W kocie robiłem przekładkę i po sprzątaniu kluczy wsiadam i już jest po nowemu, bez jazdy. W poprzednim kocie było to samo.dokia pisze:U mnie wstają same, chociaż niektóre szybciej a niektóre po kilku km.
Wysłane z iPhone
W kocie robiłem przekładkę i po sprzątaniu kluczy wsiadam i już jest po nowemu, bez jazdy. W poprzednim kocie było to samo.dokia pisze:U mnie wstają same, chociaż niektóre szybciej a niektóre po kilku km.
No wcześniej o kilometrach to ja pisałam o Insigni bo ona jest ułomna w tym temacie i musi przemyśleć w trasie co ma w butach . Tak samo jak nie wie kiedy ma skrzynię "zaparkowaną" tzn kiedy nie jedzie to było największym zaskoczeniem w kocie, że nie trzeba w aucie przestawiać dźwigni na "P" i auto pozwoli wyłączyć silnik i umie potem nawet uruchomić i ruszyć, tj nie musi widzieć tego "P" przed uruchomieniem
Mnie też to czeka..... 17-18 kwiecień jestem umówiony z fachowcem. Tak z ciekawości jaki koszt u Ciebie demontażu/montażu/zakucia ? Koszt czynnika to oddzielny temat.
I jak tam z przewodem? Wiadomo coś?dokia pisze: ↑6 kwie 2024, o 16:22Na pewno wkleję Wam fakturę, bo na pewno będzie ciekawa w cyfry, tzn tak mi się wydaje. W poniedziałek lub wtorek powinnam auto odebrać wraz z fakturą jeśli nic nie wyskoczy tj wszystko będzie dobrze.
Wg serwisu jest on wadliwy (tj przewód), nie ma naprodukowanych takich samych które też pewnie są wadliwe. Gdyby GM przyznało ten fakt, to by musieli zrobić kampanię naprawczą zwłaszcza że czynnik chłodzący ten nowy jest tak bardzo niebezpieczny. W tym fakcie upatruję braku tego przewodu.
dokia pisze: ↑11 kwie 2024, o 19:40Nie mam czasu zajechać po fakturę, auto wczoraj z serwisu odebrał pan od detailingu, a ja odebrałam dziś z detailingu. Wiem póki co tyle że pan zakuwacz za zrobienie tego przewodu wziął 500zł netto, czyli bez prowizji mojego serwisu, bez kilometrówki na wożenie go na przymiarki i bez założenia i bez gazu. Spodziewam się ponad 1000, niestety. Oto moja rurka stresu, którą umieścili mi w bagażniku:
Messenger_creation_ad2f4f41-3470-4c2f-b6db-26b084cc00e5.jpeg