--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM
- Blest
- Użytkownik
- Posty: 411
- Rejestracja: 2 lip 2017, o 19:35
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Oka
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM
Też to mam, byłem z tym w ASO i tak ma być. I jest to tylko na 4 biegu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: 26 lut 2019, o 20:40
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Godziszka k/bb
Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM
Ok, dzięki czyli ten typ tak ma:) A jak rodzicie sobie z informacją o DPF-ie? Patent z diodą podpiętą pod ogrzewanie tylnej szyby ponoć nie do końca działa jak w przed lifcie(chociaż na upartego można to zmontować), Myślałem o programie od kolegi Pinga OPL DPF ale coś nie widzę jednoznacznych informacji by ten program współpracował z tym silnikiem , przy najmniej w moim przypadki program nie z czytuje danych. Macie jakiś sposób na to?
- Blest
- Użytkownik
- Posty: 411
- Rejestracja: 2 lip 2017, o 19:35
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Oka
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM
Aplikacja nie wspiera jeszcze naszego silnika. Zawsze patrzę na chwilowe zużycia paliwa, gdy dpf się wypala to wynosi ono ok. 1,5-2 litry na biegu jałowym normalnie jest to 0,5 do 1 litra z klimą. Gdy dpf się wypali spalanie wraca do normalnych wartości.
-
- Użytkownik
- Posty: 406
- Rejestracja: 28 sie 2018, o 09:27
- Auto: Insignia B kombi
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 12 razy
Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM
dioda z B20DTH działa i w połączeniu z chwilowym zużyciem paliwa daje dobre efekty w zakresie czuwania nad DPFem. Mi to na co dzień całkowicie wystarcza. A jak mam ochotę, odpalam na szybko Torque w smartfonie i w ciągu 0,5 minuty mam podgląd stanu DPF
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 23 lip 2019, o 17:50
- Auto: Zafira
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Ruda
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM
Mam ten silnik w zafirze i pod względem osiągów jest OK. Z Adblue mam jakieś problemy, ale temat w trakcie wyjaśniania, więc jeszcze o tym nie pisze.
-
- Nowicjusz
- Posty: 21
- Rejestracja: 29 gru 2016, o 18:08
- Auto: Opel
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Gniew,Jeleń
Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM
Witam posiadaczy nowego silnik 2.0 CDTI 170KM.
Przymierzam się do zakupu Insigni A z tym motorem.
Mam kilka pytań ?
Co możecie powiedzieć po kilku latach używania tego motoru?
Jak z awaryjnością?
Na co zwrócić uwagę przy zakupie używanego?
Odczuwalne różnic pomiędzy 160, a 170?
No i jak ogólnie o A po FL?
pozdr Michał
Przymierzam się do zakupu Insigni A z tym motorem.
Mam kilka pytań ?
Co możecie powiedzieć po kilku latach używania tego motoru?
Jak z awaryjnością?
Na co zwrócić uwagę przy zakupie używanego?
Odczuwalne różnic pomiędzy 160, a 170?
No i jak ogólnie o A po FL?
pozdr Michał
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM
Silnik bardzo dobry, wrażenia z jazdy dużo większe niż 160KM.
Brak problemów z uszczelką smoka.
Rozrząd do wymiany po 90 tys bo sypie się rolka prowadząca pasek, uszkodzeniu ulegają także czujniki nox i to by było na tyle.
Brak problemów z uszczelką smoka.
Rozrząd do wymiany po 90 tys bo sypie się rolka prowadząca pasek, uszkodzeniu ulegają także czujniki nox i to by było na tyle.
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
-
- Nowicjusz
- Posty: 21
- Rejestracja: 29 gru 2016, o 18:08
- Auto: Opel
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Gniew,Jeleń
Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM
Dziękuję za odpowiedź.
Coś czytałem w necie o szybko zużywającej sie dwumasie w manualu. Czy to prawda?
Coś czytałem w necie o szybko zużywającej sie dwumasie w manualu. Czy to prawda?
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM
Według mnie zużywa się normalnie.
Wszystko zależy jak kto jeździ. Nie da się stwierdzić kiedy się rozsypie.
Wszystko zależy jak kto jeździ. Nie da się stwierdzić kiedy się rozsypie.
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
-
- Forumowicz
- Posty: 83
- Rejestracja: 28 paź 2020, o 16:33
- Auto: insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Jastrzębie Zdrój
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM
A jak mają się te silniki po 200 tyś km? Spalają olej jak większość nowych konstrukcji? Przymierzam się do zakupu takiego motora.
