--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Skoda Superb III
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 9037
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 118 razy
Re: Skoda Superb III
He he dobrze że tak mało nam potrzeba
W sobotę miałem okazję pojeździć golfem gti 10 lub 11 rok. To by mi wystarczyło
Tylko nadwozie mi 3D nie pasuje
Oczywiście był w manualu
W sobotę miałem okazję pojeździć golfem gti 10 lub 11 rok. To by mi wystarczyło
Tylko nadwozie mi 3D nie pasuje
Oczywiście był w manualu
- as pik
- Użytkownik
- Posty: 672
- Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Śląsk
- Postawił piwo: 22 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Skoda Superb III
Osobiście dla mnie taki GTI w 5d to chyba idealny wybór na dialy. Moc, przyspieszenie, względna ekonomia i nie rzucasz się w oczy.
- coolmobil
- Zapaleniec
- Posty: 1047
- Rejestracja: 5 sty 2016, o 11:54
- Auto: Skoda Superb
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Skoda Superb III
Dla tego takie auto jak Skoda Superb 272KM robi chyba najlepsza robotę. Bo wyglada jak zwykle auto a jak wystartuje to można się zdziwić
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- as pik
- Użytkownik
- Posty: 672
- Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Śląsk
- Postawił piwo: 22 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Skoda Superb III
Mnie do 100 zrobił 200 konny Superb, a mam kuniów tyle co ten o którym napisałeś
-
- Klubowicz
- Posty: 1885
- Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
- Auto: Insignia OPC
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Katowice (okolice)
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 71 razy
Re: Skoda Superb III
Taki sleeper, kumpel kiedyś miał RS6 C6 ze zdjętymi emblematami, jak ktoś się nie znał, to w zasadzie zdradzały go tylko wielkie zaciski i tarcze + felgi mieszczące to wszystko, no i trochę dźwięk, ale na poważnie odzywał się dopiero chyba powyżej 3k rpm. A, zrobione na 730-740KM, taki rodzinny dwutonowy kombiako-pocisk. Możliwe, że nawet Twój Superb coś ma z nim wspólnego
- coolmobil
- Zapaleniec
- Posty: 1047
- Rejestracja: 5 sty 2016, o 11:54
- Auto: Skoda Superb
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Skoda Superb III
Haha no tak chyba tylko tyle ze z tej samej grupy i ze kombi
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dodano po 1 godzinie 19 minutach 36 sekundach:
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dodano po 1 godzinie 19 minutach 36 sekundach:
Dla tego uważam ze nawet mój 180KM jeździ wystarczająco jak na moje potrzeby
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- coolmobil
- Zapaleniec
- Posty: 1047
- Rejestracja: 5 sty 2016, o 11:54
- Auto: Skoda Superb
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Skoda Superb III
Dla tego uważam ze nawet mój 180KM jeździ wystarczająco jak na moje potrzeby
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Zapaleniec
- Posty: 1530
- Rejestracja: 10 paź 2017, o 10:27
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 23 razy
Re: Skoda Superb III
Czy takie elementy wyglądają znajomo?
https://insignia-club.pl/viewtopic.php? ... 40#p202062
https://insignia-club.pl/viewtopic.php? ... 40#p202062
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1614
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Skoda Superb III
A ja ostatnio doświadczyłem właśnie Superba na podwójnym wydechu, Sportline, na włączaniu się w ekspresówkę (3 pasy pod górę). Od 100 do 180 km/h trzymał się za mną, zająłem środkowy i zostawiłem mu lewy wolny, bo wiedziałem że jeśli to 272/280 KM to nie mam szans, no i przy 180 poszedł na lewy i pokazał mi zadek Ależ mnie korci ten program silnika i skrzyni (daje zysk z 27 do 20 sekund 0-200 km/h), no ale gwarancja i leasing...
Ale spokojnie, spotkamy się może kiedyś ponownie na jakiś ciasnych łukach, to sprawdzimy jego hamulce i sprawność 4x4 Np. Arteony, zwłaszcza 190 KM, mają duży problem z hamulcami z tyłu. To samo Passat, Superb. Po kilku tysiącach km siła hamowania odczuwalnie słabnie, pojawia się buczenie, wystarczy parę razy zahamować z większej prędkości na autostradzie, by hamulce siadły. Słabe punkty swego przeciwnika znaj i wykorzystuj, własnych nie prezentuj
M.
- coolmobil
- Zapaleniec
- Posty: 1047
- Rejestracja: 5 sty 2016, o 11:54
- Auto: Skoda Superb
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Skoda Superb III
Nie, takich kotwic jeszcze nie wypatrzyłem w aucie.Bartol pisze:Czy takie elementy wyglądają znajomo?
https://insignia-club.pl/viewtopic.php? ... 40#p202062
Jest sporo innych uchwytów i haczyków.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Użytkownik
- Posty: 406
- Rejestracja: 28 sie 2018, o 09:27
- Auto: Insignia B kombi
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 12 razy
Re: Skoda Superb III
za chwilę (bodajże od 2022) wszystkie auta w UE będą miały obowiązkowe limitery reagujące na ograniczenia. Do tego obowiązkowe czarne skrzynki rejestrujące zarówno wyłączenie limitera, jak i wszystkie zachowania kierowcy.wassermann pisze: ↑4 gru 2019, o 14:22A ja ostatnio doświadczyłem właśnie Superba na podwójnym wydechu, Sportline, na włączaniu się w ekspresówkę (3 pasy pod górę). Od 100 do 180 km/h trzymał się za mną, zająłem środkowy i zostawiłem mu lewy wolny, bo wiedziałem że jeśli to 272/280 KM to nie mam szans, no i przy 180 poszedł na lewy i pokazał mi zadek Ależ mnie korci ten program silnika i skrzyni (daje zysk z 27 do 20 sekund 0-200 km/h), no ale gwarancja i leasing...
