--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Pojawiła się nowa możliwość Toyota C-HR
Re: Pojawiła się nowa możliwość Toyota C-HR
Obejżałem, widzieliście jakie to niskie ? Albo ten Hop wysoki ?
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
- Zierek
- Forumowicz
- Posty: 60
- Rejestracja: 4 lut 2016, o 22:44
- Auto: Insignia HB
- Kod silnika: B14NET
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Olsztyn
Re: Pojawiła się nowa możliwość Toyota C-HR
Takie miałem tez wrażenia , ale za kierą jakoś sie poskładał
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
- Zierek
- Forumowicz
- Posty: 60
- Rejestracja: 4 lut 2016, o 22:44
- Auto: Insignia HB
- Kod silnika: B14NET
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Olsztyn
Re: Pojawiła się nowa możliwość Toyota C-HR
Kolejny test, tym razem bardziej szczegółowy.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=a_21N52YtWw[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=a_21N52YtWw[/youtube]
Ostatnio zmieniony 18 gru 2016, o 12:12 przez Zierek, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Pojawiła się nowa możliwość Toyota C-HR
To auto napewno nie jest dla dużej rodziny , dla 2+1 .
Auto stylistycznie super.
Mała gama silników .
Zwłaszcza mocnych , do tego idealny byłby silnik nissana 1,6 biturbo + automat .
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
Auto stylistycznie super.
Mała gama silników .
Zwłaszcza mocnych , do tego idealny byłby silnik nissana 1,6 biturbo + automat .
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
- Zierek
- Forumowicz
- Posty: 60
- Rejestracja: 4 lut 2016, o 22:44
- Auto: Insignia HB
- Kod silnika: B14NET
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Olsztyn
Re: Pojawiła się nowa możliwość Toyota C-HR
Mimo wszystko godny uwagi jest ten c-hr Ale drogi.
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Pojawiła się nowa możliwość Toyota C-HR
Widziałem na żywo. Stylistycznie fajne auto ale dla kobiety.
Malutkie
Malutkie
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
Re: Pojawiła się nowa możliwość Toyota C-HR
Malutkie ? Wystarczające wozidło , miałem czas się pobawić .
Jedni co mnie przekonuje to idealne miejsce w fotelu z przodu i niesamowicie wygodne fotele , jakby szyte na miarę.
Minus to silniki , obydwa benzynowe są ekonomiczne ?? , autostrada to ponad 11 litrów .
To po cholerę ta hybryda .
Żeby chociaż 1 normalny diesel był do wyboru..
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
Jedni co mnie przekonuje to idealne miejsce w fotelu z przodu i niesamowicie wygodne fotele , jakby szyte na miarę.
Minus to silniki , obydwa benzynowe są ekonomiczne ?? , autostrada to ponad 11 litrów .
To po cholerę ta hybryda .
Żeby chociaż 1 normalny diesel był do wyboru..
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8535
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Jaguar E-Pace 250hp
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 201 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Pojawiła się nowa możliwość Toyota C-HR
To fakt, strasznie mi się podoba to że jest taka pogięta. Z przodu wewnątrz jeszcze spoko, bo w salonie toyoty tam się przyglądałam i sprawdzałam. Tył zupełnie nie do jazdy na dłuższe trasy dla większych dzieci, klamka w niespotykanym miejscu, bagażnik mały, silnik jeszcze mniejszy... Gdyby w podobnej stylizacji robiono tak dużą wersje jak nasze Insignie i z ciekawszymi silnikami, to pewnie chciałabym ją mieć. I ciekawe czy nie pije oleju jak większość toyot. Moja poprzednia trochę piła, a w serwisie powiedzieli że do 700ml na 1000km może pić - dla mnie to straszna ilość, tym bardziej, że zmieniając co 10k km olej, w sumie prawie 5 litrów dolewałam, to tak rozkminiałam po co go ogólnie zmieniać jak tyle co zmieniam dolewam -zawsze jeździłam z litrem oleju w bagażniku w Isinigni nie wożę wcale oleju "na zapas".
Radio 357 :)
-
- Użytkownik
- Posty: 134
- Rejestracja: 18 cze 2015, o 21:01
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2012
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Pojawiła się nowa możliwość Toyota C-HR
Bo insignia w dieslu sama sobie dolewa ropy do oleju , przy wypalaniu DPF.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8535
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Jaguar E-Pace 250hp
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 201 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Pojawiła się nowa możliwość Toyota C-HR
ale ja nie mam diesla to co mi ma dolewać?
nie kupię nigdy diesla, za dużo latam, koszty naprawy diesla są chyba jednak sporo wyższe niż benzyn.. żal mi kasy na dpf-y czy nowe pompy. Nigdy nie kupuję części z używek, bardzo rzadko zamienniki, zawsze nowe ori, dlatego uważam że mnie nie stać na diesle może się mylę, ale to musiałabym się jakoś przekonać. Nigdy nie posiadałam diesla, poza dostawczakiem, ale to go mąż ogarniał. Ja kupuję tylko i wyłącznie benzyny. Nie hałasują mi , lepiej się rozpędzają no i uwielbiam zapach benzyny
nie kupię nigdy diesla, za dużo latam, koszty naprawy diesla są chyba jednak sporo wyższe niż benzyn.. żal mi kasy na dpf-y czy nowe pompy. Nigdy nie kupuję części z używek, bardzo rzadko zamienniki, zawsze nowe ori, dlatego uważam że mnie nie stać na diesle może się mylę, ale to musiałabym się jakoś przekonać. Nigdy nie posiadałam diesla, poza dostawczakiem, ale to go mąż ogarniał. Ja kupuję tylko i wyłącznie benzyny. Nie hałasują mi , lepiej się rozpędzają no i uwielbiam zapach benzyny
Radio 357 :)
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 122 razy
Re: Pojawiła się nowa możliwość Toyota C-HR
Oczywiście masz prawo nie chcieć diesla
Ja kupiłem diesla tylko dlatego, bo akurat taka buda z wyposażeniem mi się spodobała. No i może dlatego, bo to był BiTurbo
Wcześniej jeździłem służbową Octavią 2FL z silnikiem 1.4 TSI 125 KM, o której nie mogę powiedzieć złego słowa (może dlatego, że to nie ja płaciłem za naprawy np. wariatora 4500 zł, który to jest jedną z wad tego silnika ).