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: 2 wrz 2020, o 11:19
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Wrocław
-
- Forumowicz
- Posty: 83
- Rejestracja: 28 paź 2020, o 16:33
- Auto: insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Jastrzębie Zdrój
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM
W ogóle te silniki piją olej o ile są w miarę dobrym stanie? Jaki tu jest system wypalania dpf? Wiem że jest adblue ale on jest do scr. A jak z dpf jest dodatkowy wtrysk paliwa ,jak w nowych fordach czy dodatek do paliwa jak w psa?
- Blest
- Użytkownik
- Posty: 411
- Rejestracja: 2 lip 2017, o 19:35
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Oka
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM
U siebie mam 85 tysięcy i oleju nie bierze. DPF wypala się poprzez zwiększenie dawki paliwa i wtedy na postoju mamy np. spalanie ok. 2 litry gdzie normalnie jest to ok. 0.5. Też nieraz się DPF dopala jak nie osiągnie tego maksymalnego zapełnienia i są spełnione odpowiednie warunki.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 7 lis 2020, o 12:14
- Auto: Opel Insignia A
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Mikołów
Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM
Jeżdzę juz 2 tydzień i jestem bardzo zadowolony z tego silnika, w miarę cichy, dynamiczny.
-
- Forumowicz
- Posty: 83
- Rejestracja: 28 paź 2020, o 16:33
- Auto: insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Jastrzębie Zdrój
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM
Ja już też nabyłem. Wczoraj i dziś troszkę pojeździłem i jest super. Jedno co mogę powiedzieć to miałem passata b5fl po sofcie 220KM i 400NM, on po depnięciu gazu mocno masował plecy co skutkowało 2 dwumasą w ciągu 10lat, a tu niby tez 400NM ale rozwija je bardziej dostojnie - dzieci stwierdziły że w isi jest lepiej bo nie szarpie Ogólnie jestem bardzo zadowolony
-
- Forumowicz
- Posty: 83
- Rejestracja: 28 paź 2020, o 16:33
- Auto: insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Jastrzębie Zdrój
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM
Całkiem możliwe - zaparkowałem w garażu je obok siebie i isia jest większa
- Krzychu99
- Użytkownik
- Posty: 523
- Rejestracja: 12 maja 2019, o 12:41
- Auto: Kura
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Bielsko-Biała
- Postawił piwo: 11 razy
- Otrzymał piwo: 17 razy
Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM
Może w pasku masz pik i tam więcej momentu, a seryjny soft w insigni powinien być bardziej liniowy. W Signumie z19dth tak miałem program napisany, że przy 2,5k było kopnięcie i wg dupohamowni był szybszy niż późniejszy Saab 2,3t.
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 26 kwie 2021, o 18:32
- Auto: Laguna coupe
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Zielona Góra
Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM
Witam,
mam pytanie odnośnie silnika 2.0 cdti 170KM w nowej Insignii B, rocznik 2017.
Chciałbym kupić jedną poleasingową, ale podczas oględzin moją uwagę zwrócił bardzo dziwnie "terkoczący" silnik. Z auta zrezygnowałem, ale dowiedziałem się później, że auto wróciło na warsztat i będzie miał coś robione przy rozrządzie. Aktualny przebiego to 150tys. km. Rozrząd podobno (bez pompy wody) był wymieniony 3 tysiące km temu czyli przy 147.
Czy ewentualne złe ustawienie rozrządu w tym silniku mogło poskutkować jakimś trwałym uszkodzeniem? Czy może jest to tzw. rozrząd bezkolizyjny i złe ustawienie skutkuje tylko większym spalaniem/utratą mocy/dziwnym dźwiękiem?
Będę wdzięczny za info.
mam pytanie odnośnie silnika 2.0 cdti 170KM w nowej Insignii B, rocznik 2017.
Chciałbym kupić jedną poleasingową, ale podczas oględzin moją uwagę zwrócił bardzo dziwnie "terkoczący" silnik. Z auta zrezygnowałem, ale dowiedziałem się później, że auto wróciło na warsztat i będzie miał coś robione przy rozrządzie. Aktualny przebiego to 150tys. km. Rozrząd podobno (bez pompy wody) był wymieniony 3 tysiące km temu czyli przy 147.
Czy ewentualne złe ustawienie rozrządu w tym silniku mogło poskutkować jakimś trwałym uszkodzeniem? Czy może jest to tzw. rozrząd bezkolizyjny i złe ustawienie skutkuje tylko większym spalaniem/utratą mocy/dziwnym dźwiękiem?
Będę wdzięczny za info.