--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

PROBLEM z 1.3 CDTi - silnik nie pali

posiadasz inny samochód niż Opel Insignia ? chcesz się poradzić, pokazać swój samochód - to jest temat dla Ciebie
Awatar użytkownika
Snpp
Forumowicz
Posty: 57
Rejestracja: 5 lis 2015, o 19:05
Auto: Opel Insignia '09
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2009
Miasto: DWR

Re: PROBLEM z 1.3 CDTi - silnik nie pali

Post autor: Snpp » 13 gru 2016, o 17:42

Nie odpalił.
Właśnie tego się obawiam, że mógł posypać się rozrząd.
Jest na łańcuchu.

Sent from my SAMSUNG-SM-N915A using Tapatalk

Awatar użytkownika
profek
Użytkownik
Posty: 821
Rejestracja: 15 maja 2015, o 16:47
Auto: INSIGNIA
Kod silnika: A20DTJ
Rok produkcji: 2010
Miasto: Łódź
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: PROBLEM z 1.3 CDTi - silnik nie pali

Post autor: profek » 13 gru 2016, o 17:48

A zaglądałeś tam w ogóle? jeśli wysypało go na rozrządzie to niestety tanio nie będzie.

Awatar użytkownika
Snpp
Forumowicz
Posty: 57
Rejestracja: 5 lis 2015, o 19:05
Auto: Opel Insignia '09
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2009
Miasto: DWR

Re: PROBLEM z 1.3 CDTi - silnik nie pali

Post autor: Snpp » 13 gru 2016, o 17:49

Nie ma jak zajrzeć.
Trzeba zrzucić misę, katalizator i rurę ...
Masakra jakaś.

Sent from my SAMSUNG-SM-N915A using Tapatalk

Bodex

Re: PROBLEM z 1.3 CDTi - silnik nie pali

Post autor: Bodex » 13 gru 2016, o 19:26

No to coś poważnego pewnie

Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju

Awatar użytkownika
elfiasty
Użytkownik
Posty: 522
Rejestracja: 8 cze 2016, o 15:11
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTL
Rok produkcji: 2009
Miasto: Olsztyn
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: PROBLEM z 1.3 CDTi - silnik nie pali

Post autor: elfiasty » 14 gru 2016, o 00:14

A to ile masz nalatane w tej Corsie, że podejrzewasz łańcuch ?

Awatar użytkownika
Snpp
Forumowicz
Posty: 57
Rejestracja: 5 lis 2015, o 19:05
Auto: Opel Insignia '09
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2009
Miasto: DWR

Re: PROBLEM z 1.3 CDTi - silnik nie pali

Post autor: Snpp » 14 gru 2016, o 07:17

170 k i jest to faktyczny pzebieg.
Podobno już po 100 były przypadki, że napinacz puszczał.
Podobno...

Sent from my SAMSUNG-SM-N915A using Tapatalk

Awatar użytkownika
Snpp
Forumowicz
Posty: 57
Rejestracja: 5 lis 2015, o 19:05
Auto: Opel Insignia '09
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2009
Miasto: DWR

Re: PROBLEM z 1.3 CDTi - silnik nie pali

Post autor: Snpp » 14 gru 2016, o 17:11

Strzelił łańcuch rozrządu.
Teraz modlić się, żeby tłoki nie spotkały się z zaworami.

Dziękuje, dobranoc.

Sent from my SAMSUNG-SM-N915A using Tapatalk

Awatar użytkownika
elfiasty
Użytkownik
Posty: 522
Rejestracja: 8 cze 2016, o 15:11
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTL
Rok produkcji: 2009
Miasto: Olsztyn
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: PROBLEM z 1.3 CDTi - silnik nie pali

Post autor: elfiasty » 14 gru 2016, o 17:33

To aż strach pomyśleć ile km można przejechać by było na pasku :(

Awatar użytkownika
profek
Użytkownik
Posty: 821
Rejestracja: 15 maja 2015, o 16:47
Auto: INSIGNIA
Kod silnika: A20DTJ
Rok produkcji: 2010
Miasto: Łódź
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: PROBLEM z 1.3 CDTi - silnik nie pali

Post autor: profek » 14 gru 2016, o 19:28

Każdy Diesel jest kolizyjny twój również.Pisałem ci że to nie będzie tania naprawa.

Awatar użytkownika
elfiasty
Użytkownik
Posty: 522
Rejestracja: 8 cze 2016, o 15:11
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTL
Rok produkcji: 2009
Miasto: Olsztyn
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: PROBLEM z 1.3 CDTi - silnik nie pali

Post autor: elfiasty » 14 gru 2016, o 20:00

Kolizyjny to złe określenie.

Awatar użytkownika
profek
Użytkownik
Posty: 821
Rejestracja: 15 maja 2015, o 16:47
Auto: INSIGNIA
Kod silnika: A20DTJ
Rok produkcji: 2010
Miasto: Łódź
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: PROBLEM z 1.3 CDTi - silnik nie pali

Post autor: profek » 14 gru 2016, o 21:19

A jakie jest właściwe.Tłok i zawory znajdują się w tym samym miejscu tylko w innym czasie,jeśli coś się przestawi to oba te elementy spotykają się i dochodzi do kolizji tłoka z zaworem lub zaworami.Dlatego chyba się mówi że silnik jest kolizyjny lub nie.Diesle przeważnie są,więc nie rozumiem co jest nie tak w tym określeniu.

marcin.1987
Zapaleniec
Posty: 1001
Rejestracja: 20 maja 2016, o 10:40
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2010
Miasto: Gdańsk
Otrzymał  piwo: 11 razy

Re: PROBLEM z 1.3 CDTi - silnik nie pali

Post autor: marcin.1987 » 14 gru 2016, o 21:48

Ale czy przy kolizji nie powinno być słychać zderzenia? Wydaje mi się, że uderzenie tłoka o zawory powinno być wyraźnie słyszalne.

Awatar użytkownika
elfiasty
Użytkownik
Posty: 522
Rejestracja: 8 cze 2016, o 15:11
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTL
Rok produkcji: 2009
Miasto: Olsztyn
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: PROBLEM z 1.3 CDTi - silnik nie pali

Post autor: elfiasty » 14 gru 2016, o 23:41

Nie no w tym przypadku masz zdecydowanie rację, nie chciałem się kłócić nie jestem profesjonalistą chodziło mi bardziej o określenie "kolizyjne" które przynajmniej mi typowemu Kowalskiemu kojarzy się z kolizją na drodze niż z kolizją tłoków i zaworów.

Awatar użytkownika
Snpp
Forumowicz
Posty: 57
Rejestracja: 5 lis 2015, o 19:05
Auto: Opel Insignia '09
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2009
Miasto: DWR

Re: PROBLEM z 1.3 CDTi - silnik nie pali

Post autor: Snpp » 15 gru 2016, o 06:34

Niczego nie było słychać, dojeżdżałem na dwójce do ronda. Auto płynnie zgasło.
Jest szansa, że nie zostawię za to worka pieniędzy.

Sent from my SAMSUNG-SM-N915A using Tapatalk

Awatar użytkownika
IBZI
Moderator
Posty: 4184
Rejestracja: 7 lis 2015, o 20:12
Auto: Insignia 2.0
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2013
Miasto: Gliwice
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 30 razy

Re: PROBLEM z 1.3 CDTi - silnik nie pali

Post autor: IBZI » 15 gru 2016, o 11:33

Trzymam kciuki aby tak było, ale doświadczenia mam zupełnie inne :(

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Auta różne”