Ale diesle są właśnie stworzone do długich tras. W mieście się męczą. Bardzo ciężko osiągnąć takie samo spalanie na benzynie jak na dieslu.
Długie trasy służą również DPF, bo wypalanie nagromadzonych tam cząstek jest efektywniejsze.
Z pompami kiedyś był większy problem jak były silniki wolnossące i pompowtryskiwacze. Teraz nie można powiedzieć, że problemów nie ma, bo są, ale inne i chyba mimo wszystko nie tak częste.
A jeśli chodzi o naprawy to chyba dochodzimy do momentu, w którym sumaryczne ceny napraw będą się wyrównywać. Również do benzyn będą wkładane filtry DPF/FAP oraz inne ekologiczne cuda, które przy niewłaściwej eksploatacji (świadomej lub nie) będą powodować podobne problemy.
Ja kupiłem diesla tylko dlatego, bo akurat taka buda z wyposażeniem mi się spodobała. No i może dlatego, bo to był BiTurbo
Wcześniej jeździłem służbową Octavią 2FL z silnikiem 1.4 TSI 125 KM, o której nie mogę powiedzieć złego słowa (może dlatego, że to nie ja płaciłem za naprawy np. wariatora 4500 zł, który to jest jedną z wad tego silnika ).
Ale diesle są właśnie stworzone do długich tras. W mieście się męczą. Bardzo ciężko osiągnąć takie samo spalanie na benzynie jak na dieslu.
Długie trasy służą również DPF, bo wypalanie nagromadzonych tam cząstek jest efektywniejsze.
Z pompami kiedyś był większy problem jak były silniki wolnossące i pompowtryskiwacze. Teraz nie można powiedzieć, że problemów nie ma, bo są, ale inne i chyba mimo wszystko nie tak częste.
A jeśli chodzi o naprawy to chyba dochodzimy do momentu, w którym sumaryczne ceny napraw będą się wyrównywać. Również do benzyn będą wkładane filtry DPF/FAP oraz inne ekologiczne cuda, które przy niewłaściwej eksploatacji (świadomej lub nie) będą powodować podobne problemy.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8535
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Jaguar E-Pace 250hp
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 201 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Pojawiła się nowa możliwość Toyota C-HR
Tak wiem o dpf do benzyn, wtedy zastanowię się.
U mnie generalnie występuje też problem zimą gdy auto nie chce współpracować , bo mamy w tej krainie białych niedźwiedzi mega mrozy, benzyny nie mają z tym problemu, diesle niestety mają. W dobre mrozy luźno na mieście i na parkingach bo wyjeżdżają tylko benzynki . Oczywiście mogę mieć jakiś Booster czy inne urządzenie rozruchowe, ale jest to jednak jakieś ograniczenie, a niefajnie przebywać na mrozie w zakresie -20 do -30 więcej niż to niezbędne
a spalanie?? moja pali w mieście 12-15, a w trasie średnia schodzi do 7,7 .. oczywiście jak poszaleję na jakimś odcinku to tam wychodzi więcej
U mnie generalnie występuje też problem zimą gdy auto nie chce współpracować , bo mamy w tej krainie białych niedźwiedzi mega mrozy, benzyny nie mają z tym problemu, diesle niestety mają. W dobre mrozy luźno na mieście i na parkingach bo wyjeżdżają tylko benzynki . Oczywiście mogę mieć jakiś Booster czy inne urządzenie rozruchowe, ale jest to jednak jakieś ograniczenie, a niefajnie przebywać na mrozie w zakresie -20 do -30 więcej niż to niezbędne
a spalanie?? moja pali w mieście 12-15, a w trasie średnia schodzi do 7,7 .. oczywiście jak poszaleję na jakimś odcinku to tam wychodzi więcej
Radio 357 :)
Re: Pojawiła się nowa możliwość Toyota C-HR
@dokia , ja gdy poszaleję to średnia wychodzi na 1000 km 7,4 głównie kupiłem diesla dla oszczedności bo robie długie trasy i to się sprawdza oraz dlatego że mam zaufanie do włoskich silników .
Na mrozy dolewam kleenflo ropka łatwiej sie zapala , ale diesel poniżej -5 pracuje fatalnie , a długo trzeba czekać by sie rozgrzał.
Natomiast ten C-HR to jest na miasto , brak silnika 1,6T , który by ożywił to auto na autostradzie , zapakowane i 4 osoby nie ma czym wyprzedzać tak dla 1,2 T 116 ps i 1,8 Hybrid i na autostradzie robi się głośno i spalanie szybuje w górę.
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
Na mrozy dolewam kleenflo ropka łatwiej sie zapala , ale diesel poniżej -5 pracuje fatalnie , a długo trzeba czekać by sie rozgrzał.
Natomiast ten C-HR to jest na miasto , brak silnika 1,6T , który by ożywił to auto na autostradzie , zapakowane i 4 osoby nie ma czym wyprzedzać tak dla 1,2 T 116 ps i 1,8 Hybrid i na autostradzie robi się głośno i spalanie szybuje w górę.
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka