--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Sprężyny obniżające
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 122 razy
Re: Sprężyny obniżające
Kolego, a przed wymianą było na pewno równo?
Pozdrawiam, Michał
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 9022
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 117 razy
Re: Sprężyny obniżające
Może masz auto z serii NASCAR. One są przygotowane do zakrętów w jedną stronę
A tak serio to bardzo ciekawe czemu tak Ci wyszło.
A tak serio to bardzo ciekawe czemu tak Ci wyszło.
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 17 lut 2019, o 22:13
- Auto: Insignia hb
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Bruxelles
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Sprężyny obniżające
Przed wymiana był na gwincie i było równo, jedyne co mi przychodzi do głowy to amorek ale czy to wogole możliwe? Sprawdzane, wybijaja odpowiednio, nie pociekły, mają ten sam rozmiar
Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 122 razy
Re: Sprężyny obniżające
Od trzymania auta na określonej wysokości nie jest amor, tylko właśnie sprężyna. Amor służy do tłumienia drgań.
Pozdrawiam, Michał
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 17 lut 2019, o 22:13
- Auto: Insignia hb
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Bruxelles
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Sprężyny obniżające
To co innego może być? Skoro zamienione Sprężyny lewa z prawa i nadal na tą samą stronę się chyli? Gumy na wahaczach są w super stanie
Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 17 lut 2019, o 22:13
- Auto: Insignia hb
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Bruxelles
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Sprężyny obniżające
Sprawa z przodem ogarnięta, okazał się amorek nie do końca sprawny, mierzony, sprawdzany, suchy... Lecz przy obciazeniu auta jednak bym słabszy od prawego.
Teraz auto na oko stoi równo lecz gdy mierze z tyłu jest aż 1cm różnica, nie wydaje mi się to normalne.
Jakieś sugestie? W następnym tygodniu będę miał amorki tył wymienione.
Jak poprawnie powinny lezec Sprężyny? Jedyne odniesienie to są napisy, jak i w którą stronę powinny być skierowane?
Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
Teraz auto na oko stoi równo lecz gdy mierze z tyłu jest aż 1cm różnica, nie wydaje mi się to normalne.
Jakieś sugestie? W następnym tygodniu będę miał amorki tył wymienione.
Jak poprawnie powinny lezec Sprężyny? Jedyne odniesienie to są napisy, jak i w którą stronę powinny być skierowane?
Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
-
- Forumowicz
- Posty: 50
- Rejestracja: 28 gru 2020, o 13:04
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Sprężyny obniżające
Szanowni,
Uprzejma prośba o info dotyczące rzeczywistej wartości obniżenia przy produktach Eibach ProKit oraz H&R. Zgodnie ze specyfikacją ten pierwszy oferuje 30mm zmniejszenia prześwitu ale rzeczywistość ukazuje się w innych barwach. Natomiast H&R oferuje od 20 do 30mm obniżenia. Jak należy to rozumieć w sytuacji, kiedy produkt dedykowany jest pod konkretną wersję silnikową? Czy jak mam full opcję, która dodaje 150kg wyposażenia dodatkowego to siądzie 30 a golas tylko 20MM?
Czy ktoś z Was userów produktu H&R mierzył rzeczywisty poziom obniżenia auta?
Będę wdzięczny.
Serdeczne dzięki.
Uprzejma prośba o info dotyczące rzeczywistej wartości obniżenia przy produktach Eibach ProKit oraz H&R. Zgodnie ze specyfikacją ten pierwszy oferuje 30mm zmniejszenia prześwitu ale rzeczywistość ukazuje się w innych barwach. Natomiast H&R oferuje od 20 do 30mm obniżenia. Jak należy to rozumieć w sytuacji, kiedy produkt dedykowany jest pod konkretną wersję silnikową? Czy jak mam full opcję, która dodaje 150kg wyposażenia dodatkowego to siądzie 30 a golas tylko 20MM?
Czy ktoś z Was userów produktu H&R mierzył rzeczywisty poziom obniżenia auta?
Będę wdzięczny.
Serdeczne dzięki.
-
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: 12 lis 2018, o 20:37
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Nysa
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Sprężyny obniżające
Witam
Mam w serii obniżone zawieszenie, dla mnie zbyt nisko czy da się je lekko podnieść jakimiś sprężynami troszkę wyżej ?
Mam w serii obniżone zawieszenie, dla mnie zbyt nisko czy da się je lekko podnieść jakimiś sprężynami troszkę wyżej ?
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 27 mar 2021, o 04:24
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Końskie
Re: Sprężyny obniżające
Witam !
Chciałbym troszkę obniżyć swoją insignie , posiadam zawieszenie flexride .
Czy sprężyny muszę zakupić specjalne pod amorki flexride? Czy mogę założyć ze zwykłego zawieszenia sprężyny do amorów flexride ?
Chciałbym troszkę obniżyć swoją insignie , posiadam zawieszenie flexride .
Czy sprężyny muszę zakupić specjalne pod amorki flexride? Czy mogę założyć ze zwykłego zawieszenia sprężyny do amorów flexride ?
