LPG montuje się by być ekologicznym i żeby kilka złotych zostało w kieszeni na lody inni co się łudzą że będzie tanio kupują diesla i finał jest okrutny
Zastanawia mnie jaka to niska prędkość, średnia i bardzo wysoka dla hondy ? 50 km/h, 90km/h i 130km/h a może jeszcze mniej ciężko to porównać bo bardzo wysoka dla hondy jest niską dla insignii v6
A na dojazdy 1300km w jedną stronę lepiej sprawdzi się auto klasy insignii lub wyższej -komfort i bezpieczeństwo
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
- grzegorz13
- Zapaleniec
- Posty: 1106
- Rejestracja: 13 sie 2017, o 18:33
- Auto: Insignia 4x4 v6
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Lubin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1614
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
Bo w permanentnym zwisie długość nie ma już znaczenia
Bez urazy
M.
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
Pali tyle co Insignia To co jest na papierze ni jak ma się w prawdą więc nie wrzucaj niewiarygodnych danych, które napotkałeś jako pierwsze lepsze. Dla przykładu, wg Twojej propozycji Type R pali w cyklu pozamiejskim 7,1 l/100 km, natomiast Insignia spala w tych samych warunkach 5,9 l/100 km. Ale podkreślę raz jeszcze, w 99% przypadkach dane producenta znacznie odbiegają od rzeczywistości. Mam trójkę znajomych, którzy posiadają Type R w budzie FK2, czyli ten sam silnik, który jest w FK8 i dokładnie wiem, że są to takie same wartości jak w Insigni 2.0T.Bodex pisze: ↑17 lis 2018, o 22:08Nie pali tyle co Insignia[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/201811 ... c399ba.jpg[/IMG
Jako ciekawostkę, niedawno znajomy swoim Focusem RS jeździł cały dzień po krótkim, krętym torze. Na pełnym baku zrobił 164 km a średnie spalanie wynosiło 20,8 l/100 km.
Dlatego tak dzielnie zachwalasz jedno ze swoich poprzednich FRANCUSKICH auto w postaci Renault Espace ?
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
- coolmobil
- Zapaleniec
- Posty: 1047
- Rejestracja: 5 sty 2016, o 11:54
- Auto: Skoda Superb
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 2 razy
Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
Identycznie bzdurne wyniki testów opon tez już wszystkim wciskałAlex pisze:Pali tyle co Insignia To co jest na papierze ni jak ma się w prawdą więc nie wrzucaj niewiarygodnych danych, które napotkałeś jako pierwsze lepsze.Bodex pisze: ↑17 lis 2018, o 22:08Nie pali tyle co Insignia[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/201811 ... c399ba.jpg[/IMG
[quote="Alex”]
Dlatego tak dzielnie zachwalasz jedno ze swoich poprzednich FRANCUSKICH auto w postaci Renault Espace ? [/quote]
Jak to mówią Szach i Mat
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Zapaleniec
- Posty: 1001
- Rejestracja: 20 maja 2016, o 10:40
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Gdańsk
- Otrzymał piwo: 11 razy
Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
Widzę, że niektórzy przekroczyli już horyzont zdarzeń i dali się wciągnąć w dyskusję
Bodex bardzo przypomina mi jednego kolegę z pracy. Nieważne co powie - gdy wytknie mu się, że mówił co innego to i tak jest twoja wina, bo źle interpretujesz to co mówi.
Jeśli chodzi o Type R to jedyny, który chciałbym mieć to Accord gen. VI. A Japończyków ze sportowym zacięciem, które jeszcze są w - że tak po japońsku powiem - "jakotakim" zasięgu to Impreza Sti i Lancer Evo.
Bodex bardzo przypomina mi jednego kolegę z pracy. Nieważne co powie - gdy wytknie mu się, że mówił co innego to i tak jest twoja wina, bo źle interpretujesz to co mówi.
Jeśli chodzi o Type R to jedyny, który chciałbym mieć to Accord gen. VI. A Japończyków ze sportowym zacięciem, które jeszcze są w - że tak po japońsku powiem - "jakotakim" zasięgu to Impreza Sti i Lancer Evo.
Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
[
Dlatego tak dzielnie zachwalasz jedno ze swoich poprzednich FRANCUSKICH auto w postaci Renault Espace ? [/quote]
W ogólnej ocenie jest lepszy niż Insignia , po za wadliwymi centralkami ECU i pompą ON , która w skutek suchego ON opiłkowała , a może i tego że gdzieś zatankowałem syf , końca nie dojdzie.
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8526
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Jaguar E-Pace 250hp
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 199 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
Masz rację.. z tym horyzontem zdarzeń.... jest tu taki "shit storm" (angielskich słów może forum nie cenzuruje )marcin.1987 pisze: ↑18 lis 2018, o 11:12Widzę, że niektórzy przekroczyli już horyzont zdarzeń i dali się wciągnąć w dyskusję
Bodex bardzo przypomina mi jednego kolegę z pracy. Nieważne co powie - gdy wytknie mu się, że mówił co innego to i tak jest twoja wina, bo źle interpretujesz to co mówi.
Jeśli chodzi o Type R to jedyny, który chciałbym mieć to Accord gen. VI. A Japończyków ze sportowym zacięciem, które jeszcze są w - że tak po japońsku powiem - "jakotakim" zasięgu to Impreza Sti i Lancer Evo.
Nie zamieniłabym mojej Iśki 2,0T na takową Hondkę. Duże silniki dużo palą, to chyba logiczne. Kiedyś moja Omega Kombi paliła więcej niż obecna Iśka, jakoś dałam radę z nią a też przyjemności z jazdy było dużo i emocji też bo zimą szła bokiem z powodu napędu na tył ale mimo to jej nie poobijałam nigdy raz tylko w bramę się nie zmieściłam, ale to były tylko ryski na zderzaku.
Lancer Evo mój ukochany radiowóz z kamerą w moim mieście, takim to dałabym się złapać, chociaż 3 razy udało mi się nie dać złapać
Radio 357 :)