Ale spokojnie, spotkamy się może kiedyś ponownie na jakiś ciasnych łukach, to sprawdzimy jego hamulce i sprawność 4x4 Np. Arteony, zwłaszcza 190 KM, mają duży problem z hamulcami z tyłu. To samo Passat, Superb. Po kilku tysiącach km siła hamowania odczuwalnie słabnie, pojawia się buczenie, wystarczy parę razy zahamować z większej prędkości na autostradzie, by hamulce siadły. Słabe punkty swego przeciwnika znaj i wykorzystuj, własnych nie prezentuj
Ciesz się póki możesz rajdami po drogach publicznych
- Krzychu99
- Użytkownik
- Posty: 523
- Rejestracja: 12 maja 2019, o 12:41
- Auto: Kura
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Bielsko-Biała
- Postawił piwo: 11 razy
- Otrzymał piwo: 17 razy
Re: Skoda Superb III
@wassermann zawias jest całkiem fajny. W Laurinie z DCC na 18' prowadzi się spoko pod warunkiem, że jest na sporcie. Na normal i comfort jak dla mnie zbyt kanapowo. 4x4 daje radę. Hamulce faktycznie są słabe. Łapiąc się na wiślance(częste światła) z x5 tak do 170/180 szybki spuchły i przestały hamować. Ostatnio widziałem sporo superbow z hamulcami z s4, więc problem dalej występuje.
-
- Zapaleniec
- Posty: 1530
- Rejestracja: 10 paź 2017, o 10:27
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 23 razy
Re: Skoda Superb III
Więc sorry za zaśmiecanie wątku. To są z Octavii, a w Superbie widocznie wymyślili coś ładniejszego. Myślałem, że to standard w Skodach, ale się pomyliłem.coolmobil pisze: ↑4 gru 2019, o 14:42Nie, takich kotwic jeszcze nie wypatrzyłem w aucie.Bartol pisze:Czy takie elementy wyglądają znajomo?
https://insignia-club.pl/viewtopic.php? ... 40#p202062
Jest sporo innych uchwytów i haczyków.
- as pik
- Użytkownik
- Posty: 672
- Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Śląsk
- Postawił piwo: 22 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Skoda Superb III
Dwusetkę zrobisz na rzadko powyżej 100 ale do 280 nie ma co podchodzić, przepaść.wassermann pisze: ↑4 gru 2019, o 14:22
A ja ostatnio doświadczyłem właśnie Superba na podwójnym wydechu, Sportline, na włączaniu się w ekspresówkę (3 pasy pod górę). Od 100 do 180 km/h trzymał się za mną, zająłem środkowy i zostawiłem mu lewy wolny, bo wiedziałem że jeśli to 272/280 KM to nie mam szans, no i przy 180 poszedł na lewy i pokazał mi zadek Ależ mnie korci ten program silnika i skrzyni (daje zysk z 27 do 20 sekund 0-200 km/h), no ale gwarancja i leasing...
Ale spokojnie, spotkamy się może kiedyś ponownie na jakiś ciasnych łukach, to sprawdzimy jego hamulce i sprawność 4x4 Np. Arteony, zwłaszcza 190 KM, mają duży problem z hamulcami z tyłu. To samo Passat, Superb. Po kilku tysiącach km siła hamowania odczuwalnie słabnie, pojawia się buczenie, wystarczy parę razy zahamować z większej prędkości na autostradzie, by hamulce siadły. Słabe punkty swego przeciwnika znaj i wykorzystuj, własnych nie prezentuj
M.
Druga sprawa... wiedz że to ty masz auto które będzie w przyszłości warte.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1614
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Skoda Superb III
Co ono będzie warte? Ze znaczkiem Opla? Tylko dla hobbystów Nie wiem czy wykupię (wynajem na 4 lata mam), a i tak samemu długo bym nie trzymał. Nie wierzę w trwałość silnika i masy gadżetów w tym aucie. Zresztą - w żadnym nie wierzę już w trwałość.
Luknij:
Korci, co?
M.
Luknij:
Korci, co?
M.
- as pik
- Użytkownik
- Posty: 672
- Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Śląsk
- Postawił piwo: 22 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Skoda Superb III
Dzwoń do EDSu że chcesz dyskreta.
Jak nie będzie warte ? To jedno z najładniejszych aut na rynku, dodatkowo odmiana GSi wychodziła tylko przez rok z hakiem.
Spokojnie... Opel będzie cool, historia jest po jego stronie. VW już powoli jest na dnie... wczoraj znowu było o akcji w centrali koncernu na W
Jak nie będzie warte ? To jedno z najładniejszych aut na rynku, dodatkowo odmiana GSi wychodziła tylko przez rok z hakiem.
Spokojnie... Opel będzie cool, historia jest po jego stronie. VW już powoli jest na dnie... wczoraj znowu było o akcji w centrali koncernu na W
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1614
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Skoda Superb III
Tymczasem polska wieś, cała ściana wschodnia, gdzie często bywam, ma inne zdanie
Insignia pierwszej generacji? Rodzynek. Tam audik audika audikiem pogania teraz.
M.
Insignia pierwszej generacji? Rodzynek. Tam audik audika audikiem pogania teraz.
M.
- as pik
- Użytkownik
- Posty: 672
- Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Śląsk
- Postawił piwo: 22 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Skoda Superb III
W mojej szacowana wartość przy oc/ac już nie spada, a teraz nawet symbolicznie wzrosła
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Skoda Superb III
To teraz pomyśl jak Skoda280 koni czy passat 280 lub biturbo 240 po programie jedzie