-
- Klubowicz
- Posty: 456
- Rejestracja: 13 lut 2016, o 14:05
- Auto: BMW G31
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Poznań
- Postawił piwo: 6 razy
- Otrzymał piwo: 22 razy
Re: Sprężyny obniżające
flexride nie ma znaczenia. różnica jest 4x4, kombi , opc
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 17 lut 2019, o 22:13
- Auto: Insignia hb
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Bruxelles
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Sprężyny obniżające
Witam!
Przeszukałem cały internet i konkretnej odpowiedzi nie znalazłem.
Problem mój polega na tym że samochód jest przechylony na lewą stronę, poniżej 100km/h mocno się przechyla na lewo w zakrętach, z mojej skromnej wiedzy wnioskuję że może stabilizator jest wygięty (jest możliwość bo był na glebie i stabilizator walił o podłużnice) czy to wogole możliwe? Czy wygięty stabilizator jest okazuje takimi objawami?
Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
Przeszukałem cały internet i konkretnej odpowiedzi nie znalazłem.
Problem mój polega na tym że samochód jest przechylony na lewą stronę, poniżej 100km/h mocno się przechyla na lewo w zakrętach, z mojej skromnej wiedzy wnioskuję że może stabilizator jest wygięty (jest możliwość bo był na glebie i stabilizator walił o podłużnice) czy to wogole możliwe? Czy wygięty stabilizator jest okazuje takimi objawami?
Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
- PABLOV6
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: 16 lip 2020, o 00:54
- Auto: INSIGNIA 2.0 BITURBO
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Sprężyny obniżające
Panowie przymierzam się do obniżenia Insigni i pytanie czy nie obawiać się, że mam flexride. Kiedyś w ASO powiedzieli mi, że flex może dostać po tyłku a nie ukrywam przed zakupem nowych 20" chciałbym ją obniżyć.
Mam fabrycznie obniżoną czyli zdaje się, że o 10mm więc jeśli zakupiłbym springi H&R -30 to zejdzie niżej jeszcze o 20mm w stosunku do tego co mam teraz?
4x4 nie mam więc wersja 2WD, na stronie patrzę i są 2 wersje.
Niżej tak siedzi obecnie na seryjnie obniżonym zawieszeniu.
Mam fabrycznie obniżoną czyli zdaje się, że o 10mm więc jeśli zakupiłbym springi H&R -30 to zejdzie niżej jeszcze o 20mm w stosunku do tego co mam teraz?
4x4 nie mam więc wersja 2WD, na stronie patrzę i są 2 wersje.
Niżej tak siedzi obecnie na seryjnie obniżonym zawieszeniu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Klubowicz
- Posty: 233
- Rejestracja: 16 lut 2022, o 13:59
- Auto: Insignia opc
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Pruszków
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Sprężyny obniżające
Sprężyny H&R są mega twarde, sprawdzone na paru autach.
Ja używam tylko Eibach.
Ja używam tylko Eibach.
- PABLOV6
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: 16 lip 2020, o 00:54
- Auto: INSIGNIA 2.0 BITURBO
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Sprężyny obniżające
@maciekpkow też się zastanawiam ale czytałem tutaj w temacie, że na tych eibachach auto źle się układa i tył lub przód niżej lub wyżej "leży"..
Eibachy też są 200-300zł tańsze z tego co widzę.
Eibachy też są 200-300zł tańsze z tego co widzę.
-
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: 1 lut 2019, o 22:03
- Auto: Insignia ST OPC-Line
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Iława
Re: Sprężyny obniżające
Witam,
zapewne odgrzewam kotleta ale cóż.. Ciężko się doczytać, a kto pyta, nie błądzi.
Pacjent Insignia A, rocznik 2015 kombi OPC Line z zawieszeniem flex (posiada tryb sport i tour, gdzie na sport robi się bardziej sztywny i twardy). Chcę go trochę obniżyć, czy poratujecie mnie wiedzą? Jakie sprężynki kupić i czy nie będzie to powodować błędu na desce?
zapewne odgrzewam kotleta ale cóż.. Ciężko się doczytać, a kto pyta, nie błądzi.
Pacjent Insignia A, rocznik 2015 kombi OPC Line z zawieszeniem flex (posiada tryb sport i tour, gdzie na sport robi się bardziej sztywny i twardy). Chcę go trochę obniżyć, czy poratujecie mnie wiedzą? Jakie sprężynki kupić i czy nie będzie to powodować błędu na desce?
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2264
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
Re: Sprężyny obniżające
Zapytaj @PABLOV6 niedawno przerabiał temat w swoim aucie i zapewne poratuje wiedzą
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Sprężyny obniżające
Błędów nie będzie.Jak nic się nie zmieniło to tylko były H&R. Eibach nie miał nic do Insigni z adaptacyjnym zawieszeniemdawid1327899 pisze: ↑26 paź 2022, o 21:28Witam,
zapewne odgrzewam kotleta ale cóż.. Ciężko się doczytać, a kto pyta, nie błądzi.
Pacjent Insignia A, rocznik 2015 kombi OPC Line z zawieszeniem flex (posiada tryb sport i tour, gdzie na sport robi się bardziej sztywny i twardy). Chcę go trochę obniżyć, czy poratujecie mnie wiedzą? Jakie sprężynki kupić i czy nie będzie to powodować błędu na desce?