--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Stworzenie ankiety ws częstotliwości i warunków zacierania się silników CDTi
- mcrace
- Klubowicz
- Posty: 946
- Rejestracja: 9 sty 2018, o 11:32
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Kórnik / Poznań
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
Re: Stworzenie ankiety ws częstotliwości i warunków zacierania się silników CDTi
formularz - póki co nie sprawdza odpowiedzi - tylko przechodzi dalej. Wersja do poglądu i do dalszych rozważań "jak tam miałoby wyglądać". Jak go wspólnie dopracujemy stworzę bazę danych i skrypty
Re: Stworzenie ankiety ws częstotliwości i warunków zacierania się silników CDTi
Dyskusja rozgorzała ale kompletnie nie na temat. Żeby uciąć -zgadzam się w 1000% że pomysł z ankieta świetny. Może da się znaleźć wspólny mianownik - co powoduje zatarcie. Czy olej, czy uszczelka itd.
Mi chodziło tylko i wyłącznie o to, że nie da się na podstawie tej ankiety określić procentowo ile silników się zatarło. Zakładam że tylko osoby którym się zatarl będą ja wypełniać.
Od siebie, dostałbym jeszcze pytanie o stan uszczelki ( czy była twarda czy miękka przy wymianie)
Mi chodziło tylko i wyłącznie o to, że nie da się na podstawie tej ankiety określić procentowo ile silników się zatarło. Zakładam że tylko osoby którym się zatarl będą ja wypełniać.
Od siebie, dostałbym jeszcze pytanie o stan uszczelki ( czy była twarda czy miękka przy wymianie)
- mcrace
- Klubowicz
- Posty: 946
- Rejestracja: 9 sty 2018, o 11:32
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Kórnik / Poznań
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
Re: Stworzenie ankiety ws częstotliwości i warunków zacierania się silników CDTi
Ja wierzę, że każdy, któremu zależy na tym by nie wydawać 10k na remont silnika wypełni tę ankietę dla siebie, jak i dla wspólnego dobra wszystkich posiadaczy insigni.
Bardziej boję się czy ludzie, którym się silnik zatarł, mają jakiś interes w tym by taką ankietę wypełnić dla innych? Wiecie.. ta nasza polska mentalność "żeby mu się (też) córka z czarnym i żeby miał w ogóle marnie" ...
No ale zobaczymy.
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Stworzenie ankiety ws częstotliwości i warunków zacierania się silników CDTi
Żadna to skala ,bo na forum jest kilkadziesiąt insigni i kilka się zatarło
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Stworzenie ankiety ws częstotliwości i warunków zacierania się silników CDTi
Mnie bardzo ciekawi w jaki sposób wypełnienie ankiety ma uchronić przed zatarciem silnika
-
- Zapaleniec
- Posty: 2406
- Rejestracja: 28 lis 2016, o 17:31
- Auto: Astra J ST
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: LDZ
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 15 razy
Re: Stworzenie ankiety ws częstotliwości i warunków zacierania się silników CDTi
Nic ma nie chronić. Tylko ciekawość czy będzie jakiś wspólny mianownik. Tyle. Po wypełnieniu ankiety i tak będziesz musiał wymieniać olej
- mcrace
- Klubowicz
- Posty: 946
- Rejestracja: 9 sty 2018, o 11:32
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Kórnik / Poznań
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
Re: Stworzenie ankiety ws częstotliwości i warunków zacierania się silników CDTi
Ja na forum widzę zarejestrowanych 9500 użytkowników.
Na FB widzę 4000.
Mało tego - dział "nasze auta" prawie 300 tematów - czyli 300 ludzi którym chciało się pokazać 300 aut.
więc słowo "kilkadziesiąt" trochę słabo dobrane
Dążymy do znalezienia wspólnego mianownika - czyli co robić, albo czego nie robić, żeby zmniejszyć ryzyko wystąpienia awarii.
Kluczem do sukcesu jest dobrze sformułowana ankieta.
Na FB widzę 4000.
Mało tego - dział "nasze auta" prawie 300 tematów - czyli 300 ludzi którym chciało się pokazać 300 aut.
więc słowo "kilkadziesiąt" trochę słabo dobrane
Dążymy do znalezienia wspólnego mianownika - czyli co robić, albo czego nie robić, żeby zmniejszyć ryzyko wystąpienia awarii.
Kluczem do sukcesu jest dobrze sformułowana ankieta.
-
- Zapaleniec
- Posty: 2406
- Rejestracja: 28 lis 2016, o 17:31
- Auto: Astra J ST
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: LDZ
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 15 razy
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Stworzenie ankiety ws częstotliwości i warunków zacierania się silników CDTi
Liczby to nie wszystko.Zobacz ile z tych liczb to aktywni i udzielają się na forum
- mcrace
- Klubowicz
- Posty: 946
- Rejestracja: 9 sty 2018, o 11:32
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Kórnik / Poznań
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
Re: Stworzenie ankiety ws częstotliwości i warunków zacierania się silników CDTi
Norbi, wydrukuje i wyślę Ci ulotki informacyjne o akcji, żebyś mógł rozdawać napotkanym kierowcom insigni, bo rozumiem, że chcesz pomóc w rozszerzeniu tematu poza ludzi z forum i FB?
----
dodałem weryfikację poprawności wpisanego nr VIN. Prosiłbym o testowanie czy Wam też działa jak powinno - VIN'y nie są teraz w żaden sposób zbierane.
http://mcrace.pl/ankieta/
----
dodałem weryfikację poprawności wpisanego nr VIN. Prosiłbym o testowanie czy Wam też działa jak powinno - VIN'y nie są teraz w żaden sposób zbierane.
http://mcrace.pl/ankieta/
-
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: 28 gru 2017, o 18:11
- Auto: opel insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
Re: Stworzenie ankiety ws częstotliwości i warunków zacierania się silników CDTi
Podsumowując takie przypadki zatarć można krótko: Insignia jaka piękna taka awaryjna i nie jest mi do śmiechu bo mnie też zatarł się silnik bez wcześniejszych objawów. Jeżeli mogę komuś w tej sprawie pomóc to zwrócić trzeba szczególną uwagę na nieciągłe błędy silnika odczytane przez interfejs połączony ze sterem silnika takiego typu jak: P03B1 wysokie wahanie ciśnienia w cylindrze 3, P03A7 .....w cylindrze 2, P2282 czujnik przepływu powietrza wydajność, P03A6 niskie wahanie ciśnienia w cylindrze 2, P1325 koło reduktora położenia wału korbowego wydajność. Gdybym to przeczytał to może uniknął bym zatarcia silnika bo takie błędy świadczą o złym stanie panewek. Wynika to że jakiekolwiek błędy silnika także te nieciągłe nie wolno lekceważyć tak jak niektórzy tu na forum wprowadzając w błąd.
-
- Zapaleniec
- Posty: 2406
- Rejestracja: 28 lis 2016, o 17:31
- Auto: Astra J ST
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: LDZ
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 15 razy
Re: Stworzenie ankiety ws częstotliwości i warunków zacierania się silników CDTi
No nie wiem czy pozostali mieli takie błędy przed zatarciem silnika?
- Dan
- Użytkownik
- Posty: 907
- Rejestracja: 6 sie 2014, o 12:07
- Auto: ST 160HP
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 12 razy
Re: Stworzenie ankiety ws częstotliwości i warunków zacierania się silników CDTi
Ja nic z tych rzeczy nie miałem
Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka