację mapy A nie box...
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
- wirus
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: 6 gru 2019, o 23:41
- Auto: Buick Regal AWD
- Kod silnika: B20NHT
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Rozprza
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: PowerBox V-Tech ma ktoś?
Kolego @AdrianOl te wszystkie Boxy nieważne jakich producentów, działają na prostej zasadzie, oszukują pomiar temperatury paliwa. Zauważ w które miejsce podłącza się to magiczne urządzenie. ECU odczytuje zaniżoną temperaturę paliwa i zwiększa dawkę, ale nie koryguje ciśnienia doładowania. W efekcie jest przyrost mocy ale zwiększone dymienie i zapychanie dpf. Cała skąplikowana i magiczna elektronika która jest w tej puszce jest warta złotówkę. Są też dwukanałowe które oszukują jeszcze MAP sensor, te są warte 3 złote. Reszta to ładne opakowanie. Osobiście bym nigdy czegoś takiego nie założył, jedyny bezpieczny sposób to pożądny program który uwzgledznia zmianę wszystkich parametrów pracy silnika.
Re: PowerBox V-Tech ma ktoś?
Boxy od krakowskiego V Techu, to oczywiście nie żadne rezystory za złotówkę czy nawet dziesięć ale rzeczywiście zasada ich działania polega na modyfikacji sygnału adresowanej do ECU,
Jeździłem z Boxem w wersji Base jakiś rok w Megane, który podnosił ciśnienie doładowania o jakieś 0.15 bara,
Reakcja na gaz była zauważalnie szybsza, szkoda, że w takim setupie nie pojechałem na hamownie,
Ostatecznie jednak skończyło się na kompletnym sofcie w wersji hard , a box pojechał na allegro.
Jeździłem z Boxem w wersji Base jakiś rok w Megane, który podnosił ciśnienie doładowania o jakieś 0.15 bara,
Reakcja na gaz była zauważalnie szybsza, szkoda, że w takim setupie nie pojechałem na hamownie,
Ostatecznie jednak skończyło się na kompletnym sofcie w wersji hard , a box pojechał na allegro.
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: 9 cze 2019, o 09:03
- Auto: Insignia A
- Kod silnika: A16XHT
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Płock
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: PowerBox V-Tech ma ktoś?
Pomijając już to co napisał @wirus - najważniejszym aspektem jest zbadanie kondycji silnika i osprzętu przez specjalistę - tunera. Bez tego zabiegu możesz narobić tylko szkody. Na boxie mozesz zaoszczędzić z 600-700 zł, ale przy późniejszych naprawach może być płacz. Wybierając tunera warto też poczytać w opiniach czy wgrywają oni gotowce czy dopasowują program pod daną kondycję samochodu. Osobiście polecam DynoSet w Starogardzie Gdańskim.
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 27 mar 2018, o 07:56
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2013
- Miasto:
Re: PowerBox V-Tech ma ktoś?
Kupiłem Boxa elite i po testach oddałem.
Przyrost mocy nieodczuwalny.
Fabryka 149, a na boxie 6-160, 8-158
Przyrost mocy nieodczuwalny.
Fabryka 149, a na boxie 6-160, 8-158
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: PowerBox V-Tech ma ktoś?
Słabo wyszło, a bazowo, która masz wersję silnika, że wyszło w serii 149 PS?
- marcinmg
- Użytkownik
- Posty: 329
- Rejestracja: 17 lip 2015, o 22:25
- Auto: Insignia BiTurbo ST
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: mazowieckie
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: PowerBox V-Tech ma ktoś?
1000zl 10 koni to faktycznie dupy nie urywa no i 17 nm to co dają te za 400 zł. Rozumiem że te 2 programy to te najlepsze bo chyba jest tam więcej ustawień.