yerry pisze: ↑20 maja 2021, o 19:47
Też tak myślałem póki nie przełączyłem na tryb TOUR. Zmienisz zdanie, zaręczam.
Tzn?
U mnie na autostradzie zawsze i wyłącznie SPORT. Chyba że to jakiś odcinek z betonowych płyt, to wiadomo
W SPORT komfortu nie zabraknie, nawet w GSi (które jest nieco twardsze), ale odczucia z prowadzenia zdecydowanie lepsze. I to przy 2.8.-2.9 bar na rozgrzanej 20" oponie.
Jak dla mnie to model A jest lepszy w prowadzeniu przy autostradowych prędkościach w de, a jeżdżę gsi i ostatnio się zastanawiam nad powrotem do przedlifta bo taka perełka właśnie stoi u mojego dealera
Gdybym miał wybierać na autostradę między moją poprzednią 2.0T 4x4 (MY2016) a obecną GSi, to długo bym się wahał... Cholera, jednak Brembo dają dodatkową pewność. Ale chyba wybrałbym poprzednią. Zresztą nieraz o tym pisałem. Do każdego innego zastosowania zostawiłbym obecną.
Nawet po mojej żonie widzę, że to poprzedniczką jeździła szybciej. Może dlatego, że (żona) była wówczas młodsza? Nieee.
Chodzi wyłącznie o odczucia z kierownicy. W poprzedniej Insi kiera stała jak zamurowana. Żeby skorygować tor jazdy trzeba było przyłożyć siłę. Żadne drgnięcie ręki nie wpływało na kierownicę.
A w obecnej nawet przy aż 200 prowadzi się (za) lekko i precyzyjnie nadgarstkami, więc trzeba zachować spokojną i pewną rękę. Auto samo z siebie absolutnie nie myszkuje, ani nie jest podatne na podmuchy (obecna jest jeszcze mniej podatna od poprzedniczki), tylko ta kierownica stawia za mały opór.
Kwestię większego hałasu i gorszych świateł autostradowych w Insi B pomijam. Mówię czysto o prowadzeniu.
Komfort jezdny w obu był/jest dla mnie bardzo wysoki i to na wyostrzonych nastawach. Choć fotele AGR w Insi A robiły lepszą robotę w trasie - były dłuższe pod uda (mam 189 cm.) W GSi dodatkowo czasami mam problem hehe, bo ciasne fotele sprawiają, że jakoś przygniatam sobie własnymi udami to i owo, co parę razy doprawdziło mnie do obłędu. Zależy od dnia i położenia tych ciał niebieskich
Żona kwituje to krótko - ona takich problemów nie ma, więc to jest "jej auto"
M.